|
Pagina 11 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst Lede
Zou er wat volk geweest zijn tegen Brakel
Uitslag 2 2 |
25 Aug 2024, 22:08 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Allesweter schreef: Zou er wat volk geweest zijn tegen Brakel Uitslag 2 2 Ik was positief verbaasd, zowel over het aantal toeschouwers als over het geleverde spel. |
25 Aug 2024, 23:15 |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4833 Leeftijd: 45 Locatie: Hofstade |
Josken11 schreef: Allesweter schreef: Zou er wat volk geweest zijn tegen Brakel Uitslag 2 2 Ik was positief verbaasd, zowel over het aantal toeschouwers als over het geleverde spel. Dat eerste kan natuurlijk ook te maken hebben gehad met het feit dat het gratis was, maar allez ik ben vooral blij voor dat tweede - want de matchen die ik al zag, beloofden niet veel goeds.... Hopelijk was zondag dan de ware aard van de ploeg. |
27 Aug 2024, 9:35 |
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5579 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Josken11 schreef: Allesweter schreef: Zou er wat volk geweest zijn tegen Brakel Uitslag 2 2 Ik was positief verbaasd, zowel over het aantal toeschouwers als over het geleverde spel. Dat eerste kan natuurlijk ook te maken hebben gehad met het feit dat het gratis was, maar allez ik ben vooral blij voor dat tweede - want de matchen die ik al zag, beloofden niet veel goeds.... Hopelijk was zondag dan de ware aard van de ploeg. Het was beter, maar verdedigend toch nog paar serieuze fouten. Meerdere keren dat een tegenstander te veel ruimte kreeg of helemaal alleen stond |
27 Aug 2024, 10:16 |
|
nieuw in de eerste ploeg
De eerste 20 minuten leek het wel opendeurdag. Daarna werd het wat beter, mede omdat Brakel toch ook niet zeer sterk was.
Anderzijds waren die spits (Zwart) ,Jelle De Crick en Van Peteghem (zoon van) toch lichtpunten. |
27 Aug 2024, 10:28 |
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Josken11 schreef: Allesweter schreef: Zou er wat volk geweest zijn tegen Brakel Uitslag 2 2 Ik was positief verbaasd, zowel over het aantal toeschouwers als over het geleverde spel. Dat eerste kan natuurlijk ook te maken hebben gehad met het feit dat het gratis was, maar allez ik ben vooral blij voor dat tweede - want de matchen die ik al zag, beloofden niet veel goeds.... Hopelijk was zondag dan de ware aard van de ploeg. Ik hoop het ook , want de wedstrijden op Harelbeke en Lebbeke waar ik aanwezig was waren zeker niet goed. Achteraan een ramp ,nochtans hoorde ik op Lebbeke dat er Achteraan nog wat zou bijkomen wat zeker geen overbodige luxe zou zijn. |
27 Aug 2024, 13:47 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Enkele oefenwedstrijden gezien en met deze kern praten over de linkerkolom/eindronde is niet realistisch.
Vorig seizoen 10de plaats en enkel Zwart bijgehaald en 2 keepers terwijl die reeks toch serieus versterkt is. Verdediging vond ik erg zwak, spelers als Saidy,De Crick,Leemans,Zwart vielen mij wel positief op. Als ik zie hoe moeilijk EA het vorig seizoen had tegen die beloftenploegen lijkt het mij ook geen cadeau om direct tegen Jong Beerschot uit te komen. Benieuwd hoe deze kern het er vanaf zal brengen. |
27 Aug 2024, 13:57 |
|
Het is dan wel niet meer SC Eendracht Aalst, maar de stijlbreuk met ons "bestuur" van vorig jaar is qua communicatie alvast wel duidelijk:
https://www.eendracht-aalst-lede.be/nie ... alst-lede/ https://www.eendracht-aalst-lede.be/nie ... wedstrijd/ |
30 Aug 2024, 15:21 |
|
Reserve
Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 288 Locatie: Lebbeke |
Lucas schreef: Het is dan wel niet meer SC Eendracht Aalst, maar de stijlbreuk met ons "bestuur" van vorig jaar is qua communicatie alvast wel duidelijk: https://www.eendracht-aalst-lede.be/nie ... alst-lede/ https://www.eendracht-aalst-lede.be/nie ... wedstrijd/ Laat ons hopen dat dit het nieuwe normaal is Beter doen dan vorig jaar lijkt me nu ook niet zo moeilijk (wat communicatie betreft). Als je de supporters wil overtuigen en meekrijgen in dit nieuwe verhaal moeten ze vooral op deze transparante wijze verder blijven communiceren. |
30 Aug 2024, 17:46 |
|
nieuw in de eerste ploeg
En dat plastiek en Arijs ook terug op de kar springen is toch positief.
Al 14 ondersteuners die zich geëngageerd hebben is ook positief , nu hangen we niet af van 1 persoon zoals vroeger. Hopelijk zijn we vertrokken voor een paar jaren , al zal dit seizoen nog moeilijk zijn voor de meeste supporters |
30 Aug 2024, 19:18 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Allesweter schreef: En dat plastiek en Arijs ook terug op de kar springen is toch positief. Al 14 ondersteuners die zich geëngageerd hebben is ook positief , nu hangen we niet af van 1 persoon zoals vroeger. Hopelijk zijn we vertrokken voor een paar jaren , al zal dit seizoen nog moeilijk zijn voor de meeste supporters Wees maar zeker dat het nog heel moeilijk is voor de Eendrachters. Hoe je het ook verpakt en verkoopt, volgend seizoen is het toch gewoon Jong Lede die aan het Heilig Hart speelt. Maar goed, de manier van communiceren spreekt aan en het zou mij niet verwonderen dat er meer supporters dan verhoopt opdagen de komende weken/maanden. |
30 Aug 2024, 19:35 |
|
nieuw in de eerste ploeg
luque schreef: Allesweter schreef: En dat plastiek en Arijs ook terug op de kar springen is toch positief. Al 14 ondersteuners die zich geëngageerd hebben is ook positief , nu hangen we niet af van 1 persoon zoals vroeger. Hopelijk zijn we vertrokken voor een paar jaren , al zal dit seizoen nog moeilijk zijn voor de meeste supporters Wees maar zeker dat het nog heel moeilijk is voor de Eendrachters. Hoe je het ook verpakt en verkoopt, volgend seizoen is het toch gewoon Jong Lede die aan het Heilig Hart speelt. Maar goed, de manier van communiceren spreekt aan en het zou mij niet verwonderen dat er meer supporters dan verhoopt opdagen de komende weken/maanden. En hofman is ook terug. (coppens-hofman) De voorzitter, meneer schollaert is toch ook een gerespecteerd bedrijfsleider. (baker tiley) |
31 Aug 2024, 13:39 |
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 757 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde |
Goede start, 1-0 winst tegen Beerschot 0-23
|
01 Sep 2024, 17:53 |
|
nieuw in de eerste ploeg
wevege schreef: Goede start, 1-0 winst tegen Beerschot 0-23 Was er wat volk aanwezig . |
01 Sep 2024, 18:17 |
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5579 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke |
Redelijk wat volk (600 man blijkbaar) en een leuke voetbal namiddag gehad.
Ook al is het niet meer stamnummer 90, als er een veelbelovend project met Iendracht Oilsjt in de naam, in wit zwarte kleuren in ons Pierre Cornelisstadion speelt, je daar veel bekende Iendracht gezichten (supporters, sponsors, ex-spelers als de broertjes Geenens en Jilke, ...) ziet, ... ga je automatisch meeleven en supporteren. En dan spring je automatisch mee recht bij de ontlading als het 1-0 wordt. Hopelijk komen de volgende weken nog veel twijfelaars terug en de echte Iendracht sfeer van voorheen zal zeker ook terug komen. |
01 Sep 2024, 19:15 |
|
Pagina 11 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 Volgende |