Thomas Troch - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Thomas Troch 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
suppo schreef:
Hij was toch niet echt enthusiast bij het scanderen van zijn naam


Al enkele weken niet meer zo heb ik de indruk.


06 Mei 2007, 22:48
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
s@té schreef:
Zoals Jeroen zegt, waar rook is, is vuur.
Ik hoop nog steeds van niet, maarja als KVM of Dender komt voor 1e en 2e klasse...


Met alle respect, maar Troch komt (serieus) tekort voor KVM en FCD.


06 Mei 2007, 22:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1876
Locatie: Oilsjt tiens.
s@té schreef:
suppo schreef:
Hij was toch niet echt enthusiast bij het scanderen van zijn naam


Al enkele weken niet meer zo heb ik de indruk.


C'est ca, was ook verre van vriendelijk tegen de supps achteraf.


06 Mei 2007, 22:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
AlostanA schreef:
s@té schreef:
suppo schreef:
Hij was toch niet echt enthusiast bij het scanderen van zijn naam


Al enkele weken niet meer zo heb ik de indruk.


C'est ca, was ook verre van vriendelijk tegen de supps achteraf.


Ja zeg, mannekes, als ge daar al van alle conclusies begint aan vast te knopen ... Tuurlijk kan het zijn dat hij weggaat, maar dat zullen we dan wel zien, zeker?
Heel de voetbalwereld is de dag van vandaag een komen en gaan van spelers en op het einde van het seizoen gonst het overal van de geruchten. Wat er uiteindelijk van komt, dat moet ge gewoon afwachten, hé. Iedereen zoekt naar manieren om sneller meer te weten te komen. Dat is een natuurlijke reflex, zeker. Maar uiteindelijk krijgt ge toch maar nieuws op het moment dat het via de officiële kanalen naar buiten komt en dan moet ge vaak nog voorzichtig zijn met alles te geloven ...
Ge moogt spelers overigens gerust dankbaar, heel dankbaar zijn, maar ge moet er, als clubsupporter, nooit eentje op een voetstuk moet plaatsen, zenne. Echte clubspelers, zo bestaan er niet veel meer. Voor de meerderheid van spelers is dit gewoon een goedbetaalde hobby en daar moet elke supporter zich bij neerleggen en moet niemand zich enige illusie rond maken.
Ik heb, en dat is nu een heel persoonlijke mening, geen spelers nodig die met mij aan de toog pinten drinken na een goeie match of zelfs niet na een kampioenenmatch. Als ze het op het veld maar doen, mogen ze mij op straat straal voorbij lopen zonder goeiendag te zeggen. En voor de rest is er voor mij maar één ding dat telt en dat is 't resultaat van den Iendracht, of om het met een echt voetbalcliché te zeggen: "Wie de goals maakt is niet belangrijk; het collectief is belangrijk ..."


Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 06 Mei 2007, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Mei 2007, 23:17
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Iendracht02 schreef:
Ja zeg, mannekes, als ge daar al van alle conclusies begint aan vast te knopen ... Tuurlijk kan het zijn dat hij weggaat, maar dat zullen we dan wel zien, zeker?
Heel de voetbalwereld is de dag van vandaag een komen en gaan van spelers en op het einde van het seizoen gonst het overal van de geruchten. Wat er uiteindelijk van komt, dat moet ge gewoon afwachten, hé.
Ge moogt spelers overigens gerust dankbaar, heel dankbaar zijn, maar ge moet er, als clubsupporter, nooit eentje op een voetstuk moet plaatsen, zenne. Echte clubspelers, zo bestaan er niet veel meer. Voor de meerderheid van spelers is dit gewoon een goedbetaalde hobby en daar moet elke supporter zich bij neerleggen en moet niemand zich enige illusie rond maken.
Ik heb, en dat is nu een heel persoonlijke mening, geen spelers nodig die met mij aan de toog pinten drinken na een goeie match of zelfs niet na een kampioenenmatch. Als ze het op het veld maar doen, mogen ze mij op straat straal voorbij lopen zonder goeiendag te zeggen ...


Ik ook niet, ik heb dit jaar nooit met een speler een pint gedronken laat staan gebabbeld. Ik vind Troch gewoon een geweldig goede speler die ik liever hier zie blijven.


06 Mei 2007, 23:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
s@té schreef:
Ik ook niet, ik heb dit jaar nooit met een speler een pint gedronken laat staan gebabbeld. Ik vind Troch gewoon een geweldig goede speler die ik liever hier zie blijven.


Ik zou ook meer op mijn gemak zijn als hij bleef, maar er zijn hier in 90 jaar al meer sterren zoals Troch vertrokken en den Iendracht leeft nog altijd, hé. En voor de rest: we zullen zien. Troch zal hier wellicht in de komende voetballoze maanden nog lang het gespreksonderwerp zijn, want het zal wellicht nog een heel tijdje duren eer we er echt 100 procent zeker van zijn van wat hij gaat doen, heb ik zo een licht vermoeden ...


06 Mei 2007, 23:25
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Troch is god niet,onzen iendracht staat of sterft niet met èèn speler.Het collectief telt meer dan het individu,en is dit niet overal het geval waar men kampioen speelt dat men uit hogere reeksen uw beste spelers tracht weg te halen?Indien ze niet meer gemotiveerd zijn laat ze gaan er zijn er veel die ook mislukken als ze hoger gaan spelen hoor.En dan(indien ze eerlijk zijn)denken ze steevast terug aan de tijd dat ze bij hun vorige ploegen de hoofdrol speelden.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


07 Mei 2007, 8:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
K hoop echt dat Troch blijft, maar k vrees ervoor. In elk geval, k denk dat het bestuur er wel een cengske zal uithalen als hij vertrekt. En alhoewel ik Thomas ne fantastischen speler vind, denk ik ook dat eerste (en misschien top van tweede) te hoog gegrepen zijn voor Troch. Hij kan dus ni beter doen dan bij ons blijven.


07 Mei 2007, 9:38
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Ja, als ze er nog iets willen aan verdienen(tip:direct goe doorvragen) dan zullen ze hem wel van de hand doen. Trouwens als je naar voorbije jaren kijkt vertrekken de gouden schoenen steeds, tzijn gien echte "ajoinen" zeker.


07 Mei 2007, 10:30
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
AlostanA schreef:
s@té schreef:
suppo schreef:
Hij was toch niet echt enthusiast bij het scanderen van zijn naam


Al enkele weken niet meer zo heb ik de indruk.


C'est ca, was ook verre van vriendelijk tegen de supps achteraf.


Komaan jonges eej alstublieft, wat ge hier weer allemaal leest?!
'niet zo enthousiast bij het scanderen', 'niet zo vriendelijk', jonges toch, en daaruit gaat geir vanalles afleiden.
Onvoorstelbaar.


07 Mei 2007, 10:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
rivelinho schreef:
AlostanA schreef:
s@té schreef:
suppo schreef:
Hij was toch niet echt enthusiast bij het scanderen van zijn naam


Al enkele weken niet meer zo heb ik de indruk.


C'est ca, was ook verre van vriendelijk tegen de supps achteraf.


Komaan jonges eej alstublieft, wat ge hier weer allemaal leest?!
'niet zo enthousiast bij het scanderen', 'niet zo vriendelijk', jonges toch, en daaruit gaat geir vanalles afleiden.
Onvoorstelbaar.


Ik was just hetzelfde aan het peizen. Ik denk dat er hier zijn die spoken zien.


07 Mei 2007, 10:34
Knaap

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 13:06
Berichten: 74
allemoal goe en wel, mor azzek em passeerden gisteren en ik zong "troch was nen ajoin", sprak zèn lachsken boekdiejlen.

Mor soit, dazze gisteren VDAbbeele vergeten zèn in't begin vinnek veel eirger, nèm.


07 Mei 2007, 11:16
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02
Berichten: 172
Locatie: 400 m van de PC tempel
als we hier allemaal zo gaan blijven kakken zal hij der ook wel rap genoeg van hebben en zal hij het geen eer meer vinden om voor zulke 'toffe-unieke' supporters te spelen en het op ene ander gaan zoeken.
dus als we hem willen houden, bedanken we hem liever voor zijn fantastisch seizoen en blijven we achter hem staan. Thomas, bedankt en hopelijk tot volgend jaar.


07 Mei 2007, 12:47
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59
Berichten: 194
Leeftijd: 38
Locatie: Koningslo (Vilvoorde)
gisjken schreef:
Mor soit, dazze gisteren VDAbbeele vergeten zèn in't begin vinnek veel eirger, nèm.


ja, ik vind ook da ze Glorieux hadde mogen afroepen ondanks alles,
'k heb het er alty wel voor gehad...

_________________
Eendracht Aalst, the road to the cup!
See you in May :)


07 Mei 2007, 13:00
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Smetje schreef:
K hoop echt dat Troch blijft, maar k vrees ervoor. In elk geval, k denk dat het bestuur er wel een cengske zal uithalen als hij vertrekt. En alhoewel ik Thomas ne fantastischen speler vind, denk ik ook dat eerste (en misschien top van tweede) te hoog gegrepen zijn voor Troch. Hij kan dus ni beter doen dan bij ons blijven.


troch kan (for free) weg mits hij naar een profploeg gaat. Anders moet er betaald worden.

Gisteren was onze nieuwe aanwinst Van Dender er ook. Amai da s ook mor een klein maneken zé. :shock:


07 Mei 2007, 13:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst