Droomtransfer 2007-2008 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 177 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Droomtransfer 2007-2008 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Droomtransfer 2007-2008
Het werd al even in een andere topic aangehaald. Maar wie zou jij graag volgend jaar in onze wit-zwarte kleuren zien?

Voor mij persoonlijk: Dennis Masina :dans:


04 Apr 2007, 12:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Kdenk dat ik hier niet moet op reageren zeker...

Ale ja, er zijn er wel meer die ik wil terughalen, maar eentje springt er toch bovenuit ze :grijns:

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


04 Apr 2007, 13:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Vicky schreef:
Kdenk dat ik hier niet moet op reageren zeker...

Ale ja, er zijn er wel meer die ik wil terughalen, maar eentje springt er toch bovenuit ze :grijns:

Vicky


Diene van Willebroek zeker, ... Gilles De Bilde :mrgreen:


04 Apr 2007, 13:09
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Smetje schreef:
Vicky schreef:
Kdenk dat ik hier niet moet op reageren zeker...

Ale ja, er zijn er wel meer die ik wil terughalen, maar eentje springt er toch bovenuit ze :grijns:

Vicky


Diene van Willebroek zeker, ... Gilles De Bilde :mrgreen:


:haha:


04 Apr 2007, 13:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Als er enen van Willebroek naar hier gehaald zal worden, zal het toch geen strandjanet in een roze onderbroek zijn ze! Trouwens, los van het feit dat ik hem als persoon niet kan horen of zien, moet je die niet meer gaan terughalen. Dat is meer als een vedette op de terugweg en daar hebben we hier niets aan!

En ja, ik moet er mij leren bij neerleggen: ook Voeghtje wordt ouder en zal dus waarschijnlijk niet meer terugkomen... Al blijf ik er bij: laat Voeghtje rond Arnold lopen en die ballen die Arnold nu altijd mooi aflegt, maar die helaas dan voor de tegenstander zijn, zouden wel tegen de netten vliegen :grijns:

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


04 Apr 2007, 13:13
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Vicky schreef:
Als er enen van Willebroek naar hier gehaald zal worden, zal het toch geen strandjanet in een roze onderbroek zijn ze!


hoe in hemelsnaam wete gij da dienen een roze onderbroek draagt
ik weet nu wel da ge een boon hebt voor voeghtje, ma binnengluren in de kleedkamers van willebroek gaat er wa over ze


04 Apr 2007, 13:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Vicky schreef:
En ja, ik moet er mij leren bij neerleggen: ook Voeghtje wordt ouder en zal dus waarschijnlijk niet meer terugkomen...
Vicky


Hoe oud is die dan? Eind de twintig?


04 Apr 2007, 13:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Ik heb De Bilde nog nooit in de kleedkamer van Willebroek gezien, maar wel al op de catwalk voor Bikkembergs en daar liep hij rond in een roze onderbroek!!! Nooit gezien? Dat is zelfs voorpaginanieuws geweest. Ik heb er nog nachtmerries van soms...

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


04 Apr 2007, 13:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Smetje schreef:
Vicky schreef:
En ja, ik moet er mij leren bij neerleggen: ook Voeghtje wordt ouder en zal dus waarschijnlijk niet meer terugkomen...
Vicky


Hoe oud is die dan? Eind de twintig?


11 maart 30 geworden

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


04 Apr 2007, 13:18
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
spelers voor één jaar lenen, bv siani,tioté,vadis,proto,felipe,odjidja ofoe,lamah, Ujkani ,Aliste Lopes ,Tiote ,Lifondja en zo met één team samenwerken, tot zo lang die een reeks lager spelen kan dat.de topictitel zegt droomtransfers hé jongens,voor ik het hele dak boven mijn kop krijg.


Laatst gewijzigd door Meganck op 04 Apr 2007, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.



04 Apr 2007, 14:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik ben eigenlijk gene voorstander van spelers te lenen. Ge kunt er misschien wel voor één seizoen eens ne goeie mee halen, maar voor de continuïteit van de ploeg vind ik het niet ideaal. Liever bouwen aan een ploeg voor de lange termijn. Tenzij het misschien echt een uitzondering is en ne speler betreft die der echt wel ver zou moeten bovenuit steken.


04 Apr 2007, 14:49
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bartos schreef:
Ik ben eigenlijk gene voorstander van spelers te lenen. Ge kunt er misschien wel voor één seizoen eens ne goeie mee halen, maar voor de continuïteit van de ploeg vind ik het niet ideaal. Liever bouwen aan een ploeg voor de lange termijn. Tenzij het misschien echt een uitzondering is en ne speler betreft die der echt wel ver zou moeten bovenuit steken.


Als je al in éérste speelt of in een reeks met de bedoeling er enkele jaren te blijven dan heb je gelijk,maar Aalst zit nu in de situatie om snel terug naar tweede klasse te gaan en dan denk ik dat er zoiezo volgend seizoen een groot aantal spelers vertrekken en nieuwe komen,en dat,indien aalst nog eens mag overgaan dit nog eens zou gebeuren, daardoor zou volgend seizoen wel een ideaal jaar zijn om zulke dingen te doen, ik gaf maar een vb van spelers, het kon evengoed uit brugge of luik komen, de club heeft er goed aan zijn spelers matchritme op te doen en die spelers brengen aalst zeker aan de top in derde. in tweede zit aalst op zijn juiste plaats en moet het idd meer van eigen spelers uitgaan, iedere club heeft zijn fierheid en het is niet leuk om met veel spelers te zitten die gehuurd zijn,precies of je club is gemaakt van spelers uit een andere club,daarin begrijp ik je voor 100% maar dan zou bv 3 spelers wel nog doenbaar zijn.

Bv een Tioté kan zeker een sterke speler zijn voor tweede klasse hoor, pak daar doelman ujkani bij en spits siani en daarbij eigen spelers en ge speelt ook voor een eindronde ticket éérste klasse zenne


04 Apr 2007, 14:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Meganck schreef:
in tweede zit aalst op zijn juiste plaats


Tweede is nog geen eindstation hoor ;-) .


04 Apr 2007, 15:03
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3883
Leeftijd: 46
De Petter Steven, van FC Dender, zie ik wel zitten. Goeie CV en hebt op die plaats nog ene nodig.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


04 Apr 2007, 15:19
Scholier

Lid geworden op: 25 Okt 2006, 16:54
Berichten: 126
Citeer:
De Petter Steven, van FC Dender, zie ik wel zitten. Goeie CV en hebt op die plaats nog ene nodig


Mja goeie speler ma dieje zienek pas maar bij ons komen wanneer we terug in eerste zitten zelle :zot: . Tis den besten da ze hebben bij fc.


04 Apr 2007, 15:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 177 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst