VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 139 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 137 138 139 140 141 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
iendrachter schreef:
Mensen die nog altijd denken dat het een goede zaak is dat Flipo nog bij de club zit kan ik niet naïef meer noemen maar gewoon dom.
Als je u kat stuurt naar scoutingsopdrachten, zou je bij elke normale club toch bedankt worden, bij EA doet men juist het tegenovergestelde, je krijgt promotie en mag de sportief raadgever van PLJ worden.
Er zijn gisteren meerdere zaken aan het licht gekomen waar mijn broek van afzakt.
Als het bij een amateurclub belangrijker is om u CEO een serieus loon uit te betalen dan u ploeg te versterken om in een reeks hoger te spelen, dan weet je genoeg.
Nu PLJ en co de mensen van de vzw kunnen gebruiken heeft om wat meer abonnementen binnen te halen en een deftige staantribune te voorzien, zal hij ze blijkbaar plots niet meer nodig hebben.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Flipo geen sportief manager gaat worden,
want dat zal volgens mij het begin van het einde worden.....
Ik ga al meer dan 20 jaar naar EA kijken, maar die vriendjespolitiek van de jeugd tot de 1ste ploeg is iets wat nooit zal veranderen.


Kvind het eigenlijk het meest triestig voor PVDP...


19 Okt 2017, 11:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
ik ben toch een paar keer bijna van mijn stoel gevallen. In ieder geval vind ik het lovenswaardig wat de vzw doet. Laat mij hopen dat die mensen gewoon verder doen. Ze doen het met een Eendracht-hart. Mochten alle betrokkenen bij de club het met dezelfde intentie doen, dan pas zou den Iendracht er echt op vooruitgaan.

_________________
Iendracht 4ever.


19 Okt 2017, 11:20
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Komt er een verslag(je) voor diegenen die er niet konden zijn?


19 Okt 2017, 11:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Ik dacht dat clubs als Heist of Oosterzonen (of de resem clubs van vorig jaar) echt amateuristisch geleid werden, maar wat ze bij ons ten berde brengen is toch van een ander kaliber. Wat me nog het meest droef maakt, is dat dit al jaren zo gebeurt en blijkbaar nooit zal en kan veranderen. Eigenlijk een mirakel dat we nog staan waar we staan. Onnoemelijk veel respect voor de VZW! :worship:


19 Okt 2017, 11:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Nicolae Ceaușescu toestanden veel heersen en weinig verdelen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Okt 2017, 11:46
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Davy schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Proficiat aan de mensen van de V.Z.W. voor hun dagelijkse inzet alsook voor de interessante vergadering en een klare kijk op de huidige situatie.
Keep up the good work!!!!
Voor de afwezigen kan ik maar één ding zeggen (n)


Sorry maar er kunnen ook wel gegronde redenen zijn waarvoor iemand niet kan komen naar de vergadering. Niet dat ik vind dat ik me moet verantwoorden maar als ge al ziek thuis van uw werk zit ist belachelijk om wel op die vergadering te zitten bijvoorbeeld, en al zeker als het niet bij de deur is. En ja ik heb veel spijt deze vergadering te moeten missen, want ik had zeer graag veel info uit eerste hand gekregen. En heb me per mail trouwens aan de vzw verontschuldigd, gezien ik eerder vragen had doorgegeven. Verder heb ik ook meermaals mijn respect getoind over het vele werk dat hier in kruipt.

Dat neemt niet weg dat in verhouding tot de inspanningen die men levert er inderdaad op de meeste vergaderingen weinig volk is. En in die zin kan ik heel goed snappen dat dit ondankbaar overkomt. Dus in die zin geef ik u volkomen gelijk.

Maar er zijn er naast mij allicht nog wel die er niet zomaar konden bij zijn. Dus die veralgemening van u snap ik niet. Maar ik neem aan dat anderen misschien wel begrijpen dat het niet altijd voor iemand past ...


Idd Davy, allemaal wat kort door de bocht. Ik heb echt wel geprobeerd om er bij te zijn maar als je in ploegen werkt is dat niet zo evident om te wisselen.
Grenzeloos respect voor de VZW en ik hoop dat jullie er blijven mee doorgaan.

_________________
oilsjt, goi alien...


19 Okt 2017, 11:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Dat niet iedereen aanwezig kan zijn begrijp ik ook wel.
Maar als je gemiddeld een 1700 man heb dat komt zien en er komen amper 30 man af op een vergadering,dat vind ik dit wel heel raar,ik moest ook nog een half uur rijden eer ik thuis was,ik lag om 00.15 uur in mijnen tram en de wekker was daar al om 3.30 uur.
En als er niemand was van een paar supporter clubs,is ook wel heel raar :?

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Okt 2017, 12:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Dat niet iedereen aanwezig kan zijn begrijp ik ook wel.
Maar als je gemiddeld een 1700 man heb dat komt zien en er komen amper 30 man af op een vergadering,dat vind ik dit wel heel raar,ik moest ook nog een half uur rijden eer ik thuis was,ik lag om 00.15 uur in mijnen tram en de wekker was daar al om 3.30 uur.
En als er niemand was van een paar supporter clubs,is ook wel heel raar :?

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Okt 2017, 12:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Davy schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Proficiat aan de mensen van de V.Z.W. voor hun dagelijkse inzet alsook voor de interessante vergadering en een klare kijk op de huidige situatie.
Keep up the good work!!!!
Voor de afwezigen kan ik maar één ding zeggen (n)


Sorry maar er kunnen ook wel gegronde redenen zijn waarvoor iemand niet kan komen naar de vergadering. Niet dat ik vind dat ik me moet verantwoorden maar als ge al ziek thuis van uw werk zit ist belachelijk om wel op die vergadering te zitten bijvoorbeeld, en al zeker als het niet bij de deur is. En ja ik heb veel spijt deze vergadering te moeten missen, want ik had zeer graag veel info uit eerste hand gekregen. En heb me per mail trouwens aan de vzw verontschuldigd, gezien ik eerder vragen had doorgegeven. Verder heb ik ook meermaals mijn respect getoind over het vele werk dat hier in kruipt.

Dat neemt niet weg dat in verhouding tot de inspanningen die men levert er inderdaad op de meeste vergaderingen weinig volk is. En in die zin kan ik heel goed snappen dat dit ondankbaar overkomt. Dus in die zin geef ik u volkomen gelijk.

Maar er zijn er naast mij allicht nog wel die er niet zomaar konden bij zijn. Dus die veralgemening van u snap ik niet. Maar ik neem aan dat anderen misschien wel begrijpen dat het niet altijd voor iemand past ...

Davy,natuurlijk zijn er mensen die door allerlei omstandigheden niet kunnen komen en daar heb ik zeker en vast begrip voor. Mij gaat het erom om diegene die steeds hun mond vol hebben, met allerlei zaken die de wenkbrauwen doen fronsen, er nu niet zijn om rechtstreeks vragen te stellen aan de mensen van de V.Z.W. en sportieve cel.
Vooral voor de mensen van de V.Z.W. die er vele gratis uren inpompen vind ik dit persoonlijk erg, alsook dat er vanuit de supportersclubs bijna niemand was!!!!!
Niet vergeten dat deze mensen ons vertegenwoordigen in de club en de noden van de supporters aankaarten op de vergaderingen. Mijn steun hebben ze in ieder geval. :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


19 Okt 2017, 12:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Mogen we ook eens een kort verslag hebben van wat er precies besproken werd? Want we zien hier heel wat commentaren/reacties verschijnen, maar we weten van geen kanten waarop precies gereageerd wordt.


19 Okt 2017, 13:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Maakt dat verschil of er 1000 man is of 30?
Zolang elke supporter het gevoel heeft dat hij goed vertegenwoordigt is lijkt me dat voldoende. Dat niet alle supportersclubs er waren is inderdaad wel zeer jammer.
Ik hoop dat de VZW zich hierdoor niet laat ontmoedigen!

Denk dat quasi iedereen hier een grenzeloos vertrouwen heeft in de VZW en ik heb er dan ook geen enkele moeite mee om dat bv financieel te steunen (als alternatief omdat je je echt niet kan vrijmaken voor die vergaderingen) zodat de personen die ons vertegenwoordigen op die vergaderingen (en alle andere energie/tijd die ze erin stopen) ook een blijk van waardering krijgen.

Ik zeg maar wat : Degene die al die inspanningen doen een gratis abonnement geven. Ik ben alvast bereid daar mee voor te sponsoren.


19 Okt 2017, 13:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
kheiremans schreef:
Maakt dat verschil of er 1000 man is of 30?
Zolang elke supporter het gevoel heeft dat hij goed vertegenwoordigt is lijkt me dat voldoende.


Dat maakt een heel groot verschil. Blijkbaar krijgen ze regelmatig te horen dat ze (met hun kritische benadering) niet representatief zijn voor de supporters, aangezien er nauwelijks supporters naar hun vergaderingen komen.

Het zou dus een heel grote steun zijn voor de VZW als er wel veel volk naar de vergaderingen komt. Dan ziet het bestuur dat ze wel degelijk uit naam van een grote groep supporters spreken.


19 Okt 2017, 14:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Beste supporters,

na een leerrijke en intense tocht die ons sinds april 2015 - toen toenmalig clubvoorzitter Frank De Roose het toenmalig new style supportersorgaan de hand reikte om mee te denken/werken aan een betere toekomst voor onze geliefde club - langs de diepste krochten van de Bredestraat bracht, heeft de harde kern (om in supporterstermen te blijven) van de VZW Supporters EA besloten om per direct haar activiteiten stop te zetten.

Ondanks het dagelijkse gevecht om te blijven ijveren voor die betere toekomst en een degelijk clubbeleid en vooral het objectief, open en duidelijk kunnen blijven communiceren erover naar, voor en door alle supporters, werd het steeds duidelijker dat deze strijd alsmaar ongelijker werd. Met name het afgelopen jaar vielen ontelbare maskers af waardoor deze beslissing onvermijdelijk werd. Om onze strijdbaarheid niet aan te laten tasten en onze drive te kunnen blijven botvieren, is dit dus de beste beslissing voor alle partijen.

We kijken met trots terug op de geleverde inspanningen en de bereikte resultaten en zullen vanop ONZE nieuwe K de ploeg en technische staf naar voor schreeuwen zoals het echte supporters betaamt.

Tot slot staan we erop de mensen uitdrukkelijk te bedanken die ons tot het allerlaatste moment gisteravond zijn blijven steunen: jullie waren immers het publiek waar we het steeds voor hebben gedaan.

Tot in het PC-stadion!

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


19 Okt 2017, 14:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Toch wel zeer slecht nieuws denk ik. Desalniettemin respect voor alle moeite!


19 Okt 2017, 15:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
wat is er dan gebeurd?gisteren gingen ze nog door gaan.


19 Okt 2017, 16:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 137 138 139 140 141 152


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst