Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 847 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 57
 Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1275
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
1. Er is geen erfpacht maar een huurcontract momenteel tot 2026
2. Dit contract is met PLJ dus moet den dozje weten wie de nieuwe huurder wordt ( liefst met een adres ).
3. Een voetbalclub in 2 amateur moet voor tachtig procent bestaan uit BELGISCHE ( adres in België ) leden in de raad van bestuur.
4. Er wordt met monstercontracten gestrooit maar er is geen overname momenteel ( hoe rechtsgeldig zijn deze contracten dan , wie sluit deze af ?? )
5. Eigen spelers zijn (deels?) onbetaald maar nieuwe profs zijn geen probleem.
6.Om de licentie te behouden moeten er 3 bestuurders zijn waarvoor al een verwittiging deadline werd gegeven door de licentiecommissie.
7. Momenteel is er geen gerechtigd correspondent bekend bij voetbal vlaanderen van Eendracht Aalst ( belangrijke binnen een club )
8. Wederom een nieuwe deadline om de nieuwe overnemers te onthullen met duidelijke plannen en structuur.
9. De CVBA is Schuldeiser van de VZW's Eendracht Aalst ( + 5 miljoen schulden aan CVBA ) en deze wordt zomaar even ontbonden zonder probleem ???
10. :crazy: :crazy:


13 Sep 2023, 10:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1018
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Smeirff schreef:
Mja, jongens… Wat verwachten jullie dan? Dat een COO die geen investeerder is alles kan zeggen rond de overname? Ik probeer het hieronder eens te bundelen;

1. De overname is inderdaad nog niet rond. Dat ziet iedereen, dat is open source raadpleegbaar. Er zijn lijken uit de kast in de vorm van schoendozen met onbetaalde facturen, wie had anders verwacht met PLJ? De Turken hebben beloofd ook die te gaan betalen. Er werd gehint op riezje en krakiejl tussen beide partijen, maar Again, PLJ… De Turken willen de drie VZW’s overnemen en de CVBA wordt ontbonden. Iemand met meer verstand van zo’n zaken is zeker welkom, want ik kan hier geen licht over schijnen, hier kan ik enkel de messenger zijn. Volgens mij heeft de komst van Max en Kevin Tulin op de rem doen staan qua uitgaven en spelers. Max hintte ook dat hij een CEO/voorzitter wou die eigenlijk geen investeerder is. De overname is nog niet rond, dus benieuwd of zijn advies gevolgd wordt.

2. Voor mij is er nog steeds onduidelijkheid over wie nu erfpacht heeft. Ik heb de vraag gesteld aan Max en hij kan er niet op antwoorden omdat dat niet zijn taak is en hij het niet weet. Piet B zei dat PLJ geen erfpacht heeft.

3. Kunstgrasveld en algemene staat Zandberg is een ramp. Zo erg dat onze nieuwe keeper niet voluit gaat op training. Maw Mikulic heeft schrik zich daar te blesseren. Gesprekken zijn gestart met DOMO. Mirallas vraagt op korte termijn een fitness- en wellnessruimte. Benieuwd!

4. Max claimde dat de spelers en jeugdtrainers- en medewerkers betaald zijn. Klopt tot op vandaag niet. Jammer.

5. Max en Mirallas vinden het jammer dat er voor hun komst spelers zijn aangeworven en hebben er precies geen al te hoge dunk van. Mrsic en Milinceanu zijn dus de enige spelers van Mirallas.

6. De charge van Dozzje. Tja, wat moet je daarvan zeggen? Zowel Max als MDR zijn daarvan geschrokken. Ik ken MDR een beetje en dat klopt wel. Geen idee waarom nu zo’n aanval te planten. Moet die mens niet slim genoeg zijn om de overname af te wachten en het weldegelijk uitgestoken hand van de overnemers te aanvaarden? Voor de duidelijkheid, het is enkel Dozzje die zo is. Met MDR komen ze goed overeen. Sterke eenheid binnen die partij……..

7. De tent I wordt afgebroken. Ben er gisteren nog gepasseerd en zag dat er aan gewerkt werd. De europatribune wordt conform gemaakt, het dak gerepareerd en dan is het weer gebruiksklaar.

8. Op sponsors gaan we nog even moeten wachten. Ook vrij normaal dat ze dat goed willen aanpakken. Benieuwd! We gaan daarover pas een mening kunnen vormen eind oktober, me dunkt.

9. Ulas geeft zijn functie als makelaar bij de FIFA op en wordt dan 3de investeerder naast Tulin en Demir.
Wa wilde nog weten? De kleur onderbroek? Wa kunnen die nog concreter zeggen dan “We hebben lijken uit de kast gekregen en zijn ze nu aan het wegwerken. Tot dan is de overname nog niet rond.”


Tja, wat jouw eerste punt betreft : in de echte businesswereld is een Chief Operating Officer toch minstens op de hoogte omtrent de structuur en en de intenties van potentiële investeerders/overnemers hoor.

En ik heb ook serieuze bedenkingen bij dat punt over lijken die uit de kast blijven vallen..
indien die Turken hun due diligence ( zeg maar studie/huiswerk ) correct hebben gedaan dan snap ik alvast niet dat dit kan...
Lijkt er dus sterk op dat die Max minstens naïef is in deze. ( en ik zeg naïef omdat ik beleefd wil blijven.. :D )
Verder een duidelijk relaas Smeirff.. Bedankt hiervoor. :EA:


13 Sep 2023, 10:43
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 243
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
1. Er is geen erfpacht maar een huurcontract momenteel tot 2026
2. Dit contract is met PLJ dus moet den dozje weten wie de nieuwe huurder wordt ( liefst met een adres ).
3. Een voetbalclub in 2 amateur moet voor tachtig procent bestaan uit BELGISCHE ( adres in België ) leden in de raad van bestuur.
4. Er wordt met monstercontracten gestrooit maar er is geen overname momenteel ( hoe rechtsgeldig zijn deze contracten dan , wie sluit deze af ?? )
5. Eigen spelers zijn (deels?) onbetaald maar nieuwe profs zijn geen probleem.
6.Om de licentie te behouden moeten er 3 bestuurders zijn waarvoor al een verwittiging deadline werd gegeven door de licentiecommissie.
7. Momenteel is er geen gerechtigd correspondent bekend bij voetbal vlaanderen van Eendracht Aalst ( belangrijke binnen een club )
8. Wederom een nieuwe deadline om de nieuwe overnemers te onthullen met duidelijke plannen en structuur.
9. De CVBA is Schuldeiser van de VZW's Eendracht Aalst ( + 5 miljoen schulden aan CVBA ) en deze wordt zomaar even ontbonden zonder probleem ???
10. :crazy: :crazy:


Zitten zeker valide punten tussen. Ik onthoud dat er veel werk op de plank lig en kan niet anders dan mijn hoop leggen bij Max en de investeerders om deze punten allemaal op te lossen.


13 Sep 2023, 10:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1275
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Liefst voor Maart 2024 want dan moet de licentie 1 amateur aangevraagd worden en aangezien ze elk jaar gaan promoveren is dit dus redelijk dringend op te lossen.

Bedankt om deze prangende vragen mee te nemen.


13 Sep 2023, 10:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
mamananeto schreef:

Tja, wat jouw eerste punt betreft : in de echte businesswereld is een Chief Operating Officer toch minstens op de hoogte omtrent de structuur en en de intenties van potentiële investeerders/overnemers hoor.

En ik heb ook serieuze bedenkingen bij dat punt over lijken die uit de kast blijven vallen..
indien die Turken hun due diligence ( zeg maar studie/huiswerk ) correct hebben gedaan dan snap ik alvast niet dat dit kan...
Lijkt er dus sterk op dat die Max minstens naïef is in deze. ( en ik zeg naïef omdat ik beleefd wil blijven.. :D )
Verder een duidelijk relaas Smeirff.. Bedankt hiervoor. :EA:


Voilà en dat is jammer genoeg de gehele teneur van het verhaal van dag 1 - ze lijken maar wat te doen op goed geluk en - helaas - met serieuze financiële repercussies, maar niets laat zien dat ze hun huiswerk grondig hebben gedaan. Als ze dat wel hadden gedaan, was hun beslissing misschien dezelfde geweest als bij de andere "kandidaten", zijnde "neen merci". En dan helpt het zeker niet om dan nu al de Calimero uit te hangen. Als Tulin direct die sjaals gevonden heeft in den bureau in het PC stadion, zal ze die dozen met onbetaalde facturen ook wel gezien hebben zeker? Ons Tulin heeft trouwens net niet het record van Pasco-man verbroken als kortst zittende voorzitter...

Ik begrijp wel dat de recent aangetrokken COO en TD toffe peren kunnen zijn, "hun ding willen doen" maar het is mij op basis van dit relaas wel al duidelijk dat ze dit louter als "werknemer van" zullen doen. Met andere woorden, van alle risico's trekken ze hun handen af... En de COO zal waarschijnlijk aangeven dat hij enkel instaat voor de accommodatie en het restaurant. Ik vermoed wel dat zij de eersten zullen zijn om hun boter bij de vis te krijgen als het verhaaltje niet brengt wat verhoopt was.

En dat van die transfers is ook wel een beetje flauw: als je TD wordt nadat de transferperiode quasi afgelopen is, lijkt het me logisch dat ze niet allemaal van uw hand kunnen zijn - ge waart er immers niet, maar dan nog kan je pas uw evaluatie maken na de heenronde... Dat is al excuses zoeken nog voor sommigen een bal hebben geraakt - dat is dan wel weer een eigenschap die goed past in het DNA van de club en zijn historie :D


Laatst gewijzigd door DT op 13 Sep 2023, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Sep 2023, 11:21
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Bedankt Smeirff voor de samenvatting nu weten we toch ook al iets meer :D

Er is nog veel werk te doen dat in ieder geval anderszijds vind ik het wel chapeau van de turken dat ze hun schouders eronder willen zetten in deze eigenlijk toch wel grote puinhoop ! Ben benieuwd wat er nog allemaal komt…


13 Sep 2023, 11:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
jMs schreef:
Bedankt Smeirff voor de samenvatting nu weten we toch ook al iets meer :D

Er is nog veel werk te doen dat in ieder geval anderszijds vind ik het wel chapeau van de turken dat ze hun schouders eronder willen zetten in deze eigenlijk toch wel grote puinhoop ! Ben benieuwd wat er nog allemaal komt…


Hahaha, da's wel een goeken... Zou het vooral niet te maken hebben met het feit dat ze niet anders zullen kunnen omdat ze net op iets te veel belangrijke documentjes hun naampje hebben gezet zonder een beetje grondig huiswerk te doen?


13 Sep 2023, 11:27
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 243
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Heeft Max ook letterlijk gezegd. Hij is een werknemer die zijn uiterste best wil doen met deze puinhoop. Vanaf de moment ze, bijvoorbeeld, zwart cash geld gaan gebruiken, trekt hij zijn handen er van af. Wat betreft dan de betaling van de spelers en de medewerkers van de Zandberg. Als die tegen begin oktober nog niet betaald zijn, dan mogen we toch echt beginnen morren. Nu wil ik hen nog een beetje respijt geven.


13 Sep 2023, 11:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1275
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Eindelijk iemand die erbij was die de volledige feiten uit de doeken doet en er geen doekjes om windt.
Doe zo verder, het is alvast veel beter dan de goed nieuws show op FB van EMM.


13 Sep 2023, 12:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1018
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Eindelijk iemand die erbij was die de volledige feiten uit de doeken doet en er geen doekjes om windt.
Doe zo verder, het is alvast veel beter dan de goed nieuws show op FB van EMM.


Inderdaad ! (y)


13 Sep 2023, 12:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 415
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Aangezien de overname nog niet rond is zijn de Turken toch ook nog geen eigenaar van de club?
Er is een overeenkomst op papier tussen PLJ en hun of er is geen overeenkomst toch?
Waarom daar zoveel onduidelijkheid moet rond zijn…
Als er op de officiële website staat dat de overname rond is verwacht je toch dat dit klopt.


13 Sep 2023, 12:48
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 270
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Smeirff schreef:
Mja, jongens… Wat verwachten jullie dan? Dat een COO die geen investeerder is alles kan zeggen rond de overname? Ik probeer het hieronder eens te bundelen;

1. De overname is inderdaad nog niet rond. Dat ziet iedereen, dat is open source raadpleegbaar. Er zijn lijken uit de kast in de vorm van schoendozen met onbetaalde facturen, wie had anders verwacht met PLJ? De Turken hebben beloofd ook die te gaan betalen. Er werd gehint op riezje en krakiejl tussen beide partijen, maar Again, PLJ… De Turken willen de drie VZW’s overnemen en de CVBA wordt ontbonden. Iemand met meer verstand van zo’n zaken is zeker welkom, want ik kan hier geen licht over schijnen, hier kan ik enkel de messenger zijn. Volgens mij heeft de komst van Max en Kevin Tulin op de rem doen staan qua uitgaven en spelers. Max hintte ook dat hij een CEO/voorzitter wou die eigenlijk geen investeerder is. De overname is nog niet rond, dus benieuwd of zijn advies gevolgd wordt.

2. Voor mij is er nog steeds onduidelijkheid over wie nu erfpacht heeft. Ik heb de vraag gesteld aan Max en hij kan er niet op antwoorden omdat dat niet zijn taak is en hij het niet weet. Piet B zei dat PLJ geen erfpacht heeft.

3. Kunstgrasveld en algemene staat Zandberg is een ramp. Zo erg dat onze nieuwe keeper niet voluit gaat op training. Maw Mikulic heeft schrik zich daar te blesseren. Gesprekken zijn gestart met DOMO. Mirallas vraagt op korte termijn een fitness- en wellnessruimte. Benieuwd!

4. Max claimde dat de spelers en jeugdtrainers- en medewerkers betaald zijn. Klopt tot op vandaag niet. Jammer.

5. Max en Mirallas vinden het jammer dat er voor hun komst spelers zijn aangeworven en hebben er precies geen al te hoge dunk van. Mrsic en Milinceanu zijn dus de enige spelers van Mirallas.

6. De charge van Dozzje. Tja, wat moet je daarvan zeggen? Zowel Max als MDR zijn daarvan geschrokken. Ik ken MDR een beetje en dat klopt wel. Geen idee waarom nu zo’n aanval te planten. Moet die mens niet slim genoeg zijn om de overname af te wachten en het weldegelijk uitgestoken hand van de overnemers te aanvaarden? Voor de duidelijkheid, het is enkel Dozzje die zo is. Met MDR komen ze goed overeen. Sterke eenheid binnen die partij……..

7. De tent I wordt afgebroken. Ben er gisteren nog gepasseerd en zag dat er aan gewerkt werd. De europatribune wordt conform gemaakt, het dak gerepareerd en dan is het weer gebruiksklaar.

8. Op sponsors gaan we nog even moeten wachten. Ook vrij normaal dat ze dat goed willen aanpakken. Benieuwd! We gaan daarover pas een mening kunnen vormen eind oktober, me dunkt.

9. Ulas geeft zijn functie als makelaar bij de FIFA op en wordt dan 3de investeerder naast Tulin en Demir.
Wa wilde nog weten? De kleur onderbroek? Wa kunnen die nog concreter zeggen dan “We hebben lijken uit de kast gekregen en zijn ze nu aan het wegwerken. Tot dan is de overname nog niet rond.”


Heldere en duidelijke uitleg.over de vergadering, maar of alles te geloven is wat ze zeggen is weer een ander verhaal


Laatst gewijzigd door tigers op 13 Sep 2023, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Sep 2023, 13:14
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
DT schreef:
jMs schreef:
Bedankt Smeirff voor de samenvatting nu weten we toch ook al iets meer :D

Er is nog veel werk te doen dat in ieder geval anderszijds vind ik het wel chapeau van de turken dat ze hun schouders eronder willen zetten in deze eigenlijk toch wel grote puinhoop ! Ben benieuwd wat er nog allemaal komt…


Hahaha, da's wel een goeken... Zou het vooral niet te maken hebben met het feit dat ze niet anders zullen kunnen omdat ze net op iets te veel belangrijke documentjes hun naampje hebben gezet zonder een beetje grondig huiswerk te doen?

Ja , idd je hebt wel gelijk maar iemand heeft gezegd dat enkel de VZW met stamnummer is overgenomen wat hebben ze dan nog niet overgenomen wat is die 'rest'
Als die andere VZW"s 'de rest' nog niet volledig is overgenomen wilt toch zeggen dat hun handtekening tot op vandaag toch nog niets betekend ? Als er toch zoveel lijken zijn waarom stoppen ze er dan gewoon niet mee.. ? als die andere vzw toch nog niet officieel zijn overgenomen! ?
Soit ik ken er eigenlijk niks van maar ik vraag me dat gewoon af :lol:


13 Sep 2023, 13:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1275
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Persconferentie vandaag wederom uitgesteld wegens.... Corona :lol: .
:crazy:


13 Sep 2023, 14:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Persconferentie vandaag wederom uitgesteld wegens.... Corona :lol: .
:crazy:


Allemaal de schuld van die doemdenkers :plat:
De kerkhofs ziet toch een geweldige soap aan zich voorbijgaan :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Sep 2023, 14:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 847 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 57


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst