|
Pagina 18 van 19 |
[ 274 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst Lede
rataplan schreef: mij zie je volgend seizoen niet in het PC. Ik kan mij niet vinden in meerdere keuzes op sportief vlak. Promotie volgend seizoen een must ? In het slechtste geval zak je dit seizoen naar 1ste provinciale... Goed bezig jongens, goed bezig. Kan ik best begrijpen, alleen al de contractverlenging van de trainer is een beslissing die supporters zal kosten. Voor provinciaal voetbal pas ik ook maar daar zou die sportieve cel van Lede wel op hun plaats zitten. Gezien de ambitie van naar 1ste amateur te willen in 5 jaar gaan ze daar op termijn toch ook eens kuis moeten in houden. Iemand als een Kristof Arijs, sportief manager van Knokke en afkomstig uit Aalst lijkt mij daar wel een geschikt profiel voor. Dit was een overgangsjaar zonder ambitie maar om het nu zo ver te laten komen dat je kan zakken terwijl de ambitie linkerkolom was….. Staat natuurlijk allemaal dicht op elkaar maar als je de reeks nederlagen en het spelpeil ziet weet ik niet tegen wie ze nog punten gaan pakken, gelukkig kan ik voetbal alles zeker. |
29 Mar 2025, 12:18 |
|
![]() |
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5598 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke ![]() |
Als ze vandaag verliezen, wat me bijna een zekerheid lijkt, zouden ze de trainer moeten buiten smijten. En dan met een frisse wind de laatste 3 matchen ingaan. Eventueel een overgangsfiguur enkel voor deze 3 matchen.
Spijtig dat Bekir Celik niet meer vrij is. |
30 Mar 2025, 11:12 |
|
![]() |
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5598 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke ![]() |
En dan voor volgend seizoen een Cornelis of Tant ofzo proberen halen.
Maar kans is klein dat ze hem gaan buiten smijten spijtig genoeg. Ook al zou de overeenkomst voor volgend seizoen momenteel enkel mondeling zijn en nog niet getekend. |
30 Mar 2025, 11:15 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: En dan voor volgend seizoen een Cornelis of Tant ofzo proberen halen. Maar kans is klein dat ze hem gaan buiten smijten spijtig genoeg. Ook al zou de overeenkomst voor volgend seizoen momenteel enkel mondeling zijn en nog niet getekend. Er zijn idd genoeg trainers vrij die al iets bewezen hebben, ook een Spaenhoven of Emilio Ferrera. Al zou ik persoonlijk ook voor een jongere coach gaan met Cornelis. Zelf al pakken ze nu nog 12/12 ,wat zeer onwaarschijnlijk is,aan het volgende seizoen moet je sowieso met een nieuwe trainer starten, dat ziet iedereen buiten diegene die erover beslissen. Als die overeenkomst nu enkele weken later nog steeds enkel mondeling is zegt dat ook voldoende. |
30 Mar 2025, 14:29 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Zwakke eerste helft
Beste dit seizoen 2 e helft. Uitblinkers Remacle Lanckman V D Eeckhout. Mandel zwak ,begrijp niet dat zij eerste staan Als we afwerken staat er 4 -0 op het scorebord Remacle ondanks zijn leeftijd en gestalte,speler die we niet lang gaan kunnen houden. Deze week nog 2 versterkingen op komst |
30 Mar 2025, 18:01 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Allesweter schreef: Zwakke eerste helft Beste dit seizoen 2 e helft. Uitblinkers Remacle Lanckman V D Eeckhout. Mandel zwak ,begrijp niet dat zij eerste staan Als we afwerken staat er 4 -0 op het scorebord Remacle ondanks zijn leeftijd en gestalte,speler die we niet lang gaan kunnen houden. Deze week nog 2 versterkingen op komst Straffe en onverwachte stunt toch met deze ploeg. Ik heb de match op Mandel gezien via HLN en daar zijn we volledig weg gespeeld maar halen we toch ook nog een punt. Voor mij hebben ze wel de sterkste ploeg van de reeks, als je bekijkt wie er daar op de bank zit. Van Vaerenbergh wou naar hier niet komen voor een half seizoen maar zit daar dan op de bank. Ook 1 van hun sterkhouder Libbrecht was er vandaag niet bij. Aangezien ook Sint Denijs won waren de 3 punten vandaag ook echt wel nodig. Waar ze dringend moeten werk van maken is de contractverlenging van Nyarko of daar is een andere ploeg mee weg. Voor de rest zal het vermoedelijk Geenens zijn die terugkomt en een ervaren centrale verdediger denk ik. |
30 Mar 2025, 20:25 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lars Wantens heeft getekend voor 2 jaar
Opnieuw topper erbij |
02 Apr 2025, 21:07 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Allesweter schreef: Lars Wantens heeft getekend voor 2 jaar Opnieuw topper erbij Nu hopelijk nog een nieuwe klepper als Burssens erbij en het huiswerk zal af zijn zeker? Kan ook dat ze rekenen op Dekuyper of Lanckman als alternatief voor Bauwens en Favoreel centraal achterin en daar geen versterking meer halen. Nu we zulke flankspelers hebben is het hopen dat Triest een gans seizoen fit kan blijven want zo een type hebben we (nog) niet als vervanger. |
02 Apr 2025, 22:00 |
|
![]() |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4859 Leeftijd: 45 Locatie: Hofstade ![]() |
iendrachter schreef: Allesweter schreef: Lars Wantens heeft getekend voor 2 jaar Opnieuw topper erbij Nu hopelijk nog een nieuwe klepper als Burssens erbij en het huiswerk zal af zijn zeker? Kan ook dat ze rekenen op Dekuyper of Lanckman als alternatief voor Bauwens en Favoreel centraal achterin en daar geen versterking meer halen. Nu we zulke flankspelers hebben is het hopen dat Triest een gans seizoen fit kan blijven want zo een type hebben we (nog) niet als vervanger. Bij een eventuele blessure van Triest kan er dan zonder targetspits gespeeld worden met een plat 2-spitsensysteem ook natuurlijk met Straetman, Ndefe, Verkimpe, Koffi, enz. Beetje zoals afgelopen zondag... Er zal volgend seizoen toch tactisch flexibel moeten kunnen gespeeld worden. |
03 Apr 2025, 7:45 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 767 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde ![]() |
Kan iemand al een mogelijk type elftal op papier zetten na de contractverlengingen en de transfers inclusief de bankzitters?
|
03 Apr 2025, 13:56 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09 Berichten: 555 Leeftijd: 34 ![]() |
wevege schreef: Kan iemand al een mogelijk type elftal op papier zetten na de contractverlengingen en de transfers inclusief de bankzitters? Triest Ndefe. Hornick Straetman Odjidja-Remacle Wantens De Cuyper Favoreel Geenens Londot Bank Cooman-Rasschaert-Bauwens-Lanckman-Koffi Als iedereen fit en in vorm is kan dit het worden. Je kan ook met 2 in de spits spelen en Koffi zetten. Al denk ik wel dat bij de huidige trainer Van Peteghem altijd in de kern zal zitten. ![]() Wat mij betreft mag er nog een cv bij.(Burssens aub!) Je hebt ook nog jongens als Verkimpe, Vd Eeckhout en Rosschaert die weinig tot geen kwaliteitsverlies zouden betekenen moesten ze er in komen. |
03 Apr 2025, 15:26 |
|
![]() |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4859 Leeftijd: 45 Locatie: Hofstade ![]() |
Josken11 schreef: wevege schreef: Kan iemand al een mogelijk type elftal op papier zetten na de contractverlengingen en de transfers inclusief de bankzitters? Triest Ndefe. Hornick Straetman Odjidja-Remacle Wantens De Cuyper Favoreel Geenens Londot Bank Cooman-Rasschaert-Bauwens-Lanckman-Koffi Als iedereen fit en in vorm is kan dit het worden. Je kan ook met 2 in de spits spelen en Koffi zetten. Al denk ik wel dat bij de huidige trainer Van Peteghem altijd in de kern zal zitten. ![]() Wat mij betreft mag er nog een cv bij.(Burssens aub!) Je hebt ook nog jongens als Verkimpe, Vd Eeckhout en Rosschaert die weinig tot geen kwaliteitsverlies zouden betekenen moesten ze er in komen. Van het trio Vadis, Hornick en Remacle moet er minstens 1 uit ten voordele van een stofzuiger hoor of je wordt in 3de amateur gewoon fysiek overlopen. Die breker zal ook naar links moeten uitvallen om gaten te dichten voor uw (veel te) aanvallende linkerflank... Het minder renderen van Panneel bij ons was mede te wijten aan de beperkte complementariteit met Wantens bijvoorbeeld... |
03 Apr 2025, 17:05 |
|
![]() |
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 294 Locatie: Lebbeke ![]() |
DT schreef: Josken11 schreef: wevege schreef: Kan iemand al een mogelijk type elftal op papier zetten na de contractverlengingen en de transfers inclusief de bankzitters? Triest Ndefe. Hornick Straetman Odjidja-Remacle Wantens De Cuyper Favoreel Geenens Londot Bank Cooman-Rasschaert-Bauwens-Lanckman-Koffi Als iedereen fit en in vorm is kan dit het worden. Je kan ook met 2 in de spits spelen en Koffi zetten. Al denk ik wel dat bij de huidige trainer Van Peteghem altijd in de kern zal zitten. ![]() Wat mij betreft mag er nog een cv bij.(Burssens aub!) Je hebt ook nog jongens als Verkimpe, Vd Eeckhout en Rosschaert die weinig tot geen kwaliteitsverlies zouden betekenen moesten ze er in komen. Van het trio Vadis, Hornick en Remacle moet er minstens 1 uit ten voordele van een stofzuiger hoor of je wordt in 3de amateur gewoon fysiek overlopen. Die breker zal ook naar links moeten uitvallen om gaten te dichten voor uw (veel te) aanvallende linkerflank... Het minder renderen van Panneel bij ons was mede te wijten aan de beperkte complementariteit met Wantens bijvoorbeeld... Toch wel veel volk centraal in het middenveld met Vadis, Remacle, Hornick, Van Peteghem, Van Den Eeckhout, Van Leuven (overgekomen van de jeugd). En dan Lanckman en Dekuyper die zowel centraal in de verdediging als middenveld kunnen spelen. Vadis was natuurlijk al een blessuregevoelige speler bij Gent. |
03 Apr 2025, 23:13 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Josken11 schreef: wevege schreef: Kan iemand al een mogelijk type elftal op papier zetten na de contractverlengingen en de transfers inclusief de bankzitters? Triest Ndefe. Hornick Straetman Odjidja-Remacle Wantens De Cuyper Favoreel Geenens Londot Bank Cooman-Rasschaert-Bauwens-Lanckman-Koffi Als iedereen fit en in vorm is kan dit het worden. Je kan ook met 2 in de spits spelen en Koffi zetten. Al denk ik wel dat bij de huidige trainer Van Peteghem altijd in de kern zal zitten. ![]() Wat mij betreft mag er nog een cv bij.(Burssens aub!) Je hebt ook nog jongens als Verkimpe, Vd Eeckhout en Rosschaert die weinig tot geen kwaliteitsverlies zouden betekenen moesten ze er in komen. Van het trio Vadis, Hornick en Remacle moet er minstens 1 uit ten voordele van een stofzuiger hoor of je wordt in 3de amateur gewoon fysiek overlopen. Die breker zal ook naar links moeten uitvallen om gaten te dichten voor uw (veel te) aanvallende linkerflank... Het minder renderen van Panneel bij ons was mede te wijten aan de beperkte complementariteit met Wantens bijvoorbeeld... Akkoord tegen de sterkere tegenstanders maar volgend seizoen zullen er nog meer ploegen zoals St Denijs zich komen ingraven en dan mag er toch wat meer durf tegenover staan als dit jaar. Nu goed, met deze kern moet een bekwame coach tactisch flexibel kunnen zijn. 1 spits, 2 spitsen, met 3 achteraan... Het is aan Sandy om er iets van te maken. |
04 Apr 2025, 9:02 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Josken11 schreef: wevege schreef: Kan iemand al een mogelijk type elftal op papier zetten na de contractverlengingen en de transfers inclusief de bankzitters? Triest Ndefe. Hornick Straetman Odjidja-Remacle Wantens De Cuyper Favoreel Geenens Londot Bank Cooman-Rasschaert-Bauwens-Lanckman-Koffi Als iedereen fit en in vorm is kan dit het worden. Je kan ook met 2 in de spits spelen en Koffi zetten. Al denk ik wel dat bij de huidige trainer Van Peteghem altijd in de kern zal zitten. ![]() Wat mij betreft mag er nog een cv bij.(Burssens aub!) Je hebt ook nog jongens als Verkimpe, Vd Eeckhout en Rosschaert die weinig tot geen kwaliteitsverlies zouden betekenen moesten ze er in komen. Van het trio Vadis, Hornick en Remacle moet er minstens 1 uit ten voordele van een stofzuiger hoor of je wordt in 3de amateur gewoon fysiek overlopen. Die breker zal ook naar links moeten uitvallen om gaten te dichten voor uw (veel te) aanvallende linkerflank... Het minder renderen van Panneel bij ons was mede te wijten aan de beperkte complementariteit met Wantens bijvoorbeeld... Akkoord tegen de sterkere tegenstanders maar volgend seizoen zullen er nog meer ploegen zoals St Denijs zich komen ingraven en dan mag er toch wat meer durf tegenover staan als dit jaar. Nu goed, met deze kern moet een bekwame coach tactisch flexibel kunnen zijn. 1 spits, 2 spitsen, met 3 achteraan... Het is aan Sandy om er iets van te maken. |
04 Apr 2025, 9:02 |
|
Pagina 18 van 19 |
[ 274 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 Volgende |