|
Pagina 4 van 9 |
[ 123 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 9 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Winter transfers?
Bram schreef: zalig wedstrijdje gisteren, fijn om iedereen onder minder gespannen omstandigheden weer te zien. Bij mij wazs het 10 jaar geleden dat ik nog eens een busverplaatsing maakte, maar geen seconde beklaagd! hetzelfste is het niet, maar nog keer de stembanden schor zingen heeft toch deugd gedaan ![]() Klopt het was inderdaad genieten zoals in de betere tijden Dat het volledige iendracht gevoel nog niet terug is is begrijpelijk daarvoor is er te veel gebeurd de laatste tijd. Maar ik ben er zeker van dat dit volgend seizoen al een stuk groter zal zijn ,met toch wel bekwame en eerlijke mensen aan het roer. En de transfers laten ook het beste hopen op een sterk elftal voor volgend seizoen. Ik heb er alvast een goed gevoel bij,en ben er zeker van dat we toestanden zoals vorig seizoen niet meer zullen mee maken. Terug met zijn allen achter onze ploeg en er komen terug mooie tijden aan zeker weten |
12 Jan 2025, 20:15 |
|
![]() |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4847 Leeftijd: 45 Locatie: Hofstade ![]() |
Allesweter schreef: Bram schreef: zalig wedstrijdje gisteren, fijn om iedereen onder minder gespannen omstandigheden weer te zien. Bij mij wazs het 10 jaar geleden dat ik nog eens een busverplaatsing maakte, maar geen seconde beklaagd! hetzelfste is het niet, maar nog keer de stembanden schor zingen heeft toch deugd gedaan ![]() Klopt het was inderdaad genieten zoals in de betere tijden Dat het volledige iendracht gevoel nog niet terug is is begrijpelijk daarvoor is er te veel gebeurd de laatste tijd. Maar ik ben er zeker van dat dit volgend seizoen al een stuk groter zal zijn ,met toch wel bekwame en eerlijke mensen aan het roer. En de transfers laten ook het beste hopen op een sterk elftal voor volgend seizoen. Ik heb er alvast een goed gevoel bij,en ben er zeker van dat we toestanden zoals vorig seizoen niet meer zullen mee maken. Terug met zijn allen achter onze ploeg en er komen terug mooie tijden aan zeker weten Kan absoluut leven met bovenstaande reacties maar ik hoop wel dat de mensen die het sportieve beleid uitstippelen zaterdag ook goed hebben gekeken. Komst van Triest is knappe realisatie zonder meer, maar zonder aanvoer gaat die ook zijn productie niet halen die we van hem kennen. Ook een Zwart bijvoorbeeld weet de goal staan en weet wat te doen in de 16 meter, maar de keren dat we een spits echt in stelling kunnen brengen in of rond de zone van de waarheid, is toch wel zeer beperkt. En een Triest gaat ook niet tien keer per match vanop de middenlijn vijf man dribbelen om het te forceren... Dat je op Oostende - op dat grote veld en tegen een zeer viriele enthousiaste ploeg - geen 10 doelkansen zal afdwingen, zeker akkoord maar in de laatste zone geraken en er daar dan ook nog iets mee doen, was op 90 minuten voetbal toch wel heel beperkt, terwijl er bij momenten zeeëen van ruimte lag. Uiteraard miste je met Jelle DC net die speler die binnen deze kern misschien wel het meeste technisch vernuft heeft om op het juiste moment op de juiste plaats op te duiken of een Leemans die een risicovolle bal wel meteen durft in te spelen... Soit, het kunnen ook die twee momenten zijn die je na de 1-0 nog krijgt zaterdag, die nog net iets te veel op de maag liggen... ![]() |
13 Jan 2025, 8:44 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13 Berichten: 546 Locatie: Aalst ![]() |
iendrachter schreef: Eendracht Aalst polste de transfervrije Laurent Depoitre voor een terugkeer naar het Pierre Cornelisstadion. De kans lijkt evenwel klein dat de gewezen spits van KV Oostende en AA Gent nu al een forse stap terugzet naar zijn oude Aalsterse liefde in derde afdeling. De komst van een trefzekere spits blijft wel prioriteit voor sportief manager Georges Arts. Met de 25-jarige centrale middenvelder Simon Lanckman van KFC Merelbeke werd wel een overeenkomst gesloten. Lanckman was voorheen aan de slag bij Zelzate en startte het seizoen bij Merelbeke, maar raakte er op een zijspoor.(rwd) Laurent Depoitre maakte zopas bekend dat hij zijn actieve voetbalcarriere stop zet. |
16 Jan 2025, 19:26 |
|
![]() |
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5586 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke ![]() |
Had dan evengoed nog 6 maand bij ons kunnen komen sjotten. Alhoewel ik niet zeker ben of hij direct een meerwaarde zou zijn, omdat hij laatste jaren veel blessures gehad heeft en nu toch al even stil ligt.
Aangezien we met Triest al een spits hebben voor volgend seizoen, zal er nu geen spits meer komen zeker? Had er graag nu ook al spits bij gehad |
17 Jan 2025, 11:08 |
|
![]() |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4847 Leeftijd: 45 Locatie: Hofstade ![]() |
Smetje schreef: Had dan evengoed nog 6 maand bij ons kunnen komen sjotten. Alhoewel ik niet zeker ben of hij direct een meerwaarde zou zijn, omdat hij laatste jaren veel blessures gehad heeft en nu toch al even stil ligt. Aangezien we met Triest al een spits hebben voor volgend seizoen, zal er nu geen spits meer komen zeker? Had er graag nu ook al spits bij gehad Goh, als je het artikel leest, had hij vooral gehoopt om nog een buitenlandse club te vinden of een mooie uitdaging op niveau 1A... Lagere klasse is nooit een optie geweest en dat kan ik goed begrijpen: heeft daar zelf niks bij te winnen, maar veel te verliezen... En als hij volgend seizoen het spelletje zelf toch te veel mist en hij wel naar een lager niveau wil gaan, zullen er wel genoeg gegadigden zijn. Dat zal ook leuker zijn dan ergens halfweg het seizoen in een ploeg te komen om te gaan spelen op omgeploegde akkers... |
17 Jan 2025, 11:21 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Depoitre is vooral inspelen op de emotie maar tegen welke prijs en met welke motivatie zou dit geweest zijn ?
Ik zou liever wat meer voetballend vermogen zien achter de spits(en) want momenteel raak je bijna niet aan de goal van de tegenstander. We maken amper een goal vooral omdat er ook amper kansen zijn en de speelstijl toch wel zeer afwachtend is vind ik. Het meeste gevaar komt op stilstaande fases momenteel of een afstandspoging, in de box gebeurt er bitterweinig. Langs de andere kant krijg je ook niet veel tegen maar voetbal gaat toch vooral over er proberen maken wil je het wat aantrekkelijk maken en daar heb je voetballend vermogen en creativiteit voor nodig, zonder dat komt Triest hier ook niet aan zijn 10-15 goals denk ik. Bouwen is de boodschap richting volgend seizoen. |
17 Jan 2025, 11:44 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Neutralboy schreef: Depoitre is vooral inspelen op de emotie maar tegen welke prijs en met welke motivatie zou dit geweest zijn ? Ik zou liever wat meer voetballend vermogen zien achter de spits(en) want momenteel raak je bijna niet aan de goal van de tegenstander. We maken amper een goal vooral omdat er ook amper kansen zijn en de speelstijl toch wel zeer afwachtend is vind ik. Het meeste gevaar komt op stilstaande fases momenteel of een afstandspoging, in de box gebeurt er bitterweinig. Langs de andere kant krijg je ook niet veel tegen maar voetbal gaat toch vooral over er proberen maken wil je het wat aantrekkelijk maken en daar heb je voetballend vermogen en creativiteit voor nodig, zonder dat komt Triest hier ook niet aan zijn 10-15 goals denk ik. Bouwen is de boodschap richting volgend seizoen. Op Oostende wist je al op voorhand dat je zonder een Jelle De Crick amper iets ging kunnen forceren. Deze ploeg heeft buiten hem en mss heel af en toe een Saidy eigenlijk niemand die dat kan. Van Poelvoorde en Zwart moeten ballen voor doel krijgen maar die komen er niet. En ook Verkimpe zijn acties zijn altijd net niet, heeft wel snelheid maar het komt er dit seizoen toch niet uit. Veel werk aan de winkel als je volgend seizoen voor de prijzen wil spelen. Best nog eens winnen komend weekend of je gaat nog naar beneden moeten kijken. |
17 Jan 2025, 16:48 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09 Berichten: 545 Leeftijd: 34 ![]() |
iendrachter schreef: Neutralboy schreef: Depoitre is vooral inspelen op de emotie maar tegen welke prijs en met welke motivatie zou dit geweest zijn ? Ik zou liever wat meer voetballend vermogen zien achter de spits(en) want momenteel raak je bijna niet aan de goal van de tegenstander. We maken amper een goal vooral omdat er ook amper kansen zijn en de speelstijl toch wel zeer afwachtend is vind ik. Het meeste gevaar komt op stilstaande fases momenteel of een afstandspoging, in de box gebeurt er bitterweinig. Langs de andere kant krijg je ook niet veel tegen maar voetbal gaat toch vooral over er proberen maken wil je het wat aantrekkelijk maken en daar heb je voetballend vermogen en creativiteit voor nodig, zonder dat komt Triest hier ook niet aan zijn 10-15 goals denk ik. Bouwen is de boodschap richting volgend seizoen. Op Oostende wist je al op voorhand dat je zonder een Jelle De Crick amper iets ging kunnen forceren. Deze ploeg heeft buiten hem en mss heel af en toe een Saidy eigenlijk niemand die dat kan. Van Poelvoorde en Zwart moeten ballen voor doel krijgen maar die komen er niet. En ook Verkimpe zijn acties zijn altijd net niet, heeft wel snelheid maar het komt er dit seizoen toch niet uit. Veel werk aan de winkel als je volgend seizoen voor de prijzen wil spelen. Best nog eens winnen komend weekend of je gaat nog naar beneden moeten kijken. Ik heb horen waaien dat Hornick eigenlijk de beste was uit de kern van Jong Lede. Ik weet wel niet welke positie hij juist speelt en wanneer hij terug hervat. Misschien dat ze op hem rekenen om samen met de crick en koffi de spitsen van deftige aanvoer te voorzien. |
18 Jan 2025, 16:57 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 761 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde ![]() |
JELLE HORNICK (20) is een jonge, aanvallende middenvelder die werd opgeleid bij AA Gent en Jong Lede. Jammer genoeg staat hij nog even aan de kant na een zware knieblessure.30 aug 2024
|
19 Jan 2025, 6:23 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Preben de man naar lebbeke
Scoorde gisteren de winning goal nog |
19 Jan 2025, 13:00 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 569 Locatie: Aalst ![]() |
Bryan Londot wordt volgend seizoen de nieuwe doelman van Eendracht Aalst Lede. Bij KM Torhout kreeg hij geen nieuw contract. Londot speelde vorig jaar tot de winterstop voor KRC Gent en nadien nog heel even voor Winkel Sport. Algemeen wordt verwacht dat hij bij Eendracht Aalst Lede zal herenigd worden met een paar oude bekenden van bij KRC Gent. Zo is Eric Ceulemans nu actief in het sportieve beleid van de Ajuinen en ook trainer Jannes Tant gaat er allicht aan de slag. Tant maakte begin dit jaar bekend dat hij FC Knokke na twee seizoenen verlaat. Hij vormde destijds bij KRC Gent een stevige tandem met Ceulemans.
|
23 Jan 2025, 18:20 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 569 Locatie: Aalst ![]() |
Xander schreef: Bryan Londot wordt volgend seizoen de nieuwe doelman van Eendracht Aalst Lede. Bij KM Torhout kreeg hij geen nieuw contract. Londot speelde vorig jaar tot de winterstop voor KRC Gent en nadien nog heel even voor Winkel Sport. Algemeen wordt verwacht dat hij bij Eendracht Aalst Lede zal herenigd worden met een paar oude bekenden van bij KRC Gent. Zo is Eric Ceulemans nu actief in het sportieve beleid van de Ajuinen en ook trainer Jannes Tant gaat er allicht aan de slag. Tant maakte begin dit jaar bekend dat hij FC Knokke na twee seizoenen verlaat. Hij vormde destijds bij KRC Gent een stevige tandem met Ceulemans. Zou een zeer degelijke doelman zijn. Mogelijk nieuwe trainer blijkbaar? |
23 Jan 2025, 18:21 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Xander schreef: Xander schreef: Bryan Londot wordt volgend seizoen de nieuwe doelman van Eendracht Aalst Lede. Bij KM Torhout kreeg hij geen nieuw contract. Londot speelde vorig jaar tot de winterstop voor KRC Gent en nadien nog heel even voor Winkel Sport. Algemeen wordt verwacht dat hij bij Eendracht Aalst Lede zal herenigd worden met een paar oude bekenden van bij KRC Gent. Zo is Eric Ceulemans nu actief in het sportieve beleid van de Ajuinen en ook trainer Jannes Tant gaat er allicht aan de slag. Tant maakte begin dit jaar bekend dat hij FC Knokke na twee seizoenen verlaat. Hij vormde destijds bij KRC Gent een stevige tandem met Ceulemans. Zou een zeer degelijke doelman zijn. Mogelijk nieuwe trainer blijkbaar? Hij is al jaren eerste keeper in 2e amateur en wordt ook bestempeld als een van de beter doelmannen van de reeks. Nieuwe trainer zou vreemd zijn, al is Tant wel een heel goeie trainer natuurlijk. |
23 Jan 2025, 19:01 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Xander schreef: Bryan Londot wordt volgend seizoen de nieuwe doelman van Eendracht Aalst Lede. Bij KM Torhout kreeg hij geen nieuw contract. Londot speelde vorig jaar tot de winterstop voor KRC Gent en nadien nog heel even voor Winkel Sport. Algemeen wordt verwacht dat hij bij Eendracht Aalst Lede zal herenigd worden met een paar oude bekenden van bij KRC Gent. Zo is Eric Ceulemans nu actief in het sportieve beleid van de Ajuinen en ook trainer Jannes Tant gaat er allicht aan de slag. Tant maakte begin dit jaar bekend dat hij FC Knokke na twee seizoenen verlaat. Hij vormde destijds bij KRC Gent een stevige tandem met Ceulemans. Onbegrijpelijk dat ze Jordy Schelfhout niet terughalen, hij was zelf,net als Wantens, vragende partij om terug te komen. Londot dit seizoen 18 matchen en 36 tegengoals kan ook wel tellen. De keuze voor een andere trainer volgend seizoen is wel een goede zaak. Hopelijk moet niet elke transfer ook bij Racing Gent gepasseerd zijn maar als ze dan toch bezig zijn dat ze Burssens ook maar een contract geven voor volgend seizoen. |
23 Jan 2025, 19:30 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
iendrachter schreef: Xander schreef: Bryan Londot wordt volgend seizoen de nieuwe doelman van Eendracht Aalst Lede. Bij KM Torhout kreeg hij geen nieuw contract. Londot speelde vorig jaar tot de winterstop voor KRC Gent en nadien nog heel even voor Winkel Sport. Algemeen wordt verwacht dat hij bij Eendracht Aalst Lede zal herenigd worden met een paar oude bekenden van bij KRC Gent. Zo is Eric Ceulemans nu actief in het sportieve beleid van de Ajuinen en ook trainer Jannes Tant gaat er allicht aan de slag. Tant maakte begin dit jaar bekend dat hij FC Knokke na twee seizoenen verlaat. Hij vormde destijds bij KRC Gent een stevige tandem met Ceulemans. Onbegrijpelijk dat ze Jordy Schelfhout niet terughalen, hij was zelf,net als Wantens, vragende partij om terug te komen. Londot dit seizoen 18 matchen en 36 tegengoals kan ook wel tellen. De keuze voor een andere trainer volgend seizoen is wel een goede zaak. Hopelijk moet niet elke transfer ook bij Racing Gent gepasseerd zijn maar als ze dan toch bezig zijn dat ze Burssens ook maar een contract geven voor volgend seizoen. Nog eentje uit de stal van Rc Gent: Stef De Backer |
23 Jan 2025, 21:25 |
|
Pagina 4 van 9 |
[ 123 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 9 Volgende |