|
Pagina 481 van 501 |
[ 7514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 479 480 481 482 483 … 501 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 767 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde ![]() |
Bericht Re: Artikels
Wat een onzin lees je hier de laatste tijd op dit forum zeg.
Het is heeeeeeeeeeel lang geleden dat ik hier iets gepost heb, maar de zever loopt hier de kest af. Kijk naar de feiten. En de feiten zijn dat stamnr 90 nog niet falliet is, en dat voor het ogenblik niemand weet wie aan het roer staat, waar ze gaan spelen en met welke ploeg ze dit gaan doen. Zolang blijft EA bestaan of ze moeten de naam veranderen naar FC sjakamaka. ( gaat hier een deel dan nog steeds voor stamnr 90 gaan sup?) Feit is dat ze in de reeksindelingen staan in eerste provinciale met een a team en in vierde provinciale met een B team. Waarom kommen ze dan met geen deftige communicatie naar buiten. Het enige dat nu gebeurd is tweedracht zaaien ipv Eendracht. Het project Lede met nieuwe investeerders zal alleen maar doorgaan indien stamnr 90 failliet is. Wat dus wil zeggen dat er van een fusie geen sprake is. Enkel een andere ploeg die in het PC zou komen spelen en op termijn zijn naam zou kunnen veranderen. Dus iedereen kan voor zichzelf toch uitmaken welke piste hij gaat volgen in eerste provinciale voor ( voor het ogenblik een geest team) EA gaan supporteren ( het kan wel zijn dat je 30 km moet rijden). Of thuis blijven omdat je dit bestuur niet meer geloofd. Of indien er een faillissement moest komen kiezen voor het nieuwe project, of thuis blijven. -------------- Juist ja. Dit heeft ook niets meer met artikels te maken die in de krant verschijnen. Al die ruziemakers hier zouden een topic VERWIJTEN moeten maken en daar mekaar verwijten. Elk doet waar hij zin in heeft. Eén ding is duidelijk, zelfs al komt er een nieuw project op termijn zal je hoogstens in een amateur reeks raken omdat voor profvoetbal er veel geld nodig is en dat zal je in Aalst nooit kunnen behalen. Voor het ogenblik hoor je inderdaad niets: - Niet van de Turken: waar gaan ze spelen, welke spelers hebben ze, wie is er trainer, enz - Niet van het project: wie zijn de investeerders, wat zijn de ambities, .... Dus afwachten, misschien tot half augustus zoals verleden jaar of nog langer. En sorry dat ik het zeg het zijn niet de Turken hé, maar PLJ is de hoofdschuldige die ons in de miserie gebracht heeft door te laat op het seizoen over te laten en aan de voor hem interessantste partij maar niet voor EA. En ook de schuld van diegene die PLJ hebben binnen gehaald en hem zijn gang laten gaan. |
10 Jul 2024, 9:22 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
anubis schreef: Wat een onzin lees je hier de laatste tijd op dit forum zeg. Het is heeeeeeeeeeel lang geleden dat ik hier iets gepost heb, maar de zever loopt hier de kest af. Kijk naar de feiten. En de feiten zijn dat stamnr 90 nog niet falliet is, en dat voor het ogenblik niemand weet wie aan het roer staat, waar ze gaan spelen en met welke ploeg ze dit gaan doen. Zolang blijft EA bestaan of ze moeten de naam veranderen naar FC sjakamaka. ( gaat hier een deel dan nog steeds voor smnr 90 gaan sup?) Feit is dat ze in de reeksindelingen staan in eerste provinciale met een a team en in vierde provinciale met een B team. Waarom kommen ze dan met geen deftige communicatie naar buiten. Het enige dat nu gebeurd is tweedracht zaaien ipv Eendracht. Het project Lede met nieuwe investeerders zal alleen maar doorgaan indien stamnr 90 falliet is. Wat dus wil zeggen dat er van een fusie geen sprake is. Enkel een andere ploeg die in het PC zou komen spelen en op termijn zijn naam zou kunnen veraderen. Dus iedereen kan voorzichzelf toch uitmaken welke piste hij gaat volgen in eerste provinciale voor ( voor het ogenblik een geest team) EA gaan supporteren ( het kan wel zijn dat je 30 km moet rijden). Of thuis blijven omdat je dit bestuur niet meer geloofd. Of indien er een falliesement moest komen kiezen voor het nieuwe project, of thuis blijven. Project met Lede staat wat mij betreft volledig los van een al dan niet faillissement van stamnummer 90. |
10 Jul 2024, 9:36 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico ![]() Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8723 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs ![]() |
[quote="wevege"
En ook de schuld van diegene die PLJ hebben binnen gehaald en hem zijn gang laten gaan.[/quote] ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
10 Jul 2024, 10:35 |
|
![]() |
|
Junior ![]() Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 232 ![]() |
Zouden de schotten er nog zijn ?
|
10 Jul 2024, 10:40 |
|
![]() |
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst ![]() |
jMs schreef: Zouden de schotten er nog zijn ? Nee die zitten in Schotland, hun rok te verven in wit groen en zich klaar te maken om te supporteren voor Jong Lede in het PC stadion en het forum van Eendracht Aalst te bestoken met Jong Lede ![]() ![]() ![]() |
10 Jul 2024, 11:29 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
tigers schreef: jMs schreef: Zouden de schotten er nog zijn ? Nee die zitten in Schotland, hun rok te verven in wit groen en zich klaar te maken om te supporteren voor Jong Lede in het PC stadion en het forum van Eendracht Aalst te bestoken met Jong Lede ![]() ![]() ![]() beker van belgie 28 juli 2024 eendracht aalst-olympia wijgmaal |
10 Jul 2024, 13:16 |
|
![]() |
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst ![]() |
champagne schreef: tigers schreef: jMs schreef: Zouden de schotten er nog zijn ? Nee die zitten in Schotland, hun rok te verven in wit groen en zich klaar te maken om te supporteren voor Jong Lede in het PC stadion en het forum van Eendracht Aalst te bestoken met Jong Lede ![]() ![]() ![]() beker van belgie 28 juli 2024 eendracht aalst-olympia wijgmaal Groene Duivels Ingooigem of K Racing Waregem B - KVC Jong Lede |
10 Jul 2024, 14:58 |
|
![]() |
|
forumlegende
tympanum2 schreef: De enige bindende factor is het supporterslegioen. Zonder supporters geen club. En die bindende factor is helaas los zand geworden. Voor elk scenario heb je voor- en tegenstanders waardoor je in elk scenario supporters zult verliezen. Daar kan je niet onderuit. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
10 Jul 2024, 23:01 |
|
![]() |
|
forumlegende
Sponsje teire schreef: Voor de mensen die het schijnbaar moeilijk hebben met de recente ontwikkelingen om de jeugdspelers van Eendracht Aalst volgend jaar toch garantie te geven dat er daadwerkelijk gevoetbald zal worden: er is wel degelijk een alternatief. De zeer betrouwbare Turken lijken accommodatie gevonden te hebben in Molenbeek. De echte supporters kunnen dus om de twee weken naar daar gaan. Het zeer belangrijke stamnummer met het daaraan gekoppelde EA DNA kunt ge dus wel degelijk blijven aanmoedigen. De vraag is natuurlijk hoeveel matchen ze effectief zullen spelen voor ze over de gehele lijn forfait zullen geven. De dromers die denken dat het zo eenvoudig is om in 4de provinciale opnieuw te starten met Eendracht Aalst staan uiteraard ook niet stil bij de jeugdspelers die vandaag nog steeds bij de club aangesloten zijn. Het is opmerkelijk dat er hier mensen de ziel van de club met stip bovenaan zetten zonder aan de jeugd te denken. Welke ziel probeer je dan eigenlijk nog te redden? Er wordt hier fijntjes door andere forumgebruikers opgemerkt dat het huidig scenario het beste is binnen een intrieste situatie. Aan de criticasters werd meermaals gevraagd wat hun (betere) alternatieven zijn, maar nog nooit een antwoord gelezen. Dit alles neemt uiteraard niet weg dat ge kwaad, verdrietig of teleurgesteld moogt zijn. Ik denk dat we dat allemaal zijn. Net zoals iemand anders hier al zei: ik moet de eerste nog tegenkomen die content is met hoe alles hier de afgelopen maanden verlopen is en waar we nu voor staan. Ik heb mijn oplossing al gegeven: herstart in 4de provinciale. 2 van onze grote sponsors zijn trouwens volgend seizoen sponsor van 2 ploegen in 4de provinciale dus mijn inziens waren daar mogelijkheden om met die gasten iets nieuw op te bouwen. Zelfs zonder grote sponsors maar met pakweg 300supporters speel je in 4de provinciale mee voor de titel. Wat de jeugd betreft: ploegen in 4de provinciale hebben ook jeugdvoetbal, zelfs op IP niveau. Als je een nieuwe ploeg start moet je inderdaad van voetbal Vlaanderen akkoord krijgen om meteen met IP te mogen starten want je hebt nog geen label, maar met het palmares van onze jeugdopleiding (laatste half seizoen misschien niet te na gesproken) en de situatie waarin de eendrachtjeugd zich bevindt, waren daar volgens mij mogelijkheden. Hier dus de oplossing waarnaar gevraagd. Het ontgaat mij trouwens waarom iemand die tegen het Jong Lede-verhaal is, meteen wordt afgeschilderd als een supporter van de Turken of PLJ en mee naar Molenbeek zou moeten. T is niet omdat ge geen graten ziet in een fusie-verhaal dat ge achter de Turken staat he. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
10 Jul 2024, 23:20 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico ![]() Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8723 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs ![]() |
Timoilsjt schreef: Sponsje teire schreef: Voor de mensen die het schijnbaar moeilijk hebben met de recente ontwikkelingen om de jeugdspelers van Eendracht Aalst volgend jaar toch garantie te geven dat er daadwerkelijk gevoetbald zal worden: er is wel degelijk een alternatief. De zeer betrouwbare Turken lijken accommodatie gevonden te hebben in Molenbeek. De echte supporters kunnen dus om de twee weken naar daar gaan. Het zeer belangrijke stamnummer met het daaraan gekoppelde EA DNA kunt ge dus wel degelijk blijven aanmoedigen. De vraag is natuurlijk hoeveel matchen ze effectief zullen spelen voor ze over de gehele lijn forfait zullen geven. De dromers die denken dat het zo eenvoudig is om in 4de provinciale opnieuw te starten met Eendracht Aalst staan uiteraard ook niet stil bij de jeugdspelers die vandaag nog steeds bij de club aangesloten zijn. Het is opmerkelijk dat er hier mensen de ziel van de club met stip bovenaan zetten zonder aan de jeugd te denken. Welke ziel probeer je dan eigenlijk nog te redden? Er wordt hier fijntjes door andere forumgebruikers opgemerkt dat het huidig scenario het beste is binnen een intrieste situatie. Aan de criticasters werd meermaals gevraagd wat hun (betere) alternatieven zijn, maar nog nooit een antwoord gelezen. Dit alles neemt uiteraard niet weg dat ge kwaad, verdrietig of teleurgesteld moogt zijn. Ik denk dat we dat allemaal zijn. Net zoals iemand anders hier al zei: ik moet de eerste nog tegenkomen die content is met hoe alles hier de afgelopen maanden verlopen is en waar we nu voor staan. Ik heb mijn oplossing al gegeven: herstart in 4de provinciale. 2 van onze grote sponsors zijn trouwens volgend seizoen sponsor van 2 ploegen in 4de provinciale dus mijn inziens waren daar mogelijkheden om met die gasten iets nieuw op te bouwen. Zelfs zonder grote sponsors maar met pakweg 300supporters speel je in 4de provinciale mee voor de titel. Wat de jeugd betreft: ploegen in 4de provinciale hebben ook jeugdvoetbal, zelfs op IP niveau. Als je een nieuwe ploeg start moet je inderdaad van voetbal Vlaanderen akkoord krijgen om meteen met IP te mogen starten want je hebt nog geen label, maar met het palmares van onze jeugdopleiding (laatste half seizoen misschien niet te na gesproken) en de situatie waarin de eendrachtjeugd zich bevindt, waren daar volgens mij mogelijkheden. Hier dus de oplossing waarnaar gevraagd. Het ontgaat mij trouwens waarom iemand die tegen het Jong Lede-verhaal is, meteen wordt afgeschilderd als een supporter van de Turken of PLJ en mee naar Molenbeek zou moeten. T is niet omdat ge geen graten ziet in een fusie-verhaal dat ge achter de Turken staat he. Dan is er voor jou helaas geen ander alternatief dan er u bij neer te leggen en thuis te blijven en een andere hobby te zoeken. Tijd dat sommigen dit eens beginnen in te zien _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
11 Jul 2024, 6:58 |
|
![]() |
|
Junior ![]() Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 232 ![]() |
Bakkie schreef: Timoilsjt schreef: Sponsje teire schreef: Voor de mensen die het schijnbaar moeilijk hebben met de recente ontwikkelingen om de jeugdspelers van Eendracht Aalst volgend jaar toch garantie te geven dat er daadwerkelijk gevoetbald zal worden: er is wel degelijk een alternatief. De zeer betrouwbare Turken lijken accommodatie gevonden te hebben in Molenbeek. De echte supporters kunnen dus om de twee weken naar daar gaan. Het zeer belangrijke stamnummer met het daaraan gekoppelde EA DNA kunt ge dus wel degelijk blijven aanmoedigen. De vraag is natuurlijk hoeveel matchen ze effectief zullen spelen voor ze over de gehele lijn forfait zullen geven. De dromers die denken dat het zo eenvoudig is om in 4de provinciale opnieuw te starten met Eendracht Aalst staan uiteraard ook niet stil bij de jeugdspelers die vandaag nog steeds bij de club aangesloten zijn. Het is opmerkelijk dat er hier mensen de ziel van de club met stip bovenaan zetten zonder aan de jeugd te denken. Welke ziel probeer je dan eigenlijk nog te redden? Er wordt hier fijntjes door andere forumgebruikers opgemerkt dat het huidig scenario het beste is binnen een intrieste situatie. Aan de criticasters werd meermaals gevraagd wat hun (betere) alternatieven zijn, maar nog nooit een antwoord gelezen. Dit alles neemt uiteraard niet weg dat ge kwaad, verdrietig of teleurgesteld moogt zijn. Ik denk dat we dat allemaal zijn. Net zoals iemand anders hier al zei: ik moet de eerste nog tegenkomen die content is met hoe alles hier de afgelopen maanden verlopen is en waar we nu voor staan. Ik heb mijn oplossing al gegeven: herstart in 4de provinciale. 2 van onze grote sponsors zijn trouwens volgend seizoen sponsor van 2 ploegen in 4de provinciale dus mijn inziens waren daar mogelijkheden om met die gasten iets nieuw op te bouwen. Zelfs zonder grote sponsors maar met pakweg 300supporters speel je in 4de provinciale mee voor de titel. Wat de jeugd betreft: ploegen in 4de provinciale hebben ook jeugdvoetbal, zelfs op IP niveau. Als je een nieuwe ploeg start moet je inderdaad van voetbal Vlaanderen akkoord krijgen om meteen met IP te mogen starten want je hebt nog geen label, maar met het palmares van onze jeugdopleiding (laatste half seizoen misschien niet te na gesproken) en de situatie waarin de eendrachtjeugd zich bevindt, waren daar volgens mij mogelijkheden. Hier dus de oplossing waarnaar gevraagd. Het ontgaat mij trouwens waarom iemand die tegen het Jong Lede-verhaal is, meteen wordt afgeschilderd als een supporter van de Turken of PLJ en mee naar Molenbeek zou moeten. T is niet omdat ge geen graten ziet in een fusie-verhaal dat ge achter de Turken staat he. Dan is er voor jou helaas geen ander alternatief dan er u bij neer te leggen en thuis te blijven en een andere hobby te zoeken. Tijd dat sommigen dit eens beginnen in te zien Heb jij al een hobby gevonden na 3 jaar niet te gaan ? Ahnee groen wit en zwet ![]() |
11 Jul 2024, 8:34 |
|
![]() |
|
Junior
Het valt wel op hoe lang het duurt met de communicatie voor hun Temsescenario.
Vierde provinciale is wel haalbaar en er worden pistes bekeken. We hebben namelijk wel wat tijd om ons voor te bereiden. Nu niet te snel schakelen en eerst zien wat de concurrentie doet. Ja, iedereen die stapt in Groen-Wit-Zwart acht ik geen medestander meer. |
11 Jul 2024, 9:28 |
|
![]() |
|
jMs schreef: Heb jij al een hobby gevonden na 3 jaar niet te gaan ? Ahnee groen wit en zwet ![]() Het was 4 jaar ![]() Maar ik ga op uwe zever niet meer antwoorden vriend,misschien kunnen we dat is doen tussen pot en pint. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
11 Jul 2024, 9:53 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09 Berichten: 557 Leeftijd: 34 ![]() |
jMs schreef: Bakkie schreef: Timoilsjt schreef: Ik heb mijn oplossing al gegeven: herstart in 4de provinciale. 2 van onze grote sponsors zijn trouwens volgend seizoen sponsor van 2 ploegen in 4de provinciale dus mijn inziens waren daar mogelijkheden om met die gasten iets nieuw op te bouwen. Zelfs zonder grote sponsors maar met pakweg 300supporters speel je in 4de provinciale mee voor de titel. Wat de jeugd betreft: ploegen in 4de provinciale hebben ook jeugdvoetbal, zelfs op IP niveau. Als je een nieuwe ploeg start moet je inderdaad van voetbal Vlaanderen akkoord krijgen om meteen met IP te mogen starten want je hebt nog geen label, maar met het palmares van onze jeugdopleiding (laatste half seizoen misschien niet te na gesproken) en de situatie waarin de eendrachtjeugd zich bevindt, waren daar volgens mij mogelijkheden. Hier dus de oplossing waarnaar gevraagd. Het ontgaat mij trouwens waarom iemand die tegen het Jong Lede-verhaal is, meteen wordt afgeschilderd als een supporter van de Turken of PLJ en mee naar Molenbeek zou moeten. T is niet omdat ge geen graten ziet in een fusie-verhaal dat ge achter de Turken staat he. Dan is er voor jou helaas geen ander alternatief dan er u bij neer te leggen en thuis te blijven en een andere hobby te zoeken. Tijd dat sommigen dit eens beginnen in te zien Heb jij al een hobby gevonden na 3 jaar niet te gaan ? Ahnee groen wit en zwet ![]() Veel plezier in Heusden Zolder. ![]() Vergeet na de match de naastgelegen moskee zeker niet te bezoeken! ![]() |
11 Jul 2024, 11:41 |
|
![]() |
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 212 Leeftijd: 70 Locatie: Kreta ![]() |
Dedju, ik woon al 6 jaar op Kreta, ik had gehoopt dat ze hier zouden komen sjotten op een nief geiteweide, maar Turken en Grieken ligt wa gevoelig, Heusden-Zolder is wel half Turks, dus ik versta het, maar toch, een kans gemist ...
![]() |
11 Jul 2024, 11:55 |
|
Pagina 481 van 501 |
[ 7514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 479 480 481 482 483 … 501 Volgende |