VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 132 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 130 131 132 133 134 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bakkie schreef:
Tienj en tander schreef:
Bakkie schreef:
Discuteren en meningen heb mag,maar sommige zouden beter eens nadenken en zien dat ze op de hoogte zijn voor ze iets posten,het is geweten waarom GV tot 2 maal toe heeft afgehaakt,trouwens is hier zelfs meerdere malen gepost geweest.
Wat men blijkbaar ook niet,of niet op de hoogte is dat vorig jaar het stamnummer van Wetteren beschikbaar was,dus moest men niet naar de reserven van de leeuwkes gaan kijken.
Onruststokers en zagen zouden andere forum gangers zeggen,of heeft plj een affaire met jullie madam :hmm:


Dat het beschikbaar is betekend niet dat je het gaat hebben, geldt ook voor de Z-W tribune... ben benieuwd of ze bij ons terechtkomt.
En inderdaad is het geweten waarom van GV... maar als hij echt wil doet hij water bij de wijn om even geen meerderheidsaandeelhouder te zijn? Wedden dat ooit een derde poging van GV ook zal mislukken, en een vierde, en ... .


Als ge er niet voor gaat,dan kan je het uiteraard niet hebben
Plj kon evengoed water bij de wijn gedaan hebben,maar hij heeft liever het alleen heerschappij er zijn er hier nog zo de revue gepasseerd,ik vrees dat er geen derde keer zal komen nog een geluk dat hij in november goed gezind was,of we hadden een groot probleem aan de Bredestraat en wat men ook vergeet is dat plj en Co zelf de garage zijn gaan plat lopen om hem binnen te halen ;) dus stop aub met dingen te vertellen waar ge het fijne niet van weet


Verblijd ons anders eens met 'het fijne', Bakkie? Waarom leg jij je kaarten niet eens op tafel, in het belang van 'eendracht'?

Wat ik afleid uit al die pagina's hier is dat 1) GV de club niet gered heeft op het moment dat dat nodig was en dat 2) hij nadien ook niet is ingegaan op het voorstel om de club over te nemen (eerst 50%, nadien 100%) tegen (terug)betaling van de inbreng door PLJ.

Wat klopt er dan en wat niet? En wat wil/wou GV dan eigenlijk wél? En wat betekent 'water bij de wijn doen' als je een club (op termijn volledig) wilt overlaten tegen je eigen inbreng?


12 Apr 2017, 9:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
DT schreef:
witteken schreef:

je moet als supporters nog altijd uw plaats kennen .
het is fdr die 2.5 miljoen euro schulden heeft gemaakt en niet plj , het stadsbestuur heeft de staantribune afgebroken en niet plj .
als de vzw een probleem heeft met de voorzitter moet dit zo snel mogelijk uitgepraat worden, maar dit mag niet overgezet worden naar de rest van de supporters .


Witteken, mag ik aangeven dat ik schrik van de elementen in cursief? Op verschillende pagina's eerder in deze topic ben jij veelal iemand die aanklaagt dat er nauwelijks communicatie komt vanuit de club, dat supporters belangrijke info moeten lezen uit de kranten ipv door de club zelf op de hoogte te worden gebracht, enz. De vzw doet dan wat ze initieel beloofd heeft: namelijk alle info bij de verschillende partijen gaan aftoetsen en ze integraal weergeven op een vergadering (van de omvorming van de club tot het terrein, het sportieve, enz.) + en dat wil ik toch ook nog eens duidelijk stellen, geeft ze op die door de VZW opgezette vergadering ook nog eens de mogelijkheid aan het bestuur om hun zeg te komen doen. Redelijk ongezien toch? Als we dan toch zo tegen de voorzitter hadden geweest, hadden we hem dat forum toch niet gegeven zeker?? MAAR als blijkt dat er duidelijk tegenstrijdige berichten de wereld worden ingestuurd, lijkt het me toch wel logisch dat daar vraagtekens worden bijgeplaatst, neen? En dat is net wat er vrijdag is gebeurd en wat de vzw eigenlijk sinds zijn oprichting altijd doet. Ik vind het dus wel straf dat de vzw wel alles moet doen om achter alle noodzakelijke info te komen, en eens we die dan transparant meedelen (bestuur had zelf ook al gerust een supportersvergadering kunnen doen hé de afgelopen maanden maar deed dat niet), mogen we er niet kritisch mee omgaan "want we zouden met die kritische blik de rest van de supporters wel eens kunnen bezoedelen"???

Naast het feit dat uw laatste uitspraak in cursief duidelijk aantoont dat je niet alles meehebt/of wil meehebben, is het bovendien eens te meer een kaakslag voor de mensen die er hun tijd in steken... Maar wees gerust, we nemen deze input, net zoals de andere, mee op de vzw-vergadering van vanavond... Vergadering gaat door in het Capucientje om 20u - kom gerust langs om uw grieven kenbaar te maken...


Nu ben je toch an het overdrijven he dt.
Het gaat hem over die ene vraag dat ik vind dat het erover is . Een vraag die binnenkamers mischien gesteld kan worden maar niet op een supportersvergadering. En daaraan zie je dat er spanningen zijn tussen vzw en plj.
Je moet daar voor de rest geen verhaal van maken .het gaat over 1 vraag en het is alsof ik hier de vzw met de grond gelijk maak.


12 Apr 2017, 10:12
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bakkie schreef:
Tienj en tander schreef:
Bakkie schreef:
Discuteren en meningen heb mag,maar sommige zouden beter eens nadenken en zien dat ze op de hoogte zijn voor ze iets posten,het is geweten waarom GV tot 2 maal toe heeft afgehaakt,trouwens is hier zelfs meerdere malen gepost geweest.
Wat men blijkbaar ook niet,of niet op de hoogte is dat vorig jaar het stamnummer van Wetteren beschikbaar was,dus moest men niet naar de reserven van de leeuwkes gaan kijken.
Onruststokers en zagen zouden andere forum gangers zeggen,of heeft plj een affaire met jullie madam :hmm:


Dat het beschikbaar is betekend niet dat je het gaat hebben, geldt ook voor de Z-W tribune... ben benieuwd of ze bij ons terechtkomt.
En inderdaad is het geweten waarom van GV... maar als hij echt wil doet hij water bij de wijn om even geen meerderheidsaandeelhouder te zijn? Wedden dat ooit een derde poging van GV ook zal mislukken, en een vierde, en ... .


Als ge er niet voor gaat,dan kan je het uiteraard niet hebben
Plj kon evengoed water bij de wijn gedaan hebben,maar hij heeft liever het alleen heerschappij er zijn er hier nog zo de revue gepasseerd,ik vrees dat er geen derde keer zal komen nog een geluk dat hij in november goed gezind was,of we hadden een groot probleem aan de Bredestraat en wat men ook vergeet is dat plj en Co zelf de garage zijn gaan plat lopen om hem binnen te halen ;) dus stop aub met dingen te vertellen waar ge het fijne niet van weet



Bakkie... ik probeer mijn uitspraken te polariseren om geen boek te moeten schrijven. Dat jij daar dan dieper op ingaat en tegelijkertijd alles afblokt door nieuwe dingen aan te halen en me tegelijk onwetend noemen is niet echt correct denk ik dan.
Ik denk dat ik net dat tikkeltje dichter bij de bronnen sta dan jij, dus kan je eerder het woord "onwetendheid" voor jezelf houden. Daarmee wil ik niet kinderachtig doen en zeggen dat ik het beter of meer weet dan jij (zoals jij doet). Je mag me eerder oppervlakkig noemen ;)

Dat ons bestuur de garage heeft platgelopen m.b.t. het toetreden van het bestuur en het kwijtschelden van onze schuld naar sponsoring dat weet IEDEREEN (denk ik toch), en ze schamen zich er ook niet voor om dit toe te geven. Dat jij dan denk dat je hier een primeur vast hebt, tja...

Dat jij in 2 posts mij een zaag, een onruststoker, "mijn vrouw beledigd" en me onwetend noemt zegt meer over jouw constructieve bijdrage die lijkt alsof je net hebt ondekt dat je vrouw een affaire heeft met PLJ dan over de mijne. Een forum dient om te discuteren, niet om te verwijten!


12 Apr 2017, 10:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Tienj en tander schreef:
Bakkie schreef:
Tienj en tander schreef:

Dat het beschikbaar is betekend niet dat je het gaat hebben, geldt ook voor de Z-W tribune... ben benieuwd of ze bij ons terechtkomt.
En inderdaad is het geweten waarom van GV... maar als hij echt wil doet hij water bij de wijn om even geen meerderheidsaandeelhouder te zijn? Wedden dat ooit een derde poging van GV ook zal mislukken, en een vierde, en ... .


Als ge er niet voor gaat,dan kan je het uiteraard niet hebben
Plj kon evengoed water bij de wijn gedaan hebben,maar hij heeft liever het alleen heerschappij er zijn er hier nog zo de revue gepasseerd,ik vrees dat er geen derde keer zal komen nog een geluk dat hij in november goed gezind was,of we hadden een groot probleem aan de Bredestraat en wat men ook vergeet is dat plj en Co zelf de garage zijn gaan plat lopen om hem binnen te halen ;) dus stop aub met dingen te vertellen waar ge het fijne niet van weet



Bakkie... ik probeer mijn uitspraken te polariseren om geen boek te moeten schrijven. Dat jij daar dan dieper op ingaat en tegelijkertijd alles afblokt door nieuwe dingen aan te halen en me tegelijk onwetend noemen is niet echt correct denk ik dan.
Ik denk dat ik net dat tikkeltje dichter bij de bronnen sta dan jij, dus kan je eerder het woord "onwetendheid" voor jezelf houden. Daarmee wil ik niet kinderachtig doen en zeggen dat ik het beter of meer weet dan jij (zoals jij doet). Je mag me eerder oppervlakkig noemen ;)

Dat ons bestuur de garage heeft platgelopen m.b.t. het toetreden van het bestuur en het kwijtschelden van onze schuld naar sponsoring dat weet IEDEREEN (denk ik toch), en ze schamen zich er ook niet voor om dit toe te geven. Dat jij dan denk dat je hier een primeur vast hebt, tja...

Dat jij in 2 posts mij een zaag, een onruststoker, "mijn vrouw beledigd" en me onwetend noemt zegt meer over jouw constructieve bijdrage die lijkt alsof je net hebt ondekt dat je vrouw een affaire heeft met PLJ dan over de mijne. Een forum dient om te discuteren, niet om te verwijten!


... of te kielhalen. da mag ook niet. :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


12 Apr 2017, 10:21
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Still standing ! schreef:
Tienj en tander schreef:
Bakkie schreef:

Als ge er niet voor gaat,dan kan je het uiteraard niet hebben
Plj kon evengoed water bij de wijn gedaan hebben,maar hij heeft liever het alleen heerschappij er zijn er hier nog zo de revue gepasseerd,ik vrees dat er geen derde keer zal komen nog een geluk dat hij in november goed gezind was,of we hadden een groot probleem aan de Bredestraat en wat men ook vergeet is dat plj en Co zelf de garage zijn gaan plat lopen om hem binnen te halen ;) dus stop aub met dingen te vertellen waar ge het fijne niet van weet



Bakkie... ik probeer mijn uitspraken te polariseren om geen boek te moeten schrijven. Dat jij daar dan dieper op ingaat en tegelijkertijd alles afblokt door nieuwe dingen aan te halen en me tegelijk onwetend noemen is niet echt correct denk ik dan.
Ik denk dat ik net dat tikkeltje dichter bij de bronnen sta dan jij, dus kan je eerder het woord "onwetendheid" voor jezelf houden. Daarmee wil ik niet kinderachtig doen en zeggen dat ik het beter of meer weet dan jij (zoals jij doet). Je mag me eerder oppervlakkig noemen ;)

Dat ons bestuur de garage heeft platgelopen m.b.t. het toetreden van het bestuur en het kwijtschelden van onze schuld naar sponsoring dat weet IEDEREEN (denk ik toch), en ze schamen zich er ook niet voor om dit toe te geven. Dat jij dan denk dat je hier een primeur vast hebt, tja...

Dat jij in 2 posts mij een zaag, een onruststoker, "mijn vrouw beledigd" en me onwetend noemt zegt meer over jouw constructieve bijdrage die lijkt alsof je net hebt ondekt dat je vrouw een affaire heeft met PLJ dan over de mijne. Een forum dient om te discuteren, niet om te verwijten!


... of te kielhalen. da mag ook niet. :cool:


Verdikke, gaat mijn voorstel om PLJ te lynchen als het mislukt dan ook niet door? :( :lol:


12 Apr 2017, 10:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
witteken schreef:
DT schreef:
witteken schreef:

je moet als supporters nog altijd uw plaats kennen .
het is fdr die 2.5 miljoen euro schulden heeft gemaakt en niet plj , het stadsbestuur heeft de staantribune afgebroken en niet plj .
als de vzw een probleem heeft met de voorzitter moet dit zo snel mogelijk uitgepraat worden, maar dit mag niet overgezet worden naar de rest van de supporters .


Witteken, mag ik aangeven dat ik schrik van de elementen in cursief? Op verschillende pagina's eerder in deze topic ben jij veelal iemand die aanklaagt dat er nauwelijks communicatie komt vanuit de club, dat supporters belangrijke info moeten lezen uit de kranten ipv door de club zelf op de hoogte te worden gebracht, enz. De vzw doet dan wat ze initieel beloofd heeft: namelijk alle info bij de verschillende partijen gaan aftoetsen en ze integraal weergeven op een vergadering (van de omvorming van de club tot het terrein, het sportieve, enz.) + en dat wil ik toch ook nog eens duidelijk stellen, geeft ze op die door de VZW opgezette vergadering ook nog eens de mogelijkheid aan het bestuur om hun zeg te komen doen. Redelijk ongezien toch? Als we dan toch zo tegen de voorzitter hadden geweest, hadden we hem dat forum toch niet gegeven zeker?? MAAR als blijkt dat er duidelijk tegenstrijdige berichten de wereld worden ingestuurd, lijkt het me toch wel logisch dat daar vraagtekens worden bijgeplaatst, neen? En dat is net wat er vrijdag is gebeurd en wat de vzw eigenlijk sinds zijn oprichting altijd doet. Ik vind het dus wel straf dat de vzw wel alles moet doen om achter alle noodzakelijke info te komen, en eens we die dan transparant meedelen (bestuur had zelf ook al gerust een supportersvergadering kunnen doen hé de afgelopen maanden maar deed dat niet), mogen we er niet kritisch mee omgaan "want we zouden met die kritische blik de rest van de supporters wel eens kunnen bezoedelen"???

Naast het feit dat uw laatste uitspraak in cursief duidelijk aantoont dat je niet alles meehebt/of wil meehebben, is het bovendien eens te meer een kaakslag voor de mensen die er hun tijd in steken... Maar wees gerust, we nemen deze input, net zoals de andere, mee op de vzw-vergadering van vanavond... Vergadering gaat door in het Capucientje om 20u - kom gerust langs om uw grieven kenbaar te maken...


Nu ben je toch an het overdrijven he dt.
Het gaat hem over die ene vraag dat ik vind dat het erover is . Een vraag die binnenkamers mischien gesteld kan worden maar niet op een supportersvergadering. En daaraan zie je dat er spanningen zijn tussen vzw en plj.
Je moet daar voor de rest geen verhaal van maken .het gaat over 1 vraag en het is alsof ik hier de vzw met de grond gelijk maak.


Kijk witteken, jij doet een ongenuanceerde uitspraak over de positie van de vzw tov PLJ en dat nu klaarblijkelijk op basis van 1 vraag die niet in uw kraam past (wat het eigenlijk nog erger maakt) en dan ben ik het die overdrijf? Mij lijkt het logisch dat - voor je zo'n uitspraak doet - eerst het volledige verhaal even doorleest of misschien je oor eens te luisteren legt bij mensen die er vrijdagavond wel waren om op zijn minst te begrijpen vanwaar die tegenwind kwam. Dat is alles... En naar de kern van de zaak: als de boodschappen eenduidig zouden zijn van het bestuur uit ipv tegenstrijdig met eerdere uitspraken door dezelfde mensen gedaan, zouden er ook geen kanttekeningen moeten worden geplaatst hé...


Laatst gewijzigd door DT op 12 Apr 2017, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Apr 2017, 10:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
@ allemoltesaumen Als ge toch zoveel begaan zijt met onze club,dan moet je niet enkel de laatste posten lezen,is hier al meermaals gepost geweest,je kon ook u vraag vrijdag gesteld hebben op de vergadering en in indien je niet aanwezig kon zijn,dan had je de mogelijkheid om ze hier te stellen.

@tienjn en tander,da zijn verwijten die ik post,die sommige forum gangers mij hier ook naar mijn hoofd hebben gezwierd,niet gelezen dan? en discuteren mag uiteraard maar kom dan geen onzin uitkramen,als ge er niet op de hoogte van zijt.

En de commentaar naar de vzw toe dat ze te kritisch zouden zijn naar plj,nog een geluk dat het allemaal hol bewoners van plj zijn zeker,ze weten meer dan wie dan ook hoe het daar in elkaar zit,dus hebben ze recht van spreken.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Apr 2017, 10:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Tienj en tander schreef:
Still standing ! schreef:
Tienj en tander schreef:


Bakkie... ik probeer mijn uitspraken te polariseren om geen boek te moeten schrijven. Dat jij daar dan dieper op ingaat en tegelijkertijd alles afblokt door nieuwe dingen aan te halen en me tegelijk onwetend noemen is niet echt correct denk ik dan.
Ik denk dat ik net dat tikkeltje dichter bij de bronnen sta dan jij, dus kan je eerder het woord "onwetendheid" voor jezelf houden. Daarmee wil ik niet kinderachtig doen en zeggen dat ik het beter of meer weet dan jij (zoals jij doet). Je mag me eerder oppervlakkig noemen ;)

Dat ons bestuur de garage heeft platgelopen m.b.t. het toetreden van het bestuur en het kwijtschelden van onze schuld naar sponsoring dat weet IEDEREEN (denk ik toch), en ze schamen zich er ook niet voor om dit toe te geven. Dat jij dan denk dat je hier een primeur vast hebt, tja...

Dat jij in 2 posts mij een zaag, een onruststoker, "mijn vrouw beledigd" en me onwetend noemt zegt meer over jouw constructieve bijdrage die lijkt alsof je net hebt ondekt dat je vrouw een affaire heeft met PLJ dan over de mijne. Een forum dient om te discuteren, niet om te verwijten!


... of te kielhalen. da mag ook niet. :cool:


Verdikke, gaat mijn voorstel om PLJ te lynchen als het mislukt dan ook niet door? :( :lol:


mijn algemene principe is steeds dat de dingen het best verlopen als iedereen met zijn handen van elkaar afblijft. ik wil eventueel een uitzondering maken -omdat daar volgens dit forum blijkbaar één en ander mee gaande is waar ik het fijne totaal niet van meeheb- voor de echtgenote van Bakkie. voor verdere instructies of inlichtingen inzake die materie verwijs ik bij deze door naar dhr Bakkie, maar mijn oprechte sympathie gaat volledig uit naar dat ondertussen licht iconische vrouwtje...

_________________
may the FORCE be with you.


12 Apr 2017, 10:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Still standing ! schreef:
Tienj en tander schreef:
Still standing ! schreef:

... of te kielhalen. da mag ook niet. :cool:


Verdikke, gaat mijn voorstel om PLJ te lynchen als het mislukt dan ook niet door? :( :lol:


mijn algemene principe is steeds dat de dingen het best verlopen als iedereen met zijn handen van elkaar afblijft. ik wil eventueel een uitzondering maken -omdat daar volgens dit forum blijkbaar één en ander mee gaande is waar ik het fijne totaal niet van meeheb- voor de echtgenote van Bakkie. voor verdere instructies of inlichtingen inzake die materie verwijs ik bij deze door naar dhr Bakkie, maar mijn oprechte sympathie gaat volledig uit naar dat ondertussen licht iconische vrouwtje...


Mercie jongen,gij verdiend een award :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Apr 2017, 10:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bakkie schreef:
Tienj en tander schreef:
Bakkie schreef:
Discuteren en meningen heb mag,maar sommige zouden beter eens nadenken en zien dat ze op de hoogte zijn voor ze iets posten,het is geweten waarom GV tot 2 maal toe heeft afgehaakt,trouwens is hier zelfs meerdere malen gepost geweest.
Wat men blijkbaar ook niet,of niet op de hoogte is dat vorig jaar het stamnummer van Wetteren beschikbaar was,dus moest men niet naar de reserven van de leeuwkes gaan kijken.
Onruststokers en zagen zouden andere forum gangers zeggen,of heeft plj een affaire met jullie madam :hmm:


Dat het beschikbaar is betekend niet dat je het gaat hebben, geldt ook voor de Z-W tribune... ben benieuwd of ze bij ons terechtkomt.
En inderdaad is het geweten waarom van GV... maar als hij echt wil doet hij water bij de wijn om even geen meerderheidsaandeelhouder te zijn? Wedden dat ooit een derde poging van GV ook zal mislukken, en een vierde, en ... .


Als ge er niet voor gaat,dan kan je het uiteraard niet hebben


Wat mij stoort aan dat stamnummer verhaal is dat GV voorheen nooit willen zeggen heeft wat zijn plannen waren. Ik herinner me nog een vorige supportersvergadering van de VZW (ergens in november 2015 denk ik) waar GV net aan de VZW laten weten had af te haken en zeker niet over te nemen van FDR. Er was toen hoop dat GV of iemand anders toen zou klaarstaan met dat stamnummer als het effectief einde verhaal zou zijn met FDR (er was toen nog geen sprake van PLJ). Maar GV wou toen niet bevestigen dat hij plannen had indien de club effectief op de fles ging. Had hij dat toen gezegd konden alle partijen (VZW, supporters, ...) nog bekijken wat het beste was voor de club. Nu afkomen met "ik had toen een stamnummer en ging zeker iets doen"is praat na de vaak. Misschien was het zo, maar misschien ook niet. Dat zullen we nooit weten.


12 Apr 2017, 11:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Als ik me niet vergis is er op die bewuste vergadering,ook gevraagd om daarover te stemmen om de club op de fles te laten gaan en ik weet nog goed dat de zaal goed gevuld was met supps en dat er daar wel geteld 3 mensen hun hand hebben opgestoken.
Dus was de zaak redelijk rap gesloten ;)
Ik moet je gelijk geven,we gaan er nooit het fijne van geweten hebben ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Apr 2017, 11:54
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bakkie schreef:
Als ik me niet vergis is er op die bewuste vergadering,ook gevraagd om daarover te stemmen om de club op de fles te laten gaan en ik weet nog goed dat de zaal goed gevuld was met supps en dat er daar wel geteld 3 mensen hun hand hebben opgestoken.
Dus was de zaak redelijk rap gesloten ;)
Ik moet je gelijk geven,we gaan er nooit het fijne van geweten hebben ;)



True.

Om even om terug te komen op daarstraks (had een vergadering dus kon ik niet meer antwoorden:

bakkie, ik zeg niet dat je/jullie te kritisch zijn naar PLJ toe, maar we moeten dieje mens ook tijd gunnen.
Zoals ik zei (en witteken corrigeerde) de afgelopen jaren is zo veel fout gelopen dat we financieel alleen al zo veel schulden als de overige 15 ploegen hadden. Dit kan niet op 5 maanden kan weggewerkt zijn. Ik vertrouw PLJ hierin omdat het blijkt dat hij het in het zakenleven ook kan (dat houdt ook in -> inclusief ZIJN MANIER VAN WERKEN). Is het naief om 1 man hierin blind te vertrouwen, Waarschijnlijk wel, misschien niet... de toekomst zal het uitwijzen. We zijn maar een vierdeklasser in nood, veel kunnen we niet echt eisen van degene die ons toch probeert te helpen. Ken je het gezegde "bijten in de hand die je voert"? Ik vind dat we dit te veel aan het doen zijn, maar dat is mijn mening. Ook was in mijn ogen deze kans voor GV een mooie opportuniteit voor hem... en laat hij ons in de steek. Wederom mijn mening.
Ikzelf heb liever dat we als club nog een laatste maal proberen om alle miserie die er is op te ruimen dan een nieuwe start te maken in P4 en onze 1919 te zien verdwijnen alsook het stamnummer 90. :EA:

Terug vriendjes? :oooh: ;)


12 Apr 2017, 12:26
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Ik vrees gewoon dat PLJ er inmiddels al zoveel instak, dat hij nu stilaan beseft dat hij in deze ***reeks :D onmogelijk zijn geld ooit gaat kunnen recupureren! Hij ook beseft dat indien hij niet in het zwart betaald (wat ik volstrekt toejuich dat hij daar NIET aan meedoet) hij nooit een ploeg bij elkaar krijgt (en zeker volgend seizoen al niet) die de promotie kan afdwingen. En hij dus de club verkoopt zodra hij ergens eens een voor hem goed bod krijgt!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Apr 2017, 13:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
denk dat PLJ wel snapt dat gezien onze recente (en niet zo recente) geschiedenis het wantrouwen vrij groot is en dat niet zomaar alles geloofd wordt. dus daar zou ik mij geen al te grote zorgen in maken

anderzijds : Diene mens steekt er zijn geld in met 0,0 garantie dat hij iets daarvan zal terugzien. Dat hij dan ook zelf de beslissingen wil kunnen nemen lijkt me vrij logisch. Ik ken niet alle details van de GV deal waarschijnlijk maar wat wordt PJL hierin verweten? Het voorstel aan GV leek me een eerlijk voorstel? Kan iemand hierin wat meer duidelijkheid scheppen wat PJL hierin verkeerd gedaan heeft?

Het belangrijkste blijft dat beide partijen (supporters -vertegenwoordigt door de VZW- en PLJ) elkaar hard nodig hebben. Wij hem voor de financiële middelen + knowhow. En hij ons zodat de investering voor hem hopelijk groeit in waarde en dus op termijn een meerwaarde oplevert.


12 Apr 2017, 13:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
DavidSeal schreef:
Ik vrees gewoon dat PLJ er inmiddels al zoveel instak, dat hij nu stilaan beseft dat hij in deze ***reeks :D onmogelijk zijn geld ooit gaat kunnen recupureren! Hij ook beseft dat indien hij niet in het zwart betaald (wat ik volstrekt toejuich dat hij daar NIET aan meedoet) hij nooit een ploeg bij elkaar krijgt (en zeker volgend seizoen al niet) die de promotie kan afdwingen. En hij dus de club verkoopt zodra hij ergens eens een voor hem goed bod krijgt!!


Kan goed zijn. Ik zie het probleem niet. Denk ook niet dat er veel kandidaat kopers zijn. Wat kun je daar nu hopen aan te verdienen?


12 Apr 2017, 13:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 130 131 132 133 134 152


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josken11, zandbergske en 193 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst