Wie als nieuwe trainer - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Wie als nieuwe trainer 

Wie verkies jij als nieuwe Iendracht trainer
Peter Van Wambeke  43%  [ 17 ]
Stef Van De Velde  5%  [ 2 ]
Luc Limpens  20%  [ 8 ]
Franky Van Der Elst  5%  [ 2 ]
Peter Lässen  8%  [ 3 ]
Kris Van Der Haegen  3%  [ 1 ]
Kris Temmerman  0%  [ 0 ]
Paul Put ;-)  0%  [ 0 ]
Olivier Lamberg  0%  [ 0 ]
Wim De Coninck  3%  [ 1 ]
Laslo Fazekas  3%  [ 1 ]
Walter Meeuws  0%  [ 0 ]
Ettiene De Wispelaere  3%  [ 1 ]
JP Van De Velde  3%  [ 1 ]
Andere...  8%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 40

 Wie als nieuwe trainer 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Jeroen schreef:
Wie was er weer aanwezig op de training: Pedrag Filipovic !


Hoho... stel je voor! :kwijl:

_________________
es da ier e fistjen...


16 Jul 2007, 20:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Om mee te trainen ?

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


16 Jul 2007, 20:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
ja kwil da eigelijk ook is weten...
want als den diene zou kome :kwijl: :kwijl: :kwijl:


16 Jul 2007, 20:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Oscar Crucke


16 Jul 2007, 20:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Als ik het goed voor heb zit Limpens op dit moment zonder club,dan moet je het ook niet geheim houden tot woensdag,dus denk ik niet dat hij het zal zijn.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Jul 2007, 21:02
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
Dries schreef:
ja kwil da eigelijk ook is weten...
want als den diene zou kome :kwijl: :kwijl: :kwijl:


Dat zou schitterend zijn natuurlijk als Filipovic terug zou komen , maar ik denk dat het financieel moeilijk haalbaar zal zijn. Kheb Trouwens overlaatst Limpens gesproken , het klopt dat hij van Oudenaarde een aanbieding had , maar hij heeft die geweigerd , omdat hij zich vrij wou houden voor als Aalst hem nodig zou hebben. Ik lees hier ook dat Limpens als trainer geen resultaten heeft behaald. Daar ben ik het niet direct mee eens , aangezien hij vorig seizoen bij Gent zeehaven aankwam toen zij 2de of 3de laatste stonden , en enkele maanden later na hard werk van hem en assistent trainer De Saedeleer , de ploeg van de terugronde waren en een eindronde ticket op zak hadden. Dat toont toch iets of wat van voetbalverstand ;-)


16 Jul 2007, 21:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
Bakkie schreef:
Als ik het goed voor heb zit Limpens op dit moment zonder club,dan moet je het ook niet geheim houden tot woensdag,dus denk ik niet dat hij het zal zijn.


Er zal een andere reden zijn, die nu niet kan bekend gemaakt worden...


16 Jul 2007, 21:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bakkie schreef:
Als ik het goed voor heb zit Limpens op dit moment zonder club,dan moet je het ook niet geheim houden tot woensdag,dus denk ik niet dat hij het zal zijn.


Ik denk niet dat die geheimhouding met Limpens te maken heeft. Eerder met zijn voorganger...

_________________
es da ier e fistjen...


16 Jul 2007, 21:07
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
boris clitoris schreef:
Bakkie schreef:
Als ik het goed voor heb zit Limpens op dit moment zonder club,dan moet je het ook niet geheim houden tot woensdag,dus denk ik niet dat hij het zal zijn.


Ik denk niet dat die geheimhouding met Limpens te maken heeft. Eerder met zijn voorganger...


U zou wel eens gelijk kunnen hebben ;-)


16 Jul 2007, 21:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
ik ga er me ni druk in make ze me alles wa'k hier lees verstaan ik er de botte nog van :grijns:
'k zal't wel lezen als't zover is :D

_________________
Afbeelding


16 Jul 2007, 21:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Iendracht02 schreef:
Smetje schreef:
Als het niet Van Wambeke wordt is Lässen ook één van mijn favorieten. Hij zou met plezier het eerste vliegtuig naar hier nemen als ze hem zouden vragen als trainer. Lässen heeft een Eendracht hart, dat blijkt duidelijk uit zijn interview.


:roll:

... Of hij weet zoals elke normale mens wat ge op vragen van supporters moet anwtoorden om hen gelukkig te maken, zoals de meeste spelers/trainers ...
Toe zeg, mannekes, ge gaat als derdeklasser toch geen proftrainer aantrekken die dan nog speciaal van het buitenland moet komen? Als Lassen met deze ploeg een goed resultaat kan halen, zal er hier in België wel een goedkopere rondlopen die dat ook kan en ik denk niet dat Lassen naar hier zal komen om 's avonds training te geven en overdag zoals vele "derdeklassers" properkes te gaan werken. Gezond verstand en niet al te veel emotie aub, want met dat laatste verliest ge als voetbalclub rap heel wat centen ...
Er wordt toch naar een persoonlijke mening gevraagd ? Ik denk dat Smetje in zijn eerste antwoord duidelijk aangeeft welke realstische wens hij heeft... dat laatste was dan ook duidelijk meer een droom. Om daar dan zo op te vliegen vind ik ook een beetje zot. Peter Lassen is gewoon een utopie voor een ploeg die niet in de jupiler league speelt. Zoals al gezegd: die kerel is een voetbalicoon in eigen land en verdiend daar goed zijn botterham. Ik vraag mij af waarom deze overdreven reactie nodig was, er wordt hier de laatste dagen grotere onozelheid neergeschreven.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Jul 2007, 21:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
placietjen schreef:
Er wordt toch naar een persoonlijke mening gevraagd ? Ik denk dat Smetje in zijn eerste antwoord duidelijk aangeeft welke realstische wens hij heeft... dat laatste was dan ook duidelijk meer een droom. Om daar dan zo op te vliegen vind ik ook een beetje zot. Peter Lassen is gewoon een utopie voor een ploeg die niet in de jupiler league speelt. Zoals al gezegd: die kerel is een voetbalicoon in eigen land en verdiend daar goed zijn botterham. Ik vraag mij af waarom deze overdreven reactie nodig was, er wordt hier de laatste dagen grotere onozelheid neergeschreven.


Ik ben niet echt uitgevlogen, dacht ik. En aan die "iconografie" van voetballers en trainers, ik ben daar een beetje allergisch aan. Ik denk dat je dat intussen wel al weet.


16 Jul 2007, 21:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
placietjen schreef:
Iendracht02 schreef:
Smetje schreef:
Als het niet Van Wambeke wordt is Lässen ook één van mijn favorieten. Hij zou met plezier het eerste vliegtuig naar hier nemen als ze hem zouden vragen als trainer. Lässen heeft een Eendracht hart, dat blijkt duidelijk uit zijn interview.


:roll:

... Of hij weet zoals elke normale mens wat ge op vragen van supporters moet anwtoorden om hen gelukkig te maken, zoals de meeste spelers/trainers ...
Toe zeg, mannekes, ge gaat als derdeklasser toch geen proftrainer aantrekken die dan nog speciaal van het buitenland moet komen? Als Lassen met deze ploeg een goed resultaat kan halen, zal er hier in België wel een goedkopere rondlopen die dat ook kan en ik denk niet dat Lassen naar hier zal komen om 's avonds training te geven en overdag zoals vele "derdeklassers" properkes te gaan werken. Gezond verstand en niet al te veel emotie aub, want met dat laatste verliest ge als voetbalclub rap heel wat centen ...
Er wordt toch naar een persoonlijke mening gevraagd ? Ik denk dat Smetje in zijn eerste antwoord duidelijk aangeeft welke realstische wens hij heeft... dat laatste was dan ook duidelijk meer een droom. Om daar dan zo op te vliegen vind ik ook een beetje zot. Peter Lassen is gewoon een utopie voor een ploeg die niet in de jupiler league speelt. Zoals al gezegd: die kerel is een voetbalicoon in eigen land en verdiend daar goed zijn botterham. Ik vraag mij af waarom deze overdreven reactie nodig was, er wordt hier de laatste dagen grotere onozelheid neergeschreven.


Placietjen begrijpt wat ik wil zeggen. Ik weet ook wel dat Lässen in derde onhaalbaar is. Maar een supporter mag toch dromen. Een bestuur moet zijn gezond verstand gebruiken en er voor zorgen dat de club gezond blijft. Een supporter daarentegen mag al eens dromen en zijn emotie laten spelen...


16 Jul 2007, 23:37
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
het is dus zoals verwacht limpens geworden.. hij zal vanaf woensdag de trainingen leiden..

_________________
:Worship: Honour and Loyalty :Worship:


17 Jul 2007, 3:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Wakker geworden en direct komen loeren op de site voor nieuws :D
Limpens dus trainer,aan hem om onze ploeg te laten draaien,en ook aan de spelers natuurlijk :D
Hij heeft een goeie kern,betere dan de vorige keer toen hij hier passeerde,dus geef ik hem alle vertrouwen.

_________________
Afbeelding


17 Jul 2007, 7:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: champagne en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst