Kristof Vanbelle | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Kristof Vanbelle 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 16 Aug 2007, 20:32
Berichten: 1
Bericht Kristof Vanbelle
Beste supporters, bestuur en spelers,

(om verdere misverstanden uit de wereld te helpen voel ik me verplicht te reageren: Blijkbaar moet ik op het forum zaken lezen waarvan ik zelf nog niet op de hoogte was. Het is nu dinsdag ………) hier mijn relaas:
Misschien zult je het onwaarschijnlijk vinden dat een speler (ik ben Kristof Vanbelle), een bericht plaatst op het forum van Den Iendracht. Het voelt echter aan, als mijn plicht, het bestuur, de supporters en de supportersclubs waarvan ik peter ben, via deze weg te informeren omtrent mijn situatie bij Eendracht Aalst.

Dinsdag 14 aug: Na de wedstrijd Rupel Boom, vertelde trainer Limpens me dat er interesse was van andere ploegen (nu nog). Ik zou bij hem weinig kansen krijgen om te spelen.

Donderdag 16 aug 18u30: Vandaag dus, vertel ik aan de trainer dat ik liever bij Eendracht blijf en me zeker positief zou opstellen en keihard werken om eventueel tot de selectie te behoren. Hierop reageerde hij op een negatieve manier zonder rekening te houden met mijn ambitie en vertelde me dat er enkel nog plaats in de B-kern was voor mij.
Ik ben geen geldpakker en wil me sportief bewijzen. Ook al zal dat in de B-kern zijn.
(Deze voorbereiding heb ik trouwens steeds positief gereageerd op mijn situatie en heb ik mij in géén geval negatief uitgelaten ten nadele van de heer Limpens)

Sinds mijn 12de ben ik actief ben bij Eendracht Aalst.
Ik wil volop mijn kans gaan. Mijn uiterste best doen, eventueel terug herbeginnen bij de beloften en leven als een prof is mijn doelstelling. Ik wil een voorbeeld zijn voor de jeugd en knokken voor wat ik waard ben. Tenslotte ben ik amper éénentwintig en wil nu zeker, nog harder werken dan voorheen.

Trainer Limpens (sans rancune)wil ik gegarandeerd zijn ongelijk bewijzen.
Na het faillissement ben ik trouw bij de club gebleven. Ben reeds van mijn 12de jaar speler bij Eendracht.
Trouwens speelde ik de derde meeste wedstrijden in de eerste ploeg. Debuteerde als
18-jarige in de ploeg (in 2de Nationale ) en werd door trainer De Wispelaere in 3de Nationale gepromoveerd als kapitein.
Verleden seizoen speelde ik bij trainer De Wilde 28 competitie wedstrijden en denk toch
een aandeel te hebben, in het behalen van de kampioenstitel. De vorige seizoenen heb ik voldoende gelegenheid gekregen om de club te verlaten. Negen jaar Eendracht Aalst kan ik in een paar dagen, maar niet wegcijferen voor een nieuwe trainer.
Eén zaak is duidelijk, wanneer ik voor nieuwjaar mijn situatie niet kan wijzigen, zal ik met pijn in mijn hart vertrekken. Maar dan niet zonder nu al, de fantastische supporters en het voltallige bestuur, te danken voor de mooie momenten die ze me hebben doen beleven. De unieke sfeer, de ambiance, die oprechte kameraadschap, zal ik zeker nergens meer terugvinden.
Voor alle duidelijkheid stuurde ik dit bericht, om de supporters en iedereen van de clubgemeenschap te informeren, om verdere misverstanden te vermijden. Het is zeker niet de bedoeling met deze mail negatieve reacties uit te lokken.
Mijn belofte: Wat er ook gebeurt: “Ik zal “Den Iendracht altijd in mijn hart dragen en 100% achter de Eendracht Aalst blijven staan”.
Iendracht For Ever ...

Kristof Vanbelle
Speler en supporter Eendracht Aalst.


16 Aug 2007, 20:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
euh...
ik vind het ook allesinds heel raar dat je als speler gewoon met je eigen naam hier op het forum komt maar ALS het waar is wat je hier allemaal zegt en je effectief kristof van belle bent dan steun ik je nog meer dan ooit jong...
kzal proberen om dit seizoen af en toe ook eens naar de B-kern te komen kijken als dit allemaal zo is...
Veel sterkte allesinds


16 Aug 2007, 21:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
kweet nie goe wa zeggen
als je echt vanbelle bent zeg ik rot op limpens
maar er lopen veel gekke op de wereld dus kweet nie goe
ma kzie je zondag wel dan e kpraat je er wel over aan

_________________
Afbeelding


16 Aug 2007, 21:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
eventjes bevestigen dat het dus Kristof Vanbelle echt is.

Voor de rest hou ik mij nu zo afzijdig mogelijk :hmm:


16 Aug 2007, 21:16
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
amaai efkes 2 keer moeten lezen
indien het waar is zou is da een serieus spijtige zaak,we kunnen u zeker nog bezigen vande jaar


16 Aug 2007, 21:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
ik hoop da limpens gewoon in een of andere zotte bui zat de laatste dagen dan en da kristof bij de kern zou mogen blijven allesinds en als limpens daar echt voor buiten moet.... dan kies ik er maar voor om em buiten te krijgen...
ik hoop echter dat EN kristof EN limpens kunnen blijven kwestie van de rust te bewaren...
allesinds veel sterkte van mijnentwege :snif:


16 Aug 2007, 21:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
OPC059 schreef:
kweet nie goe wa zeggen
als je echt vanbelle bent zeg ik rot op limpens
maar er lopen veel gekke op de wereld dus kweet nie goe
ma kzie je zondag wel dan e kpraat je er wel over aan


En waarom moet daarom Limpens oprotten ???

Ik vind het erg jammer voor Kristof, toch peter van onze supportersclub, maar anderzijds vind ik het wel eerlijk van de trainer als hij openlijk zegt tegen de speler in kwestie dat hij niet veel speelkansen zal hebben en dat hij dat nu doet ! Nu heeft Kristof nog de mogelijkheid om een andere ploeg te zoeken ... Na 31/08 kan dat niet meer.

Nogmaals, hoe jammer ik het ook vind voor Kristof, ik vind net dat deze manier van werken erop wijst dat Luc ten minste eerlijk en rechtuit zijn mening zegt tegen de spelers, dit in tegenstelling tot enkele ex-trainers.

Koen


16 Aug 2007, 21:19
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
In alle geval het beste toegewenst aan Kristof Van Belle, maar ik denk dat deze (menselijke) reactie niet in goeie aarde zal vallen bij het bestuur en trainer.


16 Aug 2007, 21:20
Miniem

Lid geworden op: 03 Okt 2005, 15:17
Berichten: 59
Ik weet echt dat het Kristof zijn verhaal is. Hij heeft me verteld dat hij het vandaag op het forum wilde plaatsen.En ja, hij deed het. Dit getuigd van klasse. Kristof, Ik wens je heel veel sterkte de volgende maanden. De jongens van de B-kern zullen er een goede er een goede speler en vriend bij hebben. En..voor je boertje bij de -17 ben je nog meer dan voordien zijn grote voorbeeld.


16 Aug 2007, 21:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
awel dan hoop ik dat je zeker hier blijft en je blijft inzetten .
alleen al om de trainer zijn ongelijk te geven.
kvind u 1 van de beter van de club en omdat je al die jaren al trouw zijt aan de eendracht, da maakt u de beste.
kop op zou ik zeggen en blijven voor gaan.
groetjes kevin (knappe kevin om precies te zijn)

_________________
Afbeelding


16 Aug 2007, 21:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ajuin schreef:
OPC059 schreef:
kweet nie goe wa zeggen
als je echt vanbelle bent zeg ik rot op limpens
maar er lopen veel gekke op de wereld dus kweet nie goe
ma kzie je zondag wel dan e kpraat je er wel over aan


En waarom moet daarom Limpens oprotten ???

Ik vind het erg jammer voor Kristof, toch peter van onze supportersclub, maar anderzijds vind ik het wel eerlijk van de trainer als hij openlijk zegt tegen de speler in kwestie dat hij niet veel speelkansen zal hebben en dat hij dat nu doet ! Nu heeft Kristof nog de mogelijkheid om een andere ploeg te zoeken ... Na 31/08 kan dat niet meer.

Nogmaals, hoe jammer ik het ook vind voor Kristof, ik vind net dat deze manier van werken erop wijst dat Luc ten minste eerlijk en rechtuit zijn mening zegt tegen de spelers, dit in tegenstelling tot enkele ex-trainers.

Koen


Dat was ook mijn eerste gedacht toen ik dit hier las,ook ik zou het heel jammer vinden moest Kristof den Iendracht verlaten.
Maar zover is het nog niet.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Aug 2007, 21:28
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58
Berichten: 165
kristof veel sterkte in deze moeilijke tijd voor jou bij den eendracht ,en jij moogt op veel steun van vele supporters rekenen . wij zullen U nog nodig hebben dit jaar. van een echte eendrachter.

_________________
Op naar 2 de klas


16 Aug 2007, 21:30
Junior

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:55
Berichten: 209
Ajuin schreef:
En waarom moet daarom Limpens oprotten ???

Ik vind het erg jammer voor Kristof, toch peter van onze supportersclub, maar anderzijds vind ik het wel eerlijk van de trainer als hij openlijk zegt tegen de speler in kwestie dat hij niet veel speelkansen zal hebben en dat hij dat nu doet ! Nu heeft Kristof nog de mogelijkheid om een andere ploeg te zoeken ... Na 31/08 kan dat niet meer.

Nogmaals, hoe jammer ik het ook vind voor Kristof, ik vind net dat deze manier van werken erop wijst dat Luc ten minste eerlijk en rechtuit zijn mening zegt tegen de spelers, dit in tegenstelling tot enkele ex-trainers.

Koen

Dat vind ik er ook van.

Limpens heeft nu eenmaal veel keuzemogelijkheden.
Kristof kan grofweg op twee posities uitgespeeld worden: centraal achteraan of op de linksachter.
Centraal beschikken we dit jaar ook nog over Dessaer, Seminck, Vandenbrande en De Schutter. In nood kunnen ook Van Dender en Landuyt er spelen.
Op links zitten we met Van Dender, Shabi en Claessens.

Dat zijn, met inbegrip van Kristof allemaal degelijke spelers die in derde uit de voeten kunnen. Maar dat zijn er een pak.

Limpens moet dus keuzes maken en die kunnen hard aankomen.
Maar beter nu die keuzes maken (nu Kristof nog op zoek kan naar een andere club) dan binnen een maand.

Maar aan Van Belle om op training of in matchen met de B-kern Limpens ongelijk te bewijzen. Hoewel het moeilijk zal zijn met de vele keuzemogelijkheden die er zijn.


16 Aug 2007, 21:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
zo behandel je u ploeg nie

_________________
Afbeelding


16 Aug 2007, 21:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
OPC059 schreef:
zo behandel je u ploeg nie


Is het dan beter dat een trainer niks zegt ... en dan een speler nooit opstelt ?

Er zitten 19 spelers in de A-kern en daarvan zijn er 15, 16 die aanspraak maken op een basisplaats ... dan moet je als trainer keuzes maken ! En voor diegenen die ernaast vallen is dat inderdaad heel zuur en heel hard. Dat is ook heel normaal. Maar net daarom heb je een trainer. Hij wordt betaald om dergelijke keuzes te maken.

Vorig jaar was er een ganse tijd commotie rond Dugardein, en nu, nu zijn de meesten het er over eens (denk ik) dat een speler als Coulibaly toch een meerwaarde betekent ...

Elke keuze, elke beslissing van een trainer levert voer voor discussie op maar dergelijke discussies zullen de genomen beslissingen meestal niet meer terugdraaien, integendeel, ze verhogen de druk en het ongenoegen onnodig.

Enkel de toekomst zal uitwijzen of Luc het hier bij het rechte eind heeft en als we na 3 speeldagen met 9 op 9 aan de leiding prijken, zal er niemand meer klagen ...

Koen


16 Aug 2007, 21:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst