Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Hugo schreef:
Sponsors: Buiten de ouwe getrouwe geen nieuwe sponsors te melden
Stadiondossier: Geen vooruitgang in het stadiondossier en ik heb het gevoel dat ze daar nu momenteel niet mee bezig zijn.
Transfers: ze gaan nog één ervaren speler aankopen of de kern sterk genoeg zal zijn om kampioen te spelen zal de toekomst uitwijzen.
Het bestuur heeft het woord titelkandidaat wijselijk niet uitgesproken, de club wilt zo hoog mogelijk eindigen. :D
Na gisteren ben ik persoonlijk gematigd optimist of ik betaald voetbal nog ga meemaken betwijfel ik sterk gezien er maar geen schot komt in het stadiondossier.
Enfin, ik kijk in ieder geval uit naar het eerste optreden van onze nieuwe spelersgroep. :EA:


Wel spijtig dat je hier veel zaagt en gisteren uwe mond niet opentrekt


18 Jun 2016, 9:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
hansken schreef:
Dus maar 1 transfer meer en daar blijft het bij? Jammer.. Maar als het budgetair niet anders kan is het misschien beter zo.

Komt er nog een uitgebreider verslag?

Was er niet gezegd geweest dat na de borgstelling vant stad er enkele nieuwe investeerders gingen toehappen? (nog) niet gebeurd dan?


Exacte woorden zijn: " Er komt zeker 1 extra transfer en de kern is voor 80% rond"

Dus vermits er nog ruimte is voor 20% zullen het er zeker meer dan 1 zijn


18 Jun 2016, 9:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
oilsjt schreef:
Hugo schreef:
Sponsors: Buiten de ouwe getrouwe geen nieuwe sponsors te melden
Stadiondossier: Geen vooruitgang in het stadiondossier en ik heb het gevoel dat ze daar nu momenteel niet mee bezig zijn.
Transfers: ze gaan nog één ervaren speler aankopen of de kern sterk genoeg zal zijn om kampioen te spelen zal de toekomst uitwijzen.
Het bestuur heeft het woord titelkandidaat wijselijk niet uitgesproken, de club wilt zo hoog mogelijk eindigen. :D
Na gisteren ben ik persoonlijk gematigd optimist of ik betaald voetbal nog ga meemaken betwijfel ik sterk gezien er maar geen schot komt in het stadiondossier.
Enfin, ik kijk in ieder geval uit naar het eerste optreden van onze nieuwe spelersgroep. :EA:


Wel spijtig dat je hier veel zaagt en gisteren uwe mond niet opentrekt



Wat zegt hugo verkeerd misschien ?


18 Jun 2016, 9:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Neutralboy schreef:
oilsjt schreef:
Hugo schreef:
Sponsors: Buiten de ouwe getrouwe geen nieuwe sponsors te melden
Stadiondossier: Geen vooruitgang in het stadiondossier en ik heb het gevoel dat ze daar nu momenteel niet mee bezig zijn.
Transfers: ze gaan nog één ervaren speler aankopen of de kern sterk genoeg zal zijn om kampioen te spelen zal de toekomst uitwijzen.
Het bestuur heeft het woord titelkandidaat wijselijk niet uitgesproken, de club wilt zo hoog mogelijk eindigen. :D
Na gisteren ben ik persoonlijk gematigd optimist of ik betaald voetbal nog ga meemaken betwijfel ik sterk gezien er maar geen schot komt in het stadiondossier.
Enfin, ik kijk in ieder geval uit naar het eerste optreden van onze nieuwe spelersgroep. :EA:


Wel spijtig dat je hier veel zaagt en gisteren uwe mond niet opentrekt



Wat zegt hugo verkeerd misschien ?


Nu niks, maar hoeveel quotes moet je hebben....

Ik had nu wel verwacht als je zoveel kritiek hebt gedurende de laatste maanden dat hij toch minimum 1 vraag zou stellen, maar ja ....


18 Jun 2016, 10:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Hugo schreef:
hansken schreef:
Dus maar 1 transfer meer en daar blijft het bij? Jammer.. Maar als het budgetair niet anders kan is het misschien beter zo.

Komt er nog een uitgebreider verslag?

Was er niet gezegd geweest dat na de borgstelling vant stad er enkele nieuwe investeerders gingen toehappen? (nog) niet gebeurd dan?


Dat zal wel, ze hebben toch op al jullie vragen geantwoord, ik gok op een verslag van DT. :D
Ze gaan afwachten of de beloftes het niveau aankunnen alvorens eventueel nog iemand aan te kopen.


Dat had ik wel verwacht, en ik had het al geschreven: ze hebben nu 12 spelers voor 6 posities op middenveld en in aanval. En het is een goeie zaak dat we beloften de kans geven om door te stromen naar het fanionelftal. Maar we hebben slechts 5 kernspelers voor de verdediging waarvan er één nog enkele weken/maanden in de lappenmand ligt (Jelle). Er moeten dus minstens nog 2 verdedigers bij. Anders komen we bij de eerste kwetsuur of schorsing zwaar in de problemen.
Of is trainer Geeraerd van plan om met een superoffensieve 3-4-3 te gaan voetballen?


18 Jun 2016, 10:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
oilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
oilsjt schreef:

Wel spijtig dat je hier veel zaagt en gisteren uwe mond niet opentrekt



Wat zegt hugo verkeerd misschien ?


Nu niks, maar hoeveel quotes moet je hebben....

Ik had nu wel verwacht als je zoveel kritiek hebt gedurende de laatste maanden dat hij toch minimum 1 vraag zou stellen, maar ja ....


ik hou alleszins een overwegend goed gevoel over na gisteren. elke vraag werd beantwoord, ook de moeilijke... niet alles loopt al zoals het zou moeten maar dat werd ook bevestigd. ik denk dat er deze keer meer aan boord is dan gewoon goede wil. en eindelijk nog eens een scoutingsapparaat dat wordt opgestart. Volledig akkoord dat in wezen alles staat of valt met wat er zich op de grasmat afspeelt. de kern moet op termijn weer de slagkracht van d club worden. ambities werden herschaald naar realistische termijnen... 5 a 7 jaar ipv 3 om naar betaald voetbal te gaan... eerst stappen om dan te kunnen lopen... gezonde visie met oog op een verdere sanering.

voor mij is komend seizoen geslaagd als we nog eens goed voetbal hebben gezien, en in de loop van het seizoen verder positief nieuws horen over de schuldenafbouw, het aantrekken van investeerders/sponsors (op dat vlak is er nog geen vers bloed) en een plan ivm een oplossing voor "de tent". kampioen spelen....dat denk ik niet en hoeft dan niet per se komend seizoen. stap voor stap


18 Jun 2016, 10:22
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Neutralboy schreef:
oilsjt schreef:
Hugo schreef:
Sponsors: Buiten de ouwe getrouwe geen nieuwe sponsors te melden
Stadiondossier: Geen vooruitgang in het stadiondossier en ik heb het gevoel dat ze daar nu momenteel niet mee bezig zijn.
Transfers: ze gaan nog één ervaren speler aankopen of de kern sterk genoeg zal zijn om kampioen te spelen zal de toekomst uitwijzen.
Het bestuur heeft het woord titelkandidaat wijselijk niet uitgesproken, de club wilt zo hoog mogelijk eindigen. :D
Na gisteren ben ik persoonlijk gematigd optimist of ik betaald voetbal nog ga meemaken betwijfel ik sterk gezien er maar geen schot komt in het stadiondossier.
Enfin, ik kijk in ieder geval uit naar het eerste optreden van onze nieuwe spelersgroep. :EA:


Wel spijtig dat je hier veel zaagt en gisteren uwe mond niet opentrekt



Wat zegt hugo verkeerd misschien ?



In de eerste plaats kwam ik om te luisteren naar wat ons nieuwe bestuur ons mee te delen had, verder heb ik de beleefdheid om eerst de mensen te laten spreken, de voornaamste vragen zijn gesteld geweest die ik in petto had, ik ben nog niet achterlijk om daarna opnieuw weer dezelfde vragen te gaan stellen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Jun 2016, 12:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Het was volgens mij één van de meest positieve supportersvergaderingen van de laatste jaren omdat de 3 bestuurders eerlijk en ook op de moeilijke vragen hebben geantwoord. De bestuursploeg geeft een professionele indruk.
Ik vind het goed dat ze stap voor stap willen te werk gaan met een vijfjarenplan met het perpectief om in het betaald voetbal, dus 1B, terecht te komen. Prioritair is de volledige schuldafbouw ( nu nog € 600 000). Dankzij de waarborg van de stad hebben ze een nieuwe start kunnen nemen. Ze vertelden dat ze het zonder die steun hadden moeten opgeven.Hierbij is de oprichting van een CVBA naast de VZW ( deze zal zich prioritair met de Jeugd bezig houden) ook een belangrijk element voor de stabiliteit.
Voor de eerste keer sedert vele jaren gaan ze ook serieus aan scouting doen, met Filippo aan het hoofd van een scoutingcel.
Ook zal het de eerste keer sedert jaren zijn dat de sponsoring zal gebruikt worden voor het komend seizoen en niet zal gebruikt worden om de schulden uit het verleden te delgen.
Het sportief budget wordt met 150 000 euro verminderd in vergelijking met het vorig seizoen. Ze willen enerzijds de tering naar de nering zetten, maar anderzijds opteren ze voor jonge spelers die een degelijke jeugdopleiding hebben gehad en reeds enige ervaring in lagere dan 1e klasse hebben opgedaan. Hopelijk komen er tweetal ervaren spelers bij en plakt de mayonaise. Maandag komt er alleszins een speler met 1e klasse-ervaring bij. Een verdere aanwerving van nog een ervaren speler zal afhangen van de resultaten van de commerciële cel. Eerst zal wel de huidige ploeg tijdens de oefenwedstrijden worden getest. 85 % van het sportieve budget is na de aanwerving van maandag ingevuld.
Ze hebben toegegeven dat ze op vlak van communicatie foutjes hebben gedaan en dat ze dit willen verbeteren door meer naar de supporters te luisteren o.a ivm de merchandising. Ivm het probleem van de SV's gegeven door de club zelf, is bevestigd dat er eerst met Kenny als supportersvertegenwoordiger en lid van de AV, zal overlegd worden alvorens te beslissen. Kenny zal dan met de betrokken supporters contact nemen.
Over het nieuw stadion wordt nu nagedacht en desnoods gaan ze hiervoor een plek zoeken buiten de stadsgrenzen. Ze bestuderen ook het probleem van tribune K om deze opnieuw aantrekkelijker te maken.


18 Jun 2016, 12:42
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
volgens wat ik gisteren gehoord heb komen we van heel diep.als zelfs managers niet willen onderhandelen over spelers ,omdat het eendracht aalst is..dankzij sven jaeques,die borg staat voor de transfers,hebben er toch een aantal kunnen tekenen .er is ook gezegd dat sven misschien nog spelers van antwerp naar ons kan brengen.er zullen er daar genoeg uit de boot vallen.er zijn ook nog enkele lijken uit de kast gevallen.er was sprake van 600.000 tot 700.000 euro maximum schulden .ook dat lvh tijdelijk terug is.positief is dat het budget nu gebruikt zal worden voor dit seizoen en niet zal dienen om de putten van vorig seizoen te vullen.filipovic wordt hoofd scouting.er is de voorbije 15 jaar geen scouting meer geweest.ze spreken van een project op 5 jaar en als dat niet lukt zullen ze zeker niet opgeven.al bij al toch een positief gevoel over gehouden van gisteravond.


18 Jun 2016, 13:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Eerlijke doelstelling lijkt mij IPV de gekende hoogspraak voordien.
Positief dat er ivm de SV nog overleg zal plaatsvinden en ook dat ze toegeven dat er nooit aan scourtng is gedaan op enig niveau.
Is er ook iets gezegd over een plan om de supporters weer meer te betrekken bij de club ( Vrienden mogen mee aan 5 euro bv voor een bepaalde match )?


18 Jun 2016, 17:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Minder belangrijk misschien, maar hier staat ook nog niet dat we volgend seizoen met nieuwe truitjes gaan spelen. Er zal normaal ook nieuwe merchandising komen. De eerste test hier (t-shirts eindronde) was wel een flop. Ze hebben er nog veel over en wat verkocht is, was net genoeg om uit de kosten te komen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


18 Jun 2016, 22:27
Miniem

Lid geworden op: 07 Apr 2014, 10:04
Berichten: 47
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Over Van Aken: https://www.facebook.com/citymusic.be/v ... 361951911/


19 Jun 2016, 10:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Bomber schreef:
Het was inderdaad opvallend dat de grootste roepers en kreften gisteren afwezig waren of geen vragen hadden.
Ook van de "sfeergroep" niemand aanwezig...

Steff van opc was aanwezig. Ik moest werken, denk da het mijn eerste supportersvergadering in jaaaaren is die ik gemist heb. Heb hier vooraf mijn vragen doorgegeven.

Waren alle andere supportersclubs er dan? Toch vreemd dat enkel opc moet vermeld worden..

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


19 Jun 2016, 11:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Ik heb nu toch ook al een beter gevoel voor de komende jaren. Dit bestuur weet waar ze over spreken en zijn oprecht eerlijk met de supporters.
Bedankt aan de supporters die aanwezig waren en voor het verslag gezorgd hebben, zodat iedereen weet wat er gezegd geweest is.
(y) (y)


19 Jun 2016, 14:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Supportersvergadering op vrijdag 17 juni om 20 uur
Bomber schreef:
hansken schreef:
Bomber schreef:
Het was inderdaad opvallend dat de grootste roepers en kreften gisteren afwezig waren of geen vragen hadden.
Ook van de "sfeergroep" niemand aanwezig...

Steff van opc was aanwezig. Ik moest werken, denk da het mijn eerste supportersvergadering in jaaaaren is die ik gemist heb. Heb hier vooraf mijn vragen doorgegeven.

Waren alle andere supportersclubs er dan? Toch vreemd dat enkel opc moet vermeld worden..



Die waren er idd. Ik ben trouwens niet de enige die de opmerking maakte hoor, maar goed, blijkbaar mag je over de "sfeergroep" niets zeggen...ik dacht gewoon dat er een reden voor was, mijn oprechte excuses.


Helemaal geen reden voor. Diegene die meestal komen (mariner/tokkie -> reis & ik/joren -> werken) hadden een excuus. De rest van de jonge gasten weet ik zelf niet hoor. Je mag over de sfeergroep gerust iets zeggen hoor. Maar er was wel iemand aanwezig, wou ik gewoon even rechtzetten.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


19 Jun 2016, 19:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst