Kristof Vanbelle - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Kristof Vanbelle 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Telbar schreef:
Ajuin schreef:
En waarom moet daarom Limpens oprotten ???

Ik vind het erg jammer voor Kristof, toch peter van onze supportersclub, maar anderzijds vind ik het wel eerlijk van de trainer als hij openlijk zegt tegen de speler in kwestie dat hij niet veel speelkansen zal hebben en dat hij dat nu doet ! Nu heeft Kristof nog de mogelijkheid om een andere ploeg te zoeken ... Na 31/08 kan dat niet meer.

Nogmaals, hoe jammer ik het ook vind voor Kristof, ik vind net dat deze manier van werken erop wijst dat Luc ten minste eerlijk en rechtuit zijn mening zegt tegen de spelers, dit in tegenstelling tot enkele ex-trainers.

Koen

Dat vind ik er ook van.

Limpens heeft nu eenmaal veel keuzemogelijkheden.
Kristof kan grofweg op twee posities uitgespeeld worden: centraal achteraan of op de linksachter.
Centraal beschikken we dit jaar ook nog over Dessaer, Seminck, Vandenbrande en De Schutter. In nood kunnen ook Van Dender en Landuyt er spelen.
Op links zitten we met Van Dender, Shabi en Claessens.

Dat zijn, met inbegrip van Kristof allemaal degelijke spelers die in derde uit de voeten kunnen. Maar dat zijn er een pak.

Limpens moet dus keuzes maken en die kunnen hard aankomen.
Maar beter nu die keuzes maken (nu Kristof nog op zoek kan naar een andere club) dan binnen een maand.

Maar aan Van Belle om op training of in matchen met de B-kern Limpens ongelijk te bewijzen. Hoewel het moeilijk zal zijn met de vele keuzemogelijkheden die er zijn.


Hoe hard het voor Kristof ook aankomt, ik moet me aansluiten bij wat hier gezegd werd. Limpens zit nu eenmaal met een luxeprobleem achteraan en speelt gewoon open kaart.

Bewijst Kristof het ongelijk van Limpens dan is dat alleen maar een voordeel voor de club, maar ik denk dat zijn kansen wel heel miniem zijn.

Kristof is en blijft voor mij ne klassepé maar voetbal is nu eenmaal een harde wereld.
Trouwens, ook Sulmon heeft dit aan den lijve ondervonden...

Bij de b-kern of bij een andere club, 'tga je goed Kristof !

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


Laatst gewijzigd door BVW op 16 Aug 2007, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Aug 2007, 21:39
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Kristof, wij blijven u steunen en danken u zeker voor hetgeen ge voor de club gedaan hebt (en zult doen!!) ! Het siert u ook dat ge bij de club blijft maar als de situatie uitzichtloos blijft, dan gun ik (en wss iedereen hier) u ne goeien transfer!

Tot zondag en tot op de reservenmatchen, die ik nu nog meer dan vroeger ga proberen komen bekijken!

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


Laatst gewijzigd door Verbechio op 16 Aug 2007, 21:53, 2 keer totaal gewijzigd.



16 Aug 2007, 21:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
wa is dat hier allemaal??
efkes nog is goe alles lezen ze pfff :shock:


16 Aug 2007, 21:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Sjiek van Kristof om de situatie hier wat toe te lichten!Ik vind het jammer van de situatie,want vind hem ne goeie speler en zie hem dan ook graag bezig.Maar als blijkt dat ge beter zijt of goe bezig zijt,kan Luc niet om je heen kijken eh,dus geef ni op en blijf ervoor gaan! :D

_________________
Afbeelding


16 Aug 2007, 21:48
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bomber schreef:
Ajuin schreef:
OPC059 schreef:
kweet nie goe wa zeggen
als je echt vanbelle bent zeg ik rot op limpens
maar er lopen veel gekke op de wereld dus kweet nie goe
ma kzie je zondag wel dan e kpraat je er wel over aan


En waarom moet daarom Limpens oprotten ???

Ik vind het erg jammer voor Kristof, toch peter van onze supportersclub, maar anderzijds vind ik het wel eerlijk van de trainer als hij openlijk zegt tegen de speler in kwestie dat hij niet veel speelkansen zal hebben en dat hij dat nu doet ! Nu heeft Kristof nog de mogelijkheid om een andere ploeg te zoeken ... Na 31/08 kan dat niet meer.

Nogmaals, hoe jammer ik het ook vind voor Kristof, ik vind net dat deze manier van werken erop wijst dat Luc ten minste eerlijk en rechtuit zijn mening zegt tegen de spelers, dit in tegenstelling tot enkele ex-trainers.

Koen


Ook waar, ik zeg hier dan ook niet dat Limpens een fout maakt, het zou trouwens ook maar al te gemakkelijk zijn om enkel Limpens als "schuldige" aan te duiden (voor zover we hier van een "schuldige" kunnen spreken).
Het zou me verbazen moest de trainer dit doen zonder medeweten van het bestuur.
Maar nog eens, tot nu toe krijgt onze trainer van mij alle krediet, een trainer wordt afgerekend op zen resultaten en tot nu toe zijn ze goed, hopelijk zijn ze dat id competitie natuurlijk ook nog.

Maar langs de andere kant, als een speler echt wil blijven en wil werken om in de ploeg te komen, dan geef je hem toch die kans, zeker na alles wat hij voor de club al gedaan heeft?


kzeg nie dat em fout is, kben geen trainer e
maar je bent over ne speler bezig die altijd trouw is aan eendracht
en nie alleen in goede tijden
die behandel je zo niet.
want dan raak je de groep en dan krijg je problemen

_________________
Afbeelding


16 Aug 2007, 21:49
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 26 Mar 2007, 20:20
Berichten: 19
Locatie: ASSE
Met dank dat je na alle commentaar dat er reeds op het forum verscheen, je zelf je verhaal verteld.
Ondanks je nare ervaring met de trainer toon je nog respect voor de trainer, spelers, bestuur en supporters. Dit noem ik durf en klasse. Proficiat en veel geluk in je verdere voetballoopbaan.


16 Aug 2007, 21:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
inderdaad kristof respect jongen :goe:

een echte clubspeler die opkomt voor zichzelf en alles komt toelichten op het forum daar doe ik mijn pet voor af :Worship:

wat de beslissing ook is na dit alles, mijn steun hebt ge.


16 Aug 2007, 21:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Kristof,

Wat ben je toch een klassepé!
Dat je na zo'n duidelijke taal van de trainer, toch nog bij den Iendracht wil blijven, getuigt van een zelden geziene clubliefde.
Als supporter zoiets van een speler zien, is werkelijk schitterend! Zelfs om emotioneel van te worden... :snif:

Dat je ons, de supporters, op de hoogte wil houden, is (als ik me niet vergis) geleden van Peter Van Cleemput die z'n rode kaart kwam verantwoorden. En ook hij was zo'n schitterende gast, net als jij.

Ik zal dit seizoen met heel veel trots het nummer 3 op m'n rug dragen!

_________________
es da ier e fistjen...


16 Aug 2007, 21:53
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Kristof, ik vind het ook een enorm spijtige zaak maar het siert je dat je zelfs na deze tegenslag strijdlustiger bent dan ooit. Kzou zeggen, doe gewoon je best en dan zal je er wel weer komen. Meer dan je heel goed inzetten en hard werken kan je niet doen. Ik blijf u zeker steunen.


16 Aug 2007, 21:58
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
ik moest het ook 2 keer lezen voor ik het helemaal begrepen heb. Ik kan het standpunt van de trainer begrijpen. Ge zit daar met veel mannen die op een basisplaats aanspraak maken en het is nu eenmaal spijtig dat ge er maar 11 kunt laten starten. En dan is het beter een speler dat op tijd te zeggen dan hem tegen zijn zin (wat gelukkig zo niet is in Kristof zijn geval) bij de club te houden.
Maar ik kan ook het standpunt van Kristof begrijpen en niet meer dan respect hebben dat hij in zo'n situatie niet allleen aan zichzelf denkt maar ook aan de club, en zo zijn er in het hedendaagse voetbal veel te weinig. Nogmaals respect Kristof. En als de situatie niet betert, dan gun ik en zeker heel Aalst, u een mooie transfer naar een andere ploeg.
Kristof, ik hoop u zeker nog eens aan het werk te zien in het PC-Stadion, ik weet en ik vind ge hebt da al bewezen in het verleden, ge kunt da niveau aan. Ik zal zeker eens proberen een wedstrijdje van de B-ploeg te zien, en ik hoop van niet natuurlijk, als het ooit tot een transfer komt dan zal ik zeker jou eens komen aanmoedigen bij je nieuwe ploeg.
Bedankt Kristof voor alles wat ge voor de ploeg al gedaan hebt (en hopelijk nog zult doen), en vooral voor uw inzet wat ge onder andere hiermee meer dan getoond hebt. :Worship:


16 Aug 2007, 22:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
Bon, ik heb hier tijdje geleden al reacties gehad omdat ik het voor kristof opnam.
Maar ik ben het eens met OPC059, zo behandelde u spelers ni, den trainer weet blijkbaar niet dat een deel van de supporters niet opgezet zijn met het feit dat er zo wordt omgegaan met echte eendrachters.

Als trainer krijgt em inderdaad alle krediet, als mens direct veel minder... tis dus te hopen voor hem dat em resultaten haalt, want als het slecht gaat zijn het mensen als kristof die de club hebben recht gehouden en waren het de trainers die er snel vandoor gingen!!!

_________________
Afbeelding


16 Aug 2007, 22:12
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
ik vind dit heel moedig van onze nr 3. Dit bewijst nog maar es hoe elke speler wil vechten voor zijn plaats. Je merkt ook op de spelers voelen dat de plaatsen (zeker in de verdediging en op de flanken) zeer duur zullen zijn.

Op sportief vlak maakt limpens volgens mij de beste keuze. De trainer kan er geen 19 opstellen e! als je als speler op de bank terrecht komt dan wil dit zeggen dat een andere beter is punt uit MAAR je mag nooit het hoofd laten hangen want het kan rap keren. Blessures, schorsingen enz en dan moet je als speler goed in je schoenen staan en uw kans grijpen, zo simpel is het in voetbal.

We zijn hier wel aant discussieren over een luxeprobleem. Welke ploeg in 3de nationale beschikt er over zoveel mogelijkheden in de verdediging? Dus prijs ons gelukkig want een seizoen duurt lang en dan heb je meer dan 11 spelers nodig.

Ik vind het juist positief dat limpens zo open kaart speelt met zijn spelers (denk ik). Hij kan ook kristof beloven dat hij mag spelen en dan ben je geen goeie trainer.

kristof, merci voor deze post maar voetbal is nu eenmaal zo. Dus kop op, vecht elke training en match en je zal de kans wel krijgen. We geloven allemaal in je kunnen! En met nieuwejaar kan je een evaluatie maken, blijven of vertrekken (hangt van de situatie af)

eendracht4ever


16 Aug 2007, 22:24
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
De Limpens zal op die manier weinig krediet krijgen als het slecht gaat. Eerlijk gezegd zijn er zwakkere schakels als ge de kern bekijkt. Een kern van 19 spelers(inclusief enkele jongeren) kan je nu toch niet een heel ruime kern noemen.


16 Aug 2007, 22:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
El Falco schreef:
Bon, ik heb hier tijdje geleden al reacties gehad omdat ik het voor kristof opnam.
Maar ik ben het eens met OPC059, zo behandelde u spelers ni, den trainer weet blijkbaar niet dat een deel van de supporters niet opgezet zijn met het feit dat er zo wordt omgegaan met echte eendrachters.

Als trainer krijgt em inderdaad alle krediet, als mens direct veel minder... tis dus te hopen voor hem dat em resultaten haalt, want als het slecht gaat zijn het mensen als kristof die de club hebben recht gehouden en waren het de trainers die er snel vandoor gingen!!!


Tja, ieder zijn mening, maar ik vind het net een zeer goede eigenschap dat hij de dingen rechtuit en eerlijk zegt. Geen achterbaks gedoe zoals in het verleden.


16 Aug 2007, 22:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
Als De Wilde, die ons naar de titel leidde verlede jaar en nu bij een club zit van europees niveau, kristof bij de Akern nam, mss als wisselspeler, wie is Limpens dan om vlak voor de competitie te zeggen dat Van Belle het mag opkrassen?

_________________
Afbeelding


16 Aug 2007, 22:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst