Stadion - Pagina 384 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 382 383 384 385 386 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
Overwegende dat ik een schijtlaars ben.
Overwegende dat ik niet geïnteresseerd ben in het voetbal, behoudens de aanwezigheid van nationale camera's.
Enz... :fuck:


:plat: :plat: :plat: :plat:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


31 Aug 2017, 17:22
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2968
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
anathema76 schreef:
Ik wil niemand ongelukkig maken, maar voor hetzelfde geld doen ze daar een round-up van locaties om dan te besluiten dat er nergens plaats is voor EA, hoor :oops: :hmm:


Is het 8e en laatste agendapunt. T Zal volgens mij een briefing zijn, als slaapmutsje. Ik ken dat al met die afsluitende agendapunten :D


Dag Johan, ik heb wat luchtfoto 's afgedrukt met aanduiding potentiële locaties, zowel voor een nieuw stadion, als voor een nieuw jeugdcomplex (+dames). Alsook locaties waar een nieuw stadion + complex voor jeugd en dames, mogelijk zijn, in Groot-Aalst.

Moet ik U die overmaken? We transfer?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


01 Sep 2017, 11:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
@tim mail maar door johanvannie@skynet.be


01 Sep 2017, 13:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
Hier moet dringend(!) Een eerste CONCRETE stap gezet worden door de lokale politiek. Voor de ietwat deftige accommodatie die naam waardig moet de club zelf zijn nek uitsteken om er daarna nog huur over te betalen ook. We mogen ook niet uit het oog verliezen dat de "nieuwe" tribune die geplaatst wordt ook al aan zijn tweede leven toe is, en allicht ook wel een beperkte houdbaarheidsdatum heeft. Als de atletiek, den basket, De volley uit Asse en/of Lennik zoveel stadssteun krijgt, waarom onze belottersclub dan niet? Als verhuurder is de stad en alleen de stad verantwoordelijk voor de toestand waarin het intussen halfontmantelde stadion zich vandaag bevindt. De tijd van de mooie woorden is na 3, bijna 4 jaar voorbij. Tijd voor concrete stappen


01 Sep 2017, 14:57
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2968
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
@tim mail maar door johanvannie@skynet.be


zonet verstuurd. Bij vragen, bel gerust. GSM-nr staat in mail.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Sep 2017, 10:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
jowwan schreef:
@tim mail maar door johanvannie@skynet.be


zonet verstuurd. Bij vragen, bel gerust. GSM-nr staat in mail.


OK, bedankt !


04 Sep 2017, 11:28
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2968
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
Hier moet dringend(!) Een eerste CONCRETE stap gezet worden door de lokale politiek. Voor de ietwat deftige accommodatie die naam waardig moet de club zelf zijn nek uitsteken om er daarna nog huur over te betalen ook. We mogen ook niet uit het oog verliezen dat de "nieuwe" tribune die geplaatst wordt ook al aan zijn tweede leven toe is, en allicht ook wel een beperkte houdbaarheidsdatum heeft. Als de atletiek, den basket, De volley uit Asse en/of Lennik zoveel stadssteun krijgt, waarom onze belottersclub dan niet? Als verhuurder is de stad en alleen de stad verantwoordelijk voor de toestand waarin het intussen halfontmantelde stadion zich vandaag bevindt. De tijd van de mooie woorden is na 3, bijna 4 jaar voorbij. Tijd voor concrete stappen


Mijn inziens moet de club de koe bij de horens vatten en de eerste concrete stap zetten. De stad ligt immers niet wakker van de stadionproblematiek, en verder kennen zij ook de wensen niet van de club. Want een stadion en een stadion is 2 hé. En 't is tenslotte de club die er het meeste bij te winnen heeft én tevens vragende partij is.

De club zou gewoon aan de stadm oeten zeggen:
- wij hebben X hectare grond nodig.
- locatie bij voorkeur op die of die locatie omwille van die of die redenen.
- in het stadion wensen wij als club: retail, hotel, kantoren,...

Vervolgens is 't aan de stad om hierop te reageren met hun 'eisen'. Bijvoorbeeld geen bijkomende retail, of enkel ontsluiting via grote (gewewt)wegen, minimaal X-aantal parkeerplaatsen, ...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Sep 2017, 11:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Stadion
Mag daar ondertussen niet eens ver aan die tribune begonnen worden ? Of hoe zit dat eigenlijk allemaal in elkaar? Hoe sneller ze kunnen of mogen beginnen hoe beter toch? :wadde:


05 Sep 2017, 7:54
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Stadion
Als ik me niet vergis werd de vergunning eind juli aangevraagd. Het duurt al minimaal 30 dagen vooraleer deze kan afgeleverd worden.
Van het ogenblik dat deze werd afgeleverd moet deze nogmaals 30(of 35?) dagen uithangen.

Dus stel aanvraag 24/07; vergunning op 25/08 (?) --> dan kan je ten vroegste begin oktober starten met de bouw. De bouw zou drie weken duren. De thuiswedstrijd tegen Berchem wordt dan wel héél krap (22/10).

Dit in de veronderstelling dat dit hele proces tevens naadloos zal verlopen...


05 Sep 2017, 10:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7537
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Er is toch al gecommuniceerd dat ze pas op 5November in gebruik gaat genomen worden? (Lommel thuis)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Sep 2017, 12:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
anathema76 schreef:
Ik wil niemand ongelukkig maken, maar voor hetzelfde geld doen ze daar een round-up van locaties om dan te besluiten dat er nergens plaats is voor EA, hoor :oops: :hmm:


Is het 8e en laatste agendapunt. T Zal volgens mij een briefing zijn, als slaapmutsje. Ik ken dat al met die afsluitende agendapunten :D


twas nie vet zeker ? :)


06 Sep 2017, 17:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2303
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
Locatie nieuw stadion Eendracht Aalst. Toelichting door de dienst Planning, stadsvernieuwing en wonen.

staat op de agenda van de vergadering sport van aanstaande dinsdag . Verslag volgt, grtz


En?


07 Sep 2017, 8:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
witteken schreef:
jowwan schreef:
anathema76 schreef:
Ik wil niemand ongelukkig maken, maar voor hetzelfde geld doen ze daar een round-up van locaties om dan te besluiten dat er nergens plaats is voor EA, hoor :oops: :hmm:


Is het 8e en laatste agendapunt. T Zal volgens mij een briefing zijn, als slaapmutsje. Ik ken dat al met die afsluitende agendapunten :D


twas nie vet zeker ? :)


Was zoals verwacht een informele vergadering . Er werd uitdrukkelijk gevraagd omtrent de vertrouwelijkheid van de info. Immers, alle voorstellen zullen eerst nu getoetst/verstuurd worden bij de VL overheid oa inzake mobiliteit , MER e.a.. haalbaarheid.


07 Sep 2017, 10:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Stadion
allei wer zen weir vertrokken ver e joor of 5. :hmm: ast ni langer es.


07 Sep 2017, 10:12
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4920
Bericht Re: Stadion
Het stadsbestuur is nu al jaren met de club hun kl... aan 't spelen nu verder mee onderhandelen is puur tijdsverlies, nog ne keer buiten de stadsgrenzen maak je veel meer kans om ooit aan een nieuw stadion te geraken.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Sep 2017, 12:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 382 383 384 385 386 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst