TV OOST - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 TV OOST 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Dani schreef:
Fantastisch man....

Blijkbaar moet er toch iets niet pluis zijn tussen Eendracht en TV Oost aangezien ze niemand vinden?
Ik wil wel eens naar die studio gaan hoor, geen probleem! :no:


Thomas, jij bent duidelijk klaar voor je eerste tv-optreden, go for it!! En als ontdekker van het middenvingerbeeld eis ik wel een deel van de inkomsten he man :grijns: :dans:

_________________
Broer van ja


19 Nov 2007, 18:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Sjiek da ze zo aan antwoord terug sture,. Hij spreekt wel de waarheid dat hij zei dat zij de enige regionale zender zijn in de streek die zoveel sportnieuws brengen, ook al kan ik dit enkel via internet bekijken. de regionale zender hier ,das wa anders zenne :grijns:

_________________
Afbeelding


19 Nov 2007, 18:52
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 20:25
Berichten: 87
Speciale post vanuit deze account voor volgende mededeling van ons bestuur:

Geert De Ridder schreef:

Aalst-manager Geert De Ridder vindt de reactie van Peter Van Den Bossche fel overtrokken. Hij reageert dan ook met het onderstaande :

TV Oost had n.a.v. de wedstrijd Wetteren - Aalst zogezegd 'speciale beelden' enz. voorzien maar vraagt ons wel pas de dag van de uitzending zelf (maandag) om 's avonds aanwezig te zijn in de studio. Indien ze ons ons op voorhand hadden gecontacteerd, dan hadden we kunnen melden dat er een etentje met spelers, technische staf en bestuur gepland was !
Dat het niet kunnen aanwezig zijn in de studio vervolgens leidt tot de weigering om een "leuk portret" te maken of "de supporters in beeld" te brengen is dan ook ten volle voor de rekening van TV Oost zelf.

De keer ervoor wou men peilen naar een reactie m.b.t. de zaak Namen-Geel. Ikzelf achtte het moment toen sowieso niet opportuun vanwege de grote onduidelijkheid rond het dossier en de bijhorende gevolgen maar liet bovendien ook weten t.g.v. een geplande scoutingsopdracht niet aanwezig te kunnen zijn.

Als we dan moeten lezen dat men laat weten dat men wel met plezier iets doet voor de jeugd, tja... dan kunnen we alleen maar concluderen dat men dat voor het eerste elftal niet met plezier doet...

Ik betreur het ten stelligste dat TV Oost op deze manier en via dit medium overtrokken reageert of wenste te reageren waardoor bovenstaande reactie van onze kant noodzakelijk was. We zijn er echter van overtuigd dat VC EA 2002 in deze zaak geen verwijt te maken is !


19 Nov 2007, 20:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Knap van het bestuur om de tijd te nemen duidelijk te scheppen richting supporters.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


19 Nov 2007, 21:03
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
alsof geert de ridder ook maar een kans zou laten liggen om het huidige eendracht bij het grote publiek te gaan promoten... ik had zoal een gevoel dat er in die repliek van tv-oost wel iets haperde...

...eerlijk: ik begrijp dat ook alle andere ploegen in beeld moeten komen , en dat het in oost vlaanderen niet allemaal supps van e aalst kunnen zijn
dus misschien tijd om dit soort discussie te laten rusten, want het gaat tot niets positiefs leiden vrees ik


19 Nov 2007, 21:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Beide hebben op hun eigen manier gelijk, best dat ze misschien dit "misverstand" (want daar lijkt het op) onderling oplossen. Als ik het zo allemaal lees dan kan er enkel iets positiefs uitkomen.
Bij deze wil ik trouwens als iendracht.be zijnde zeker en vast zeggen dat wij altijd willen meewerken als zowel Tv Oost als Eendracht Aalst iets organiseert en dat de sfeer bevordert of de supporters in beeld brengt. (nog altijd het doel van deze website).

In dat kader mag ik jullie zelfs een nieuwe actie aankondigen (met medewerking van het bestuur).

We zouden een oproep willen doen dat de supporters aankomende zaterdag MASSAAL in WIT-ZWARTE kleuren afzakken naar Staaien en de hel daar Aalsters laten oplaaien. Wij verbinden er een mooie prijs aan !!!
Herinner je de actie van OPC op Rupel Boom dat er de best verklede supporter ging zoeken ? Wel wij gooien het deze keer ietwat over een andere boeg, al is de idee wel dezelfe
De mooiste sfeerfoto van de match op Sint Truiden wordt beloond met 4 kaarten in de business seats voor een wedstrijd van Eendracht Aalst.
Sfeerfoto's van voor, tijdens of na de match komen in aanmerking. Denk daarbij aan mensen die eventueel een hele bus schminken voor het vertrek, een springende groep ajuinen... noem maar op !
Morgen meer praktische info op de website !

_________________
If you never try, you'll never know


Laatst gewijzigd door Bram op 19 Nov 2007, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.



19 Nov 2007, 21:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
placietjen schreef:

We zouden een oproep willen doen dat de supporters aankomende zaterdag MASSAAL in WIT-ZWARTE kleuren afzakken naar Staaien en de hel daar Aalsters laten oplaaien. Wij verbinden er een mooie prijs aan !!!
Omdat OPC reeds op Rupel Boom een actie ondernam om de best verklede supporter te prijzen gooien wij het deze keer over een andere boeg.
De mooiste sfeerfoto van de match op Sint Truiden wordt beloond met 4 kaarten in de business seats voor een wedstrijd van Eendracht Aalst.
Sfeerfoto's van voor, tijdens of na de match komen in aanmerking. Denk daarbij aan mensen die eventueel een hele bus schminken voor het vertrek, een springende groep ajuinen... noem maar op !
Morgen meer praktische info op de website !


Heel knappe actie!

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


19 Nov 2007, 21:35

Lid geworden op: 19 Nov 2007, 16:21
Berichten: 2
Bericht geen polemiek
Bestekes
We gaan inderdaad hier geen polemiek voeren. Ik voel mij echter onterecht aaangevallen. Een laatste keer dit : Ewen Verheyden (man vd match) werd zondag na de match gecontacteerd. een etentje had best een halfuurtje kunnen wijken voor een tv verschijnen. Opname tussen 20.30u en 21u
Frank VD Broucke was hier zelfs op 15 min weg. (maar da's ne rappe :D Aalst en Eendracht hadden we ook graag gesproken over het verlies aan inkomsten begin seizoen (catering en dergelijke)
En nu schluss en zorgt dat ge kampioen speelt!!


19 Nov 2007, 22:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: geen polemiek
Peter VDB schreef:
Bestekes
We gaan inderdaad hier geen polemiek voeren. Ik voel mij echter onterecht aaangevallen. Een laatste keer dit : Ewen Verheyden (man vd match) werd zondag na de match gecontacteerd. een etentje had best een halfuurtje kunnen wijken voor een tv verschijnen. Opname tussen 20.30u en 21u
Frank VD Broucke was hier zelfs op 15 min weg. (maar da's ne rappe :D Aalst en Eendracht hadden we ook graag gesproken over het verlies aan inkomsten begin seizoen (catering en dergelijke)
En nu schluss en zorgt dat ge kampioen speelt!!


Als je geen hier geen polemiek wil voeren waarom dan deze reactie nog,ik denk dat het niet aan jullie is om te oordelen wat Ewen doet met zijn etentje.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Nov 2007, 22:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
stuur zaterdag een cameraploeg mee met de bussen en volg de supporters een ganse match en we spreke der nimeer over ;)

_________________
Afbeelding


19 Nov 2007, 22:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: geen polemiek
Bomber schreef:
Bakkie schreef:
Peter VDB schreef:
Bestekes
We gaan inderdaad hier geen polemiek voeren. Ik voel mij echter onterecht aaangevallen. Een laatste keer dit : Ewen Verheyden (man vd match) werd zondag na de match gecontacteerd. een etentje had best een halfuurtje kunnen wijken voor een tv verschijnen. Opname tussen 20.30u en 21u
Frank VD Broucke was hier zelfs op 15 min weg. (maar da's ne rappe :D Aalst en Eendracht hadden we ook graag gesproken over het verlies aan inkomsten begin seizoen (catering en dergelijke)
En nu schluss en zorgt dat ge kampioen speelt!!


Als je geen hier geen polemiek wil voeren waarom dan deze reactie nog,ik denk dat het niet aan jullie is om te oordelen wat Ewen doet met zijn etentje.


Ai bakkie joagt a azu ni op...

Ik ben der zeker van da alles in orde komt ;)


In een Club House in Nederland hebben ze ooit ook eens een intervieuw komen opnemen (Ned3)daar is ook alles in orde gekomen. ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Nov 2007, 22:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: geen polemiek
Bomber schreef:

Ai bakkie joagt a azu ni op...

Ik ben der zeker van da alles in orde komt ;)
Voila, we gaan het hier dan ook bij houden ;).

_________________
If you never try, you'll never know


19 Nov 2007, 23:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Xafir en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst