Licentie EA & Reeksgenoten - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 457 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 31
 Licentie EA & Reeksgenoten 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
jMs schreef:
Ze zouden in hoger beroep gaan en de uitspraak daarvan zou maximaal 1 week duren :? Ik ben het echt beu :stom:
En nog altijd geen officiële communicatie naar ons toe..

Tegen het BAS kan je niet in beroep gaan. Het BAS is op zich al een beroepscommissie. Of gaan ze richting TAS of de burgerrechtbank gaan? Die zullen lachen.

23 Mei 2024, 7:47
Ancien

Smetje schreef:
Het was dit seizoen duidelijk dat er veel mis liep en je kon verwachten dat we de licentie niet zouden halen, maar toch blijft het nieuws van vandaag heel pijnlijk en wordt ons Iendracht hart weer vertrappeld. Echt kapot van...

:( :EA:

23 Mei 2024, 8:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 35
Lucas schreef:
Dit vat het voor mij samen:

https://www.change.org/p/terug-eendrach ... ernieuwing

Of het veel zal uitmaken weet ik niet, maar we kunnen als trouwe "Iendrachter" hopelijk toch nog een statement maken.

Volmondig mee akkoord. Hopelijk kan iedereen is aan het zelfde zeel trekken en duidelijk maken dat we het hebben gehad met die charlatans (die van nu én die van vroeger).

En hopelijk durven de supporter organisaties ook eindelijk kleur bekennen, want anders verdedig je in mijn ogen niet de belangen van de club. Elke dag langer deze Turken aan het roer is een dag te veel.

23 Mei 2024, 8:40
Vaste Waarde

Jeroen schreef:
Lucas schreef:
Dit vat het voor mij samen:

https://www.change.org/p/terug-eendrach ... ernieuwing

Of het veel zal uitmaken weet ik niet, maar we kunnen als trouwe "Iendrachter" hopelijk toch nog een statement maken.

Volmondig mee akkoord. Hopelijk kan iedereen is aan het zelfde zeel trekken en duidelijk maken dat we het hebben gehad met die charlatans (die van nu én die van vroeger).

En hopelijk durven de supporter organisaties ook eindelijk kleur bekennen, want anders verdedig je in mijn ogen niet de belangen van de club. Elke dag langer deze Turken aan het roer is een dag te veel.

Spot on Jeroen !

23 Mei 2024, 9:23
Vaste Waarde

Branovitsj schreef:
jMs schreef:
Ze zouden in hoger beroep gaan en de uitspraak daarvan zou maximaal 1 week duren :? Ik ben het echt beu :stom:

Tegen het BAS kan je niet in beroep gaan. Het BAS is op zich al een beroepscommissie. Of gaan ze richting TAS of de burgerrechtbank gaan? Die zullen lachen.

Eens benieuwd over bovenstaand ...
Want als deze idioten hun niveau aanhouden krijgen we vandaag of morgen een prachtig staaltje van hun onkunde te zien mits :
- Geen communicatie over what so ever..
- " Bazooka" communicatie : Ulas en kliek beginnen te dreigen en te schieten op alles wat beweegt.
- " Calimero" communicatie : Heel die bende begint te jammeren over hoe erg het wel is wat men hen aandoet
Laat dit dus stoppen nu !!!.

23 Mei 2024, 9:28
Junior

Leeftijd: 69
ze zoeken Stewards, alles komt in orde

23 Mei 2024, 9:48
forumlegende

El Corredor (Light) schreef:
Geen licentie, wat een verrassing. :D Nu nog wachten op weer de zoveelste leugen van jullie Turkse boys. Het zal wel weer de schuld van iemand anders zijn uiteraard.

Er zouden er hier trouwens een paar in de grond moeten zakken van schaamte eigenlijk. Ik zal de namen maar zo laten.

Hoe kon/kan je als serieuze mens deze nest nog verdedigen? hallo EMM vzw?

Een parcours die van meet af aan doordrenkt was van gesjoemel, amateurisme,...

Een CEO en COO, die als het wat warm werd, uitblonken in afwezigheid of botweg zeiden dat de jeugd en de dames hun verantwoordelijkheid niet waren. een 100 dagen plan waar je geen zak van gemerkt hebt.

Mensen die met de regelmaat van de klok werden afgedreigd op sociale media door onze Turkse boys, een Ortakaya die zegt dat iedereen betaald was terwijl dat zo niet was. Een Tulin die meer in Turkije zat dan hier, en anders hier gespot werd met PLJ... :? :?

Echt waar, hoe hard moet je eigenlijk stenen kloten hebben om hier nog te komen voor supporteren? Hoe naïef en dom moet je zijn als je vele reacties leest op sociale media. Jullie gaan het zondags echt wel overleven hoor, een zondag zonder EA voetbal. Alles beter dan dit zootje ongeregeld, pure maffia!

Dit is al lang de ploeg niet meer waar ik verliefd op ben geworden toen ik 8 jaar was, en waar ik tot januari 2023 ben komen naar kijken.

Ik hoop op een definitief einde (van die Turken), want enkel dat zal de start zijn van iets dat kans op slagen heeft.

:EA:

(y)

23 Mei 2024, 10:10
Junior

El Corredor (Light) schreef:
Supportersclubs die de communicatie doen voor het niet verkrijgen van een licentie, ook dat is ongezien. Van uit de club, uiteraard nog niks.

Het broertje van hoor je nu ook niet, en Michel Markey precies ook niet. Anders nochtans er als de kippen bij... :wave:

(y) (y)
Ze zijn bedankt dat ze communiceren waardoor we van iets weten maar het is niet zoals vroeger..
In het verleden als zo iets gebeurde met onze club waren onze supportersclubs direct bij de pinken dat de zjiever van de voorzitter zijn gezicht liep.. nu is alles normaal en nu doen ze ‘allemaal’ maar mee met de gang van zaken.. nu lijkt het nog bijna op dat BAS in fout is want alles was in orde van papieren.. komaan he

23 Mei 2024, 10:31
Junior

Timoilsjt schreef:
Hopelijk komt er op korte termijn een controle van weddenschappen en andere vormen van inzetten die is gedaan op de resultaten van ons ploeg en zelfs op het behalen van de titel... Dit staat volledig los van het licentie -verhaal. Maar ik vraag mij meer en meer af waarom ons bestuur investeerde in onze club...

Dat vraag ik me al vanaf dag 1 af (ze hebben ook nooit enige moeite gedaan om daar duidelijkheid in te scheppen)

23 Mei 2024, 10:48
Duivelke

Jules Bocandé schreef:
Timoilsjt schreef:
Hopelijk komt er op korte termijn een controle van weddenschappen en andere vormen van inzetten die is gedaan op de resultaten van ons ploeg en zelfs op het behalen van de titel... Dit staat volledig los van het licentie -verhaal. Maar ik vraag mij meer en meer af waarom ons bestuur investeerde in onze club...

Dat vraag ik me al vanaf dag 1 af (ze hebben ook nooit enige moeite gedaan om daar duidelijkheid in te scheppen)

Misschien hebben ze er ook geen baat bij om duidelijkheid te scheppen hé ;)

23 Mei 2024, 11:24
Duivelke

Branovitsj schreef:
jMs schreef:

Bij de penaltygate anderlecht-genk wou Damen ook naar de rechtbank dus zou me niet verwonderen d
at ze dit wel doen

23 Mei 2024, 12:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 55
Uitspraken van het B.A.S. zijn in principe niet vatbaar voor hoger beroep. Dit dient wel genuanceerd te worden daar een partij naar de burgerlijke rechtbank zou kunnen stappen om de wettigheid van de beslissing van het B.A.S. aan te kaarten. Op basis van artikel 1717 van het Gerechtelijk Wetboek kan een vordering tot nietigverklaring worden ingeleid bij de rechtbank van eerste aanleg. De rechtbank van eerste aanleg heeft echter geen inhoudelijke bevoegdheid meer over het geschil, het gaat enkel over een beperkte wettigheidstoetsing.

maar daarna? geen idee bij wie dat dan terug komt, opnieuw bij BAS, of opnieuw bij licentiecommissie?

23 Mei 2024, 13:33
Vaste Waarde

the_red_ant69 schreef:
Uitspraken van het B.A.S. zijn in principe niet vatbaar voor hoger beroep. Dit dient wel genuanceerd te worden daar een partij naar de burgerlijke rechtbank zou kunnen stappen om de wettigheid van de beslissing van het B.A.S. aan te kaarten. Op basis van artikel 1717 van het Gerechtelijk Wetboek kan een vordering tot nietigverklaring worden ingeleid bij de rechtbank van eerste aanleg. De rechtbank van eerste aanleg heeft echter geen inhoudelijke bevoegdheid meer over het geschil, het gaat enkel over een beperkte wettigheidstoetsing.

maar daarna? geen idee bij wie dat dan terug komt, opnieuw bij BAS, of opnieuw bij licentiecommissie?

Rechtbank van eerste aanleg als een soort hof van cassatie dus?

23 Mei 2024, 13:40
Duivelke

filip.dhose schreef:
the_red_ant69 schreef:

Rechtbank van eerste aanleg als een soort hof van cassatie dus?

Je moet dan echt op procedure(fouten) gaan spelen in de hoop een derde kans te krijgen.
Dus ja, een soort van cassatieberoep.

Kans op succes? Vrijwel onbestaande.

23 Mei 2024, 13:45
forumlegende

In 2015 kregen werd de beslissing van het BAS herroepen door de burgerlijke rechtbank (ging over onze licentie voor tweede klasse bij de hervorming van de amateurreeksen). Dit gebeurde pas midden juli. Wat er daarna gebeurde herinner ik me precies niet meer want we zakten toch naar derde. Ik hoop dat onze Turkse pipo's het zo laten en het zo snel mogelijk afbollen. Dank u.

23 Mei 2024, 14:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 457 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 31