Voorkeurslocatie nieuw stadion - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Voorkeurslocatie nieuw stadion 

Voorkeurslocatie nieuw stadion
De site tussen de Bergemeerssenstraat en de Albrechtlaan  37%  [ 17 ]
Het terrein achter de Colruyt  17%  [ 8 ]
Een gebied aan de E40 in Erembodegem  46%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 46

 Voorkeurslocatie nieuw stadion 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Ondertussen smijt de stad verder met euro's : 10000 euro voor een taxifiets, stond gisteren in HLN.
Als je die onnodige uitgaven eens optelt zit je al ver aan een half miljoen euro. Maar kom, welke stad heeft er zo een mooi neuzeke, en een buskot van 500000 Belgische frank...


02 Jun 2017, 13:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
tympanum2 schreef:
Ondertussen smijt de stad verder met euro's : 10000 euro voor een taxifiets, stond gisteren in HLN.
Als je die onnodige uitgaven eens optelt zit je al ver aan een half miljoen euro. Maar kom, welke stad heeft er zo een mooi neuzeke, en een buskot van 500000 Belgische frank...


ge kèntj tèn oeik ni alles èmmen hein :p

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


02 Jun 2017, 15:31
Knaap

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 21:53
Berichten: 87
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
zwetzat schreef:
tympanum2 schreef:
Ondertussen smijt de stad verder met euro's : 10000 euro voor een taxifiets, stond gisteren in HLN.
Als je die onnodige uitgaven eens optelt zit je al ver aan een half miljoen euro. Maar kom, welke stad heeft er zo een mooi neuzeke, en een buskot van 500000 Belgische frank...


ge kèntj tèn oeik ni alles èmmen hein :p

én een dikke vraa, én veil plosj in a bedde...


02 Jun 2017, 15:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Timoilsjt schreef:
anathema76 schreef:
Zienaa schreef:
Zeg maar, waar willen ze met Aalst naartoe?

Dat weet ik niet, ik zeg alleen maar wat de gevolgen zijn voor een nieuw stadion voor beide opties (A. betekenisvolle rol in profvoetbal of B. tevreden zijn met ten hoogste Eerste Amateur)



Zoals in een andere post geschreven kan je - puur bouwtechnisch - perfect een stadion aan de bredestraat neerpoten waarmee je een rol in het profvoetbal, zelfs 1A kunt spelen. Dus bredestraat wil niet zeggen amateurvoetbal, zuiver op stadionvlak.

Wat je schrijft over die langdurige huurcontracten die investeerders willen afsluiten klopt natuurlijk, en dat kunnen ze niet op onze huidige locatie, wat het financieel geen interessante beleging maakt.

Dus t probleem zit hem niet zo zeer in capaciteit van t stadion om in 1A te spelen, maar wel in t vinden van investeerders.
Als deze zot vanavond euromimlions wint bouw ik met plezier een stadion aan de Bredestraat, maar ik hoef er dan ook geen rendement uit te halen via kantoren/winkels/...
Dus allemaal duimen dat de 5cijfers en 2 sterren goed vallen vanavond ;)

En, wanneer begin je aan ons stadion? Of is het nen anderen Belg die gewonnen heeft?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


03 Jun 2017, 16:03
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Gilles schreef:
Timoilsjt schreef:

Afhankelijk van de bouwhoogte die U toegestaan wordt, kunt ge daar, mits je het plein draait, een stadion tot 11000 toeschouwers neerpoten, waarvan 4550 zitplaatsen (hooftribune 2400 plaatsen (ongeveer evenveel als nu trouwens), 1500 achter 1 goal, 250 indoor seats (cfr. Europatribune) boven de 'K', en 100 plaatsen in skyboxen) en 6500 staanplaatsen. Met voornoemde getallen kan je nog spelen, als je bijvoorbeeld aan 5000 zitplaatsen wilt geraken om de norm te halen.

3 belangrijke 'MAARS' in dit verhaal.
1) bovenstaande zal ongeveer de maximum capaciteit zijn. Dus dromen van uitbreiding om de Ghelamco achterna te gaan, moet je dan opbergen. Volgens mij is ghelamco voor ons e groot en ongezellig, maar ieder zijn mening daarover.
2) uw resto met t zicht op t plein is een knappe feestzaal die je kan verhuren. Maar voor de rest is de site dermate klein, dat je geen andere faciliteiten kunt inbouwen zoals kantorzn, winkels, ... voor mij hoeft dit laatste helemaal niet, maar zoals belen hier terecht aanhalen moet je ook investeerders vinden en die willen winst maken. Een stadion met enkel voetbal, een feestzaal en af en toe misschien een optreden op t plein, lijkt mij spijtig genoeg (want ik zou ook liefst oon t oileg ert bliiven) financieel moeilijk haalbaar.
3) champions-league matchen kan je niet thuis spelen wegens heel wat normen die je nooit kunt halen.


Optimist. :D


Bij het typen van het bericht zat de overwinningsroes van tegen Luik nog in mijn bloed ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Jun 2017, 9:31
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: RE: Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Smetje schreef:
Timoilsjt schreef:
anathema76 schreef:
Dat weet ik niet, ik zeg alleen maar wat de gevolgen zijn voor een nieuw stadion voor beide opties (A. betekenisvolle rol in profvoetbal of B. tevreden zijn met ten hoogste Eerste Amateur)



Zoals in een andere post geschreven kan je - puur bouwtechnisch - perfect een stadion aan de bredestraat neerpoten waarmee je een rol in het profvoetbal, zelfs 1A kunt spelen. Dus bredestraat wil niet zeggen amateurvoetbal, zuiver op stadionvlak.

Wat je schrijft over die langdurige huurcontracten die investeerders willen afsluiten klopt natuurlijk, en dat kunnen ze niet op onze huidige locatie, wat het financieel geen interessante beleging maakt.

Dus t probleem zit hem niet zo zeer in capaciteit van t stadion om in 1A te spelen, maar wel in t vinden van investeerders.
Als deze zot vanavond euromimlions wint bouw ik met plezier een stadion aan de Bredestraat, maar ik hoef er dan ook geen rendement uit te halen via kantoren/winkels/...
Dus allemaal duimen dat de 5cijfers en 2 sterren goed vallen vanavond ;)

En, wanneer begin je aan ons stadion? Of is het nen anderen Belg die gewonnen heeft?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Met spijt in het hart moet ik zeggen dat iemand anders met ons stadion gaan lopen is.
'k Em wel een goei 7 euro gewonnen, maar daarmee kunnen we enkel 4 pinten drinken. 't Is een begin hé :drank:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Jun 2017, 9:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RE: Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Timoilsjt schreef:
Smetje schreef:
Timoilsjt schreef:


Zoals in een andere post geschreven kan je - puur bouwtechnisch - perfect een stadion aan de bredestraat neerpoten waarmee je een rol in het profvoetbal, zelfs 1A kunt spelen. Dus bredestraat wil niet zeggen amateurvoetbal, zuiver op stadionvlak.

Wat je schrijft over die langdurige huurcontracten die investeerders willen afsluiten klopt natuurlijk, en dat kunnen ze niet op onze huidige locatie, wat het financieel geen interessante beleging maakt.

Dus t probleem zit hem niet zo zeer in capaciteit van t stadion om in 1A te spelen, maar wel in t vinden van investeerders.
Als deze zot vanavond euromimlions wint bouw ik met plezier een stadion aan de Bredestraat, maar ik hoef er dan ook geen rendement uit te halen via kantoren/winkels/...
Dus allemaal duimen dat de 5cijfers en 2 sterren goed vallen vanavond ;)

En, wanneer begin je aan ons stadion? Of is het nen anderen Belg die gewonnen heeft?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Met spijt in het hart moet ik zeggen dat iemand anders met ons stadion gaan lopen is.
'k Em wel een goei 7 euro gewonnen, maar daarmee kunnen we enkel 4 pinten drinken. 't Is een begin hé :drank:



Spijtig van jou was ik zeker dat het stadion er kwam, van den Dosje en zen benje ni. :lol: :drank:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Jun 2017, 12:08
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: RE: Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Hugo schreef:
Timoilsjt schreef:
Smetje schreef:
En, wanneer begin je aan ons stadion? Of is het nen anderen Belg die gewonnen heeft?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Met spijt in het hart moet ik zeggen dat iemand anders met ons stadion gaan lopen is.
'k Em wel een goei 7 euro gewonnen, maar daarmee kunnen we enkel 4 pinten drinken. 't Is een begin hé :drank:



Spijtig van jou was ik zeker dat het stadion er kwam, van den Dosje en zen benje ni. :lol: :drank:


We drinken die 7 Euro samen op de eerste keer als we thuis spelen, en mijmeren verder over een nieuw stadion :drank:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Jun 2017, 9:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Zo zie je nu maar de zinloosheid van deze topic:...
Er komt geen nieuw stadion in Aalst, en naar alle waarschijnlijkheid, ook geen renovatie van het PC-stadion.
Ondanks alle goeie wil van het nieuwe clubbestuur:
- gigantische afbouw van de schulden
- nieuwe wind en efficiënte aanpak door het nieuwe EA-bestuur
- sportieve, jeugdige renovatie, onmiddellijk gevolgd door promotie
- herwinnen van vertrouwen in de sponsors en supporters...

Wat baten kaars en bril, ...
als "de uilen" van de stad Aalst, niet zien willen...

Als we verplicht worden om uit te wijken naar een andere gemeente,
zal de oorzaak "historisch worden toegeschreven" aan de 'houten holle koppen' van het Aalsters stadsbestuur;
Maar ja, ze liggen er blijkbaar niet van wakker...(..dat kan ook niet als hun hersenpan leeg is)

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


15 Jun 2017, 10:56
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
'T is toch niet omdat er (zeer) waarschijnlijk geen nieuw stadion komt, dat er op een EA-forum geen topics geopend kunnen/mogen worden om de infrastructuurdiscussie levendig te houden?

Windstilte is waar politici in zo'n situatie op hopen...


15 Jun 2017, 11:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst