|
Pagina 515 van 516 |
[ 7739 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 512 513 514 515 516 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef: Bizar dat De Backer nog nergens heeft getekend. Ik meende gehoord of gelezen te hebben dat hij naar Rupel-Boom zou gaan. Maar klopt dat wel? Is inderdaad naar Rupel Boom, stond gisteren in de gazet. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
20 Jul 2024, 21:08 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Mputu naar Olympic Charleroi.
Statev naar Arda Karzhali in Bulgarije. |
23 Jul 2024, 1:54 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Tursunov naar Dikkelvenne.
Nog 13 spelers over: 7 buitenlanders en 6 jeugdspelers. Ik kan me toch echt niet inbeelden dat Mikulic, Mrsic, Ayaz, Race, Segbefia, Zaian en Dja Djedje hier in eerste provinciale gaan spelen? Heeft er iemand een idee hoeveel spelers van de beloften al vertrokken zijn? Bovendien volgens transfermarkt nog geen enkele inkomende transfer voor EA90. En mogen ze nu al spelen in Merelbeke? ![]() ![]() |
25 Jul 2024, 21:25 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09 Berichten: 556 Leeftijd: 34 ![]() |
filip.dhose schreef: Tursunov naar Dikkelvenne. Nog 13 spelers over: 7 buitenlanders en 6 jeugdspelers. Ik kan me toch echt niet inbeelden dat Mikulic, Mrsic, Ayaz, Race, Segbefia, Zaian en Dja Djedje hier in eerste provinciale gaan spelen? Heeft er iemand een idee hoeveel spelers van de beloften al vertrokken zijn? Bovendien volgens transfermarkt nog geen enkele inkomende transfer voor EA90. En mogen ze nu al spelen in Merelbeke? ![]() ![]() Dja Djedje had nochtans wel het postuur voor provinciale. ![]() |
25 Jul 2024, 21:31 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Josken11 schreef: filip.dhose schreef: Tursunov naar Dikkelvenne. Nog 13 spelers over: 7 buitenlanders en 6 jeugdspelers. Ik kan me toch echt niet inbeelden dat Mikulic, Mrsic, Ayaz, Race, Segbefia, Zaian en Dja Djedje hier in eerste provinciale gaan spelen? Heeft er iemand een idee hoeveel spelers van de beloften al vertrokken zijn? Bovendien volgens transfermarkt nog geen enkele inkomende transfer voor EA90. En mogen ze nu al spelen in Merelbeke? ![]() ![]() Dja Djedje had nochtans wel het postuur voor provinciale. ![]() Je hebt gelijk, maar die kerel heeft wel 2,5 jaar bij Marseille gespeeld, hé! ![]() |
25 Jul 2024, 21:42 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09 Berichten: 556 Leeftijd: 34 ![]() |
filip.dhose schreef: Josken11 schreef: filip.dhose schreef: Tursunov naar Dikkelvenne. Nog 13 spelers over: 7 buitenlanders en 6 jeugdspelers. Ik kan me toch echt niet inbeelden dat Mikulic, Mrsic, Ayaz, Race, Segbefia, Zaian en Dja Djedje hier in eerste provinciale gaan spelen? Heeft er iemand een idee hoeveel spelers van de beloften al vertrokken zijn? Bovendien volgens transfermarkt nog geen enkele inkomende transfer voor EA90. En mogen ze nu al spelen in Merelbeke? ![]() ![]() Dja Djedje had nochtans wel het postuur voor provinciale. ![]() Je hebt gelijk, maar die kerel heeft wel 2,5 jaar bij Marseille gespeeld, hé! ![]() Dus maakt voor hem tweede amateur of provinciale in België geen bal uit. Zo weinig mogelijk aandacht schenken aan alles wat met de Turken te maken heeft. Zo zal het vlug gedaan zijn en kunnen we beginnen met 10 jaar aftellen... |
25 Jul 2024, 21:51 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
We moeten er misschien niet te veel aandacht aan besteden, maar indien EA90 er toch zou in slagen om een terrein EN spelers te vinden, dan gaan de meeste EA-supporters, zelfs deze die zich achter het nieuwe project scharen, toch nu en dan eens met een scheef oog naar hun uitslagen kijken. Het is niet omdat uw kind ontvoerd is door malafide Turken, dat het uw kind niet meer is, hé!
![]() ![]() |
26 Jul 2024, 9:30 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Det har gått nästan ett år sedan Ferhad Ayaz bröt sitt kontrakt med IK Brage och skrev på för storsatsande SC Eendracht Aalst i den belgiska andraligan. Klubben ägs av turkiska investerare som förra sommaren pumpade in rejält med pengar och anställde bland annat den tidigare Premier League-spelaren Kevin Mirallas som spelande sportchef, samt spelare med erfarenhet från europeiska högstaligor.
Resultatet blev precis vad man hoppades på. Direktuppflyttning till den belgiska förstaligan och Ferhad Ayaz drog sitt strå till stacken med fem mål på 21 matcher. Den tidigare allsvenska spelaren hade även kontrakt över nästa säsong men det sades upp tidigare i sommar - i samma veva som det stod klart att SC Eendracht Aalst inte kommer få tillstånd att spela i Jupiler Pro League. VERTALING: Het is bijna een jaar geleden dat Ferhad Ayaz zijn contract bij IK Brage verbrak en tekende voor SC Eendracht Aalst in de Belgische tweede klasse. De club is in handen van Turkse investeerders die er afgelopen zomer veel geld in pompten en onder meer voormalig Premier League-speler Kevin Mirallas inhuurden als ploegleider, evenals spelers met ervaring uit Europese topcompetities. Het resultaat was precies waar ze op hoopten. Directe promotie naar de Belgische eerste klasse en Ferhad Ayaz droeg zijn steentje bij met vijf doelpunten in 21 wedstrijden. De voormalige Allsvenskan-speler had ook een contract voor volgend seizoen, maar dat werd eerder deze zomer ontbonden - op hetzelfde moment dat duidelijk werd dat SC Eendracht Aalst niet in de Jupiler Pro League mag spelen. (SIC!!!) Bron: www.fotbollskanalen.se/sverige/ferhad-a ... nsk-klubb/ |
26 Jul 2024, 9:36 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
filip.dhose schreef: We moeten er misschien niet te veel aandacht aan besteden, maar indien EA90 er toch zou in slagen om een terrein EN spelers te vinden, dan gaan de meeste EA-supporters, zelfs deze die zich achter het nieuwe project scharen, toch nu en dan eens met een scheef oog naar hun uitslagen kijken. Het is niet omdat uw kind ontvoerd is door malafide Turken, dat het uw kind niet meer is, hé! ![]() ![]() Ik zal dat zeker doen, maar dan in leedvermaak-modus. Van EA90 schiet toch werlekijk niks meer over dat doet denken aan Eendracht aalst, behalve dat stamnummer. Dat stamnummer heeft enig belang en moet, indien ooit mogelijk, teruggehaald worden. Maar het DNA van een voetbalclub zit toch bij: 1; De supporters 2. De locatie 3. De kleuren Het streepje groen doet wat pijn, maar voor de rest is de nieuwe club voor mij toch gewoon 'n Iendracht. Temeer ik helemaal niks tegen Lede hab, wat ik niet direct kan zggen van andere "clubs". De naam Eendracht Aalst-Lede moet voorlopig zeker blijven uit respect voor Jong Lede. |
26 Jul 2024, 14:07 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Moses Chunga schreef: filip.dhose schreef: We moeten er misschien niet te veel aandacht aan besteden, maar indien EA90 er toch zou in slagen om een terrein EN spelers te vinden, dan gaan de meeste EA-supporters, zelfs deze die zich achter het nieuwe project scharen, toch nu en dan eens met een scheef oog naar hun uitslagen kijken. Het is niet omdat uw kind ontvoerd is door malafide Turken, dat het uw kind niet meer is, hé! ![]() ![]() Ik zal dat zeker doen, maar dan in leedvermaak-modus. Van EA90 schiet toch werlekijk niks meer over dat doet denken aan Eendracht aalst, behalve dat stamnummer. Dat stamnummer heeft enig belang en moet, indien ooit mogelijk, teruggehaald worden. Maar het DNA van een voetbalclub zit toch bij: 1; De supporters 2. De locatie 3. De kleuren Het streepje groen doet wat pijn, maar voor de rest is de nieuwe club voor mij toch gewoon 'n Iendracht. Temeer ik helemaal niks tegen Lede heb, wat ik niet direct kan zeggen van andere "clubs". De naam Eendracht Aalst-Lede moet voorlopig zeker blijven uit respect voor Jong Lede. Wat een pretentie, zeg! Jong Lede komt in het PC-stadion spelen, en jij maakt je druk om een streepje groen in de uitrusting!!!!!!!!!!! Deze nieuwe club is NIET gewoon EA. Deze club is Jong Lede dat gewoon verhuist van stadion! En waarom is het wel aanvaardbaar om overgenomen te worden door Jong Lede en niet om te fusioneren met een andere club uit de Denderstreek? Is er één iemand die mij daar een rationele verklaring voor kan geven???? |
28 Jul 2024, 0:36 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 572 Locatie: Aalst ![]() |
filip.dhose schreef: Moses Chunga schreef: filip.dhose schreef: We moeten er misschien niet te veel aandacht aan besteden, maar indien EA90 er toch zou in slagen om een terrein EN spelers te vinden, dan gaan de meeste EA-supporters, zelfs deze die zich achter het nieuwe project scharen, toch nu en dan eens met een scheef oog naar hun uitslagen kijken. Het is niet omdat uw kind ontvoerd is door malafide Turken, dat het uw kind niet meer is, hé! ![]() ![]() Ik zal dat zeker doen, maar dan in leedvermaak-modus. Van EA90 schiet toch werlekijk niks meer over dat doet denken aan Eendracht aalst, behalve dat stamnummer. Dat stamnummer heeft enig belang en moet, indien ooit mogelijk, teruggehaald worden. Maar het DNA van een voetbalclub zit toch bij: 1; De supporters 2. De locatie 3. De kleuren Het streepje groen doet wat pijn, maar voor de rest is de nieuwe club voor mij toch gewoon 'n Iendracht. Temeer ik helemaal niks tegen Lede heb, wat ik niet direct kan zeggen van andere "clubs". De naam Eendracht Aalst-Lede moet voorlopig zeker blijven uit respect voor Jong Lede. Wat een pretentie, zeg! Jong Lede komt in het PC-stadion spelen, en jij maakt je druk om een streepje groen in de uitrusting!!!!!!!!!!! Deze nieuwe club is NIET gewoon EA. Deze club is Jong Lede dat gewoon verhuist van stadion! En waarom is het wel aanvaardbaar om overgenomen te worden door Jong Lede en niet om te fusioneren met een andere club uit de Denderstreek? Is er één iemand die mij daar een rationele verklaring voor kan geven???? Jong Lede zijn vriendelijke buren waar we in het verleden nooit een revaliteit mee hebben gehad. Vermoedelijk verwijs je naar Dender? Zeg maar gerust dat een groot deel van de supporters een haat heeft tegenover deze club. Ook ik zou nooit naar een fusie tussen Aalst en Dender gaan kijken terwijl ik dit nieuw project wel een kans geef. Met dit project blijf je ook in Aalst terwijl je met die andere fusie voor altijd in Denderleeuw zal spelen. Ik ‘denk’ dat dit een verklaring kan zijn. |
28 Jul 2024, 7:27 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Xander schreef: filip.dhose schreef: Moses Chunga schreef: Ik zal dat zeker doen, maar dan in leedvermaak-modus. Van EA90 schiet toch werlekijk niks meer over dat doet denken aan Eendracht aalst, behalve dat stamnummer. Dat stamnummer heeft enig belang en moet, indien ooit mogelijk, teruggehaald worden. Maar het DNA van een voetbalclub zit toch bij: 1; De supporters 2. De locatie 3. De kleuren Het streepje groen doet wat pijn, maar voor de rest is de nieuwe club voor mij toch gewoon 'n Iendracht. Temeer ik helemaal niks tegen Lede heb, wat ik niet direct kan zeggen van andere "clubs". De naam Eendracht Aalst-Lede moet voorlopig zeker blijven uit respect voor Jong Lede. Wat een pretentie, zeg! Jong Lede komt in het PC-stadion spelen, en jij maakt je druk om een streepje groen in de uitrusting!!!!!!!!!!! Deze nieuwe club is NIET gewoon EA. Deze club is Jong Lede dat gewoon verhuist van stadion! En waarom is het wel aanvaardbaar om overgenomen te worden door Jong Lede en niet om te fusioneren met een andere club uit de Denderstreek? Is er één iemand die mij daar een rationele verklaring voor kan geven???? Jong Lede zijn vriendelijke buren waar we in het verleden nooit een revaliteit mee hebben gehad. Vermoedelijk verwijs je naar Dender? Zeg maar gerust dat een groot deel van de supporters een haat heeft tegenover deze club. Ook ik zou nooit naar een fusie tussen Aalst en Dender gaan kijken terwijl ik dit nieuw project wel een kans geef. Met dit project blijf je ook in Aalst terwijl je met die andere fusie voor altijd in Denderleeuw zal spelen. Ik ‘denk’ dat dit een verklaring kan zijn. Dat zijn inderdaad argumenten die een verklaring kunnen bieden. Vooral dat je in het PC-stadion (on 't Oileg Ert) kunt blijven is een belangrijke troef. Het stadion is een belangrijk aspect van ons club-DNA. Maar wat doe je dan als je moet verhuizen zoals bv. AA Gent, FC Luik en (in de jaren '70 zelfs) Club Brugge? Ik verwijs niet specifiek naar Dender. Dat mag ook Denderhoutem, Erpe-Mere of Ninove zijn. Weet je ook hoe die haat tussen Aalst en Dender gegroeid is? Die moet toch ooit ergens ontstaan zijn? |
28 Jul 2024, 9:55 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Rubin Belesi naar RC Gent-Zeehaven.
Rayn Buyl (vermoedelijk) naar SK Londerzeel. Ayaz heeft zijn contract laten ontbinden. Cornand naar Ninove. En zo waren ze nog met 10. Ze kunnen zelfs geen volledige ploeg meer opstellen! ![]() ![]() |
28 Jul 2024, 10:01 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico ![]() Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8723 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs ![]() |
filip.dhose schreef: Rubin Belesi naar RC Gent-Zeehaven. Rayn Buyl (vermoedelijk) naar SK Londerzeel. Ayaz heeft zijn contract laten ontbinden. Cornand naar Ninove. En zo waren ze nog met 10. Ze kunnen zelfs geen volledige ploeg meer opstellen! ![]() ![]() En ze moeten vandaag aan de bak op hun nieuw terrein ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
28 Jul 2024, 10:18 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: filip.dhose schreef: Rubin Belesi naar RC Gent-Zeehaven. Rayn Buyl (vermoedelijk) naar SK Londerzeel. Ayaz heeft zijn contract laten ontbinden. Cornand naar Ninove. En zo waren ze nog met 10. Ze kunnen zelfs geen volledige ploeg meer opstellen! ![]() ![]() En ze moeten vandaag aan de bak op hun nieuw terrein ![]() Nog met 9, want Race heeft aan zijn agent Tempo Sports Group opdracht gegeven om een nieuwe ploeg voor hem te zoeken: http://www.youtube.com/@temposportsgroup/videos Volgens wedstrijdenplan van KBVB moet Eendracht Aalst vandaag om 16h00 thuis spelen tegen Olympia Wijgmaal (match nr. 13 in groep 2). Vanavond weten we dus of het definitief "game over" is, of dat de Turken een goocheltruc uit hun mouw geschud hebben. |
28 Jul 2024, 10:39 |
|
Pagina 515 van 516 |
[ 7739 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 512 513 514 515 516 Volgende |