Stadion - Pagina 391 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 389 390 391 392 393 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
suppo schreef:
Zou het niet kunnen te maken hebben dat ze de loges willen hergebruiken. Ik veronderstel dat de bezoekers dan in het tentje zullen moeten staan. Anders doet ge die zotte kosten niet meer.
Je zou zo ook kunnen communiceren natuurlijk, deze bestuursploeg wilt heel veel, verwacht blind vertrouwen, maar doet zoooo bitter weinig om hun visie zelfs nog maar te proberen uitleggen.

_________________
If you never try, you'll never know


25 Okt 2017, 22:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Het is inderdaad zo, dat de eerste beloftes mbt de nieuwe tribune, tegen 2 september voorzien waren.
Nadien ...september, oktober, november en nu december....
Ik heb mij nooit meer illusies gemaakt over een "snelle voortgang"...
Als je verplichte administratieve geplogenheden kent, en mogelijke vertragingen mee incalculeert, lag deze gang van zaken te verwachten..
Als we nog voor de winterstop in onze nieuwe tribune terecht zullen kunnen, zal ik al heel tevreden zijn ;
Heel jammer, maar dit is typisch Belgisch...met zijn regeltjes
We kunnen er dan ook nog enkele maanden over kreften en zagen,
Maar nadien is deze soap ; alweer vergeten materie..

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


25 Okt 2017, 23:26
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
pattaboem schreef:
Het is inderdaad zo, dat de eerste beloftes mbt de nieuwe tribune, tegen 2 september voorzien waren.
Nadien ...september, oktober, november en nu december....
Ik heb mij nooit meer illusies gemaakt over een "snelle voortgang"...
Als je verplichte administratieve geplogenheden kent, en mogelijke vertragingen mee incalculeert, lag deze gang van zaken te verwachten..
Als we nog voor de winterstop in onze nieuwe tribune terecht zullen kunnen, zal ik al heel tevreden zijn ;
Heel jammer, maar dit is typisch Belgisch...met zijn regeltjes
We kunnen er dan ook nog enkele maanden over kreften en zagen,
Maar nadien is deze soap ; alweer vergeten materie..


Gij wringt u ,toch steeds in allerlei bochten om toch maar de kritiek op het bestuur wat te temperen he. DIT is niks Belgisch, DIT is zuiver het BESTUUR hun fout, en daarmee basta!! Andere clubs bouwen godverdomme een échte tribune met zitjes en loges boven en alles er op en eraan, en die hebben amper meer tijd nodig dan ons voor deze "prefab"...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


26 Okt 2017, 7:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
DavidSeal schreef:
pattaboem schreef:
Het is inderdaad zo, dat de eerste beloftes mbt de nieuwe tribune, tegen 2 september voorzien waren.
Nadien ...september, oktober, november en nu december....
Ik heb mij nooit meer illusies gemaakt over een "snelle voortgang"...
Als je verplichte administratieve geplogenheden kent, en mogelijke vertragingen mee incalculeert, lag deze gang van zaken te verwachten..
Als we nog voor de winterstop in onze nieuwe tribune terecht zullen kunnen, zal ik al heel tevreden zijn ;
Heel jammer, maar dit is typisch Belgisch...met zijn regeltjes
We kunnen er dan ook nog enkele maanden over kreften en zagen,
Maar nadien is deze soap ; alweer vergeten materie..


Gij wringt u ,toch steeds in allerlei bochten om toch maar de kritiek op het bestuur wat te temperen he. DIT is niks Belgisch, DIT is zuiver het BESTUUR hun fout, en daarmee basta!! Andere clubs bouwen godverdomme een échte tribune met zitjes en loges boven en alles er op en eraan, en die hebben amper meer tijd nodig dan ons voor deze "prefab"...


idd we steken het maar op België en zijn procedures... allemaal waar, maar anticipeer dan, Schep geen verwachtingen die je niet kunt waarmaken. Wees eerlijk tegen die die een abo pakken in de K. En zoals Bram terecht aangaf: communiceer deftig en open met uw supporters. De enige communicatie vanuit het bestuur naar de gewone supporter dateert van de dag na de promotie. in al die maanden is er enkel nog de sponsormatinee geweest.

sorry maar hierover valt bitter weinig te vergoelijken hoor... een beetje serieus alstublieft


Laatst gewijzigd door Davy op 26 Okt 2017, 9:33, 1 keer totaal gewijzigd.



26 Okt 2017, 8:07
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
https://radio2.be/oost-vlaanderen/bouw- ... jk-gestart

"
De supporters van Eendracht Aalst wachten al jaren op een nieuwe tribune, en nu is het eindelijk zover. Toch zal de nieuwe tribune niet groter zijn dan de huidige tribune, integendeel. De nieuwe tribune zal iets kleiner zijn, goed voor zo'n 1250 zitplaatsen. Ze zal wel dichter bij de grasmat staan, op 2 meter in plaats van 9 meter. Dat zorgt voor een betere sfeer en akoestiek.
"
:zzz:

"
De nieuwe tribune heeft al bewezen dat ze zonder enig probleem niet zou misstaan in eerste klasse.
"
----- Algemeen Directeur Eendracht Aalst - Dirk Adriaenssens

:lol:


26 Okt 2017, 8:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Stadion
Het was alleszins het voorstel en de uitdrukkelijke wens van de DC vertegenwoordigers van de VZW, dat de tribune centraal op de middellijn zou geplaatst worden, dit werd ons ook bevestigd.
Waarom ze nu ineens opnieuw van gedachte veranderd zijn, is mij een raadsel.
Al zou ik er niet van verschieten dat het exclusief vrijwaren van de Europatribune voor de bobo's de reden zou zijn, ligt in lijn met de mentaliteit binnen de bestuurskamer.

_________________
OB17


26 Okt 2017, 9:03
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
Als noodtribune misstaat deze inderdaad niet in eerste klasse.
Maar als volwaardige tribune voor je trouwe aanhang is dat een ander verhaal.

In deze reeks is het voor ons wel de beste oplossing, je kan immers niet verwachten dat de stad Aalst noch het clubbestuur een volledige nieuwe tribune gaat bouwen gezien de reeks waarin we spelen en het toeschouwersaantal van de laatste jaren.

Ze staat er bijna, supporters dichter bij elkaar (en niet gescheiden) en kort op het veld. Ik kijk er alvast naar uit.

Nogmaals dank aan de vzw zonder wie dit niet mogelijk was geweest!


26 Okt 2017, 9:07
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2646
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
suppo schreef:
Zou het niet kunnen te maken hebben dat ze de loges willen hergebruiken. Ik veronderstel dat de bezoekers dan in het tentje zullen moeten staan. Anders doet ge die zotte kosten niet meer.

Ik denk ook dat de loges hier de belangrijkste factor zijn, vooral naar de sponsors toe, want je hebt van daaruit een superzicht op het terrein.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


26 Okt 2017, 10:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2646
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
Tokkie schreef:
Het was alleszins het voorstel en de uitdrukkelijke wens van de DC vertegenwoordigers van de VZW, dat de tribune centraal op de middellijn zou geplaatst worden, dit werd ons ook bevestigd.
Waarom ze nu ineens opnieuw van gedachte veranderd zijn, is mij een raadsel.
Al zou ik er niet van verschieten dat het exclusief vrijwaren van de Europatribune voor de bobo's de reden zou zijn, ligt in lijn met de mentaliteit binnen de bestuurskamer.

Zou het geen veiligheidspunt zijn om een bepaald aantal meter als buffer te voorzien?

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


26 Okt 2017, 10:03
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: Stadion
Vandaag is gestart met de bouw van een sfeertribune in het voetbalstadion van Eendracht Aalst. De tribune heeft lange tijd op zich laten wachten omdat de vergunning niet in orde raakte. Maar nu zijn de werken eindelijk begonnen.
De supporters van Eendracht Aalst wachten al jaren op een nieuwe tribune, en nu is het eindelijk zover. Toch zal de nieuwe tribune niet groter zijn dan de huidige tribune, integendeel. De nieuwe tribune zal iets kleiner zijn, goed voor zo'n 1250 zitplaatsen. Ze zal wel dichter bij de grasmat staan, op 2 meter in plaats van 9 meter. Dat zorgt voor een betere sfeer en akoestiek.


Eigenlijk is de tribune niet nieuw, maar tweedehands, want ze komt van bij eersteklasser Zulte-Waregem.

De nieuwe tribune heeft al bewezen dat ze zonder enig probleem niet zou misstaan in eerste klasse.
Algemeen Directeur Eendracht Aalst - Dirk Adriaenssens
Het streefdoel is om de tribune te kunnen gebruiken vanaf 19 november, dan is er de thuismatch van Eendracht Aalst tegen Maasmechelen. Als alles goed gaat, wordt de tribune dan officieel ingehuldigd op 3 december.


26 Okt 2017, 10:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
Vandaag is gestart met de bouw van een sfeertribune in het voetbalstadion van Eendracht Aalst. De tribune heeft lange tijd op zich laten wachten omdat de vergunning niet in orde raakte. Maar nu zijn de werken eindelijk begonnen.
De supporters van Eendracht Aalst wachten al jaren op een nieuwe tribune, en nu is het eindelijk zover. Toch zal de nieuwe tribune niet groter zijn dan de huidige tribune, integendeel. De nieuwe tribune zal iets kleiner zijn, goed voor zo'n 1250 zitplaatsen. Ze zal wel dichter bij de grasmat staan, op 2 meter in plaats van 9 meter. Dat zorgt voor een betere sfeer en akoestiek.


Eigenlijk is de tribune niet nieuw, maar tweedehands, want ze komt van bij eersteklasser Zulte-Waregem.

De nieuwe tribune heeft al bewezen dat ze zonder enig probleem niet zou misstaan in eerste klasse.
Algemeen Directeur Eendracht Aalst - Dirk Adriaenssens
Het streefdoel is om de tribune te kunnen gebruiken vanaf 19 november, dan is er de thuismatch van Eendracht Aalst tegen Maasmechelen. Als alles goed gaat, wordt de tribune dan officieel ingehuldigd op 3 december.


Dat is een artikel van Radio 2 oost vlaanderen...die zijn ook weer heel erg op de hoogte van alles blijkbaar....
Een ''nieuwe'' tribune van 1250 zitplaatsen?? Waar halen ze dat nu weer? :lol:
Enkel dat laatste over de match tegen patro en de officiële inhuldigingsdatum hebben ze toch juist gegokt ;)


26 Okt 2017, 13:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Wanneer schikken de heren verder te doen met de tribune? Of gaan ze wachten tot de week voor 3 december en hun officiële huldiging? Moet toch een moeilijk geval zijn...


05 Nov 2017, 22:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: Stadion
04/11/2017
Update nieuwe staantribune

Deze week werden de nodige boringen uitgevoerd voor de nieuwe staantribune. Volgende week worden de pylonen ingeplant.


05 Nov 2017, 22:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
De Aalsterse golfclub De Kluizen breidt uit. Er komt bij het huidige gebouw een extra vleugel. De werken zijn ondertussen gestart. De golfclub zou ook graag de holes uitbreiden maar zit daar geblokkeerd met de oefenvelden van Eendracht Aalst. De Kluizen, gelegen aan de rand van Aalst, is de laatste jaren van golfschool uitgegroeid tot een volwaardig golf- en business center met 9 holes.

Daar gaan we ook weg moeten zeker ?


06 Nov 2017, 13:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Zou kunnen, toch wel een chique sport nietwaar, dat golfen. :hmm:


06 Nov 2017, 16:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 389 390 391 392 393 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst