|
Pagina 17 van 19 |
[ 275 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst Lede
Degradatie.
- De drie laatst gerangschikte clubs van iedere reeks dalen rechtstreeks naar de provinciale reeksen. - Daarnaast worden twee deelnemers aangeduid (normaal de 13e uit elke reeks) voor de "Eindronde dalen 3e afdeling VV" die uit één enkele wedstrijd bestaat. - Daaruit komen nul, 1 of 2 bijkomende dalers, afhankelijk van het aantal rechtstreekse dalers uit de 1e afdeling VV (2, 3 of 4). - Indien er een bijkomende daler noodzakelijk is, degradeert de verliezer daarvan naar de provinciale reeksen. - Indien er twee bijkomende dalers noodzakelijk zijn, dalen beide deelnemers naar de provinciale reeksen. bron : voetbalexpress _________________ WOEF |
16 Mar 2025, 17:45 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
rataplan schreef: Degradatie. - De drie laatst gerangschikte clubs van iedere reeks dalen rechtstreeks naar de provinciale reeksen. - Daarnaast worden twee deelnemers aangeduid (normaal de 13e uit elke reeks) voor de "Eindronde dalen 3e afdeling VV" die uit één enkele wedstrijd bestaat. - Daaruit komen nul, 1 of 2 bijkomende dalers, afhankelijk van het aantal rechtstreekse dalers uit de 1e afdeling VV (2, 3 of 4). - Indien er een bijkomende daler noodzakelijk is, degradeert de verliezer daarvan naar de provinciale reeksen. - Indien er twee bijkomende dalers noodzakelijk zijn, dalen beide deelnemers naar de provinciale reeksen. bron : voetbalexpress Na de winst van Sint Denijs,Wielsbeke,Grotenberge en Drongen is zelf een rechtstreekse degradatie nog niet uitgesloten. Het zou dan wel al serieus moeten tegen gaan maar in voetbal kan alles. In 1ste provinciale ook enkele mooie derby’s ![]() |
16 Mar 2025, 18:23 |
|
![]() |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4859 Leeftijd: 45 Locatie: Hofstade ![]() |
iendrachter schreef: rataplan schreef: Degradatie. - De drie laatst gerangschikte clubs van iedere reeks dalen rechtstreeks naar de provinciale reeksen. - Daarnaast worden twee deelnemers aangeduid (normaal de 13e uit elke reeks) voor de "Eindronde dalen 3e afdeling VV" die uit één enkele wedstrijd bestaat. - Daaruit komen nul, 1 of 2 bijkomende dalers, afhankelijk van het aantal rechtstreekse dalers uit de 1e afdeling VV (2, 3 of 4). - Indien er een bijkomende daler noodzakelijk is, degradeert de verliezer daarvan naar de provinciale reeksen. - Indien er twee bijkomende dalers noodzakelijk zijn, dalen beide deelnemers naar de provinciale reeksen. bron : voetbalexpress Na de winst van Sint Denijs,Wielsbeke,Grotenberge en Drongen is zelf een rechtstreekse degradatie nog niet uitgesloten. Het zou dan wel al serieus moeten tegen gaan maar in voetbal kan alles. In 1ste provinciale ook enkele mooie derby’s ![]() Alles op scherp nu - voorsmaakje voor volgend jaar ![]() |
16 Mar 2025, 18:51 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
hoe was het nu ook alweer met die clausule... bij degradatie uit het nationaal voetbal geen voetbal meer in het PC.....
![]() _________________ WOEF |
17 Mar 2025, 0:19 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1913 Locatie: Oilsjt tiens. ![]() |
iendrachter schreef: rataplan schreef: Degradatie. - De drie laatst gerangschikte clubs van iedere reeks dalen rechtstreeks naar de provinciale reeksen. - Daarnaast worden twee deelnemers aangeduid (normaal de 13e uit elke reeks) voor de "Eindronde dalen 3e afdeling VV" die uit één enkele wedstrijd bestaat. - Daaruit komen nul, 1 of 2 bijkomende dalers, afhankelijk van het aantal rechtstreekse dalers uit de 1e afdeling VV (2, 3 of 4). - Indien er een bijkomende daler noodzakelijk is, degradeert de verliezer daarvan naar de provinciale reeksen. - Indien er twee bijkomende dalers noodzakelijk zijn, dalen beide deelnemers naar de provinciale reeksen. bron : voetbalexpress Na de winst van Sint Denijs,Wielsbeke,Grotenberge en Drongen is zelf een rechtstreekse degradatie nog niet uitgesloten. Het zou dan wel al serieus moeten tegen gaan maar in voetbal kan alles. In 1ste provinciale ook enkele mooie derby’s ![]() Vanwaar dat leedvermaak? Iedereen wist toch dat dit een overgangsjaar was, dat is meerdere malen zelfs letterlijk gezegd. Sportief doet dit seizoen er niet echt toe. Misschien zijn ze er te hard en te snel ingevlogen met hun 'naar volgend seizoen toe' waardoor de huidige kern er wsl niet meer van wakker ligt, maar los van dat begrijp ik de kritiek niet goed. |
17 Mar 2025, 11:19 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
AlostanA schreef: iendrachter schreef: rataplan schreef: Degradatie. - De drie laatst gerangschikte clubs van iedere reeks dalen rechtstreeks naar de provinciale reeksen. - Daarnaast worden twee deelnemers aangeduid (normaal de 13e uit elke reeks) voor de "Eindronde dalen 3e afdeling VV" die uit één enkele wedstrijd bestaat. - Daaruit komen nul, 1 of 2 bijkomende dalers, afhankelijk van het aantal rechtstreekse dalers uit de 1e afdeling VV (2, 3 of 4). - Indien er een bijkomende daler noodzakelijk is, degradeert de verliezer daarvan naar de provinciale reeksen. - Indien er twee bijkomende dalers noodzakelijk zijn, dalen beide deelnemers naar de provinciale reeksen. bron : voetbalexpress Na de winst van Sint Denijs,Wielsbeke,Grotenberge en Drongen is zelf een rechtstreekse degradatie nog niet uitgesloten. Het zou dan wel al serieus moeten tegen gaan maar in voetbal kan alles. In 1ste provinciale ook enkele mooie derby’s ![]() Vanwaar dat leedvermaak? Iedereen wist toch dat dit een overgangsjaar was, dat is meerdere malen zelfs letterlijk gezegd. Sportief doet dit seizoen er niet echt toe. Misschien zijn ze er te hard en te snel ingevlogen met hun 'naar volgend seizoen toe' waardoor de huidige kern er wsl niet meer van wakker ligt, maar los van dat begrijp ik de kritiek niet goed. Dat is zeker geen leedvermaak maar gewoon de situatie wat ze is. Ik vind dat het sportieve er dit seizoen wel al toe doet anders konden ze ook pas volgend seizoen met hun nieuw project beginnen toch? Dat er met deze kern geen eindronde of promotie in zat is de logica zelve maar het zou toch niet mogen dat je met een versterkte ploeg nog in de problemen kan komen na zo een begin van het seizoen? Waarom hebben ze dan die versterkingen nog gehaald? En dan ga je de trainer zijn contract nog verlengen ook op een moment dat de doelstelling nog niet bereikt is. Ik denk dat met de huidige contractverlengingen en de nieuwkomers tot nu toe de ambitie naar volgend seizoen toe te hoog gegrepen is. Promotie is een must was het toch? Ik zou zeggen bekijk de ploeg van Mandel is en zie is wat daar op de bank zit en die spelen ook niet zomaar eventjes los kampioen. |
17 Mar 2025, 13:47 |
|
![]() |
|
Ancien
iendrachter schreef: AlostanA schreef: iendrachter schreef: Na de winst van Sint Denijs,Wielsbeke,Grotenberge en Drongen is zelf een rechtstreekse degradatie nog niet uitgesloten. Het zou dan wel al serieus moeten tegen gaan maar in voetbal kan alles. In 1ste provinciale ook enkele mooie derby’s ![]() Vanwaar dat leedvermaak? Iedereen wist toch dat dit een overgangsjaar was, dat is meerdere malen zelfs letterlijk gezegd. Sportief doet dit seizoen er niet echt toe. Misschien zijn ze er te hard en te snel ingevlogen met hun 'naar volgend seizoen toe' waardoor de huidige kern er wsl niet meer van wakker ligt, maar los van dat begrijp ik de kritiek niet goed. Dat is zeker geen leedvermaak maar gewoon de situatie wat ze is. Ik vind dat het sportieve er dit seizoen wel al toe doet anders konden ze ook pas volgend seizoen met hun nieuw project beginnen toch? Dat er met deze kern geen eindronde of promotie in zat is de logica zelve maar het zou toch niet mogen dat je met een versterkte ploeg nog in de problemen kan komen na zo een begin van het seizoen? Waarom hebben ze dan die versterkingen nog gehaald? En dan ga je de trainer zijn contract nog verlengen ook op een moment dat de doelstelling nog niet bereikt is. Ik denk dat met de huidige contractverlengingen en de nieuwkomers tot nu toe de ambitie naar volgend seizoen toe te hoog gegrepen is. Promotie is een must was het toch? Ik zou zeggen bekijk de ploeg van Mandel is en zie is wat daar op de bank zit en die spelen ook niet zomaar eventjes los kampioen. Klopt helemaal, misschien starten ze met een B-ploeg? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
17 Mar 2025, 17:33 |
|
![]() |
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 294 Locatie: Lebbeke ![]() |
Allesweter schreef: Van Van peteghem kan ik nog begrijpen dat hij speelt alhoewel hij de laatste weken zeer zwak is en 1 jaar verlenging had genoeg geweest Van poelvoorde speelt waarschijnlijk omdat er vooraan werkelijk niets deftig is buiten koffie en zwart constant gekwetst is Van poelvoorde zou naar eeklo gazn Van Poelvoorde zou stoppen volgens artikel in HLN |
19 Mar 2025, 14:09 |
|
![]() |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4859 Leeftijd: 45 Locatie: Hofstade ![]() |
Jules Bocandé schreef: Allesweter schreef: Van Van peteghem kan ik nog begrijpen dat hij speelt alhoewel hij de laatste weken zeer zwak is en 1 jaar verlenging had genoeg geweest Van poelvoorde speelt waarschijnlijk omdat er vooraan werkelijk niets deftig is buiten koffie en zwart constant gekwetst is Van poelvoorde zou naar eeklo gazn Van Poelvoorde zou stoppen volgens artikel in HLN Yep, het is Zwart die in principe naar Eeklo trekt. |
19 Mar 2025, 16:12 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 767 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde ![]() |
DT schreef: waly 2 schreef: gewoon jong lede die van naam veranderd is... ![]() ![]() Altijd welkom op de vergadering van het nieuwe supporterscollectief op 13 maart... Zoek nog steeds naar een verslag 9 dagen na de vergadering |
22 Mar 2025, 11:12 |
|
![]() |
|
Ancien
wevege schreef: DT schreef: waly 2 schreef: gewoon jong lede die van naam veranderd is... ![]() ![]() Altijd welkom op de vergadering van het nieuwe supporterscollectief op 13 maart... Zoek nog steeds naar een verslag 9 dagen na de vergadering Aangezien het een vergadering was opgezet door supporters voor supporters met goede interactie uit verschillende invalshoeken (zoals de huidige grieven van de supporters, de zaken die goed lopen, de zaken die minder lopen, de zaken waarvan de supporters willen dat ze hoog op de agenda komen van het supporterscollectief, enz.) zijn we nog druk bezig met die input te verwerken en te bekijken waar de supporters (willen dat het collectief) effectief een toegevoegde waarde kunnen/kan betekenen. Zoals gemeld tijdens de vergadering start ook de nieuwe general manager van de club pas formeel op 1 april waardoor er dan ook meer duidelijk zal worden waar de grootste noden liggen. Naast deze interactie werd ook het supporterscollectief zelf voorgesteld alsook het opzet en het doel ervan en de toekomstige financiering. Voor meer informatie over het collectief, haar werking en haar statuten, verwijzen we graag naar de website van het collectief: https://witenzwet.be/ |
24 Mar 2025, 8:46 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Rare moment om de komst van Vadis aan te kondigen terwijl je nog niet gered bent.
Net zoals de onbegrijpelijke contractverlenging van de trainer die niet kon wachten tot na het seizoen. Los daarvan zou dat indien hij fit geraakt en blijft een toptransfer zijn voor dit niveau, ware het niet dat hij op zijn 36 al 1 tot 2 seizoenen weinig of niet gespeeld heeft en al blessuregevoelig was. We weten allemaal hoe het in het verleden bij EA ging als er kleppers van hoog niveau werden aangetrokken. Je zit voor de positie 8 ook al met Lanckman,Remacle,Van Den Eeckhout.... Positie 6 is met Rosschaert en Dekuyper ook al dubbel bezet en voor de positie 10 zullen ze rekenen op Hornick en niet Van Peteghem mag ik hopen. Als er na Vadis maar 1 transfer meer bij komt lijkt het mij op verschillende posities toch nog te weinig. Centraal achterin moet er nog een ervaren speler bij (Burssens,De Backer,Vervoort?). Op linksachter ook (Wantens,Jelle Geenens?) en een alternatief voor Triest. Voor de flanken moeten ze ook Koffi nog verlengen. Als zoals gezegd promotie een must is dan moet elke positie dubbel bezet zijn zonder al te veel kwaliteitsverlies. Maar beginnen bij het begin en eerst nog wat punten sprokkelen of het nieuw project start met een fiasco in provinciale. Al de spelers die hier vertrekken zakken af naar dat niveau, dat zegt ook voldoende. |
29 Mar 2025, 8:50 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
iendrachter schreef: Rare moment om de komst van Vadis aan te kondigen terwijl je nog niet gered bent. Net zoals de onbegrijpelijke contractverlenging van de trainer die niet kon wachten tot na het seizoen. Los daarvan zou dat indien hij fit geraakt en blijft een toptransfer zijn voor dit niveau, ware het niet dat hij op zijn 36 al 1 tot 2 seizoenen weinig of niet gespeeld heeft en al blessuregevoelig was. We weten allemaal hoe het in het verleden bij EA ging als er kleppers van hoog niveau werden aangetrokken. Je zit voor de positie 8 ook al met Lanckman,Remacle,Van Den Eeckhout.... Positie 6 is met Rosschaert en Dekuyper ook al dubbel bezet en voor de positie 10 zullen ze rekenen op Hornick en niet Van Peteghem mag ik hopen. Als er na Vadis maar 1 transfer meer bij komt lijkt het mij op verschillende posities toch nog te weinig. Centraal achterin moet er nog een ervaren speler bij (Burssens,De Backer,Vervoort?). Op linksachter ook (Wantens,Jelle Geenens?) en een alternatief voor Triest. Voor de flanken moeten ze ook Koffi nog verlengen. Als zoals gezegd promotie een must is dan moet elke positie dubbel bezet zijn zonder al te veel kwaliteitsverlies. Maar beginnen bij het begin en eerst nog wat punten sprokkelen of het nieuw project start met een fiasco in provinciale. Al de spelers die hier vertrekken zakken af naar dat niveau, dat zegt ook voldoende. Voor dit niveau toch serieuze aanwinst vind ik als hij fysiek in orde geraakt Kijk maar naar nainggolan bij Lokeren ,die 2 jaar bijna niet gevoetbald had. Denk dat het de bedoeling is om Lanckman achteraan te posten ,wat men met De kuyper in geval van nood ook kan doen Vooraan moet er nog wat bij ingeval Triest moest uitvallen. En voor achteraan links zie ik Jelle Geeneens terug komen Toch wel stevig elftal vind ik voor dit niveau |
29 Mar 2025, 10:16 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
mij zie je volgend seizoen niet in het PC. Ik kan mij niet vinden in meerdere keuzes op sportief vlak. Promotie volgend seizoen een must ? In het slechtste geval zak je dit seizoen naar 1ste provinciale... Goed bezig jongens, goed bezig.
_________________ WOEF |
29 Mar 2025, 11:01 |
|
![]() |
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2658 Leeftijd: 68 Locatie: Oilsjt ![]() |
iendrachter schreef: Rare moment om de komst van Vadis aan te kondigen terwijl je nog niet gered bent. Net zoals de onbegrijpelijke contractverlenging van de trainer die niet kon wachten tot na het seizoen. Los daarvan zou dat indien hij fit geraakt en blijft een toptransfer zijn voor dit niveau, ware het niet dat hij op zijn 36 al 1 tot 2 seizoenen weinig of niet gespeeld heeft en al blessuregevoelig was. We weten allemaal hoe het in het verleden bij EA ging als er kleppers van hoog niveau werden aangetrokken. Je zit voor de positie 8 ook al met Lanckman,Remacle,Van Den Eeckhout.... Positie 6 is met Rosschaert en Dekuyper ook al dubbel bezet en voor de positie 10 zullen ze rekenen op Hornick en niet Van Peteghem mag ik hopen. Als er na Vadis maar 1 transfer meer bij komt lijkt het mij op verschillende posities toch nog te weinig. Centraal achterin moet er nog een ervaren speler bij (Burssens,De Backer,Vervoort?). Op linksachter ook (Wantens,Jelle Geenens?) en een alternatief voor Triest. Voor de flanken moeten ze ook Koffi nog verlengen. Als zoals gezegd promotie een must is dan moet elke positie dubbel bezet zijn zonder al te veel kwaliteitsverlies. Maar beginnen bij het begin en eerst nog wat punten sprokkelen of het nieuw project start met een fiasco in provinciale. Al de spelers die hier vertrekken zakken af naar dat niveau, dat zegt ook voldoende. Dat wisten wij toch van in het begin, want dit seizoen is een overgangsjaar met de spelers die Lede heeft aangetrokken om niet te zakken. Er zijn te hoge verwachtingen gesteld omdat wij in het begin van het seizoen op een wolk leefden, ik had een terugval ingeschat en deze is dan ook gekomen. En daarin heb je gelijk de kwaliteit van de huidige spelerskern is meer dan onvoldoende! Volgend seizoen beter en met volle ambitie ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
29 Mar 2025, 11:05 |
|
Pagina 17 van 19 |
[ 275 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 Volgende |