|
Pagina 9 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 13 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst Lede
|
04 Aug 2024, 17:22 |
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 757 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde |
Rating Waregem B - Eendracht Aalst Lede 0 - 3
Volgende week naar Harelbeke |
04 Aug 2024, 19:11 |
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 757 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde |
Einde bekerverhaal.
KRC Harelbeke - EA Lede 5-0 |
11 Aug 2024, 17:51 |
|
Vaste Waarde
Einde bekerverhaal.
KRC Harelbeke - EA Lede 5-0 |
11 Aug 2024, 17:51 |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13181 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
de reacties op sociale media
je komt net van een periode van jaren boven je stand leven en kreeg per kerende het verdiende doch tergend langzame en pijnlijkste doodproces mogelijk; toch zie je meteen weer diezelfde idioterie passeren, niet van een enkeling (of duo) zoals hier op het forum , maar echt van een brede groep aan reacties _________________ If you never try, you'll never know |
11 Aug 2024, 21:09 |
|
Miss Forum 2009-2010
Vandaag naar de match Harelbeke – Jong Lede gaan kijken. De match zelf was sportief niet echt om aan te zien. Er was niet echt een kans voor JL. (De rode truitjes met de groen broekjes zijn ook niet echt mijn ding). Maar het deed mij ook niet echt iets. Ik voelde geen spanning voor deze match, ik voelde ook frustratie/boosheid/ambetant gevoel/ slecht slapen gevoel/ … na de match.
Na het stoppen van het Eendracht Aalst-verhaal was de samenwerking met Lede misschien wel de beste keuze voor voetbal in Aalst en voor de jeugd. En ik hoop dat de nieuwe ploeg alle fouten uit het verleden (en dan vooral de ego’s van mensen en het op een lijn blijven zitten van de verschillende werkingen) kan vermijden. Dan zou hier wel een mooi verhaal geschreven kunnen worden. En dan kan er op termijn misschien wel een nieuw verhaal geschreven worden. Ik heb vooral tijdens die 90 minuten voetbal veel gevloekt over momenten die we in het verleden gemist hebben als club. Sportieve momenten (waar je promoties weggooit), bestuurlijk domme beslissingen (zo hebben we er hier jammer genoeg veel te veel gehad), stadsbestuur dat ook niet altijd mee werkt (nu inderdaad wel, maar je bent de club ondertussen kwijt) …. Maar al vol enthousiasme meestappen in dit verhaal, ik weet het niet. Het blijft een andere ploeg waar je naar kijkt. Ik zal de resultaten wel volgen en misschien af en toe een match meepikken. Misschien word ik wel nog overtuigd en wordt er dit jaar een stevige basis gelegd om te groeien. En ik hoop voor alle mensen die in dit verhaal meestappen en er zich goed bij voelen dat het zo is. |
11 Aug 2024, 21:21 |
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3443 Leeftijd: 43 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Ik geef het tijd.
Liever een goeie basis leggen dan nog meer van wat we de afgelopen jaren hebben gehad. Dit ging een overgangsjaar worden... dat ze hun tijd nemen om alles of zoveel mogelijk goed te krijgen wat vandaag nog scheef zit. Sportief was het heel magertjes, maar ook daar ... tijd brengt raad. Hoe het de afgelopen eraan toe ging met gebakken lucht, transfers op de poef.. been there, done that. Dat moet eens anders.. |
11 Aug 2024, 23:08 |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4833 Leeftijd: 45 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: de reacties op sociale media je komt net van een periode van jaren boven je stand leven en kreeg per kerende het verdiende doch tergend langzame en pijnlijkste doodproces mogelijk; toch zie je meteen weer diezelfde idioterie passeren, niet van een enkeling (of duo) zoals hier op het forum , maar echt van een brede groep aan reacties Als je er was geweest, zou je wel begrijpen waarom. Speel tien van dat soort matchen Bram en uw ondersteuners en hun intentieverklaring kunnen in provinciale harken op den Ommegang. Nog eens: de expliciete voorstanders van het nieuwe project krijgen van mij alle vertrouwen maar als elke kritische noot gaat bekeken worden als een aanval en je dan dit soort van posts moet lezen, ga je heel snel krediet verliezen. Mening strookt niet met de mannen aan zet en we zijn weer idioten. Waar hebben we dat nog gehoord? Doe zo verder en het nieuwe project is dood voor het begon. Begin van de week gaat EA 90 er definitief aan en dan start uw zogezegde zelfverklaarde reïncarnatie zo aan een match waarin alles kan en niks moet? Mag het dat er dan met de wenkbrauwen wordt gefronst of moeten we gewoon slikken omdat er nog voetbal zal zijn aan de Bredestraat? Gelukkig beseffen de spelers en staf wel dat het niet goed was want dat is het belangrijkste: dat je in zo’n matchen eens goed op uw kezze krijgt en niet binnen een dikke 2 weken. Maar ik hoop vooral dat de ondersteuners van de ondersteuners van het nieuwe project ook een beetje common sense gaan tonen. Niet elke kritiek is persoonlijk op het nieuwe project MAAR niet alles van het nieuwe project moet of zal zomaar geslikt worden ook. Als het wit-zwette DNA ergens in het nieuwe project moet geraken, zal je die gezonde kritiek toch moeten omarmen want de reacties daarop voorlopig zijn identiek aan die van onze Turkse vrienden. Tijd brengt idd raad zoals Davy zegt maar ik hoop dat we onze kop toch weer geen jaar in het zand gaan steken omdat de wind nu van ergens anders waait. Speel de match van vandaag in uw seizoensopener en ge moet geen aboactie doen. Dat is gewoon een vaststelling als we het nu plots allemaal rationeel moeten gaan bekijken. Soit, nu woensdag tegen Lebbeke zie die door een eersteprovincialer uit de beker werden geknikkerd, nieuwe kans. Laatst gewijzigd door DT op 11 Aug 2024, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
11 Aug 2024, 23:15 |
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3443 Leeftijd: 43 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Niemand moet zijn kop in het zand steken... en zwak was het zeker. Als ge niet op tijd in t s tadion was, dan was t spel al gespeeld nog voor ge op uw stoelke zat. En t is nu niet dat het tegen Club Brugge was. Maar goed, het is één match. Er moet bij veel mensen nog veel stof gaan liggen, dat is duidelijk, én begrijpelijk. Maar redelijk met mekaar in gesprek gaan, redelijk praten en vooral luisteren, dat is geen exclusieve opdracht voor het nieuwe bestuur. Dat is een absolute verantwoordelijkheid van iedereen. En dan kan er veel...
|
11 Aug 2024, 23:27 |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8723 Leeftijd: 57 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Het nieuwe project is amper gestart en men verwacht al een kampioenen ploeg
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
12 Aug 2024, 7:22 |
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Het nieuwe project is amper gestart en men verwacht al een kampioenen ploeg Het project start pas 2025-2026 , dit jaar is het inderdaad Lede die onze steun vraagt om zo goed mogelijk te doen met de middelen die er nu zijn. Een overgangsjaar dus met spelers en bestuur van Lede. Tenzij ik ergens iets gemist heb en de ambitie anders uitgelegd werd? Heeft het dan nut om nu een oordeel te velen over een jonge kern van Lede en al meteen de discussie op gang te brengen, of wil men stap voor stap mee werken en ervoor zorgen dat Lede inderdaad een rustig seizoen kan draaien en niet in degradatiegevaar terecht komt? Tuurlijk mag gezegd worden dat het sportief (nog?) niet is wat men hoopt dat het zal zijn maar meteen al alles afbreken gaat de zaak zeker niet vooruit helpen. Ambitie kan men pas hebben als al de rest stabiel op poten staat en vandaag is dat nog niet zo en morgen ook niet. Dat is alles wat ik zei DT om dan daarvoor meteen uit de groep te stappen dan zegt dat inderdaad dat je er nog niet klaar voor bent om positief mee te werken aan een nieuw verhaal en dat men verwacht dat het er meteen boenk op moet zijn. Dat is wat Bram bedoelt, hoogheidswaanzin na de gouden jaren heeft er voor gezorgd dat EA 90 uiteindelijk geschrapt wordt. En ergens zijn we daar allemaal mee “schuldig” aan want het kon nooit rap genoeg gaan om meteen weer die vlieger richting Europa te nemen. |
12 Aug 2024, 9:53 |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4833 Leeftijd: 45 Locatie: Hofstade |
Neutralboy schreef: Bakkie schreef: Het nieuwe project is amper gestart en men verwacht al een kampioenen ploeg Het project start pas 2025-2026 , dit jaar is het inderdaad Lede die onze steun vraagt om zo goed mogelijk te doen met de middelen die er nu zijn. Een overgangsjaar dus met spelers en bestuur van Lede. Tenzij ik ergens iets gemist heb en de ambitie anders uitgelegd werd? Heeft het dan nut om nu een oordeel te velen over een jonge kern van Lede en al meteen de discussie op gang te brengen, of wil men stap voor stap mee werken en ervoor zorgen dat Lede inderdaad een rustig seizoen kan draaien en niet in degradatiegevaar terecht komt? Tuurlijk mag gezegd worden dat het sportief (nog?) niet is wat men hoopt dat het zal zijn maar meteen al alles afbreken gaat de zaak zeker niet vooruit helpen. Ambitie kan men pas hebben als al de rest stabiel op poten staat en vandaag is dat nog niet zo en morgen ook niet. Dat is alles wat ik zei DT om dan daarvoor meteen uit de groep te stappen dan zegt dat inderdaad dat je er nog niet klaar voor bent om positief mee te werken aan een nieuw verhaal en dat men verwacht dat het er meteen boenk op moet zijn. Dat is wat Bram bedoelt, hoogheidswaanzin na de gouden jaren heeft er voor gezorgd dat EA 90 uiteindelijk geschrapt wordt. En ergens zijn we daar allemaal mee “schuldig” aan want het kon nooit rap genoeg gaan om meteen weer die vlieger richting Europa te nemen. Is een beetje vanalles bij elkaar gegooid hier maar toch een poging om wat orde te scheppen in de reactie: 1) Er is een project voorgesteld wat full speed gaat gaan in 2025-2026 en nu is het een overgangsjaar om Lede te steunen. Fair enough maar dan stel ik mij wel de vraag of het slim is om al te veel in te zetten op een soort van Eendracht Aalst 2.0 gevoel of steek je dat dan ook niet beter in de koelkast tot voor het seizoen 2025-2026? 2) Het is vis noch vlees en het doet een mens voorlopig niks - dan moet je ook zien dat je niks gaat verbranden vooraleer het er is. Dat is geen kritiek maar wel een vaststelling waar goed moet over nagedacht worden hoe je dat gaat brengen. Je kan de Wally's en jMsen wel blijven afzeiken hier, maar je zal toch ook moeten luisteren naar de emotie die daarachter zit want daar zit ik ook mee - het is net zoals Lot hier ook zegt: je zit gisteren naar 2 ploegen te kijken waarmee de binding 0 is. Dan mag het project the best of the worst zijn, er zal toch iets van spark moeten komen en misschien moet die spark nog een beetje uitgesteld worden tot vraag en aanbod min of meer in evenwicht komen. Het kan niet de bedoeling zijn dat je zit te lachen met de stoten van uw eigen ploeg toch of wel? Is dat hard op basis van 1 match: tuurlijk - is dat representatief voor wat het seizoen gaat brengen? Ook niet. MAAR: het is na die persconferentie wel het enige wat er voorlopig is om u een beeld te geven van wat het voor dit seizoen kan zijn/worden. 3) Hoe je het ook draait of keert - een voetbalproject gaat altijd gepaard gaan met resultaten van het product. Niemand verwacht een kampioenenploeg maar een redding of middenmoot krijg je ook niet op bestelling. Gisteren was het de basisploeg van Lede die op het veld stond en die het dit seizoen zal moeten doen toch en die eerste kennismaking is niet goed bevallen, punt. Had dat een thuismatch geweest in het PC-stadion, had dat nefast kunnen zijn. Dat is niet om stokken in de wielen te steken of om ambetant te doen, maar de bezielers van het project gaan daar wel rekening moeten mee blijven houden. Ik weet niet hoeveel er waren van die mannen of van de pleitbezorgers van het nieuwe project, maar daar moet je ook echt wel iets mee. 4) De stukken in het cursief zijn exact wat ik gisteren bedoelde met het behoeden voor persoonlijk aangevallen voelen door kritiek. Er was inderdaad hoogheidswaanzin maar er zijn ook evenveel momenten geweest dat het dubbeltje de verkeerde kant opviel en dat heeft ook impact gehad en heeft er ook voor gezorgd dat de supporters vaak aan het zelfde zeel hebben getrokken. Wat als de stad de grond toch aan Ghelamco/EA had gegeven ipv aan Movianto, wat als je uw match op Diegem wel gewoon had gewonnen vooraleer Covid de competitie stopzette,... Voor heel veel mensen is dit project nieuw en komt het uit het niets. Voor anderen is dit niet zo, zijn ze er al een hele tijd mee bezig en is het aanvaardingsproces dat dit het dan moet zijn misschien al veel langer een uitgemaakte zaak. Misschien zit daar al de overtuiging en de energie om het nieuwe hoofdstuk te schrijven? En ja, ik dacht dat ik ook al zo ver was nadat EA90 vorig jaar en ook voordien al niet meer was, wat het moest zijn. Maar om dan gisteren eens zo'n match mee te pikken - dan zie je toch dat er nog veel gaat moeten gebeuren. Dan treedt de realiteit binnen en die was pijnlijk. En als ik zo'n gevoel al heb, dan gaat het bij de aanhangers van stamnr 90 nog een pak erger/dieper snijden. Als elke uiting van een slecht gevoel dan gaat beantwoord worden zoals gisteren hier als op sociale media, dan gaat het nieuwe project een kort leven beschoren zijn. Het is immers ook niet omdat er nu een intentieverklaring is die in verstaanbaar NL is opgemaakt dat we er zijn hé. Dus voor de mensen die er zich van dag 1 willen achter scharen - chapeau en jullie zullen meer dan ooit op dezelfde lijn moeten zitten en vertrouwen hebben in elkaar dat dit goed komt. Ik ben er nog niet... |
12 Aug 2024, 11:37 |
|
forumlegende
Mja, typisch Aalst zeker. Wit of zwart. Terwijl er honderden tinten grijs zijn. Soms word ik daar toch heel moe van.
|
12 Aug 2024, 12:16 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Was gisteren met nieuwe truitjes in het groen/rood, was er niet gezegd dat het groen/wit op verplaatsing en wit/zwart voor de thuismatchen ging zijn?
Rood zit toch niet in de 2 clubs of is dat al voor volgend jaar als Appelterre er bij komt . |
12 Aug 2024, 12:46 |
|
Vaste Waarde
De nieuwe truitjes komen pas vanaf 25/8 en de nieuwe in zwart wit zijn voorgesteld op de vergadering in het stadion en live te herbekijken op TV Oost.
@DT iedereen die er mee bezig is beseft maar al te goed dat 1 het eendracht gevoel er nog niet kan zijn en ook voor mij is het de vraag of dat er ooit nog kan zijn bij mezelf. Is er iemand die dat al meteen verwacht voor het nog moet beginnnen ? Als je volgend jaar wil beginnen moet je nu wel iemand hebben die wil bouwen van in het begin om daar ooit te geraken als dat al zal kunnen. Een sabbatjaar/overgangsjaar is ook meermaals openlijk uitgesproken dus dan weet je dat niet degraderen middenmoot het maximum is. Verwacht er iemand meer dan zal die week na week zwaar teleurgesteld worden dat is juist. Mijn idee erover was dan ook laat het PC stadion gerust , doe de werken die nodig zijn tijdens het jaar en begin eraan als er al een basis op poten staat. Tot zover mijn idee want ik ben geen bestuurder of lid van dus als de stad en Lede beslissen om het Pc stadion te gebruiken dat zullen ze inderdaad moeten zien dat ze zich net daardoor niet verbranden nog voor het begint. |
12 Aug 2024, 13:10 |
|
Pagina 9 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 13 Volgende |