Licentie EA & Reeksgenoten - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 252 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 17
 Licentie EA & Reeksgenoten 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
mamananeto schreef:
Moses Chunga schreef:
filip.dhose schreef:
Hoe komt het dan dat ze 4 sterren gekregen hebben van Voetbal Vlaanderen?

Omdat dat nog de sterren van 2 jaar geleden zijn, blijkbaar.


Aah de Moses is ier uk opnief se....
Ge zetj preciies al en bekken gekalmeerd nou aanen" Da's gesproken. kist allemol mijn dikke kloeiten aan alle negativisten. zjiekers!!!" van verige zondag..... :D :D :crazy:

Ba niejek maneken. 'k vinnekik da nog altijd. En ik em nog geloik boi!!


26 Apr 2024, 8:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1018
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
witzwet schreef:
mamananeto schreef:
Moses Chunga schreef:
Omdat dat nog de sterren van 2 jaar geleden zijn, blijkbaar.


Aah de Moses is ier uk opnief se....
Ge zetj preciies al en bekken gekalmeerd nou aanen" Da's gesproken. kist allemol mijn dikke kloeiten aan alle negativisten. zjiekers!!!" van verige zondag..... :D :D :crazy:


En gij hebt er precies nog plezier in ook? Had niet liever gehad dan dat hij gelijk had, als ik eerlijk mag zijn.


Plezier heb ik daar heus niet in - maar grappig is het toch wel..
Ik snap niet dat iemand blijkbaar total loss kan gaan in euforie terwijl er dus niks is om euforisch over te zijn :crazy:
Het blijft een mysterie voor mij hoe het kan dat er nog steeds iendrachters zijn die denken dat dit goed gaat komen..
Zelfs indien ze in beroep die licentie alsnog halen ( wat dus kan he ondanks de miserie bij jeugd en vrouwen) dan is het amechtig en totaal belachelijk schouwspel dat hier telkens weer wordt opgevoerd door dit bestuur nooit een oplossing
op termijn ( zelfs niet op korte termijn !)
Er zit totaal geen visie achter die kliek en alles maar dan ook alles wat ze doen is telkens weer reactief en als een kip zonder kop !
Eender wie die nog maar iets van de zakenwereld snapt zit hier dan ook met open mond naar te staren..
Ik blijf erbij - hoe rapper dit stopt - hoe minder dat de echte supporters op een bepaald moment moeten afzien !!


26 Apr 2024, 9:26
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2968
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Neutralboy schreef:
Licentie 1 Nationale momenteel

Vlaamse reeks 2024-2025 ( 16 ploegen max )
Ksk Heist
Capellen
Lyra
Hoogstraten
KAAGentB
Royal Antwerp B
KVK Tienen
Leuven B
Belisia
Rupel Boom
Jong cercle
Jong essevee
Ninove ( nog niet officieel bevestigd )
Rc Mechelen
Dessel sport

+ 3 nieuwe beloftenploegen die voorrang krijgen (indien tijdig ingeschreven)

Waalse reeks 2024-2025 ( 12 ploegen max )
Mons (waalse reeks)
Namur
Tubize
Stade verviétois
Rochefortoise
Olympic Charleroi
Stockay
RCS verlaine


Waarom staan Seraing en Standard B niet bij de Waalse ploegen opgenomen? Degraderen die niet rechtstreeks?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Apr 2024, 10:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
filip.dhose schreef:
Neutralboy schreef:
Volgens de bondsreglementen 22 Mei.
Benieuwd wat ninove daarvan gaat zeggen want die moeten dan eindronde spelen in afwachting beslissing EA maar mogen eigenlijk rechtstreeks overgaan ook als 2e met licentie.
Bizarre situatie.

Allez, een maand extra tijd dus om alle pijnpunten weg te werken.


Voor het BAS hebben ze meer tijd, maar tegen eind deze maand zouden ze voor de zekerheid ook een licentie regionale amateurclub moeten aanvragen. Anders is het provinciale als we de licentie nationale amateurclub niet krijgen


26 Apr 2024, 11:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1274
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Timoilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
Licentie 1 Nationale momenteel

Vlaamse reeks 2024-2025 ( 16 ploegen max )
Ksk Heist
Capellen
Lyra
Hoogstraten
KAAGentB
Royal Antwerp B
KVK Tienen
Leuven B
Belisia
Rupel Boom
Jong cercle
Jong essevee
Ninove ( nog niet officieel bevestigd )
Rc Mechelen
Dessel sport

+ 3 nieuwe beloftenploegen die voorrang krijgen (indien tijdig ingeschreven)

Waalse reeks 2024-2025 ( 12 ploegen max )
Mons (waalse reeks)
Namur
Tubize
Stade verviétois
Rochefortoise
Olympic Charleroi
Stockay
RCS verlaine

Seraing
Standard 16 FC
Waarom staan Seraing en Standard B niet bij de Waalse ploegen opgenomen? Degraderen die niet rechtstreeks?


Aangepast, die degraderen inderdaad en bij Seraing rommelt het ook serieus ( eigenaar wil van Seraing af).


26 Apr 2024, 11:44
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 243
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Ik heb een mail gestuurd naar Voetbal Vlaanderen. Beslissingen van zowel C-SAR als BAS vallen op 25/05. Nieuwe d-day dus.

Ik vind mezelf nog steeds in geen enkel kamp zitten. Hoop ik dat het dossier in orde is voor het BAS? Misschien wel. Hoe hoger de voetbalpiramide, hoe aantrekkelijker voor overnemers. Hoop ik dat het dossier voor het BAS niet in orde komt en ze die van 2ama gewoonweg niet doen? Misschien wel. Er waren binnenlandse investeerders waar PLJ niet voor koos. Die gaan heus wel nog willen als we een doorstart maken in eerste provinciale. Of misschien niet. Soit, allemaal zaken waar we niks aan kunnen veranderen.

Is dit het lijstje waar aan moet voldaan worden om voor het BAS gelijk te krijgen? Vul gerust aan, ik ben geen expert.

1. Loon van Carl en Dekuypers bevriezen
2. CAO’s zoeken en in de map smijten
3. Premie betalen
4. Boete van €75 betalen
5. Vergunning van Mili zoeken en in de map smijten
6. BTW-aangifte januari zoeken en in de map smijten


26 Apr 2024, 14:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1274
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Ze hebben juist een nieuwe expert aangesteld volgens FB pagina stadslijst dus dat komt allemaal in orde.

Er ontbreken wel nog wat dingen zoizo in jouw lijstje zie ik nergens staan dat de OVERNAME overeenkomst niet in orde is.

En nog wat zaken maar ik ben ook geen expert we zullen het aan hen over laten en nog een maandje wachten.


26 Apr 2024, 14:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 452
Leeftijd: 33
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Smeirff schreef:
Ik heb een mail gestuurd naar Voetbal Vlaanderen. Beslissingen van zowel C-SAR als BAS vallen op 25/05. Nieuwe d-day dus.

Ik vind mezelf nog steeds in geen enkel kamp zitten. Hoop ik dat het dossier in orde is voor het BAS? Misschien wel. Hoe hoger de voetbalpiramide, hoe aantrekkelijker voor overnemers. Hoop ik dat het dossier voor het BAS niet in orde komt en ze die van 2ama gewoonweg niet doen? Misschien wel. Er waren binnenlandse investeerders waar PLJ niet voor koos. Die gaan heus wel nog willen als we een doorstart maken in eerste provinciale. Of misschien niet. Soit, allemaal zaken waar we niks aan kunnen veranderen.

Is dit het lijstje waar aan moet voldaan worden om voor het BAS gelijk te krijgen? Vul gerust aan, ik ben geen expert.

1. Loon van Carl en Dekuypers bevriezen
2. CAO’s zoeken en in de map smijten
3. Premie betalen
4. Boete van €75 betalen
5. Vergunning van Mili zoeken en in de map smijten
6. BTW-aangifte januari zoeken en in de map smijten

En dinsdag moet het dossier binnen zijn? Benieuwd als dat zal lukken om alles op die tijd toe te voegen...


26 Apr 2024, 17:38
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3885
Leeftijd: 46
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Smeirff schreef:
Ik heb een mail gestuurd naar Voetbal Vlaanderen. Beslissingen van zowel C-SAR als BAS vallen op 25/05. Nieuwe d-day dus.

Ik vind mezelf nog steeds in geen enkel kamp zitten. Hoop ik dat het dossier in orde is voor het BAS? Misschien wel. Hoe hoger de voetbalpiramide, hoe aantrekkelijker voor overnemers. Hoop ik dat het dossier voor het BAS niet in orde komt en ze die van 2ama gewoonweg niet doen? Misschien wel. Er waren binnenlandse investeerders waar PLJ niet voor koos. Die gaan heus wel nog willen als we een doorstart maken in eerste provinciale. Of misschien niet. Soit, allemaal zaken waar we niks aan kunnen veranderen.

Is dit het lijstje waar aan moet voldaan worden om voor het BAS gelijk te krijgen? Vul gerust aan, ik ben geen expert.

1. Loon van Carl en Dekuypers bevriezen
2. CAO’s zoeken en in de map smijten
3. Premie betalen
4. Boete van €75 betalen
5. Vergunning van Mili zoeken en in de map smijten
6. BTW-aangifte januari zoeken en in de map smijten


Doorspelen van de bevindingen van de sociale inspectie,vind ik persoonlijk toch een serieuze molensteen. Welke inbreuken staan erin? En hoe zwaar zal het BAS daar aan tillen ook al breng je al de rest in orde??

Vergunning van Mili snap ik niet. Tot twee maal toe is daar klacht op neergelegd. de eerste keer enkel door Zelzate, dan na het rapport van de onderzoekscel van HLN opnieuw Zelzate, Gent en Wetteren. Tot twee maal toe werd de klacht door de KBVB ongegrond verklaard. En nu doemt dit opnieuw op in het eindverslag? Hoe verklaar die mannen de klachten ongegrond maar verwijzen ze wel in dit dossier om toch opnieuw te bewijzen? Dat bewijs moet er toch al lang zijn geweest...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


26 Apr 2024, 19:21
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 585
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
De boksmatch van 11 mei is uitgesteld staat op de site van de ING Arena. De laatste doet het licht uit…


26 Apr 2024, 19:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 434
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Petroe69 schreef:
De boksmatch van 11 mei is uitgesteld staat op de site van de ING Arena. De laatste doet het licht uit…


Over en out :cry:


26 Apr 2024, 21:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Licentie EA & Reeksgenoten
champagne schreef:
Petroe69 schreef:
De boksmatch van 11 mei is uitgesteld staat op de site van de ING Arena. De laatste doet het licht uit…


Over en out :cry:
Heb je van ergens info dat het effectief over is (jij postte ook als eerste dat we geen licentie hadden)?

Of is dit bericht gewoon een gok van jou omdat het boksgala ook afgelast is?


26 Apr 2024, 22:40
Junior

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 178
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Ze zullen die licentie wel krijgen. Den Dozje wil er nog een termijn bij haha (ik heb dat nergens gehoord of gelezen, het is gewoon mijn opinie, mag toch hé)


26 Apr 2024, 23:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1410
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Petroe69 schreef:
De boksmatch van 11 mei is uitgesteld staat op de site van de ING Arena. De laatste doet het licht uit…

https://ing.arena.brussels/nl/show/loca ... se-lacrim/


27 Apr 2024, 1:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1018
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
HLN deze ochtend ..... Schrijnend en pijnlijk.... Merci kutbestuur ! :fuck:

Gevallen voetbaltrots: terwijl ze nog droomden van snelle terugkeer naar Super League, lijkt einde nabij voor Eendracht Aalst Ladies
© Gregory Van Gansen
Aalst -

Terwijl Eendracht Aalst pas een prachtig titelfeest achter de rug heeft, blijkt het kommer en kwel bij de Eendracht Aalst Ladies. De vrouwenafdeling ambieerde dan wel een stek in de Super League, maar de kans wordt flinterdun dat de traditieclub volgend seizoen nog aan de aftrap komt.
Wim Redant
Vandaag om 10:00

Het einde lijkt nabij voor Eendracht Aalst Ladies, waar een leegloop intussen al een feit is. Aalst beschikte nochtans over een schitterende groep die kwaliteit koppelde aan een onwaarschijnlijke groepsmentaliteit, waardoor de groep ondanks de wanbetalingen bleef doorgaan tot het einde van het seizoen. De toekomst lachte Eendracht Aalst Ladies nochtans toe toen titelrivaal Westerlo met 5-1 werd verslagen, terwijl Tulin Sönmez als voorzitter werd aangesteld. In Westerlo werd tijdens de mercato nog een blik open getrokken met versterking, terwijl de Aalsterse kern verder uitdunde door blessures. Een spelersbus kwam niet opdagen voor een verplaatsing naar Genk, waarna de speelsters dan maar met eigen vervoer naar Limburg trokken. De speelsters toonden engelengeduld, maar kregen geen respons.

© Gregory Van Gansen
Ploeg valt uit elkaar

Het hoeft dan ook niet te verwonderen dat de ploeg volledig uit elkaar valt. Eerder raakte al bekend dat sterkhouder en boegbeeld Loes Van Mullem naar Zulte Waregem trekt. Doelvrouw Yana Lissens en Frieke Temmerman volgen haar naar de Gaverbeek, al gaat Temmerman mogelijk wel bij Zulte Waregem B aan de slag. Henriette Awete en Sheryl Merchiers trekken dan weer naar Olsa Brakel, waar ook Chanel Vandenhouwe in beeld is. Lieselot De Kegel en Bente Verspeelt trekken op hun beurt naar KVK Ninove.

Stephanie Suenens en Annelies Van Loock stonden op de verlanglijst van Borsbeke, maar daar diende sportief manager Patrick De Wilde vrijdag zijn ontslag in wegens een verschillende visie met het bestuur. Met Suenens en Van Loock, Rani Van Dender, Sheila Broos en de Nederlandse Sharona en Sylvana Tieleman telt Eendracht nog zes speelsters die nog niet elders onder dak zijn. Het ziet er niet naar uit dat snel nieuwe speelsters gerekruteerd kunnen worden om een nieuwe ploeg te bouwen. Sportief manager Kevin Mirallas liet weten dat hij zich enkel over het mannendepartement ontfermt. Onur Kilic wenste dan weer niet te communiceren.


27 Apr 2024, 12:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 252 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst