Vertrek De Wilde - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Vertrek De Wilde 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
godver zeg wa nen thuiskomst van een weekske vakantie als ik da hier lees :huh:
k hoop da'k snel meer informatie weet zenne

_________________
Afbeelding


15 Jul 2007, 21:23
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Wie A zegt moet ook B zeggen vind ik...


15 Jul 2007, 21:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Een reactie van op vk over De Wilde:

Was vroeger mijn trainer bij een Oostvlaamse club uit 2e provinciale. Voetbalverstand heeft hij voldoende, als mens is hij echter geen kl... waard!

Toegegeven, mijn reactie is deels ingegeven door het feit dat ik regelmatig op de bank werd gezet door hem (en gezien mijn vrij beperkte voetbalkwaliteiten was dat soms terecht), maar de manier waarop hij met sommige spelers omging, was echt allesbehalve (hij weet perfect hoe hij iemands carrière, op welk niveau dan ook, kan kraken).


Ik denk dat deze post duidelijk maakt wat sommigen hier al vermoedden i.v.m de relatie tussen hem en Glorieux (of Van den Bulcke). Ge zou voor minder niet meer komen trainen.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


15 Jul 2007, 21:26
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
naar het schijnt zouden de wilde en daerden goeie maatjes zijn van vroeger.

in oekraïne is men content van daerden en hij heeft carte blanche gekregen. zoals het principe sollied die alleen maar werkt met assistenten van puyvelde en janevski. Dus daerden mocht kiezen wie er zijn assistent mocht zijn en heeft de gsmnummer van patrick de wilde ingeduwd. als je dan moet kiezen tussen aalst of de dollars in oekraïne ....

diene oostblok zit vergeven van de dollars, kijk maar naar Nicolas lombaerts, en alle andere Ambramovichen. Ook in Oekraïne is er geld, denk maar aan de ivorianen van Beveren en Andréken mendoza

das de situatie, langs de ene kant begrijpelijk, langs de andere kant :dom:


15 Jul 2007, 21:34
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Eendracht 4ever, ge zegt da ge gene paniek wilt zaaien maar voor mij persoonlijk doede da met dit bericht al en wie a zegt moet ook b zeggen vind ik. Als ge hetgeen ge beweert te weten hier niet op het forum wil zetten begrijp ik da maar mail het mij dan eens door of stuur mij een private message. Zo zullen we zien of uw informatie klopt. Want achteraf komen zeggen dat gij het al wist maar wachtte op officieel nieuws is makkelijk he...


15 Jul 2007, 21:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
zwawi schreef:
Eendracht 4ever, ge zegt da ge gene paniek wilt zaaien maar voor mij persoonlijk doede da met dit bericht al en wie a zegt moet ook b zeggen vind ik. Als ge hetgeen ge beweert te weten hier niet op het forum wil zetten begrijp ik da maar mail het mij dan eens door of stuur mij een private message. Zo zullen we zien of uw informatie klopt. Want achteraf komen zeggen dat gij het al wist maar wachtte op officieel nieuws is makkelijk he...


Ik weet het ook en laat ons zeggen dat het strookt met wat ik al gehoord heb. En als ze hier willen wachten op off. nieuws moeten we het hier niet zetten eh.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


15 Jul 2007, 22:06
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Limpens dus. :wink:

Innige deelneming.


15 Jul 2007, 22:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Op momenten zoals deze verwens ik een dergelijk forum !!!

Ik kan het nog steeds niet begrijpen dat er mensen zijn die zich supporter noemen en ondertussen zaken verspreiden die ze hebben van horen zeggen, en dat terwijl die zaken zeker en vast geen goed doen aan de club !

En voor alle duidelijk, ik heb het hier iet over de speculaties over de trainer hoor. Voor zo'n zaken is er inderdaad een forum en daar kan iedereen gerust naar gissen. Ik heb het over de zaken die bvb. door Eendracht4ever worden verteld, waarbij hij zaken insinueert die compleet uit de lucht zijn gegrepen !

Het wordt tijd dat een aantal "supporters" eens gaan beseffen dat er altijd mensen zijn die niet akkoord gaan met bepaalde zaken binnen de club en die omwille van eigenbelang, foutieve informatie verspreiden. Jammer genoeg zijn er blijkbaar altijd "supporters" die dergelijke leugens voor waarheid nemen en die dan nog gaan verspreiden.

Nogmaals, onze club komt uit een zeer diep dal en ons huidige bestuur timmert keihard aan de weg terug naar boven. Blijkbaar wekt de goede gang van zaken binnen de club de wrevel op van een aantal mensen die dat niet goed kunnen verkroppen en omwille daarvan trachtn ze met geruchten, roddels, leugens de club telkens opnieuw in discrediet te brengen. Bij deze doe ik nogmaals een oproep aan de ECHTE supporters om 2, zelfs 3 keer, na te denken alvorens er hier bepaalde zaken worden geplaatst.

Een forum is op zich goed voor de supporters om hun stem te laten horen en hun mening te verkondigen MAAR als het MISBRUIKT wordt in pogingen om de club in discrediet te brengen, dan sluiten we beter gans de boel !

Koen


15 Jul 2007, 23:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Dubbele post


15 Jul 2007, 23:12
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
ma jonges da is allemaal nog niks vergeleken me wa ik gisteren gehoord hebt aan den toog van frieda
ge weet wel, de dochter van den bakker waar de zoon van ne werknemer van l-door elke zondag zijn koeken gaat halen
wa de die mij wist te vertellen he


16 Jul 2007, 0:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Ik denk er maar één ding over: dat het voetbal in Aalst al veel te lang stil ligt, want er wordt hier op dit Forum niks interessants of serieus meer gezegd.
De Wilde weg? Ander en beter, hé mannekes. Er zijn trainers genoeg op de wereld. En wat zijn redenen, zijn manier van doen, zijn dit en zijn dat zijn, dat interesseert mij eigenlijk geen fluit. Ik heb het al honderd keer gezegd en zal het nogmaals zeggen: spelers of trainers die de club waar ze spelen/trainen werkelijk belangrijk vinden, zo zijn er niet veel meer en als ge daar als supporter niet kunt mee leven of je druk in maakt, dan zoek je véééééééél beter een andere hobby.
En vooral: dat al diegenen die hier alles "weten", maar om God weet welke reden in hun broek schijten om ook te zeggen wat ze "weten," alles wat ze "weten" gewoon 'ns voor hen houden ...


Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 16 Jul 2007, 1:16, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Jul 2007, 1:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
nonkel marcel schreef:
Limpens dus. :wink:

Innige deelneming.


Lijkt mij inderdaad veel kans toe.
Voor een stand up-comedian te zien op een persconferentie na een voetbalmatch, zult ge volgend seizoen in ieder geval bij Dender moeten zijn. Op dat vlak zal Dender zonder meer in ieder geval al de spektakelwaarde van eerste verhogen.


16 Jul 2007, 1:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Volgens Het Laatste Nieuws ligt Limpens inderdaad in pole position. We zullen vanavond wel zien...


16 Jul 2007, 8:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Moses zou in 't land zijn !! Hij zou langst 't woater gekommen zijn. Hij zou Lucske Limpens als assistent willen en Van Wambeek als veldtreiner. Szabadi wordt materiaalman en Urzua zal ver 't ges zergen ...
Man, man, moet d'er nog zand zijn !!!


16 Jul 2007, 10:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
elfahem schreef:
Moses zou in 't land zijn !! Hij zou langst 't woater gekommen zijn. Hij zou Lucske Limpens als assistent willen en Van Wambeek als veldtreiner. Szabadi wordt materiaalman en Urzua zal ver 't ges zergen ...
Man, man, moet d'er nog zand zijn !!!


Limpens kon enkele maanden trainer worden van Oudenaarde. Hij was daar zelfs eerste keuze, maar was, ondanks het feit dat hij geen andere club had, totaal niet geïnteresseerd. Dat hij misschien toen wel al dacht aan "iets" anders en dat Aalst hem wél interesseert, dat weet iedereen die hem een beetje kent. Wees dus maar zeker dat Limpens er niet ver zal af zijn ...


16 Jul 2007, 10:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst