Thomas Troch - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 11
 Thomas Troch 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
hij heeft met da fuifke tegen mij gezegt dat em blijft
en kem hem dan uk direct gezegt als hij me blaskes wijs maakt dak em wel weet te vinden en dan zij hij nog dat em blijft
tis te hopen ver em nu e :boks:

_________________
Afbeelding


24 Mei 2007, 0:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Een journalist van een bekende krant vertelde me dat Troch vorig seizoen zo goed als rond was met Dender (toen 2de klasse) maar uiteindelijk bij ons tekende om in derde klasse te spelen aan hoger loon dan wat Dender bood. Uiteindelijk zakten wij naar vierde en Troch bleef op voorwaarde dat hij geen loon moest inleveren. Nu hij met ons meestijgt naar derde is hij met dat loon niet meer tevreden. Nochtans was dat vorig jaar bij de ondertekening wel het geval. Ons bestuur ziet dat niet goed zitten en daarover is dinsdag vergaderd. Of Troch nu blijft of niet zal eerstdaags beslist worden.
Als hij echt zo'n hoge looneisen stelt dat hij het dan maar afbolt! Er lopen er nog rond als hij en waarschijnlijk nog veel betere..

PS : die journalist is echt wel op de hoogte hoor. Hij vertelde me een tijdje geleden al dat Dessaer, VDBrande en Van Dender naar ons kwamen, lang voor het op de site kwam. Ik heb dat toen ook via PM aan sommige forummers gestuurd, die mensen kunnen dat beamen.

_________________
Afbeelding


24 Mei 2007, 12:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Ergens kan ik het wel begrijpen dat Troch nu meer vraagt tegenover vorig seizoen... Door zijn schitterende seizoen is zijn waarde nu eenmaal gestegen en het loon, da stijgt mee hé.

_________________
es da ier e fistjen...


24 Mei 2007, 13:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Maak ze da hier bij mij op 't werk maar ne keer wijs...


24 Mei 2007, 13:28
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Voor een speler zoals Thomas Troch moet het bestuur toch een extra financiële inspanning kunnen doen, niewaar.

Ik ben er vrijwel van overtuigd dat we zonder Troch de titel waren mislopen.

Of er nog anderen zijn zoals Troch? Ja en waarschijnlijk nóg beter MAAR -geloof me vrij- ook véél duurder ...

Als Thomas blijft, dan zijn we volgend seizoen een serieuze titelkandidaat.


24 Mei 2007, 13:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Arnold,seminck,verheyden en noem ze maar op,ze hebben allemaal een superseizoen gespeeld geef ze allemaal opslag,dan kan je volgend seizoen weer de boeken neerleggen.

Simpel niet meer content afbollen zou ik zeggen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Mei 2007, 13:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1684
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
och jongens, stop nu toch eens met dat ophemelen van Troch. Hij was een belangrijke speler, maar zonder hem de titel niet gehaald?

Hij was maar 1 van de 11 he ...

Zonder targetman Arnold die steeds 2 spelers aan de klap hield zou Troch ook minder ruimte gekregen hebben, zonder de zekerheid van een sterke Verheyden en Dugardeyn achter hem zou hij ook minder offensief aan de bak gekomen hebben, zonder flankspelers zou hij veel minder aanvoer van ballen gekregen hebben, en ga zo maar door. Een ploeg staat of valt niet met 1 speler !!!

En met dat in het achterhoofd moet je ook geen financiele superinspanningen doen om 1 speler te houden, want vroeg of laat wekt zo iets toch afgunst van de andere spelers op en dan heb je pas miserie in je team.

En als je een contract tekent geldt de verbintenis ook van 2 kanten, de club moet je stipt betalen, maar jij moet ook niet meer eisen dan je dervoor zelf ondertekend hebt.


24 Mei 2007, 13:48
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
das gesproken ze van the red

_________________
Afbeelding


24 Mei 2007, 14:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Mag ik er (weer) efkes op wijzen dat iedereen hier direct van zijn oren maakt over iets dat maar een gerucht is (met alle respect voor Serre)...

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


24 Mei 2007, 14:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Zonder Troch hadden we die titel nooit behaald.

Hopelijk vertrekt hij niet anders wordt het aartsmoeilijk om een degelijke en waardige vervanger te vinden.

PS: 20 assists voor Troch; volgens mij meer dan de helft aan Arnold.
Is de enige speler, samen met Aelbrecht (Glorieux) die niet alleen een actie kan maken maar ook zéér vlot scoort. Van goudwaarde !!


24 Mei 2007, 17:13
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 21:27
Berichten: 68
Locatie: Aalst
niemand die twijfelt aan de waarde van Troch.
Toch ben ik ervan overtuigd dat het veel moeilijker is om een speler als Arnold te vervangen


24 Mei 2007, 18:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
the_red_ant69 schreef:
och jongens, stop nu toch eens met dat ophemelen van Troch. Hij was een belangrijke speler, maar zonder hem de titel niet gehaald?

Hij was maar 1 van de 11 he ...

Zonder targetman Arnold die steeds 2 spelers aan de klap hield zou Troch ook minder ruimte gekregen hebben, zonder de zekerheid van een sterke Verheyden en Dugardeyn achter hem zou hij ook minder offensief aan de bak gekomen hebben, zonder flankspelers zou hij veel minder aanvoer van ballen gekregen hebben, en ga zo maar door. Een ploeg staat of valt niet met 1 speler !!!

En met dat in het achterhoofd moet je ook geen financiele superinspanningen doen om 1 speler te houden, want vroeg of laat wekt zo iets toch afgunst van de andere spelers op en dan heb je pas miserie in je team.

En als je een contract tekent geldt de verbintenis ook van 2 kanten, de club moet je stipt betalen, maar jij moet ook niet meer eisen dan je dervoor zelf ondertekend hebt.


Volledige en correcte analyse!
:Worship:

_________________
Afbeelding


24 Mei 2007, 19:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7537
Leeftijd: 35
ben ik blij da ik 2weken zonder internet zat, en amper het forum heb gevolgd!!!

nu kan ik nog eens deftig nalezen, en jawel, tis hier nog nix veranderd :dom:

azo panikere zeg :fluit:

ga wa sporte, doe een terrasken, en droomt terwijl weg me u gedachten op de oefenmatchkes die eraan komen!? :zat:

en dan zult ge wel zien wie er nog in eendracht shirt op het plein loopt, voor de rest

f*ck de goeie bronne!! :engel:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


24 Mei 2007, 23:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
the_red_ant69 schreef:
och jongens, stop nu toch eens met dat ophemelen van Troch. Hij was een belangrijke speler, maar zonder hem de titel niet gehaald?

Hij was maar 1 van de 11 he ...



Klopt, en als hij vertrekt is dat zo. Dan wil ik hem bedanken voor bewezen diensten en succes wensen voor de toekomst maar ik ga er allerminst mijn slaap voor laten. 'Ander en beter' in dat geval ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


27 Mei 2007, 13:42
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Ik kan alleen maar hopen dat het bestuur netjes op zijn centjes blijft letten en zijn kop niet laat zot maken:
niet door supporters die de hemel willen maar zich verder van niks moeten aantrekken (maar wel fluiten als we 2 keer niet winnen maar evengoed boos zijn als we weer in slechte financiële papieren komen),
en evenmin door spelers die eisen stellen die niet haalbaar zijn voor de club. Of die speler dat "waard is" doet eigenlijk niets terzake (en is ook niet meetbaar, trouwens), je moet zien wat je in kas hebten het daarmee rooien. En één (te) veel meer betalen dan alle anderen, dat wreekt zich, hoor. En laat ons realistisch zijn, heel veel spelers willen zo veel mogelijk verdienen, en zijn slim genoeg om het publiek goed te bespelen. Echte clubliefde is voor veruit de meeste spelers erg relatief... Voor een goed pakje euro's verandert hun liefde vlot van kleurtjes...

Dus, merci Troch voor het afgelopen seizoen, want dat was goed. En verder alle vertrouwen in het bestuur die wel zullen zien of hij past in het sportieve en financiële plaatje voor het volgende seizoen.


27 Mei 2007, 19:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst