|
Pagina 19 van 19 |
[ 275 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 |
Auteur | Bericht |
---|---|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5598 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke ![]() |
Bericht Re: RE: Re: Eendracht Aalst Lede
Jules Bocandé schreef: DT schreef: Josken11 schreef: Triest Ndefe. Hornick Straetman Odjidja-Remacle Wantens De Cuyper Favoreel Geenens Londot Bank Cooman-Rasschaert-Bauwens-Lanckman-Koffi Als iedereen fit en in vorm is kan dit het worden. Je kan ook met 2 in de spits spelen en Koffi zetten. Al denk ik wel dat bij de huidige trainer Van Peteghem altijd in de kern zal zitten. ![]() Wat mij betreft mag er nog een cv bij.(Burssens aub!) Je hebt ook nog jongens als Verkimpe, Vd Eeckhout en Rosschaert die weinig tot geen kwaliteitsverlies zouden betekenen moesten ze er in komen. Van het trio Vadis, Hornick en Remacle moet er minstens 1 uit ten voordele van een stofzuiger hoor of je wordt in 3de amateur gewoon fysiek overlopen. Die breker zal ook naar links moeten uitvallen om gaten te dichten voor uw (veel te) aanvallende linkerflank... Het minder renderen van Panneel bij ons was mede te wijten aan de beperkte complementariteit met Wantens bijvoorbeeld... Toch wel veel volk centraal in het middenveld met Vadis, Remacle, Hornick, Van Peteghem, Van Den Eeckhout, Van Leuven (overgekomen van de jeugd). En dan Lanckman en Dekuyper die zowel centraal in de verdediging als middenveld kunnen spelen. Vadis was natuurlijk al een blessuregevoelige speler bij Gent. |
04 Apr 2025, 10:40 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst Lede
De kern is rond volgens wat ik gehoord heb in een interview op de radio met de sportief manager.
Er zijn enkele toptransfers voor dit niveau gerealiseerd en in dat opzicht kan je volgend seizoen enkel tevreden zijn met de titel maar in de centrale as van de verdediging had ik toch nog 1 versterking gehaald. Natuurlijk kunnen daar andere spelers depanneren maar hadden ze nog iemand gehaald was elke positie zo goed als dubbel bezet, sommige zelfs meer dan dat. Benieuwd wat dat gaat geven met de huidige trainer die spelers die nu al een gans seizoen zeker zijn van hun plaats op de bank of in de tribune zal moeten zetten. |
05 Apr 2025, 16:38 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 570 Locatie: Aalst ![]() |
iendrachter schreef: De kern is rond volgens wat ik gehoord heb in een interview op de radio met de sportief manager. Er zijn enkele toptransfers voor dit niveau gerealiseerd en in dat opzicht kan je volgend seizoen enkel tevreden zijn met de titel maar in de centrale as van de verdediging had ik toch nog 1 versterking gehaald. Natuurlijk kunnen daar andere spelers depanneren maar hadden ze nog iemand gehaald was elke positie zo goed als dubbel bezet, sommige zelfs meer dan dat. Benieuwd wat dat gaat geven met de huidige trainer die spelers die nu al een gans seizoen zeker zijn van hun plaats op de bank of in de tribune zal moeten zetten. Het voordeel is dat ze al snel klaar zijn met hun huiswerk (het is al anders geweest de voorbije jaren) en ze, indien het nodig blijkt, tijdens de voorbereiding nog een extra centrale verdediger kunnen bijhalen. Er kunnen zich ook nog altijd opportuniteiten voordoen. |
06 Apr 2025, 9:16 |
|
![]() |
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5598 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke ![]() |
Ik vermoed dat ze voorlopig geen extra CV halen om er, zoals hierboven al vermeld, toch wel redelijk wat volk centraal op het middenveld is. Zelfs als ze De Cuyper en/of Lanckman als CV zetten, heb je nog genoeg volk op het middenveld
|
06 Apr 2025, 11:01 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Alvast Welkom op onze open supportersvergadering op 09/05 19 u PC stadion.
Agendapunten: Bekendmaking nieuw logo Evaluatie voorbije seizoen Vooruitblik nieuwe seizoen en Fan-dag Meer uitleg over het lidmaatschap collectief P.S. Er zullen 2 soorten lidmaatschap zijn: ⁃ 19 euro jaarlijks met recht op aanwezigheid vergaderingen binnen het supporterscollectief. ⁃ 90 euro jaarlijks met recht op aanwezigheid en stemrecht op vergaderingen binnen het supporterscollectief, bij 1jaar actieve medewerking en interesse in een bestuursfunctie binnen het collectief kan men zich kandidaat stellen tot toetreding bestuur van het supporterscollectief aan de hand van democratische verkiezing binnen de leden met stemrecht. Mvg, Supporterscollectief Wit&Zwet (VZW) |
18 Apr 2025, 14:47 |
|
Pagina 19 van 19 |
[ 275 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 |