Artikels - Pagina 457 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6943 berichten ]  Ga naar pagina 1 455 456 457 458 459 463
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Artikels
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
witteken schreef:
De meeste supporters hebben meer dan 20 jaar gevochten voor dat stamnummer, ik moet zeggen dat dat nu heel gemakkelijk wordt afgegeven zonder er maar een klein beetje voor te vechten.

Als een investeerder nog de moeite niet doet om het stamnummer proberen te redden (door met PLJ en die turken te praten) ,wat een jaar geleden met die 10-12 potentiële overnemers wel nog kon, zie ik dat nieuw project ook snel ineen stuiken.

Als het een beetje minder zal gaan , of van t eerste seizoen geen kampioen spelen , hoeveel supporters zullen er daar dan nog staan in eerste provinciaal , voor zo een ineen gestoken clubje van Erpe-Mere of Wetteren ?

Patrick Lejuste heeft gewonnen en voor onze club van 105 jaar oud is het over en uit :fuck:

Als je met PLJ al 5 miljoen € in het rood stond en daar de Turken nog achter met contracten voor Mirallas van enkele 100.000€ per jaar en spelers van 8000€/maand denk ik niet dat dit nog te redden valt.
Je moet rekenen dat er nog veel achterstallen zijn ook zie uitspraak bas.
Je vergeet ook dat het nu ipv 1 reeks omhoog, 3 reeksen naar omlaag is, wie gaat daar nog geld voor geven?
Of wil je dat we nogmaals blijven vasthangen aan PLJ en er een nieuwe buitenlander opduikt?
PLJ heeft van de Turken het meeste onder tafel gekregen zoveel is duidelijk.
Ik wil als supporter van al die maffiatoestanden vanaf en naar een club gaan kijken waar lokale ondernemers achter zitten met realistische doelstellingen en toekomstvisie.
En dat er eindelijk eens samengewerkt kan worden met de stad ipv tegengewerkt.

Waarom moeten dat altijd ondernemers zijn die hun geld in de club stoppen?
Investeerders noemt men dat dan, maar investeren impliceert dat er een "return on investment" komt.
Waarom nemen heel wat van de criticasters van de voorbije jaren niet zelf het heft in handen? Ze wisten het toch allemaal zo veel beter?

Pffff.... Jongens toch- daar gaat em weer ... :hmm: Opnieuw uw pillekes vergeten te pakken Filip...??
Of ambetant omdat uw partij zwaar verloren heeft gisteren...? :D

10 Jun 2024, 19:14
forumlegende

filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
witteken schreef:
De meeste supporters hebben meer dan 20 jaar gevochten voor dat stamnummer, ik moet zeggen dat dat nu heel gemakkelijk wordt afgegeven zonder er maar een klein beetje voor te vechten.

Als een investeerder nog de moeite niet doet om het stamnummer proberen te redden (door met PLJ en die turken te praten) ,wat een jaar geleden met die 10-12 potentiële overnemers wel nog kon, zie ik dat nieuw project ook snel ineen stuiken.

Als het een beetje minder zal gaan , of van t eerste seizoen geen kampioen spelen , hoeveel supporters zullen er daar dan nog staan in eerste provinciaal , voor zo een ineen gestoken clubje van Erpe-Mere of Wetteren ?

Patrick Lejuste heeft gewonnen en voor onze club van 105 jaar oud is het over en uit :fuck:

Als je met PLJ al 5 miljoen € in het rood stond en daar de Turken nog achter met contracten voor Mirallas van enkele 100.000€ per jaar en spelers van 8000€/maand denk ik niet dat dit nog te redden valt.
Je vergeet ook dat het nu ipv 1 reeks omhoog, 3 reeksen naar omlaag is, wie gaat daar nog geld voor geven?
Of wil je dat we nogmaals blijven vasthangen aan PLJ en er een nieuwe buitenlander opduikt?
Ik wil als supporter van al die maffiatoestanden vanaf en naar een club gaan kijken waar lokale ondernemers achter zitten met realistische doelstellingen en toekomstvisie.

Investeerders noemt men dat dan, maar investeren impliceert dat er een "return on investment" komt.
Waarom nemen heel wat van de criticasters van de voorbije jaren niet zelf het heft in handen? Ze wisten het toch allemaal zo veel beter?

"filip dhose, het kwaliteitslabel voor het betere SM werk".

de criticasters hadden het, in tegenstelling tot jouw eindeloos Markeyachtig gedweep, bij het rechte eind.

Zoals je zelf schrijft he, mensen verwachten voor een investering doorgaans een ROI, en laat dat nu net het probleem zijn bij een voetbalclub.

Ik denk dat je je geld beter in nen S&P 500 ETF steekt dan in een voetbalclub.

Of om het met de woorden van Marc Coucke te zeggen: "als ge naar de cinema gaat, krijgt ge ook uw geld niet terug".

10 Jun 2024, 19:22
Vaste Waarde

filip.dhose schreef:

Waar was jij als diezelfde criticasters 10 jaar geleden 15000 euro bijeen verzamelden met allerlei acties en zo de licentie konden redden?
Last met uw eigen geweten dat je vlot meegewerkt hebt aan de ondergang van stamnummer 90?
De criticasters zoals jij ze nog steeds noemt hadden 100% procent gelijk, ook al onder lejuste en smeekten toen al om actie omdat ze de ondergang toen al zagen aankomen, maar het gros zag liever zijn vrienden op zondag en de pinten.

En nu komen zeggen dat niemand voor het stamnummer wou vechten?
Praat voor al voor uzelf.
Al wie het schoentje past trekke het aan…

10 Jun 2024, 20:04
Vaste Waarde

mamananeto schreef:
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:

Pffff.... Jongens toch- daar gaat em weer ... :hmm: Opnieuw uw pillekes vergeten te pakken Filip...??
Of ambetant omdat uw partij zwaar verloren heeft gisteren...? :D

1) Mijn partij heeft niet verloren gisteren. Of toch wel: 1 zetel in de Kamer en 4 in het Vlaams Parlement. Maar nog steeds de grootste van Vlaanderen.
2) PLJ was mijn vriend niet, en is mijn vriend niet, en ik heb niet voldoende geld om klant te zijn bij hem.. ;)
3) Ik vroeg me gewoon af waarom de die-hardsupporters altijd naar het bedrijfsleven kijken, of naar één of andere rijke mecenas à la Coucke, Gheysens, Baro, Duchâtelet, Venanzi, Verhaeghe, Valckenier, ... om de club uit het slop te halen. Er is hier de voorbije jaren - meestal heel terecht - tonnen kritiek gespuid op ons bestuur. Dus vermoed ik dat de nodige knwohow aanwezig is om zelf de club in handen te nemen.
4) Ik heb helemaal geen last van mijn geweten, want ik heb op GEEN ENKELE MANIER meegewerkt aan de ondergang van de club. Ik heb alleen maar wat vrijwilligerswerk gedaan voor de website (live verslaggeving, contacteren aftrapgevers, artikels, interviews, ...).
5) Ik verwonder mij enorm over de bereidheid van sommigen om nu wel onder een ander stamnummer te gaan spelen, want eigenlijk is dat gewoonweg - of je dat nu graag hebt of niet - een fusie, erger nog: opgeslorpt worden door een andere club (ook al wordt het dan achteraf een Beerschot-scenario). Dan is de enige optie voor deze supporters om de club failliet te laten gaan en enkele echelons lager verder te doen met stamnummer 90 (zoals in 2002).

10 Jun 2024, 21:48
Vaste Waarde

5) Denk je dat iemand zat te wachten op een nieuw stamnummer ? Neen dus.
De realiteit is dat stamnummer 90 onder geen enkel beding te redden valt met de hangende schulden en rechtszaken.
Optie 1: we leggen er ons bij neer dat er nooit nog voetbal is in Aalst .
Optie 2: we slikken een zeer bittere pil en beginnen met een nieuw nummer ook al is dit dan in 4 provinciale of een overgenomen nummer en dus zoizo niet meer stamnummer 90.

Optie 3: we zijn amper aan 15000 euro geraakt maar gaan nu even samen een miljoen of 7 op tafel toveren en redden het stamnummer en nemen er de komende rechtszaken nog eens bij :crazy:

10 Jun 2024, 22:54
Freak

optie 1 en 2 zijn hetzelfde...

11 Jun 2024, 8:45
nieuw in de eerste ploeg

Er zijn hier heel wat mensen die het voorbije jaar (jaren) niet meer zijn gaan zien naar onze wedstrijden. Neem nu dat we een doorstart kunnen maken in 1ste provinciale, en er komt een degelijk bestuur (al weet je dat pas enkele jaren later), komen jullie dan opnieuw kijken op dit lager niveau? Ik denk nu spontaan aan bijvoorbeeld mensen als Bakkie en El Corredor?

11 Jun 2024, 10:17
forumlegende

Xander schreef:
Er zijn hier heel wat mensen die het voorbije jaar (jaren) niet meer zijn gaan zien naar onze wedstrijden. Neem nu dat we een doorstart kunnen maken in 1ste provinciale, en er komt een degelijk bestuur (al weet je dat pas enkele jaren later), komen jullie dan opnieuw kijken op dit lager niveau? Ik denk nu spontaan aan bijvoorbeeld mensen als Bakkie en El Corredor?

de vraag stellen, is ze beantwoorden.

Dat hangt voor mij van heel veel zaken af.

Maar de belangrijkste is, bij een nieuwe start mogen er geen mensen betrokken zijn die er hier in het verleden een puinhoop mee van gemaakt hebben, genre Goethals, Van Aken, Van Den Bogaert en consoorten,...

En ze mogen ook stoppen met bijvoorbeeld een Michel Markey te gebruiken als spreekbuis. :hmm: :D

Een nieuwe start, met nieuwe mensen, zonder malafide bedoelingen krijgt een kans.

11 Jun 2024, 10:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 57
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Xander schreef:

Daar zal ik nog eens heel goed moeten over na denken,maar ik vrees dat het een njet zal zijn.

11 Jun 2024, 11:06
forumlegende

Ik heb me na veel gezaag laten overhalen om naar de kampioenenmatch te gaan kijken (da's pas een echte successupporter), voor de rest ben ik heel het seizoen ook niet geweest. Zoals hierboven al aangehaald zou ik bij een nieuwe start - zelfs al is dat ergens in provinciale - wel opnieuw meer komen kijken. Een echte nieuwe start dan.
Maar als ik zie wie er al aangehaald wordt in sommige kranten (Goethals onder anderen) dan zal ook die goesting rap over zijn vrees ik.

11 Jun 2024, 12:56
nieuw in de eerste ploeg

Alles hangt dus af van wie het nieuwe bestuur zal zijn. Het enige wat we nog hebben is onze grote aanhang, als die nu ook zou afhaken, dan is het volledig gedaan. Hopelijk volgt er snel duidelijkheid!

11 Jun 2024, 13:35
forumlegende

Leeftijd: 42
Website: http://www.eendracht-aalst.be
tympanum2 schreef:
Ik heb me na veel gezaag laten overhalen om naar de kampioenenmatch te gaan kijken (da's pas een echte successupporter), voor de rest ben ik heel het seizoen ook niet geweest. Zoals hierboven al aangehaald zou ik bij een nieuwe start - zelfs al is dat ergens in provinciale - wel opnieuw meer komen kijken. Een echte nieuwe start dan.
Maar als ik zie wie er al aangehaald wordt in sommige kranten (Goethals onder anderen) dan zal ook die goesting rap over zijn vrees ik.

Voor mij geldt het zelfde.
Starten op een wit blad met allemaal anderen en hopelijk bekwamere. Maar nu vraag ik al veel...

Mocht het ooit eens lukken om met mensen met gezond verstand, een positief imago een netwerk op te bouwen om een lokale club uit te tekenen met als uithangbord die fanatieke aanhang, dan maakt het ni zo veel uit mocht dat in eerste provinciale zijn. 4e provinciale... da lijkt me anderzijds veel moeilijker. GEZONDE ambitie moet er zijn, zoniet krijg je weinig mensen (ook niet de juiste) gemobiliseerd vrees ik.

11 Jun 2024, 13:35
forumlegende

Leeftijd: 42
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Xander schreef:
Alles hangt dus af van wie het nieuwe bestuur zal zijn. Het enige wat we nog hebben is onze grote aanhang, als die nu ook zou afhaken, dan is het volledig gedaan. Hopelijk volgt er snel duidelijkheid!

De club zat in zak en as voor het aantreden van lejuste en toen zag je bij de eerste match van het nieuwe seizoen onder lejuste (toen we nog niet wisten wat een gepatenteerde leugenaar en bedrieger dat is, natuurlijk) hoeveel mensen die afhaakten plots toch terug kwamen op westhoek.

Laat het eerst eens een goed bestuur zijn. Maar het zal altijd tijd en geduld vragen. Vertrouwen komt te voet maar gaat te paard. Geen woorden maar daden en nog van die boutades. In alle geval als het nog maar eens een verre vriend van goethals of consoorten is, bespaar dan iedereen aub de moeite

11 Jun 2024, 13:42
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 71
Er moet dringend duidelijkheid komen:
- beroep bij het BAS en nog enkele weken wachten op een definitief en negatief advies?
- akkoord met degradatie naar 1° provinciale?
- boeken toe, faillissement aanvragen en starten in 4° provinciale?
- samen met andere club in afdeling X?

Zolang hierover geen duidelijkheid is kan je niet vooruit.
En het clubbestuur schittert in stilzwijgen.

11 Jun 2024, 14:21
Duivelke

Eerste provinciale is geen realistische piste. Dan neem je al je openstaande schulden mee.
Faillissement is dan alsnog kwestie van tijd.

11 Jun 2024, 16:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6943 berichten ]  Ga naar pagina 1 455 456 457 458 459 463