Licentie EA & Reeksgenoten - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 457 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 31
 Licentie EA & Reeksgenoten 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Nu moet de hele papierwinkel nog binnen om volgend jaar zelfs maar in deze reeks te mogen blijven. Als ook dat "verkloot" wordt, is het provinciale. Dat kan allemaal zijn tijd duren, want ook daar zijn weer beroepsprocedures bij het BAS voor.

Maar eerlijk, ik denk dat het over is. En dat is misschien maar goed ook.

22 Mei 2024, 22:20
Nationale Ploeg

Branovitsj schreef:
Nu moet de hele papierwinkel nog binnen om volgend jaar zelfs maar in deze reeks te mogen blijven. Als ook dat "verkloot" wordt, is het provinciale. Dat kan allemaal zijn tijd duren, want ook daar zijn weer beroepsprocedures bij het BAS voor.

Zeker da, hoelang gaan we nog verder kabbelen met Lejuste, de Turken,…
Herbeginnen en heel bescheiden terug aan de weg timmeren.

22 Mei 2024, 22:24
Vaste Waarde

Branovitsj schreef:

Dat zal dus afhangen van hoe belangrijk dat " documentje" is dat ze blijkbaar niet correct kunnen indienen.
Maar zoals eerder gezegd : ik hoop dus gewoon dat we vanaf morgen niks meer gaan horen van die Turken..
Dan kan het echte EA opnieuw starten in provinciale.
Als echten iendracht fan nog liever dat dan nog een jaar met die fantasten. :EA:

22 Mei 2024, 22:45
Ancien

Leeftijd: 45
Dat is dus de tweede keer dat je weer achter het net vist als er een grote wijziging is in het amateurvoetbal… Il faut le faire… Wie trekt de stekker er uit? Kunnen misschien die 2 bewindvoerders nog eens laten komen…

22 Mei 2024, 23:02
forumlegende

Geen licentie, wat een verrassing. :D Nu nog wachten op weer de zoveelste leugen van jullie Turkse boys. Het zal wel weer de schuld van iemand anders zijn uiteraard.

Er zouden er hier trouwens een paar in de grond moeten zakken van schaamte eigenlijk. Ik zal de namen maar zo laten.

Hoe kon/kan je als serieuze mens deze nest nog verdedigen? hallo EMM vzw?

Een parcours die van meet af aan doordrenkt was van gesjoemel, amateurisme,...

Een CEO en COO, die als het wat warm werd, uitblonken in afwezigheid of botweg zeiden dat de jeugd en de dames hun verantwoordelijkheid niet waren. een 100 dagen plan waar je geen zak van gemerkt hebt.

Mensen die met de regelmaat van de klok werden afgedreigd op sociale media door onze Turkse boys, een Ortakaya die zegt dat iedereen betaald was terwijl dat zo niet was. Een Tulin die meer in Turkije zat dan hier, en anders hier gespot werd met PLJ... :? :?

Echt waar, hoe hard moet je eigenlijk stenen kloten hebben om hier nog te komen voor supporteren? Hoe naïef en dom moet je zijn als je vele reacties leest op sociale media. Jullie gaan het zondags echt wel overleven hoor, een zondag zonder EA voetbal. Alles beter dan dit zootje ongeregeld, pure maffia!

Dit is al lang de ploeg niet meer waar ik verliefd op ben geworden toen ik 8 jaar was, en waar ik tot januari 2023 ben komen naar kijken.

Ik hoop op een definitief einde (van die Turken), want enkel dat zal de start zijn van iets dat kans op slagen heeft.

:EA:

Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 22 Mei 2024, 23:26, 3 keer totaal gewijzigd.

22 Mei 2024, 23:07
Ancien

Iets met nagels en koppen, die post van hierboven…

Laatst gewijzigd door DT op 22 Mei 2024, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Mei 2024, 23:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Het was dit seizoen duidelijk dat er veel mis liep en je kon verwachten dat we de licentie niet zouden halen, maar toch blijft het nieuws van vandaag heel pijnlijk en wordt ons Iendracht hart weer vertrappeld. Echt kapot van...

22 Mei 2024, 23:13
Junior

@Elco: amen

22 Mei 2024, 23:38

Dit vat het voor mij samen:

https://www.change.org/p/terug-eendrach ... ernieuwing

Of het veel zal uitmaken weet ik niet, maar we kunnen als trouwe "Iendrachter" hopelijk toch nog een statement maken.

22 Mei 2024, 23:50
Vaste Waarde

Geen motivatie van het BAS is ook een leugentje om bestwil.
ALS er geen motivatie gepubliceerd wordt is dat omdat de club daar zelf expliciet om vraagt en niet omgekeerd.
Staat letterlijk in het reglement.
Bij elke ploeg is de motivatie wel gepubliceerd….

Jammer dat dit geen jaar eerder kon gebeuren dan hadden we al een perspectief gehad.
Maar soit daar is het nu te laat voor…
Intriest dat het zo moet eindigen na onze jarenlange vriendschappen, “avonturen”,…

En nog veel jammerder dat er nooit 1 poging tot serieus verzet was…
Ongezien in de geschiedenis van de club.
Dames,jeugd en nu ook 1ploeg naar de klten.

Petitie getekend, goed initiatief
https://www.change.org/p/terug-eendrach ... ernieuwing

22 Mei 2024, 23:58
forumlegende

Hopelijk komt er op korte termijn een controle van weddenschappen en andere vormen van inzetten die is gedaan op de resultaten van ons ploeg en zelfs op het behalen van de titel... Dit staat volledig los van het licentie -verhaal. Maar ik vraag mij meer en meer af waarom ons bestuur investeerde in onze club...

23 Mei 2024, 0:53
Junior

Ze zouden in hoger beroep gaan en de uitspraak daarvan zou maximaal 1 week duren :? Ik ben het echt beu :stom:
En nog altijd geen officiële communicatie naar ons toe..

23 Mei 2024, 5:12
Ancien

jMs schreef:
Ze zouden in hoger beroep gaan en de uitspraak daarvan zou maximaal 1 week duren :? Ik ben het echt beu :stom:

En uiteraard beginnen de karren naar goede gewoonte ook weer te draaien nu de wind flink tegen zit... Misschien kan onze voorzitter ook weer een gesmaakt interview geven voor TV Oost?

23 Mei 2024, 7:00
Duivelke

DT schreef:
jMs schreef:

En uiteraard beginnen de karren naar goede gewoonte ook weer te draaien nu de wind flink tegen zit... Misschien kan onze voorzitter ook weer een gesmaakt interview geven voor TV Oost?

Oilsjt is toch wit of zwart hé.
STEL dat ze in hoger beroep gelijk krijgen, wie wil nog gaan kijken met deze rotzooi???De meeste gaan gewoon terug op de kar springen.

23 Mei 2024, 7:20
forumlegende

Supportersclubs die de communicatie doen voor het niet verkrijgen van een licentie, ook dat is ongezien. Van uit de club, uiteraard nog niks.

Het broertje van hoor je nu ook niet, en Michel Markey precies ook niet. Anders nochtans er als de kippen bij... :wave:

23 Mei 2024, 7:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 457 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 31