Stadion - Pagina 387 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 385 386 387 388 389 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
ajoin_bart schreef:
"De stad betaalt de volledige tribune van 90.000 EUR en vraagt dat de helft van dat bedrag door SC Eendracht Aalst renteloos wordt terugbetaald gedurende een periode van 5 jaar. Eendracht heeft sponsor Patrick Cleemput bereid gevonden om voor dit bedrag garant te staan en wenst hem dan ook daarvoor nadrukkelijk te bedanken."
Ier se, de PLJ heeft toch nogal sponsors he seg :worship:
Nee alle gekheid op een stokje, ik vermoed dat de huur dan blijft zoals ze was? Goede zaak in ieder geval! merci patrick :)


Nu hopen dat er geen gebuur protest aantekend of we zijn weer vertrokken ;) de stad is de grote sponsor :worship: Merci stadsbestuur ;) Als het goed is mag men ook eens de loftrompet boven halen.
Op een seizoen 590.000 € aan sponsor geld geven is niet mis. :banana:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Sep 2017, 18:00
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
ajoin_bart schreef:
"De stad betaalt de volledige tribune van 90.000 EUR en vraagt dat de helft van dat bedrag door SC Eendracht Aalst renteloos wordt terugbetaald gedurende een periode van 5 jaar. Eendracht heeft sponsor Patrick Cleemput bereid gevonden om voor dit bedrag garant te staan en wenst hem dan ook daarvoor nadrukkelijk te bedanken."
Ier se, de PLJ heeft toch nogal sponsors he seg :worship:
Nee alle gekheid op een stokje, ik vermoed dat de huur dan blijft zoals ze was? Goede zaak in ieder geval! merci patrick :)


Nu hopen dat er geen gebuur protest aantekend of we zijn weer vertrokken ;) de stad is de grote sponsor :worship: Merci stadsbestuur ;) Als het goed is mag men ook eens de loftrompet boven halen.
Op een seizoen 590.000 € aan sponsor geld geven is niet mis. :banana:


590.000,00 euro, waarvan 545.000,00 euro dient terugbetaald te worden. Kleine nuance toch. ;)


13 Sep 2017, 18:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
BDS schreef:
Bakkie schreef:
ajoin_bart schreef:
"De stad betaalt de volledige tribune van 90.000 EUR en vraagt dat de helft van dat bedrag door SC Eendracht Aalst renteloos wordt terugbetaald gedurende een periode van 5 jaar. Eendracht heeft sponsor Patrick Cleemput bereid gevonden om voor dit bedrag garant te staan en wenst hem dan ook daarvoor nadrukkelijk te bedanken."
Ier se, de PLJ heeft toch nogal sponsors he seg :worship:
Nee alle gekheid op een stokje, ik vermoed dat de huur dan blijft zoals ze was? Goede zaak in ieder geval! merci patrick :)


Nu hopen dat er geen gebuur protest aantekend of we zijn weer vertrokken ;) de stad is de grote sponsor :worship: Merci stadsbestuur ;) Als het goed is mag men ook eens de loftrompet boven halen.
Op een seizoen 590.000 € aan sponsor geld geven is niet mis. :banana:


590.000,00 euro, waarvan 545.000,00 euro dient terugbetaald te worden. Kleine nuance toch. ;)


Mmmmmm....... eerst terug kunnen betalen natuurlijk,we hebben ze wel gekregen ;) of we konden in provinciale gaan kijken zoals patat zo schoon kan schrijven ;) Had PLJ geen potje waar hij kon uitputten de som ga ik hier niet vernoemen of er gaan er een paar moeten afgevoerd worden :D of was dat ook een raadseltje die hij kwam vertellen,men vergeet blijkbaar snel :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Sep 2017, 18:11
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Stadion
Die 500.000 hebben we toch niet gekregen? Is toch borgstelling?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


13 Sep 2017, 19:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
Smetje schreef:
Die 500.000 hebben we toch niet gekregen? Is toch borgstelling?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


inderdaad , de stad zal daar nooit geen euro moeten van betalen ,heeft de burgemeester zelf gezegd.

En van die 90.000 euro voor die tribune betaald eendracht aalst 45 000 euro terug en betalen zo ook nog eens de afbraakwerken voor die tent . was 60 of 70.000 euro ?
de stad moet dus zogezegd 45.000 betalen ,maar krijgt die tent terug die ze dan kunnen verkopen of verhuren.
de stad zal aan heel die zaak misschien geen euro moeten voor betalen ,en den iendracht 100.000 euro.
goede zaak , bedankt stadsbestuur? nee nen dikke fuck you aan heel het stadsbestuur.


13 Sep 2017, 20:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Zonder stadsbestuur kon je ook dit seizoen in de oude kut tent gaan staan,of waren er andere kandidaten die de centen voor de aankoop op tafel gingen gooien??
En waarom was die borgstelling nodig ??
Ik ga er hier mijnen tijd niet meer insteken,op de volgende vergadering zal er wel weer een en ander aan het licht komen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Sep 2017, 20:52
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Stadion
witteken schreef:
Smetje schreef:
Die 500.000 hebben we toch niet gekregen? Is toch borgstelling?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


inderdaad , de stad zal daar nooit geen euro moeten van betalen ,heeft de burgemeester zelf gezegd.

En van die 90.000 euro voor die tribune betaald eendracht aalst 45 000 euro terug en betalen zo ook nog eens de afbraakwerken voor die tent . was 60 of 70.000 euro ?
de stad moet dus zogezegd 45.000 betalen ,maar krijgt die tent terug die ze dan kunnen verkopen of verhuren.
de stad zal aan heel die zaak misschien geen euro moeten voor betalen ,en den iendracht 100.000 euro.
goede zaak , bedankt stadsbestuur? nee nen dikke fuck you aan heel het stadsbestuur.


Inderdaad het stadsbestuur hoeft helemaal geen dikke merci te krijgen, t'is procentueel de grootste schuldenaar dat we in 2017 nog steeds in deze verloederde accomodatie vertoeven !!! :x En los van al de rest heeft PLJ in mijn ogen toch wel goed werk geleverd door die sponsor de tribune te laten afbetalen aan t'stad ?! Stap per stap, je kan niet verwachten dat zijn beloofde sponsors op het niveau waar we nu operen van het kaliber van een 1ste klasser zijn hé ? :wadde: Alles op zijn tijd vind ik ...

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


14 Sep 2017, 2:58
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
Parking Eendracht deze week klaar

De parking voor het stadion van Eendracht Aalst zal op 15 september afgewerkt zijn. "Tegen 30 september zal de rijweg van de Bredestraat tot het kruispunt met Jan Jeliestraat klaar zijn", zegt schepen van Openbare Werken Ann Van de Steen (SD&P). "Tegen 15 oktober zullen de voetpaden volledig afgewerkt zijn. Op 1 oktober starten de rioleringswerken in de Landbouwersstraat. De Landbouwersstraat zal op 31 december afgewerkt zijn", zegt de schepen.

(HLN)


14 Sep 2017, 8:55
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Schepper schreef:
Allé, 2m van 't ploin es toch al beiter as de 6 van de leste joren. (y)


Ni akkoerd, da es wel 4 meiter verder van de kanting... :D

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Sep 2017, 11:10
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
jammen schreef:
Schepper schreef:
Allé, 2m van 't ploin es toch al beiter as de 6 van de leste joren. (y)


Ni akkoerd, da es wel 4 meiter verder van de kanting... :D


De tribune is dan wel weer dieper.
Als je nu de aanvraag nog doet, en dat gaat eerst nog via stadhuis dan kan je met een beetje geluk voor de aanvang der werken nog een doorgeef luik aanvragen.


14 Sep 2017, 11:44
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
BDS schreef:
Bakkie schreef:

Nu hopen dat er geen gebuur protest aantekend of we zijn weer vertrokken ;) de stad is de grote sponsor :worship: Merci stadsbestuur ;) Als het goed is mag men ook eens de loftrompet boven halen.
Op een seizoen 590.000 € aan sponsor geld geven is niet mis. :banana:


590.000,00 euro, waarvan 545.000,00 euro dient terugbetaald te worden. Kleine nuance toch. ;)


Mmmmmm....... eerst terug kunnen betalen natuurlijk,we hebben ze wel gekregen ;) of we konden in provinciale gaan kijken zoals patat zo schoon kan schrijven ;) Had PLJ geen potje waar hij kon uitputten de som ga ik hier niet vernoemen of er gaan er een paar moeten afgevoerd worden :D of was dat ook een raadseltje die hij kwam vertellen,men vergeet blijkbaar snel :D


Op het einde van de vorige vergadering tussen VZW en de supporters kwamen ook DA en PLJ aan het woord.
PLJ beweerde dan dat er sponsors klaar stonden maar dat hij, op vraag van die sponsors, nog niets mocht zeggen, laat staan namen bekend maken.
Ik vind dat wij heel geduldig geweest zijn en dat het nu tijd is om dit openbaar te maken.
Persoonlijk heb ik veel respect voor PLJ want zonder hem was er misschien geen EA meer, maar als hij zulke voorspellingen doet op een vergadering, dan moet hij achteraf dit wel kunnen bevestigen of ontkennen. Ik veronderstel dat dit in de zakenwereld ook het geval is.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Sep 2017, 11:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
allesaaneen schreef:
Parking Eendracht deze week klaar

De parking voor het stadion van Eendracht Aalst zal op 15 september afgewerkt zijn. "Tegen 30 september zal de rijweg van de Bredestraat tot het kruispunt met Jan Jeliestraat klaar zijn", zegt schepen van Openbare Werken Ann Van de Steen (SD&P). "Tegen 15 oktober zullen de voetpaden volledig afgewerkt zijn. Op 1 oktober starten de rioleringswerken in de Landbouwersstraat. De Landbouwersstraat zal op 31 december afgewerkt zijn", zegt de schepen.

(HLN)


Wa gaan ze dan van 1 oktober tot nieuwjaar doen? Parking achter de K zal dan niet meer bereikbaar zijn veronderstel ik? Bezoekers aan park de bliek laten parkeren? Lommel zie ik toch wel met 2-3 bussen naar ons komen, waar gaan ze die dan zetten? :?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Sep 2017, 12:45
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
hansken schreef:
allesaaneen schreef:
Parking Eendracht deze week klaar

De parking voor het stadion van Eendracht Aalst zal op 15 september afgewerkt zijn. "Tegen 30 september zal de rijweg van de Bredestraat tot het kruispunt met Jan Jeliestraat klaar zijn", zegt schepen van Openbare Werken Ann Van de Steen (SD&P). "Tegen 15 oktober zullen de voetpaden volledig afgewerkt zijn. Op 1 oktober starten de rioleringswerken in de Landbouwersstraat. De Landbouwersstraat zal op 31 december afgewerkt zijn", zegt de schepen.

(HLN)


Wa gaan ze dan van 1 oktober tot nieuwjaar doen? Parking achter de K zal dan niet meer bereikbaar zijn veronderstel ik? Bezoekers aan park de bliek laten parkeren? Lommel zie ik toch wel met 2-3 bussen naar ons komen, waar gaan ze die dan zetten? :?


Waarschijnlijk via Leopoldlaan en Ouden Dendermondse Steenweg. Of anders parkeren aan Eendrachtstraat en onder politiebegeleiding naar stadion wandelen :)


14 Sep 2017, 13:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
Ook nog te vermelden: Huur van stadion ging omhoog gaan en op die manier ging stadsbestuur ervoor zorgen dat het voor hun een nuloperatie wordt.

Dus samengevat:
-Mogen we blij zijn dat het stad dat gedaan heeft voor ons ? : Jazeker, anders was er geen nief tribun
-Hebben ze een enorme inspanning gedaan ?: Neen. Concreet hebben ze geen cent uitgegeven.

Maar men was wel van plan het stadion te verfraaien en dat ging stad dacht ik wel betalen? Corrct me if I'm wrong.


15 Sep 2017, 11:06
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Stadion
kheiremans schreef:
Ook nog te vermelden: Huur van stadion ging omhoog gaan en op die manier ging stadsbestuur ervoor zorgen dat het voor hun een nuloperatie wordt.

Dus samengevat:
-Mogen we blij zijn dat het stad dat gedaan heeft voor ons ? : Jazeker, anders was er geen nief tribun
-Hebben ze een enorme inspanning gedaan ?: Neen. Concreet hebben ze geen cent uitgegeven.

Maar men was wel van plan het stadion te verfraaien en dat ging stad dacht ik wel betalen? Corrct me if I'm wrong.


Uw verhaal klopt niet volledig.
Van de 90000Euro die de tribune kost ging de stad 45.000Euro zelf betalen én de overige 45.000Euro voorschieten. Deze laatste moest de club dan over een periode van 5 jaar terugbetalen via verhoogde huur.

Dus de stad heeft effectief een inspanning gedaan van 45.000 Euro. Dta dit nog steeds peanuts blijft tov vele andere kleinere steden en gemeenten is een feit...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Sep 2017, 11:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 385 386 387 388 389 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst