|
Pagina 25 van 32 |
[ 478 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 32 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Sponsje teire schreef: Ik zou er zo ver mogelijk van wegblijven om eerlijk te zijn. Ik hoop dat woensdag de politie aanwezig is. Daar zou dus woensdag geen enkele supporter naartoe moeten gaan, naar die cinema. Dat zou pas een signaal zijn. |
27 Mei 2024, 9:53 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
De vraag is waarom die achterlijken het blijkbaar ab-so-luut nodig blijven vinden om te hameren op het feit
dat het de schuld is van iedereen behalve van hen ? ![]() Dat gaat hen geen kloten vooruit helpen maar zelfs dat lijken ze niet te beseffen.. |
27 Mei 2024, 10:09 |
|
![]() |
|
forumlegende
Petroe69 schreef: Sponsje teire schreef: Ik zou er zo ver mogelijk van wegblijven om eerlijk te zijn. Ik hoop dat woensdag de politie aanwezig is. Daar zou dus woensdag geen enkele supporter naartoe moeten gaan, naar die cinema. Dat zou pas een signaal zijn. 't goh ja, 't is hoe je het bekijkt het. Als je niet gaat kunnen ze evengoed zeggen dat we akkoord zijn met hen en het allemaal de fout is van anderen. Als je wel gaat kan je misschien nog vragen stellen. Over de antwoorden die je erop krijgt moet je dan zelf uw oordeel vellen. 't is 't zelfde verhaal als met een boycot vs. wel nog naar matchen gaan met uw stem laten horen met slogans/gezangen(/spandoeken). Voor elke optie is steeds iets te zeggen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
27 Mei 2024, 10:30 |
|
![]() |
|
forumlegende
Ik denk dat het nu toch wel heel duidelijk is dat zulke vergaderingen geen enkele zin hebben met die sjarels in het bestuur. Calimero spelen is alles wat ze kunnen. En kritiek kunnen ze ook al niet verdragen. Sorry, maar er zou echt niemand moeten zijn woensdag. Dan kunnen ze tegen hun eigen wat flauwekul verkopen.
|
27 Mei 2024, 10:33 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1725 Leeftijd: 34 Locatie: **Oilsjt** ![]() |
Het probleem ligt nu net in het feit dat ze zelf geloven dat hun aanvraag in orde was en het allemaal de schuld is van derden. Als ik zie dat de een zekere Onur Kilic de contactpersoon is/ de administratie doet, stel ik met toch vragen.
Als ze toch zo een goede bedoelingen hebben met de club, dat ze zich dan laten omringen door mensen die er wel verstand van hebben en wel capabel zijn. Ga eventueel eens navraag doen bij ploegen in de buurt, hoe het wel moet. Ik ben er zeker van dat een club in provinciale (Hofstade, Meldert, Baardegem,...) een betere omkadering heeft dan den eendracht Aalst momenteel. Als je nog gaan kantine draaiende kan houden (grap met het bier en de bonnetjes, onvoldoende stock,...) hoe kan je dan in godsnaam een volledige club draaiende houden. Als er toch een licentie zou komen voor tweede amateur, smijt er dan een paar buiten en start met mensen die wel bekwaam zijn! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
27 Mei 2024, 10:34 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1914 Locatie: Oilsjt tiens. ![]() |
De_steve schreef: Het probleem ligt nu net in het feit dat ze zelf geloven dat hun aanvraag in orde was en het allemaal de schuld is van derden. Als ik zie dat de een zekere Onur Kilic de contactpersoon is/ de administratie doet, stel ik met toch vragen. Als ze toch zo een goede bedoelingen hebben met de club, dat ze zich dan laten omringen door mensen die er wel verstand van hebben en wel capabel zijn. Ga eventueel eens navraag doen bij ploegen in de buurt, hoe het wel moet. Ik ben er zeker van dat een club in provinciale (Hofstade, Meldert, Baardegem,...) een betere omkadering heeft dan den eendracht Aalst momenteel. Als je nog gaan kantine draaiende kan houden (grap met het bier en de bonnetjes, onvoldoende stock,...) hoe kan je dan in godsnaam een volledige club draaiende houden. Als er toch een licentie zou komen voor tweede amateur, smijt er dan een paar buiten en start met mensen die wel bekwaam zijn! Je moet goed zot zijn om in die wespennest te stappen. |
27 Mei 2024, 11:23 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2325 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst ![]() |
Neutralboy schreef: De turken kunnen niks verkopen want lejuste is nog steeds eigenaar. En een boycot doet niemand aan mee dus dan maar hoe het vroeger ging, een Garréken doen Hoe zit die constructie daar nu eigenlijk in elkaar? |
27 Mei 2024, 11:34 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13 Berichten: 546 Locatie: Aalst ![]() |
jMs schreef: VERKLARING BESTUUR We zijn ons ervan bewust dat we dit seizoen niet op alle gebieden even goed hebben gepresteerd. Desondanks kunnen we aantonen dat we alle noodzakelijke maatregelen hebben genomen om te voldoen aan de eisen van de licentiecommissie. Houd er rekening mee dat we, in overeenstemming met de privacywetgeving, niet alle details openbaar kunnen maken. De volgende punten en bewijzen zullen tijdens de komende vergadering worden voorgelegd aan de voorzitters van onze supportersgroepen: 1. Documentatie van alle maatregelen die we hebben genomen om te voldoen aan de eisen van de licentiecommissie. 2. Overzicht van de financiële inspanningen en investeringen die zijn gedaan. 3. Rapporten over de operationele verbeteringen en aanpassingen die zijn doorgevoerd. Vanwege de privacywet kunnen wij geen individuele betalingsgegevens delen met derden. Via de link hieronder kunnen jullie echter alle betalingsbewijzen terugvinden van BTW, BV, RSZ, attest arbeidsongevallen en de verklaring op eer. Link naar betalingsbewijzen: https://drive.google.com/drive/folders/ ... drive_link Daarom willen we een open vergadering organiseren op woensdag 29/05/2024 om 21:00 (RESTAURANT PC-STADION), waarin alle benodigde bewijzen aanwezig zullen zijn en we jullie graag te woord zullen staan. We hopen dat deze bewijzen jullie de nodige geruststelling kunnen bieden omtrent onze bedoelingen en intenties. We blijven bij ons standpunt dat we geen kwade bedoelingen hebben en dat we het beste willen voor deze club. Met vriendelijke groet, Bestuur SC Eendracht Aalst Maar jongens toch. Wanneer houdt het eigenlijk op??? Je vindt nog gemakkelijker een prostituee in het Vaticaan dan enige geloofwaardigheid in de bovenstaande reactie. Weet je wat, het overgrote deel van de supporters, inclusief ondergetekende, interesseert het sinds vorige week geen fluit meer wat dat bestuur uitkraamt. Al kwamen ze mij woensdag nog oppikken met ne limousine en boden ze een 6-gangenmenu aan voor 12 man, no way dat ik afzak naar de Bredestraat! Trek jullie plan jongens. |
27 Mei 2024, 13:08 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1914 Locatie: Oilsjt tiens. ![]() |
Zienaa schreef: Neutralboy schreef: De turken kunnen niks verkopen want lejuste is nog steeds eigenaar. En een boycot doet niemand aan mee dus dan maar hoe het vroeger ging, een Garréken doen Hoe zit die constructie daar nu eigenlijk in elkaar? De Turken mogen van PLJ de vzw's beheren, zeg maar het dagelijks bestuur, maar bijna de volledige schuld zit in een aparte vennootschap van PLJ. Hij heeft ze de sleutel gegeven maar tegelijkertijd is het (figuurlijke) kot van hem. |
27 Mei 2024, 14:50 |
|
![]() |
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5599 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke ![]() |
Volgens het Nieuwsblad ook geen licentie voor tweede en derde amateur
|
27 Mei 2024, 20:18 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: Volgens het Nieuwsblad ook geen licentie voor tweede en derde amateur Iets anders verwacht ? |
27 Mei 2024, 20:28 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico ![]() Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8723 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs ![]() |
Oei weer een klein documentje vergeten
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
27 Mei 2024, 20:37 |
|
![]() |
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3925 Leeftijd: 47 ![]() |
Nu gaan ze toch opstappen?
En euh...wat nu? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
27 Mei 2024, 20:47 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Ook geen licentie voor tweede of derde amateur.
Die bende moet hier asap buiten worden gezet hè. De vraag is hoe. Hun knokploeg zal woensdag wel aanwezig zijn… |
27 Mei 2024, 20:51 |
|
![]() |
|
Ancien
Over en Out de projectontwikkelaars kunnen al eens langs bij den Dosje en zen klieksken.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
27 Mei 2024, 20:58 |
|
Pagina 25 van 32 |
[ 478 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 32 Volgende |