VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 133 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 131 132 133 134 135 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bakkie schreef:
Als ik me niet vergis is er op die bewuste vergadering,ook gevraagd om daarover te stemmen om de club op de fles te laten gaan en ik weet nog goed dat de zaal goed gevuld was met supps en dat er daar wel geteld 3 mensen hun hand hebben opgestoken.
Dus was de zaak redelijk rap gesloten ;)
Ik moet je gelijk geven,we gaan er nooit het fijne van geweten hebben ;)


Nu was het een stemming zonder zeker te weten dat er een backup plan was.

Had GV toen duidelijk gezegd dat hij stamnummer + geld wou aanbieden en er dus een backup plan was, had die stemming misschien anders geweest.


12 Apr 2017, 13:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Smetje schreef:
Bakkie schreef:
Als ik me niet vergis is er op die bewuste vergadering,ook gevraagd om daarover te stemmen om de club op de fles te laten gaan en ik weet nog goed dat de zaal goed gevuld was met supps en dat er daar wel geteld 3 mensen hun hand hebben opgestoken.
Dus was de zaak redelijk rap gesloten ;)
Ik moet je gelijk geven,we gaan er nooit het fijne van geweten hebben ;)


Nu was het een stemming zonder zeker te weten dat er een backup plan was.

Had GV toen duidelijk gezegd dat hij stamnummer + geld wou aanbieden en er dus een backup plan was, had die stemming misschien anders geweest.


Vergeet ook de "intentieverklaring" niet van FDR die plechtig beloofde tegen de zomer nieuwe sponsors te zullen hebben. Ook dit heeft toen veel mensen laten geloven dat het goed kwam. Achteraf bleek die intentieverklaring evenveel waard als een bierkaartje aan de toog.
Wat wel een feit is , is dat je zoizo 1seizoen geen voetbal had gezien omdat je tot maart de tijd hebt om zo een constructie ( overname stamnummer ) op te zetten. Eigenlijk kan je je het best vergelijken met RWDM die dat risico wel genomen hebben en ondertussen 1 reeks lager aan de top staan zonder schulden en een pak volk uit en thuis .

Dit zijn echter allemaal vijgen na pasen idd en nu kan je alleen maar afwachten .


12 Apr 2017, 13:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
kheiremans schreef:
denk dat PLJ wel snapt dat gezien onze recente (en niet zo recente) geschiedenis het wantrouwen vrij groot is en dat niet zomaar alles geloofd wordt. dus daar zou ik mij geen al te grote zorgen in maken

anderzijds : Diene mens steekt er zijn geld in met 0,0 garantie dat hij iets daarvan zal terugzien. Dat hij dan ook zelf de beslissingen wil kunnen nemen lijkt me vrij logisch. Ik ken niet alle details van de GV deal waarschijnlijk maar wat wordt PJL hierin verweten? Het voorstel aan GV leek me een eerlijk voorstel? Kan iemand hierin wat meer duidelijkheid scheppen wat PJL hierin verkeerd gedaan heeft?

Het belangrijkste blijft dat beide partijen (supporters -vertegenwoordigt door de VZW- en PLJ) elkaar hard nodig hebben. Wij hem voor de financiële middelen + knowhow. En hij ons zodat de investering voor hem hopelijk groeit in waarde en dus op termijn een meerwaarde oplevert.


Je kan je ook natuurlijk de vraag stellen,waarom steekt plj zoveel geld in een club waar hij geen enkele binding mee had? Wat is zijn bedoeling dan? Toen hij hier kwam opdagen mocht zelfs zijn naam niet
vernoemd worden nu beslist hij welke servetten er op tafel moeten liggen,je gaat altijd voor en tegenstanders hebben.
Dit had fdr ook,toen is er hier ook menig ambras over geweest,we hadden het zwart op wit dat het ging verkeerd lopen en nog had je supps die hem omhelsden want de sukkelaar had er al zijn centen ingestoken,nu heb je weer dezelfde discussie en ook deze keer zal het verkeerd aflopen,de toekomst zal het uitwijzen,maar ik vrees het ergste en ik hoop dat ik verkeerd ben.
Zonder enige tegenstand van de supps doet plj gewoon waar hij zin in heeft,misschien kan er iemand hem eens het filmpje van Garre tonen,waarschijnlijk zal hij dan wel iets gematigder zijn ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Apr 2017, 14:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bakkie schreef:
kheiremans schreef:
denk dat PLJ wel snapt dat gezien onze recente (en niet zo recente) geschiedenis het wantrouwen vrij groot is en dat niet zomaar alles geloofd wordt. dus daar zou ik mij geen al te grote zorgen in maken

anderzijds : Diene mens steekt er zijn geld in met 0,0 garantie dat hij iets daarvan zal terugzien. Dat hij dan ook zelf de beslissingen wil kunnen nemen lijkt me vrij logisch. Ik ken niet alle details van de GV deal waarschijnlijk maar wat wordt PJL hierin verweten? Het voorstel aan GV leek me een eerlijk voorstel? Kan iemand hierin wat meer duidelijkheid scheppen wat PJL hierin verkeerd gedaan heeft?

Het belangrijkste blijft dat beide partijen (supporters -vertegenwoordigt door de VZW- en PLJ) elkaar hard nodig hebben. Wij hem voor de financiële middelen + knowhow. En hij ons zodat de investering voor hem hopelijk groeit in waarde en dus op termijn een meerwaarde oplevert.


Je kan je ook natuurlijk de vraag stellen,waarom steekt plj zoveel geld in een club waar hij geen enkele binding mee had? Wat is zijn bedoeling dan? Toen hij hier kwam opdagen mocht zelfs zijn naam niet
vernoemd worden nu beslist hij welke servetten er op tafel moeten liggen,je gaat altijd voor en tegenstanders hebben.
Dit had fdr ook,toen is er hier ook menig ambras over geweest,we hadden het zwart op wit dat het ging verkeerd lopen en nog had je supps die hem omhelsden want de sukkelaar had er al zijn centen ingestoken,nu heb je weer dezelfde discussie en ook deze keer zal het verkeerd aflopen,de toekomst zal het uitwijzen,maar ik vrees het ergste en ik hoop dat ik verkeerd ben.
Zonder enige tegenstand van de supps doet plj gewoon waar hij zin in heeft,misschien kan er iemand hem eens het filmpje van Garre tonen,waarschijnlijk zal hij dan wel iets gematigder zijn ;)


Denk dat hij zelfs met tegenstand doet wat hij wil. Je kan alleen maar het volgende hopen:
-Het is zijn geld dat hij er heeft ingestoken, dus heeft hij er alle belang bij van dat zo goed mogelijk te beheren.
-Dit kon je natuurlijk ook over FDR zeggen. Maar laat ons hopen dat PJL iets (of liever, zeer veel) verstandiger is op zakelijk vlak.
-Enige alternatief is van zelf alles over te kopen maar ik kom een paar euroloekes tekort...


12 Apr 2017, 14:25
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Je kan je ook natuurlijk de vraag stellen,waarom steekt plj zoveel geld in een club waar hij geen enkele binding mee had? Wat is zijn bedoeling dan? Toen hij hier kwam opdagen mocht zelfs zijn naam niet
vernoemd worden
nu beslist hij welke servetten er op tafel moeten liggen,je gaat altijd voor en tegenstanders hebben.
Dit had fdr ook,toen is er hier ook menig ambras over geweest,we hadden het zwart op wit dat het ging verkeerd lopen en nog had je supps die hem omhelsden want de sukkelaar had er al zijn centen ingestoken,nu heb je weer dezelfde discussie en ook deze keer zal het verkeerd aflopen,de toekomst zal het uitwijzen,maar ik vrees het ergste en ik hoop dat ik verkeerd ben.
Zonder enige tegenstand van de supps doet plj gewoon waar hij zin in heeft,misschien kan er iemand hem eens het filmpje van Garre tonen,waarschijnlijk zal hij dan wel iets gematigder zijn ;)

Wel Bakkie, ik zie dat nu net iets anders. Het is waar dat we in het begin PLJ zijn naam niet mochten weten maar uiteindelijk heeft hij dit, onder lichte druk, toch gedaan en ook de club, op dat moment, van de ondergang gered.
Op de vergadering beweerde hij enkele investeerders te hebben die zo goed als zeker gingen investeren in EA. Die nieuwe firma's/personen vroegen echter om ook hun naam nog niet bekend te maken. Het is dus logisch dat PLJ zich daaraan houdt, anders zouden die deals wel eens kunnen afspringen.
Je kan dus vóór of tegen PLJ zijn maar feit is dat we, momenteel, met hem moeten doorgaan, of men het nu wil of niet.

_________________
oilsjt, goi alien...


12 Apr 2017, 15:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
jammen schreef:
Je kan je ook natuurlijk de vraag stellen,waarom steekt plj zoveel geld in een club waar hij geen enkele binding mee had? Wat is zijn bedoeling dan? Toen hij hier kwam opdagen mocht zelfs zijn naam niet
vernoemd worden
nu beslist hij welke servetten er op tafel moeten liggen,je gaat altijd voor en tegenstanders hebben.
Dit had fdr ook,toen is er hier ook menig ambras over geweest,we hadden het zwart op wit dat het ging verkeerd lopen en nog had je supps die hem omhelsden want de sukkelaar had er al zijn centen ingestoken,nu heb je weer dezelfde discussie en ook deze keer zal het verkeerd aflopen,de toekomst zal het uitwijzen,maar ik vrees het ergste en ik hoop dat ik verkeerd ben.
Zonder enige tegenstand van de supps doet plj gewoon waar hij zin in heeft,misschien kan er iemand hem eens het filmpje van Garre tonen,waarschijnlijk zal hij dan wel iets gematigder zijn ;)

Wel Bakkie, ik zie dat nu net iets anders. Het is waar dat we in het begin PLJ zijn naam niet mochten weten maar uiteindelijk heeft hij dit, onder lichte druk, toch gedaan en ook de club, op dat moment, van de ondergang gered.
Op de vergadering beweerde hij enkele investeerders te hebben die zo goed als zeker gingen investeren in EA Die nieuwe firma's/personen vroegen echter om ook hun naam nog niet bekend te maken. Het is dus logisch dat PLJ zich daaraan houdt, anders zouden die deals wel eens kunnen afspringen.
Je kan dus vóór of tegen PLJ zijn maar feit is dat we, momenteel, met hem moeten doorgaan, of men het nu wil of niet.

Hij heeft je de zaterdag eens getrakteerd zeker in de grijze kantine :cool: Das een verhaaltje dat FDR ook dikwijls heeft verteld,we zullen zien......... hij is van zijn eerste leugen nog niet gestorven :D we moesten met FDR ook verder er was ook geen andere mogelijkheid ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Apr 2017, 17:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Een voorzitter die zwierig tussen de supporters komt staan en met vaten begint rond te delen roept idd enkele herinneringen op :D :D


12 Apr 2017, 18:28
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16
Berichten: 280
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Groot verschil is wel dat FDR op een supportersvergadering altijd met een smile tot achter zijn oren stond en fabeltjes zat te verkondigen die iedereen maar accepteerde omdat ze erna een pint kregen. Naar mijn mening zat daar vrijdag een nuchter persoon die wist over wat hij sprak en achteraf rustig een cola dronk en naar huis is gegaan... Ik heb toch ook de indruk dat er aan PLJ-bashing wordt gedaan en dat na amper 1 seizoen waar hij rotzooi moet puinen, een hele ploeg moet herbouwen (sportief en extra-sportief) en toch nog 2e eindigt...

Akkoord dat we kritisch moeten zijn na alle miserie van de afgelopen jaren maar gun die man aub ook wat tijd om iets op te bouwen...

Ivm deal met GV. Akkoord dat een deal beter was geweest maar als je al voor de handtekeningen gezet zijn niet meer overeen komt, hoelang zou het dan niet duren voor er 1 van de 2 het opstapt en zijn geld terugvraagt? Dan zijn we ook terug bij af... GV heeft gegokt en verloren bij de overname... Gun PLJ nu maar even de tijd...


12 Apr 2017, 19:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Een discussie die men nog weken kan voeren,de toekomst zal het weer eens moeten uitwijzen,men zou er begod maagzweren van krijgen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Apr 2017, 19:20
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bakkie schreef:
Een discussie die men nog weken kan voeren,de toekomst zal het weer eens moeten uitwijzen,men zou er begod maagzweren van krijgen.


Ge woeint te dicht teigen de spoeren... ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


12 Apr 2017, 19:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
jammen schreef:
Bakkie schreef:
Een discussie die men nog weken kan voeren,de toekomst zal het weer eens moeten uitwijzen,men zou er begod maagzweren van krijgen.


Ge woeint te dicht teigen de spoeren... ;)


Das Pauwken die tegen de sporen woont :D ge zijt mis :p

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Apr 2017, 20:10
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bakkie schreef:
jammen schreef:
Bakkie schreef:
Een discussie die men nog weken kan voeren,de toekomst zal het weer eens moeten uitwijzen,men zou er begod maagzweren van krijgen.


Ge woeint te dicht teigen de spoeren... ;)


Das Pauwken die tegen de sporen woont :D ge zijt mis :p


Ge ziet dat aan Pauwken!!!! :lol: :lol:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


12 Apr 2017, 20:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Neutralboy schreef:
Een voorzitter die zwierig tussen de supporters komt staan en met vaten begint rond te delen roept idd enkele herinneringen op :D :D

Er waren nog wel zo een parallelen, maar ik stel mijzelf ook de vraag of het pure paranoia is van mijn kant, of effectief gewoon weer hetzelfde bedje ziek zijn is.

Want 2 zaken die mij verder toch ook herinneringen deden oproepen:
- Alle doorbraken waarvan PLJ sprak waren weer in diezelfde week gerealiseed, en het was weer strooien met primeurs... Wel ik haat evenveel primeurs dan PLJ VZW's haat.
- Heel het community gebeuren en stakeholderverhaal (wat uiteindelijk oude wijn in nieuwe zakken is) roept toch ook parallelen op, ik stel vandaag vast dat die samenwerking met de stad toch ook niet van zo een leien dakje loopt als dat het in den beginnen werd voorgesteld. Zo is die borgstelling zelfs nog niet rond. De relaties met de supporters vertroebelen, jawel zelfs onderling zijn hun relaties vertroebeld.
Dan blijven enkel nog de sponsors over als belangrijkste stakeholder zeker ?

En in alle eerlijkheid, dat maakt mij niet wild enthousiast. En doet mij zeker al geen blind vertrouwen in PLJ krijgen. Die mens is veel nuchterder inderdaad (letterlijk en figuurlijk), ongetwijfeld ook een financieel expert. Maar of het daarom een goede zaak is voor de club dat we hem gaan hebben.... time will tell.

Ik stel vooral vast dat ook PLJ de "Don Quichote" weg aan het opgaan is, hoe meer isolement hij voorzicht gaat creëren door het achterste van zijn tong niet te laten zien, hoe moeilijker het zal worden om elke maand weer de eindjes aan elkaar te knopen.
De VZW heeft nochtans de handschoen opgeraapt in omstandigheden waarin ik persoonlijk nooit die handschoen zou opgeraapt hebben. Het is maar te hopen dat PLJ beseft dat dat misschien een éénmalige kans geweest is.

_________________
If you never try, you'll never know


13 Apr 2017, 12:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
allesaaneen schreef:
Bakkie schreef:
Tienj en tander schreef:

Dat het beschikbaar is betekend niet dat je het gaat hebben, geldt ook voor de Z-W tribune... ben benieuwd of ze bij ons terechtkomt.
En inderdaad is het geweten waarom van GV... maar als hij echt wil doet hij water bij de wijn om even geen meerderheidsaandeelhouder te zijn? Wedden dat ooit een derde poging van GV ook zal mislukken, en een vierde, en ... .


Als ge er niet voor gaat,dan kan je het uiteraard niet hebben
Plj kon evengoed water bij de wijn gedaan hebben,maar hij heeft liever het alleen heerschappij er zijn er hier nog zo de revue gepasseerd,ik vrees dat er geen derde keer zal komen nog een geluk dat hij in november goed gezind was,of we hadden een groot probleem aan de Bredestraat en wat men ook vergeet is dat plj en Co zelf de garage zijn gaan plat lopen om hem binnen te halen ;) dus stop aub met dingen te vertellen waar ge het fijne niet van weet


Verblijd ons anders eens met 'het fijne', Bakkie? Waarom leg jij je kaarten niet eens op tafel, in het belang van 'eendracht'?

Wat ik afleid uit al die pagina's hier is dat 1) GV de club niet gered heeft op het moment dat dat nodig was en dat 2) hij nadien ook niet is ingegaan op het voorstel om de club over te nemen (eerst 50%, nadien 100%) tegen (terug)betaling van de inbreng door PLJ.

Wat klopt er dan en wat niet? En wat wil/wou GV dan eigenlijk wél? En wat betekent 'water bij de wijn doen' als je een club (op termijn volledig) wilt overlaten tegen je eigen inbreng?


Dat is de wereld op zijn kop!! Het is PLJ die niet is ingegaan op het 50% verhaal!!! En voor de 100% had de groep GV zelfs een meerwaarde van om en bij de 60.000 euro voorzien, omdat PLJ overnam op het moment dat niemand nog wou! De VZW heeft dit zwart op wit!!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


13 Apr 2017, 20:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
witzwet schreef:
allesaaneen schreef:
Bakkie schreef:

Als ge er niet voor gaat,dan kan je het uiteraard niet hebben
Plj kon evengoed water bij de wijn gedaan hebben,maar hij heeft liever het alleen heerschappij er zijn er hier nog zo de revue gepasseerd,ik vrees dat er geen derde keer zal komen nog een geluk dat hij in november goed gezind was,of we hadden een groot probleem aan de Bredestraat en wat men ook vergeet is dat plj en Co zelf de garage zijn gaan plat lopen om hem binnen te halen ;) dus stop aub met dingen te vertellen waar ge het fijne niet van weet


Verblijd ons anders eens met 'het fijne', Bakkie? Waarom leg jij je kaarten niet eens op tafel, in het belang van 'eendracht'?

Wat ik afleid uit al die pagina's hier is dat 1) GV de club niet gered heeft op het moment dat dat nodig was en dat 2) hij nadien ook niet is ingegaan op het voorstel om de club over te nemen (eerst 50%, nadien 100%) tegen (terug)betaling van de inbreng door PLJ.

Wat klopt er dan en wat niet? En wat wil/wou GV dan eigenlijk wél? En wat betekent 'water bij de wijn doen' als je een club (op termijn volledig) wilt overlaten tegen je eigen inbreng?


Dat is de wereld op zijn kop!! Het is PLJ die niet is ingegaan op het 50% verhaal!!! En voor de 100% had de groep GV zelfs een meerwaarde van om en bij de 60.000 euro voorzien, omdat PLJ overnam op het moment dat niemand nog wou! De VZW heeft dit zwart op wit!!


maar wat is eigenlijk dan jullie suggestie omtrent de plannen die PLJ heeft ? domweg FDR II ? enerzijds zou het een koude investor zijn die een mooi aanbod mét rendement laat liggen blijkbaar, anderzijds is het tegelijkertijd wel een soort fantast genre FDR II ? moeilijk aaneen te rijmen, in mijn ongetwijfeld veel te beperkt verstand... :?

_________________
may the FORCE be with you.


13 Apr 2017, 21:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 131 132 133 134 135 152


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst