TV OOST | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 TV OOST 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58
Berichten: 165
Bericht TV OOST
TV OOST
Langs deze weg zou ik aan alle sups willen vragen om een protest-mail te willen sturen naar info@tvoost.be omdat wij als ploeg van de Denderstreek veel te weinig aandacht krijgen van TV oost .

_________________
Op naar 2 de klas


18 Nov 2007, 23:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Op tv oost is er toch wel regelmatig een verslag van de match in aalst?? Of ben ik mis?

_________________
Broer van ja


18 Nov 2007, 23:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Dat is nu toch ook wel wat overdreven zeker ?
Den verantwoordelijke is trouwens supporter van EA (al doet hij wel hard zijn best om het weg te steken)

_________________
If you never try, you'll never know


18 Nov 2007, 23:25
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58
Berichten: 165
nieven ajoin schreef:
Op tv oost is er toch wel regelmatig een verslag van de match in aalst?? Of ben ik mis?

als men ziet dat waasland-tubeke waar amper 250 toeschouwers waren daar beelden van uitzend en van oudenaarde-aalst waar zeker 6 maal zoveel volk was geen enkel beeld van uitzend waar zijn zij dan mee bezig ook op hun sportprogramma fc oost hebben wij nog niet geweest tenzij de match op nieuwkerken om ons in een negatief lich te stellen.

_________________
Op naar 2 de klas


18 Nov 2007, 23:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: TV OOST
Dannyp98 schreef:
TV OOST
Langs deze weg zou ik aan alle sups willen vragen om een protest-mail te willen sturen naar info@tvoost.be omdat wij als ploeg van de Denderstreek veel te weinig aandacht krijgen van TV oost .


Versta je wel en respect hiervoor maar peis echt dat da niks gaat aftellen, van mijn part mogen de verslagen gerust op Ring TV komen ;)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


18 Nov 2007, 23:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Dannyp98 schreef:
nieven ajoin schreef:
Op tv oost is er toch wel regelmatig een verslag van de match in aalst?? Of ben ik mis?

als men ziet dat waasland-tubeke waar amper 250 toeschouwers waren daar beelden van uitzend en van oudenaarde-aalst waar zeker 6 maal zoveel volk was geen enkel beeld van uitzend waar zijn zij dan mee bezig ook op hun sportprogramma fc oost hebben wij nog niet geweest tenzij de match op nieuwkerken om ons in een negatief lich te stellen.
voila, iedereen heeft het al gezien :fluit:

_________________
If you never try, you'll never know


18 Nov 2007, 23:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1876
Locatie: Oilsjt tiens.
Jongens, dat is een kwestie van budget hoor. Ze hebben niet het geld en de cameramensen om alle matchen te verslaan. De beelden van andere regionale zenders kunnen ze wel opvragen maar zoals je ziet gebeurt dat niet echt vaak. Peter VDB is echt wel ne mens met een hart voor Oilsjt, zeker voor de sportclubs.


19 Nov 2007, 0:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
AlostanA schreef:
Jongens, dat is een kwestie van budget hoor. Ze hebben niet het geld en de cameramensen om alle matchen te verslaan. De beelden van andere regionale zenders kunnen ze wel opvragen maar zoals je ziet gebeurt dat niet echt vaak. Peter VDB is echt wel ne mens met een hart voor Oilsjt, zeker voor de sportclubs.


Mja, maar als ge dan ziet dat er een ruime samenvatting is van Ninove - Meerbeke, een match uit tweede provinciale, en dat ze van de vrouwen van den Eendracht wel een ruime samenvatting geven. Er was dit weekend geen voetbal in eerste en vierde klasse, ik had wel gedacht dat voor deze toch wel belangrijke wedstrijd van ons we ons aan een verslag mochten verwachten op TV Oost eigenlijk.


19 Nov 2007, 0:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1876
Locatie: Oilsjt tiens.
Bartos schreef:
AlostanA schreef:
Jongens, dat is een kwestie van budget hoor. Ze hebben niet het geld en de cameramensen om alle matchen te verslaan. De beelden van andere regionale zenders kunnen ze wel opvragen maar zoals je ziet gebeurt dat niet echt vaak. Peter VDB is echt wel ne mens met een hart voor Oilsjt, zeker voor de sportclubs.


Mja, maar als ge dan ziet dat er een ruime samenvatting is van Ninove - Meerbeke, een match uit tweede provinciale, en dat ze van de vrouwen van den Eendracht wel een ruime samenvatting geven. Er was dit weekend geen voetbal in eerste en vierde klasse, ik had wel gedacht dat voor deze toch wel belangrijke wedstrijd van ons we ons aan een verslag mochten verwachten op TV Oost eigenlijk.


Zeker en vast, ik vind ook dat ze het begrip 'vraag en aanbod' nogal zwak hanteren.


19 Nov 2007, 0:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Al bij al snijden bij TV Oost in hun eigen vel.
(goe bezig!) Ondervind ik dat TV Oost haar beleid zo is afgesteld, dan kunnen ze simpel de boom in, en kijk ik niet meer !
Hoe willen ze daar de kijkcijfers omhoog krikken door een sportverslag te brengen die de de belangstelling geniet van 2 koeien en een schaap.

Maar anderzijds weigeren om een sportverslag te brengen van een wedstrijd waar duizenden supporters op af komen. Niets brengen van een club die qua populariteit in de Top 12 staat van de Belgische voetbalcompetitie (...Zie Menzo!), een bevolkingsconcentratie (lees: TV-kijkers) in de 2de grootste stad van de Provincie OVL.( en grootste van de regio TV OOST)

Maar bij TV Oost weten ze dat allemaal wel beter hoe je de kijkcijfers verhoogt, ...Goe management !!!

Zou hetzelfde zijn (in verhouding) dat men op VRT en VTM Sport geen beeldverslagen zou brengen van RSCA- Club Brugge of Rc Genk,...

TV Oost interesseert me geen barst meer!
:zat:


19 Nov 2007, 3:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: TV OOST
Gio schreef:
Dannyp98 schreef:
TV OOST
Langs deze weg zou ik aan alle sups willen vragen om een protest-mail te willen sturen naar info@tvoost.be omdat wij als ploeg van de Denderstreek veel te weinig aandacht krijgen van TV oost .


Versta je wel en respect hiervoor maar peis echt dat da niks gaat aftellen, van mijn part mogen de verslagen gerust op Ring TV komen ;)


Gio, Ring TV :strike: Als we op bezoek moeten bij een ploeg zoals Diegem hoop ik dat ze eens komen filmen, maar nee hoor, ze tonen liever beelden als't tegen een ploeg is die niks van volk of voor niks van sfeer zorgen. Als ge ziet wat voor een wedstrijden ze laten zien daar :zot:
Dan ga ik veel liever iedere zondagavond op de site van TV Oost naar verslagen zoeken en zien of er geen van aalst opstaat :D

_________________
Afbeelding


19 Nov 2007, 8:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
btw: op AVS ruim verslag van E.A., beelden te vinden op de site. ;)


19 Nov 2007, 9:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Gijzegem Vaneigest schreef:
btw: op AVS ruim verslag van E.A., beelden te vinden op de site. ;)


Zoals reeds gezegd werd, met de link erbij, in den topic "videofilmpjes" ;) .


19 Nov 2007, 9:52
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58
Berichten: 165
Bericht Re: TV OOST
Dannyp98 schreef:
TV OOST
Langs deze weg zou ik aan alle sups willen vragen om een protest-mail te willen sturen naar info@tvoost.be omdat wij als ploeg van de Denderstreek veel te weinig aandacht krijgen van TV oost .

bij deze wil ik de mail laten lezen die ik reeds ontvangen heb van Peter V.D.B
.

Van: Peter Van den Bossche [mailto:pvandenbossche@tvoost.be]
Verzonden: maandag 19 november 2007 15:44

Onderwerp: [SPAM]RE: voetbal -Tv oost

Danny

Ik zal ook reageren via dat forum, maar nu al mijn mening.

Als Aalstenaar moet me toch iets van het hart bij het lezen van dergelijke meningen.
Wij maken wekelijks een planning op waarbij we aandacht hebben voor zoveel mogelijk ploegen en zoveel mogelijk sporten. Hierbij gebeurt het zelden dat we een uitwedstrijd volgen. We hebben namelijk ook eersteklassers en tweedeklassers en er is steeds wel iemand die thuis speelt. Toch zijn wij de enige regionale zender die zoveel sport brengt. Dat is ook omdat we hiervoor IEDER weekend minstens 6 ploegen inzetten. Onze collega’s van AVS hadden eerst ook geen interesse in Oudenaarde, anders hadden we via hen de beelden voor zondagavond. Nu pas maandag en dan nog wat zij filmden en monteerden……..
Maar, (en wees gerust, ik heb ook nog een wit-zwarte sjaal thuis), het volgende moet ik ook es kwijt

Verder wil ik U wel laten weten dat we voor ons sportprogramma FC Oost (maandag 22u) al twee keer probeerden spelers en/of bestuur van jouw favoriete club uit te nodigen maar dat ze in tegenstelling tot
Steve De Ridder (Hamme),
Wim De Decker (RC Genk),
Koen Persoons (KV Mechelen),
Killian Overmeire (Lokeren), ….steeds weigerden. (een derdeklasser?)
Zo zitten we nog altijd met twee tapes VOL beelden van het duel Wetteren-Eendracht. We gingen dat uitvoerig bespreken, analyseren, een leuk portret van maken, de supporters in beeld…….zonder enige praatgast van Aalst was dat wel moeilijk.
Geloof mij, we zouden niet liever een magazine starten rond deze fantastische club, maar de liefde kan niet van één kant komen. Voor de jeugd, daarentegen doen wel met plezier iets. Met een extra repo hebben we dit jaar nog hun internationaal tornooi gepromoot.
Aalst blijft voor ons een belangrijke club maar de uitwedstrijden kunnen we niet altijd volgen en jawel, soms hebben we ook oog voor minder populaire sporten en/of ploegen.

Ik hoop Danny, dat je ons standpunt een beetje begrijpt.

Sportieve groeten van een Aalstenaar die ooit nog al zijn spaarcentjes verzamelde om naar Sofia te kunnen gaan met ‘zijn’ ploeg. ,


.
Peter Van den Bossche
Hoofdredacteur TV OOST

pvandenbossche@tvoost.be
IZ Hoogveld Zone D Vosmeer 16 | B-9200 Dendermonde
T: +32 (0)52 200002 | M: +32 (0)475 624144 | I: 20

http://www.tvoost.be
Beste Peter bij het lezen van uw reactie op mijn mail kan ik U begrijpen en bied u dan ook mijn verontschuldigen aan , ik was zondag zodanig teleurgesteld omdat er geen enkel beeld te zien was van mijn (onze) voetbalploeg Eendracht Aalst van daar mijn mail. Nog heel veel sportieve groetjes Danny

_________________
Op naar 2 de klas


Laatst gewijzigd door Dannyp98 op 19 Nov 2007, 18:40, 2 keer totaal gewijzigd.



19 Nov 2007, 17:41
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Fantastisch man....

Blijkbaar moet er toch iets niet pluis zijn tussen Eendracht en TV Oost aangezien ze niemand vinden?
Ik wil wel eens naar die studio gaan hoor, geen probleem! :no:


19 Nov 2007, 18:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst