Stadion - Pagina 383 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 381 382 383 384 385 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
Jean schreef:
-EA- schreef:
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die tevreden is over het huidige bestuur ?
Voor mij is dit nog steeds het beste bestuur in vele jaren.
Zo een grote schuldenafbouw heb ik hier nog nooit gezien , en dat dan alles niet verloopt zoals men zou willen is ergens normaal. Ik denk dat er trouwens geen enkel bestuur is waar er geen fouten gebeuren.
Ik heb zelf een abonnement in de K genomen , ik denk er zelfs niet aan om 30 euro terug te vragen omdat ik 3 machten op een andere plaats moet staan.. We hebben nog steeds schulden , waarom zou ik dan als supporter die het goed voor heeft met deze club een stuk van dat geld terugvragen ?


Je bent zeker niet de enige die tevreden is maar dit forum is er vooral voor azijnpissers. De vele positieve supporters blijven hier weg want ze worden met de grond gelijk gemaakt.


Nu je het zegt, het pikt de laatste tijd als ik plassen moet...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Aug 2017, 17:26
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Goh, onze gedrevenheid als Iendracht-supporter verschilt soms in wat we hier op het forum posten maar uiteindelijk hebben we allemaal het beste voor met onze club. De situatie is wat het is (gepikt van iemand), en de enige optie is om vooruit te kijken en momenteel roeien met de riemen (bestuur) die we hebben.
Misschien wat utopisch van mezelf maar een leven zonder Iendracht Oilsjt is........geen leven.

_________________
oilsjt, goi alien...


19 Aug 2017, 17:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Jean schreef:
-EA- schreef:
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die tevreden is over het huidige bestuur ?
Voor mij is dit nog steeds het beste bestuur in vele jaren.
Zo een grote schuldenafbouw heb ik hier nog nooit gezien , en dat dan alles niet verloopt zoals men zou willen is ergens normaal. Ik denk dat er trouwens geen enkel bestuur is waar er geen fouten gebeuren.
Ik heb zelf een abonnement in de K genomen , ik denk er zelfs niet aan om 30 euro terug te vragen omdat ik 3 machten op een andere plaats moet staan.. We hebben nog steeds schulden , waarom zou ik dan als supporter die het goed voor heeft met deze club een stuk van dat geld terugvragen ?


Je bent zeker niet de enige die tevreden is maar dit forum is er vooral voor azijnpissers. De vele positieve supporters blijven hier weg want ze worden met de grond gelijk gemaakt.


Ale ge hebt nog ne goedgelovige gevonden :zzz: ge kunt eens afspreken om samen naar de voetbal te gaan :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Aug 2017, 22:29
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03
Berichten: 133
Leeftijd: 56
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
jammen schreef:
Goh, onze gedrevenheid als Iendracht-supporter verschilt soms in wat we hier op het forum posten maar uiteindelijk hebben we allemaal het beste voor met onze club. De situatie is wat het is (gepikt van iemand), en de enige optie is om vooruit te kijken en momenteel roeien met de riemen (bestuur) die we hebben.
Misschien wat utopisch van mezelf maar een leven zonder Iendracht Oilsjt is........geen leven.


(y) :EA:


20 Aug 2017, 7:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Het kan ondertussen niet op : de stad betaalt 520.000 euro (!), zonder BTW, voor een klein administratief gebouw naast de atletiekpiste. Geld teveel. Behalve... :fuck:


25 Aug 2017, 12:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
Locatie nieuw stadion Eendracht Aalst. Toelichting door de dienst Planning, stadsvernieuwing en wonen.

staat op de agenda van de vergadering sport van aanstaande dinsdag . Verslag volgt, grtz


31 Aug 2017, 12:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Stadion
jawatte.


31 Aug 2017, 12:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Zal nogal een deus ex machina zijn...


31 Aug 2017, 13:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
Locatie nieuw stadion Eendracht Aalst. Toelichting door de dienst Planning, stadsvernieuwing en wonen.

staat op de agenda van de vergadering sport van aanstaande dinsdag . Verslag volgt, grtz


en we zijn zeker dat het niet over "korfbalclub eendracht aalst" of "petanque eendracht aalst" gaat want met ons stadsbestuur weet ge maar nooit


31 Aug 2017, 14:29
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 713
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Stadion
Amaai is me dat verschieten dat is niet goed voor mijnen tikker


31 Aug 2017, 15:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Ik wil niemand ongelukkig maken, maar voor hetzelfde geld doen ze daar een round-up van locaties om dan te besluiten dat er nergens plaats is voor EA, hoor :oops: :hmm:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


31 Aug 2017, 15:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
anathema76 schreef:
Ik wil niemand ongelukkig maken, maar voor hetzelfde geld doen ze daar een round-up van locaties om dan te besluiten dat er nergens plaats is voor EA, hoor :oops: :hmm:


Is het 8e en laatste agendapunt. T Zal volgens mij een briefing zijn, als slaapmutsje. Ik ken dat al met die afsluitende agendapunten :D


31 Aug 2017, 15:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Overwegende dat ik een schijtlaars ben.
Overwegende dat ik niet geïnteresseerd ben in het voetbal, behoudens de aanwezigheid van nationale camera's.
Enz... :fuck:


31 Aug 2017, 16:42
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Oei verkeerd gepost!


31 Aug 2017, 16:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
Overwegende dat ik een schijtlaars ben.
Overwegende dat ik niet geïnteresseerd ben in het voetbal, behoudens de aanwezigheid van nationale camera's.
Enz... :fuck:

:plat:


31 Aug 2017, 16:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 381 382 383 384 385 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst