Stem E.Aalst als Populairste Vlaamse club! -> www.menzo.b - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 147 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 10
 Stem E.Aalst als Populairste Vlaamse club! -> www.menzo.b 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
We zijn erbij :dans: Mooie zevende plaats en eerste ploeg van Oost Vlaanderen.

1. Club Brugge
2. Antwerp
3. Anderlecht
4. Germinal Beerschot
5. RC Genk
6. Lierse
7. Iendracht Oilsjt
8. KV Mechelen
9. Zulte Waregem
10. Cercle Brugge
11. Roeselare
12. Lokeren
13. AA Gent

Iendracht, niet alleen de trots van de Denderstreek, maar de trots van Oost-Vlaanderen :dans:

Ze spreken nu soms van een competitie met één ploeg per regio. Op basis hiervan mogen wij dus de regio vertegenwoordigen :D :dans:


30 Nov 2007, 11:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Zeer knap zeg, en ik ben er zeker van dat als onze bekermatch iets vroeger viel we nog meer stemmen zouden gehaald hebben. Maar toch wel opnieuw hele goeie reclame voor den Eendracht hé.


30 Nov 2007, 11:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Als je het eens bekijkt, hebben er wel niet zoveel mensen gestemd in die enquete.

Wij hebben 998 stemmen, Club Brugge heeft er 6063, Charleroi heeft als laatste 2 :mrgreen: stemmen.

Nog enkele resultaten van de regioploegen: Lokeren: 408 stemmen, AA Gent: 373 stemmen en Dender: 89 stemmen (toch nog veel voor dender, k denk dat Bawa met al zijn dubbelaccounts gestemd heeft :strike: ).

Conclusie: Als je Lokeren, Gent en Dender samentelt (408+373+89 = 870), hebben ze nog altijd minder stemmen dan ons :dans:


30 Nov 2007, 11:37
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
ja menne jongen :strike:


30 Nov 2007, 11:44
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Wat betreft de stemmen voor de Waalse ploegen moet je er wel rekening mee houden dat het een Vlaams tijdschrift is hé. Zo eindigde Standard maar 14de.


30 Nov 2007, 11:45
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
nonkel marcel schreef:
ja menne jongen :strike:


Zoals hier nog eens blijkt : niemand wil jullie in eerste klasse!!


30 Nov 2007, 11:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Jean schreef:
nonkel marcel schreef:
ja menne jongen :strike:


Zoals hier nog eens blijkt : niemand wil jullie in eerste klasse!!


ga wa in den dendertopic lullen

_________________
www.spionkoplede.com


30 Nov 2007, 11:47
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Jean schreef:
nonkel marcel schreef:
ja menne jongen :strike:


Zoals hier nog eens blijkt : niemand wil jullie in eerste klasse!!


peis dak vannacht nie ga kunnen slapen! :snif:
no one likes us, we don't care!


30 Nov 2007, 11:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1876
Locatie: Oilsjt tiens.
Het is natuurlijk wel maar een louch tellingsken (Roeselare?).
Enkel de cijfers van denderfusie lijken me 100%correct. :strike: :strike: :strike: 89 :strike: :strike: :strike:


30 Nov 2007, 11:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Smetje schreef:
Als je het eens bekijkt, hebben er wel niet zoveel mensen gestemd in die enquete.

Wij hebben 998 stemmen, Club Brugge heeft er 6063, Charleroi heeft als laatste 2 :mrgreen: stemmen.

Nog enkele resultaten van de regioploegen: Lokeren: 408 stemmen, AA Gent: 373 stemmen en Dender: 89 stemmen (toch nog veel voor dender, k denk dat Bawa met al zijn dubbelaccounts gestemd heeft :strike: ).

Conclusie: Als je Lokeren, Gent en Dender samentelt (408+373+89 = 870), hebben ze nog altijd minder stemmen dan ons :dans:


Is't een schone deerne die van Oilsjt ? :grijns: :kwijl:


30 Nov 2007, 12:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Ge kunt het fotoke van de gebodypainte lady zelfs bestellen als wallpaper op uw GSM.


30 Nov 2007, 12:49
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Das den eerste keer (en waarschijnlijk de laatste) dat ik de Menzo gekocht heb. En dienen mens in da gazettewinkelke mij raar bezien :grijns:

Enfin, we staan toch mooi op een 7e plaats... En ergens staat er ook een editorieel stukje met de vraag wat nu het verrassends is: Gent er niet in of wij er in plus zo hoog. Er wordt voor ons gekozen! Met weer een mini-interviewtje van Geert.

Enige minpunt is dat ze voor ons stuk Gilles De Bilde geïnterviewd hebben. Hij zegt o.a. "binnenkort speelt Willebroek nog eens op Aalst, ik hoop dat ik het dan niet te druk heb met mijn vele andere bezigheden, want ik zou daar graag nog eens spelen."

:iendracht:

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


30 Nov 2007, 13:57
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Vicky schreef:
Das den eerste keer (en waarschijnlijk de laatste) dat ik de Menzo gekocht heb. En dienen mens in da gazettewinkelke mij raar bezien :grijns:


Als ge de foto's niet moet hebben, moogt ge ze aan mij geven :coolen: .

Vicky schreef:
Enige minpunt is dat ze voor ons stuk Gilles De Bilde geïnterviewd hebben. Hij zegt o.a. "binnenkort speelt Willebroek nog eens op Aalst, ik hoop dat ik het dan niet te druk heb met mijn vele andere bezigheden, want ik zou daar graag nog eens spelen."


Amai, is diene nog gemotiveerd zeg :lachen: . Ook leuk voor de andere spelers bij Willebroek, als de Gilles tijd heeft, wilt em soms wel nog eens een matchke spelen voor Willebroek (en mag één van de andere spelers daarvoor uit de ploeg).


30 Nov 2007, 14:03
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Ook al krijg ik het hele forum hier op m'n kop en ook al heeft hij zich in het verleden gedragen als een beest...

Van mij krijgt De Bilde toch applaus. Daarvoor heeft hij onze club te veel schitterende momenten gegeven.
Ik krijg nog kippenvel als ik aan die tijd terugdenk.


30 Nov 2007, 14:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bartos schreef:
Vicky schreef:
Das den eerste keer (en waarschijnlijk de laatste) dat ik de Menzo gekocht heb. En dienen mens in da gazettewinkelke mij raar bezien :grijns:


Als ge de foto's niet moet hebben, moogt ge ze aan mij geven :coolen: .

Vicky schreef:
Enige minpunt is dat ze voor ons stuk Gilles De Bilde geïnterviewd hebben. Hij zegt o.a. "binnenkort speelt Willebroek nog eens op Aalst, ik hoop dat ik het dan niet te druk heb met mijn vele andere bezigheden, want ik zou daar graag nog eens spelen."


Amai, is diene nog gemotiveerd zeg :lachen: . Ook leuk voor de andere spelers bij Willebroek, als de Gilles tijd heeft, wilt em soms wel nog eens een matchke spelen voor Willebroek (en mag één van de andere spelers daarvoor uit de ploeg).


Als ik hem bezig hoor met den champions league zap ik weg, nog nooit geweten dat dienen iet interessant te vertellen heeft of een boeiende analyse vd match klaar heeft. Echt triestig dat dat zo zijn zakken vult. Naar 't schijnt zou hij ook peter zijn van de nieuwe race-wagen van A'lecht. kassa kassa om niks te doen :boks:

_________________
www.spionkoplede.com


30 Nov 2007, 14:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 147 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst