Supportersvergadering 22 januari 18u - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14
 Supportersvergadering 22 januari 18u 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13168
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
El Corredor (Light) schreef:
Donderdagmiddag had voorzitter De Roose het in een gesprek met onze krant nog over een communicatiestop over het stadiondossier, maar 's avonds toonde de Aalsterse preses zich wel openhartig tegenover een 100-tal supporters. Het staat nu als een paal boven water dat Eendracht het Pierre Cornelisstadion eind juni verlaat bij het aflopen van het huidige huurcontract.








De Roose wil de volgende vier seizoenen verhuizen naar een tijdelijke locatie in afwachting dat een nieuw stadion wordt opgetrokken. Tegen het seizoen 2019-20 zou Eendracht dan zijn intrek nemen in een nieuw stadion dat bij voorkeur in Aalst wordt gebouwd, al sluit De Roose verrassend niet uit dat pakweg voor Erpe-Mere gekozen wordt als Aalst geen oplossingen biedt.

Achter de schermen werd al geijverd voor een tijdelijke verhuizing naar het Denderleeuwse Van Roystadion. Door de politieke patstelling in Denderleeuw ligt die denkpiste evenwel al even stil.

De Roose ziet ook nog twee andere alternatieven. Het Edmond Machtensstadion zou in Sint-Jans-Molenbeek wel moeten gedeeld worden met White Star Brussels. Ook de Ghelamco Arena van AA Gent zou een tijdelijke uitweg bieden, maar dat wordt in Gent als een aprilgrap bestempeld.

Eendracht zou bij thuiswedstrijden pendelbussen inleggen om de supporters te vervoeren.

Het Pierre Cornelisstadion blijft voor het gros van de Aalsterse fans de ziel van de club, maar naast het verouderde stadion zou ook het aanpassen van de verlichting handenvol geld kosten zodat een verlengd verblijf niet opportuun is.

Als een paal boven water ?

Nu is dat effectief een stopwoord/zin van onze voorzitter. Maar binnen die context is dat in ieder geval niet zo gezegd geweest.
De journalistiek is deze week van een topniveau

edit: van wie komt dit artikel ?

_________________
If you never try, you'll never know


24 Jan 2015, 13:08
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Bakkie schreef:
Laat u maar eens goed gaan jongen (y)


Waarschijnlijk is dat ene die destijds riep anti-dender en nu gewoon meegaat naar ginder. Plat op de buik gaan, heet dat.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Jan 2015, 13:13
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2983
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Volgens mij heeft fdr noch met gent, noch met woluwe al contact gehad.
Hij heeft die 2 er gewoon bijgesleurd in zn presentatie om het dender stinkverhaal beter verkoopbaar te maken. Ni meer of ni minder.

Stad 1 milj euro op t sterfbed gooien voor renovatie pc-stadion, waarom ook ni. Zemmen in 2014 wel 675000euro huur betaald aan hun nieuw (in mijn ogen momenteel overbodig) NAC, en dat wordt ni eens gebezigd. Dan liever 1 milj voor een renovatie waar nog vele supporters jaren geniet kunnen van hebben. Op die manier zal de club ook de minste supporters verliezen. Of ge nu nor brussel, gentj of denjerlie trekt, er zal altijd volk afhaken.

Wathet tijdelijke van de verhuis betreft. Op 4 jaar tijd bouw je geen stadion op ne grond die ge eerst nog moet herbestemmen van bijvoorbeeld landbouwgrond naar recreatiegebied. En dan zwijg ik nog van beroepsprocedures van omwonenden of grondeigenaars die onteigend moeten worden en ni willen meewerken.

T zullen rustige zondagnamiddagen worden volgende seizoenen...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


24 Jan 2015, 13:24
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Timoilsjt schreef:
Volgens mij heeft fdr noch met gent, noch met woluwe al contact gehad.
Hij heeft die 2 er gewoon bijgesleurd in zn presentatie om het dender stinkverhaal beter verkoopbaar te maken. Ni meer of ni minder.

Stad 1 milj euro op t sterfbed gooien voor renovatie pc-stadion, waarom ook ni. Zemmen in 2014 wel 675000euro huur betaald aan hun nieuw (in mijn ogen momenteel overbodig) NAC, en dat wordt ni eens gebezigd. Dan liever 1 milj voor een renovatie waar nog vele supporters jaren geniet kunnen van hebben. Op die manier zal de club ook de minste supporters verliezen. Of ge nu nor brussel, gentj of denjerlie trekt, er zal altijd volk afhaken.

Wathet tijdelijke van de verhuis betreft. Op 4 jaar tijd bouw je geen stadion op ne grond die ge eerst nog moet herbestemmen van bijvoorbeeld landbouwgrond naar recreatiegebied. En dan zwijg ik nog van beroepsprocedures van omwonenden of grondeigenaars die onteigend moeten worden en ni willen meewerken.

T zullen rustige zondagnamiddagen worden volgende seizoenen...

(y) (y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Jan 2015, 13:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1784
Leeftijd: 48
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Timoilsjt schreef:
Volgens mij heeft fdr noch met gent, noch met woluwe al contact gehad.
Hij heeft die 2 er gewoon bijgesleurd in zn presentatie om het dender stinkverhaal beter verkoopbaar te maken. Ni meer of ni minder.

Stad 1 milj euro op t sterfbed gooien voor renovatie pc-stadion, waarom ook ni. Zemmen in 2014 wel 675000euro huur betaald aan hun nieuw (in mijn ogen momenteel overbodig) NAC, en dat wordt ni eens gebezigd. Dan liever 1 milj voor een renovatie waar nog vele supporters jaren geniet kunnen van hebben. Op die manier zal de club ook de minste supporters verliezen. Of ge nu nor brussel, gentj of denjerlie trekt, er zal altijd volk afhaken.

Wathet tijdelijke van de verhuis betreft. Op 4 jaar tijd bouw je geen stadion op ne grond die ge eerst nog moet herbestemmen van bijvoorbeeld landbouwgrond naar recreatiegebied. En dan zwijg ik nog van beroepsprocedures van omwonenden of grondeigenaars die onteigend moeten worden en ni willen meewerken.

T zullen rustige zondagnamiddagen worden volgende seizoenen...

Wat bedoel je met volgende seizoenen?

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


24 Jan 2015, 13:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1784
Leeftijd: 48
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Timoilsjt schreef:
Volgens mij heeft fdr noch met gent, noch met woluwe al contact gehad.
Hij heeft die 2 er gewoon bijgesleurd in zn presentatie om het dender stinkverhaal beter verkoopbaar te maken. Ni meer of ni minder.

Stad 1 milj euro op t sterfbed gooien voor renovatie pc-stadion, waarom ook ni. Zemmen in 2014 wel 675000euro huur betaald aan hun nieuw (in mijn ogen momenteel overbodig) NAC, en dat wordt ni eens gebezigd. Dan liever 1 milj voor een renovatie waar nog vele supporters jaren geniet kunnen van hebben. Op die manier zal de club ook de minste supporters verliezen. Of ge nu nor brussel, gentj of denjerlie trekt, er zal altijd volk afhaken.

Wathet tijdelijke van de verhuis betreft. Op 4 jaar tijd bouw je geen stadion op ne grond die ge eerst nog moet herbestemmen van bijvoorbeeld landbouwgrond naar recreatiegebied. En dan zwijg ik nog van beroepsprocedures van omwonenden of grondeigenaars die onteigend moeten worden en ni willen meewerken.

T zullen rustige zondagnamiddagen worden volgende seizoenen...

Wat bedoel je met volgende seizoenen?

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


24 Jan 2015, 13:57
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Mijn persoonlijke mening : 1/ dat EA en stad nu , na zovele maanden nog eens vergaderen ( op zich al positief) gaat ,denk ik, meer over de renovatie PC stadion dan over gevonden gronden 2/ vanuit dienst R.o spreekt men van een positieve evolutie ( t is te hopen) 3/ bij afbraak Blok K heeft men een nieuwe vergunning gevraagd voor nieuwe tribune , is hierin positief nieuws op te rapen op 16 /2 ? 4/ indien ja, dan is renovatie in fasen van het PC stadion geen weggesmeten geld. 5/ politiek aalst is na deze soap voor de dood van een tijdelijke verhuis laat staan van een nieuw stadion buiten aalst 6/ bij tijdelijke verhuis ( naar Molenbeek of Gent is meer dan een grapje :D ), zullen wel andere investeerders EA moeten bijspringen, 4 tot 5 jaar financieel opvangen is amper te overbruggen. t is nu al alle hens aan dek . 7/ in alle steden wordt wel wat met eurokes gesmeten , denk maar in onze stad aan de rode neus , het NAC, de bibliotheek die eraan komt, ik denk aan de aankoop pupillen, de jaarlijkse dotatie voor de werkingskosten van de kerken en hun pasters( t.b.v 420.000 euro per jaar) , enz. persoonlijk, verlaat ik dus de piste van een vernieuwd PC stadion met nieuwe tribune (nog) niet.nogmaals mijn mening he..


24 Jan 2015, 14:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3418
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Ik ben niet tegen een tijdelijke verhuis naar een geschikt en deftig stadion in denderleeuw als er garanties zijn voor een nieuwe locatie en een nieuw stadion binnen de 5 jaar. Dat dit voor een deel van onze die hards een onoverkomelijk punt is, dat snap ik niet. Het gaat om een toekomst voor onze club. En op zich heeft dat in mijn ogen nog maar weinig te maken met een derdeklasestaartrploeg die we nota bene zelf sportief en vocaal hebben verwezen naar derde. En nog altijd zoveel woorden vuilmaken en aandacht geven aan die ploeg... dat snap ik niet. De intentie is geenszins een fusie. Indien wel .wel, dan was die er al lang geweest. Onze club heeft dringend een nieuw elan nodig en dan is enigszins een positief toekomstperspectief nodig. En als ik zie hoe het ons vergaat na twee jaar partytent, dan denk ik dat de beter af zijn in een deftige tribune waar je tenminste ook iets lan zien en waarvoor 14euro neertellen al iets minder surrealistisch is. Gaan we supporters verliezen? Allicht wel, waarschijnlijk de zogenaamde "echte"... Gaan er bijkomen? Ik gok op "ja". Naar mijn mening zijn er verschillende manieren mogelijk om naar die tijdelijk verhuis te kijken en niet enkel fatalistische manieren. Er staat op zich een heel erg goeie tribune die naam waardig waarin wij in staat zijn om er een thuismatch van te maken, dat is in het verleden altijd bewezen geweest. Ik snap dat we met die verhuis een deel van onze eigenheid moeten opgeven, maar hebben we die niet al een tijdje moeten opgeven met de afbraak van de k?de zaken zijn zoals ze zijn. de fin. put is er, en in de huidige tweede klasse is het schier onmogelijk om zo ne put te vullen. Mij lijkt het belangrijk om de traditie, de kleuren, het logo, de mensen en de sfeer proberen veiligstellen. Belangrijker dan de locatie. Eendracht aalst is altijd een ploeg van en voor het volk geweest. Dat volk moet dan ook maar eens zijn verantwoordelijkheid nemen. Of ermee stoppen of trouw blijven aan de club of er een aantal honderdduizenden euros in pompen. Met sentiment alleen gaat het niet lukken.


24 Jan 2015, 14:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5542
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
DavidSeal schreef:
Dat het Dender moet/gaat worden staat als een paal boven water (mijn mening daarover is ook geweten) maar dat FDR de Gent-piste aan jullie verkocht, als ware het een écht alternatief en vandaag dan Louwagie zijn commentaar lezen, toont aan dat FDR WEERAL eens het vel van de beer verkocht, voor hij hem zelfs gezien had. Ben blij dat Louwagie hem vandaag eens op zijn zette, die fantast.


FDR heeft toch niet gezegd dat we naar Gent gaan of dat het realistisch is. Hij heeft gezegd dat het 1 van de 3 alternatieven is waar naar gekeken (zou) worden. Hij heeft nergens gezegd dat er al over het financiële gesproken was.


24 Jan 2015, 15:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1287
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Davy schreef:
Ik ben niet tegen een tijdelijke verhuis naar een geschikt en deftig stadion in denderleeuw als er garanties zijn voor een nieuwe locatie en een nieuw stadion binnen de 5 jaar. Dat dit voor een deel van onze die hards een onoverkomelijk punt is, dat snap ik niet. Het gaat om een toekomst voor onze club. En op zich heeft dat in mijn ogen nog maar weinig te maken met een derdeklasestaartrploeg die we nota bene zelf sportief en vocaal hebben verwezen naar derde. En nog altijd zoveel woorden vuilmaken en aandacht geven aan die ploeg... dat snap ik niet. De intentie is geenszins een fusie. Indien wel .wel, dan was die er al lang geweest. Onze club heeft dringend een nieuw elan nodig en dan is enigszins een positief toekomstperspectief nodig. En als ik zie hoe het ons vergaat na twee jaar partytent, dan denk ik dat de beter af zijn in een deftige tribune waar je tenminste ook iets lan zien en waarvoor 14euro neertellen al iets minder surrealistisch is. Gaan we supporters verliezen? Allicht wel, waarschijnlijk de zogenaamde "echte"... Gaan er bijkomen? Ik gok op "ja". Naar mijn mening zijn er verschillende manieren mogelijk om naar die tijdelijk verhuis te kijken en niet enkel fatalistische manieren. Er staat op zich een heel erg goeie tribune die naam waardig waarin wij in staat zijn om er een thuismatch van te maken, dat is in het verleden altijd bewezen geweest. Ik snap dat we met die verhuis een deel van onze eigenheid moeten opgeven, maar hebben we die niet al een tijdje moeten opgeven met de afbraak van de k?de zaken zijn zoals ze zijn. de fin. put is er, en in
de huidige tweede klasse is het schier onmogelijk om zo ne put te vullen. Mij lijkt het belangrijk om de traditie, de kleuren, het logo, de mensen en de sfeer proberen veiligstellen. Belangrijker dan de locatie. Eendracht aalst is altijd een ploeg van en voor het volk geweest. Dat volk moet dan ook maar eens zijn verantwoordelijkheid nemen. Of ermee stoppen of trouw blijven aan de club of er een aantal honderdduizenden euros in pompen. Met sentiment alleen gaat het niet lukken.


Hier zit veel waarheid in! Realistisch zijn en tijdelijk verhuizen of voor diegenen die echt weigeren alleen nog verplaatsingen.
Al zou ik er niet van verschieten dat er alsnog een opgelapt PC stadion komt en Iedereen tevreden.
Of we laten ons zakken naar 3e hebben terug meer volk en eindrondes voor een jaar of 4/5 en ondertussen bouwt men iets nieuw in/rond Aalst.


24 Jan 2015, 15:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5752
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Neutralboy schreef:
Davy schreef:
Ik ben niet tegen een tijdelijke verhuis naar een geschikt en deftig stadion in denderleeuw als er garanties zijn voor een nieuwe locatie en een nieuw stadion binnen de 5 jaar. Dat dit voor een deel van onze die hards een onoverkomelijk punt is, dat snap ik niet. Het gaat om een toekomst voor onze club. En op zich heeft dat in mijn ogen nog maar weinig te maken met een derdeklasestaartrploeg die we nota bene zelf sportief en vocaal hebben verwezen naar derde. En nog altijd zoveel woorden vuilmaken en aandacht geven aan die ploeg... dat snap ik niet. De intentie is geenszins een fusie. Indien wel .wel, dan was die er al lang geweest. Onze club heeft dringend een nieuw elan nodig en dan is enigszins een positief toekomstperspectief nodig. En als ik zie hoe het ons vergaat na twee jaar partytent, dan denk ik dat de beter af zijn in een deftige tribune waar je tenminste ook iets lan zien en waarvoor 14euro neertellen al iets minder surrealistisch is. Gaan we supporters verliezen? Allicht wel, waarschijnlijk de zogenaamde "echte"... Gaan er bijkomen? Ik gok op "ja". Naar mijn mening zijn er verschillende manieren mogelijk om naar die tijdelijk verhuis te kijken en niet enkel fatalistische manieren. Er staat op zich een heel erg goeie tribune die naam waardig waarin wij in staat zijn om er een thuismatch van te maken, dat is in het verleden altijd bewezen geweest. Ik snap dat we met die verhuis een deel van onze eigenheid moeten opgeven, maar hebben we die niet al een tijdje moeten opgeven met de afbraak van de k?de zaken zijn zoals ze zijn. de fin. put is er, en in
de huidige tweede klasse is het schier onmogelijk om zo ne put te vullen. Mij lijkt het belangrijk om de traditie, de kleuren, het logo, de mensen en de sfeer proberen veiligstellen. Belangrijker dan de locatie. Eendracht aalst is altijd een ploeg van en voor het volk geweest. Dat volk moet dan ook maar eens zijn verantwoordelijkheid nemen. Of ermee stoppen of trouw blijven aan de club of er een aantal honderdduizenden euros in pompen. Met sentiment alleen gaat het niet lukken.


Hier zit veel waarheid in! Realistisch zijn en tijdelijk verhuizen of voor diegenen die echt weigeren alleen nog verplaatsingen.
Al zou ik er niet van verschieten dat er alsnog een opgelapt PC stadion komt en Iedereen tevreden.
Of we laten ons zakken naar 3e hebben terug meer volk en eindrondes voor een jaar of 4/5 en ondertussen bouwt men iets nieuw in/rond Aalst.


het is wel de moment om naar 3e te gaan,met die hervorming van 2e klasse.


24 Jan 2015, 15:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
jowwan schreef:
Mijn persoonlijke mening : 1/ dat EA en stad nu , na zovele maanden nog eens vergaderen ( op zich al positief) gaat ,denk ik, meer over de renovatie PC stadion dan over gevonden gronden 2/ vanuit dienst R.o spreekt men van een positieve evolutie ( t is te hopen) 3/ bij afbraak Blok K heeft men een nieuwe vergunning gevraagd voor nieuwe tribune , is hierin positief nieuws op te rapen op 16 /2 ? 4/ indien ja, dan is renovatie in fasen van het PC stadion geen weggesmeten geld. 5/ politiek aalst is na deze soap voor de dood van een tijdelijke verhuis laat staan van een nieuw stadion buiten aalst 6/ bij tijdelijke verhuis ( naar Molenbeek of Gent is meer dan een grapje :D ), zullen wel andere investeerders EA moeten bijspringen, 4 tot 5 jaar financieel opvangen is amper te overbruggen. t is nu al alle hens aan dek . 7/ in alle steden wordt wel wat met eurokes gesmeten , denk maar in onze stad aan de rode neus , het NAC, de bibliotheek die eraan komt, ik denk aan de aankoop pupillen, de jaarlijkse dotatie voor de werkingskosten van de kerken en hun pasters( t.b.v 420.000 euro per jaar) , enz. persoonlijk, verlaat ik dus de piste van een vernieuwd PC stadion met nieuwe tribune (nog) niet.nogmaals mijn mening he..


aub Jowwan, nu nog geld pompen in een doodlopende zaak als ons PC-kerkhof, waar haal je het in je hoofd, hier spreek je duidelijker met je hart dan met je verstand.... :nieje:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


24 Jan 2015, 15:15
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4931
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
PC -stadion renoveren was ook mijn eerste keuze, zijn ze genoodzaakt om een andere optie te kiezen so be it, daar zullen het stads en eendrachtbestuur hopelijk eendrachtig wel de juiste beslissing over nemen, om de toekomst van deze mooie traditieclub te verzekeren.
Het is pijnlijk om te lezen dat sommige eendrachtfanatics al op voorhand zeggen dat ze niet meer gaan kijken alvorens ze weten hoe het zal aflopen, gasten die jaren aan een stuk aan het zingen waren in vak K "we follow we follow and everywhere we follow ", "Iendracht Till I Die" enz.. :hmm:
We zullen wel zien hoe het afloopt, een ding is zeker al die toestanden zijn heel slecht voor mijnen tikker. :D
Enfin, hopelijk heb ik nog het geluk om volgend seizoen naar den Iendracht te kunnen gaan kijken, eerst natuurlijk die broodnodige licentie behalen, vingers kruisen bestekes.
Iendracht Forever! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Jan 2015, 15:19
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Smetje schreef:
DavidSeal schreef:
Dat het Dender moet/gaat worden staat als een paal boven water (mijn mening daarover is ook geweten) maar dat FDR de Gent-piste aan jullie verkocht, als ware het een écht alternatief en vandaag dan Louwagie zijn commentaar lezen, toont aan dat FDR WEERAL eens het vel van de beer verkocht, voor hij hem zelfs gezien had. Ben blij dat Louwagie hem vandaag eens op zijn zette, die fantast.


FDR heeft toch niet gezegd dat we naar Gent gaan of dat het realistisch is. Hij heeft gezegd dat het 1 van de 3 alternatieven is waar naar gekeken (zou) worden. Hij heeft nergens gezegd dat er al over het financiële gesproken was.



Als hij dit als 1van de 3mogelijke pistes zag, had hij toch eerst al eens kunnen gaan kijken?!! Hij begint over iets en weet nog niet hoe of wat!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Jan 2015, 15:21
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3156
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
DavidSeal schreef:
Bakkie schreef:
Laat u maar eens goed gaan jongen (y)


Waarschijnlijk is dat ene die destijds riep anti-dender en nu gewoon meegaat naar ginder. Plat op de buik gaan, heet dat.


El Fahem is iemand die al van in het seizoen 1986 komt zien, uit en thuis. Nooit mankeert, en ne jongen met verstand, zo eentje waarvan er hier niet te veel zijn.

Redelijk ongepast om hem hier meteen door de mangel te halen. :hmm:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Jan 2015, 15:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst