|
Pagina 5 van 19 |
[ 276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 19 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13182 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be ![]() |
Bericht Re: Eendracht Aalst Lede
DT schreef: Het opportunistische kantje weegt iets te zwaar door naar mijn gevoel en laat dat nu net ook een van de kenmerken zijn geweest van onze Turkse vrienden… voor dat opportunistische kantje was (en ben eigenlijk) ik ook het meest bevreesd, maar ik vond het wel sprekend dat Georges Arts eigenlijk het woord nam wanneer gevraagd werd wat de intenties van de Lede-kern eigenlijk was. Daar merk je dat ze als club minstens niet op eenzelfde golflengte zaten met het stadsbestuur in Lede (en dan kan je je daar wel vragen bij stellen natuurlijk) , maar dan vond ik het wel opvallend dat het niet de voorzitter is die eventjes persoonlijk "in the picture" wilt komen te staan, maar de sportief verantwoordelijke is die aangeeft dat hij en de club zich op (over?) de limieten zagen met het huidige Jong Lede. Had op dat moment die voorzitter het woord genomen en grote klap verkocht, dan waren ze mij meteen kwijt. Die horde lijkt mij dus minstens al een 1e keer (goed) genomen, alleen gaan ze die de komende maanden waarschijnlijk nog 100 keer moeten hernemen en zal dat team echt wel een stevig blok moeten zijn waarin alle ego's en opportunisten een plaats (of net niet) krijgen. en vanuit juridische kant zou ik nu al een flink contractje opmaken voor wat betreft "bad leavers" _________________ If you never try, you'll never know |
24 Jul 2024, 21:53 |
|
![]() |
|
Scholier
Bram schreef: DT schreef: Het opportunistische kantje weegt iets te zwaar door naar mijn gevoel en laat dat nu net ook een van de kenmerken zijn geweest van onze Turkse vrienden… voor dat opportunistische kantje was (en ben eigenlijk) ik ook het meest bevreesd, maar ik vond het wel sprekend dat Georges Arts eigenlijk het woord nam wanneer gevraagd werd wat de intenties van de Lede-kern eigenlijk was. Daar merk je dat ze als club minstens niet op eenzelfde golflengte zaten met het stadsbestuur in Lede (en dan kan je je daar wel vragen bij stellen natuurlijk) , maar dan vond ik het wel opvallend dat het niet de voorzitter is die eventjes persoonlijk "in the picture" wilt komen te staan, maar de sportief verantwoordelijke is die aangeeft dat hij en de club zich op (over?) de limieten zagen met het huidige Jong Lede. Had op dat moment die voorzitter het woord genomen en grote klap verkocht, dan waren ze mij meteen kwijt. Die horde lijkt mij dus minstens al een 1e keer (goed) genomen, alleen gaan ze die de komende maanden waarschijnlijk nog 100 keer moeten hernemen en zal dat team echt wel een stevig blok moeten zijn waarin alle ego's en opportunisten een plaats (of net niet) krijgen. en vanuit juridische kant zou ik nu al een flink contractje opmaken voor wat betreft "bad leavers" Bram schreef: GDS schreef: filip.dhose schreef: Natuurlijk is dit te betwisten! Valckenier is een ondernemer die in de regio verschillende sportclubs en -evenementen sponsort. Jij eist blijkbaar dat Eendracht Aalst-Lede een monopolie zou krijgen op zijn sponsoring. Dit is heel kortzichtig, te meer daar iedereen perfect weet dat Valckenier al jaren voorstander is van een (zeer) grote Denderfusie in het voetbal, met als bedoeling om een stabiele eersteklasser te creëren, een vaste waarde in de middenmoot, en dus niet een ploeg die elk jaar moet harken om in eerste of tweede te blijven. Je leest blijkbaar niet wat ik schrijf. Ik stel enkel dat, los van het feit of hij andere ploegen of organisaties sponsort, het poseren voor een dergelijke foto (of dat nu commercieel interessant is of niet) wellicht niet de beste zet is als je affiniteit met de aanhang van Eendracht Aalst wil creëren. Waar je leest dat ik eis dat Eendracht Aalst Lede een monopolie moet krijgen op sponsoring van Valckenier is mij een compleet raadsel. Hmm ja akkoord, die eerste stelling was kort door de bocht en matig verwoord. En alright, ik hoef helemaal geen gelijk. Dan voel ik het blijkbaar anders aan, no probs! Zoals ik eerder zei, een forum is er voor allerlei meningen en da’s prima |
24 Jul 2024, 22:04 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
GDS schreef: mamananeto schreef: GDS schreef: Je leest blijkbaar niet wat ik schrijf. Ik stel enkel dat, los van het feit of hij andere ploegen of organisaties sponsort, het poseren voor een dergelijke foto (of dat nu commercieel interessant is of niet) wellicht niet de beste zet is als je affiniteit met de aanhang van Eendracht Aalst wil creëren. Waar je leest dat ik eis dat Eendracht Aalst Lede een monopolie moet krijgen op sponsoring van Valckenier is mij een compleet raadsel. Beste GDS : Eerst en vooral BRAVO want je zorgde zonet voor een unicum : Ik ben het voor één keer volledig eens met Filip ! ![]() En dat gewoon omdat jouw redenering inderdaad kant nog wal raakt.. ( ondanks de schaapachtige pogingen om na publicatie nadien nog het een en ander te legitimeren.. ![]() Je stelt dat - ik citeer je : "Als je midden in een broodnodig en knap lastig charme offensief zit naar de Aalstenaar toe, is dit gewoon dom. Geen enkele voeling met wat je bezig bent." Ah ok... Wat had jij dan verwacht van Valkenier ? Dat die zich plots anders gaat gedragen op Dender ( met wie hij al maanden een sponsordeal heeft ) omdat hij EA/JL opstart ? Dat hij dus m.a.w. hetzelfde soort huichelachtig gedrag zou beginnen vertonen als de Turkse bende ? iets in de trend van : " ik mag hier nu niet op de foto met Dender want die van EA/JL ? " ![]() ![]() Ik vrees dat jij degene bent die totaal geen voeling heeft met wat je bezig bent eerlijk gezegd... ![]() Oke, akkoord. De stelling mijn eerste post was wat kort door de bocht. Maar mijn nuancering nadien is toch niet zo van de pot gerukt, of wel? Bon, meningen verschillen en daar dient een forum uiteindelijk voor. De toon van de reacties hier onderling is anders wel terug een mooie herinnering waarom ik hier al even niet meer te zien was ![]() Het was niet ( alvast niet mijn) bedoeling om je te schofferen GDS. Maar je interpretatie van die foto was niet correct en da's waar iedereen hier op reageert denk ik. Furthermore : zeker blijven kijken ( en posten ) op't forum hier want we gaan iedereen ( allez - behalve Waly dan ![]() ![]() |
24 Jul 2024, 22:13 |
|
![]() |
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3446 Leeftijd: 43 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be ![]() |
Bram schreef: DT schreef: Het opportunistische kantje weegt iets te zwaar door naar mijn gevoel en laat dat nu net ook een van de kenmerken zijn geweest van onze Turkse vrienden… voor dat opportunistische kantje was (en ben eigenlijk) ik ook het meest bevreesd, maar ik vond het wel sprekend dat Georges Arts eigenlijk het woord nam wanneer gevraagd werd wat de intenties van de Lede-kern eigenlijk was. Daar merk je dat ze als club minstens niet op eenzelfde golflengte zaten met het stadsbestuur in Lede (en dan kan je je daar wel vragen bij stellen natuurlijk) , maar dan vond ik het wel opvallend dat het niet de voorzitter is die eventjes persoonlijk "in the picture" wilt komen te staan, maar de sportief verantwoordelijke is die aangeeft dat hij en de club zich op (over?) de limieten zagen met het huidige Jong Lede. Had op dat moment die voorzitter het woord genomen en grote klap verkocht, dan waren ze mij meteen kwijt. Die horde lijkt mij dus minstens al een 1e keer (goed) genomen, alleen gaan ze die de komende maanden waarschijnlijk nog 100 keer moeten hernemen en zal dat team echt wel een stevig blok moeten zijn waarin alle ego's en opportunisten een plaats (of net niet) krijgen. en vanuit juridische kant zou ik nu al een flink contractje opmaken voor wat betreft "bad leavers" Ik vond nu toch eigenlijk ook dat er veel reden en redelijkheid zat in de intenties en toelichtingen die naar voor werden gebracht. Voordeel is dat je met niet alle eieren in één mand zit als je met meerdere commerciële partners bent (10 is niet weinig), Het is bijna een open deur intrappen dat die niet alle tien op elk moment op één lijn zullen zitten, en dan zit je natuurlijk nog met het lede bestuur en de stad…. Elk met hun achterban en belangen… dat kun je niet wegcijferen. Maar goed, het zijn er tien, en niet van die bedrijfjes waar je niets van terugvindt wanneer je ze googelt. Het gaat over ondernemers die wel al wat bewezen hebben… we kunnen alleen maar hopen dat die mayonaise zoveel mogelijk pakt bij het nastreven van de intenties op papier. Maar die vraagtekens zou je bij elk nieuw initiatief kunnen plaatsen. maar met wat ik tot hiertoe zag en hoorde… een getekende intentieverklaring gedragen door een brede groep, een voorlopige site met info, zaken die bewust nog opengelaten worden rekening houdend met de gevoeligheden van alle partijen, en waar supporters de kans krijgen om hun inbreng te doen, een tijdspad, first things first…. Toch allemaal zaken waar ik me in kan vinden… |
24 Jul 2024, 23:00 |
|
![]() |
|
forumlegende
Bakkie schreef: Neutralboy schreef: Website met alle info 1 ploeg: http://Www.eendracht-aalst-lede.be Website is al aangepast en de infovergadering staat erop in pdf. https://eendracht-aalst-lede.be/pdf/inf ... 19juli.pdf Er komt ook nog een google formulier met een online inschrijvingsmogelijkheid tot het toetreden van de nieuwe supportersraad . De draft versie wordt momenteel nagekeken door het bestuur en zal asap verspreid worden zodat er een beeld is hoeveel personen er donderdag om 19u verwacht kunnen worden. De bedoeling van deze supportersraad zal zijn om actief deel te nemen aan de werking van de club ( niet enkel luisteren naar wat er gezegd wordt door het bestuur ) elk volgens zijn kennis en knowhow creatief en administratief. Lees de supportersparticipatie wordt uitgewerkt . Alle supporters zullen zich kunnen inschrijven om actief deel te nemen/lid te worden. Grtz. Ik hoorde net dat er al heel wat geïnteresseerden zouden zijn. Staat Michel Markey al op de lijst? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
24 Jul 2024, 23:17 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico ![]() Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8723 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs ![]() |
El Corredor (Light) schreef: Bakkie schreef: Neutralboy schreef: Website met alle info 1 ploeg: http://Www.eendracht-aalst-lede.be Website is al aangepast en de infovergadering staat erop in pdf. https://eendracht-aalst-lede.be/pdf/inf ... 19juli.pdf Er komt ook nog een google formulier met een online inschrijvingsmogelijkheid tot het toetreden van de nieuwe supportersraad . De draft versie wordt momenteel nagekeken door het bestuur en zal asap verspreid worden zodat er een beeld is hoeveel personen er donderdag om 19u verwacht kunnen worden. De bedoeling van deze supportersraad zal zijn om actief deel te nemen aan de werking van de club ( niet enkel luisteren naar wat er gezegd wordt door het bestuur ) elk volgens zijn kennis en knowhow creatief en administratief. Lees de supportersparticipatie wordt uitgewerkt . Alle supporters zullen zich kunnen inschrijven om actief deel te nemen/lid te worden. Grtz. Ik hoorde net dat er al heel wat geïnteresseerden zouden zijn. Staat Michel Markey al op de lijst? ![]() Doe eens een gokje ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
25 Jul 2024, 4:00 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Bakkie schreef: Ik hoorde net dat er al heel wat geïnteresseerden zouden zijn. Staat Michel Markey al op de lijst? ![]() Doe eens een gokje ![]() De zoon van ortakaya gaat naar Westerlo |
25 Jul 2024, 9:10 |
|
![]() |
|
forumlegende
GDS schreef: commercieel gezien snap ik dat uiteraard, en dit dom noemen is toch te hard. maar ik vond deze foto nu toch ook wat ongelukkig eigenlijk. ![]() hopelijk komt er met de nieuwe supportersraad ook daar een nieuwe wind, en gaat men niet blindelings mee in wat men allemaal op tafel gooit. Ten tijde van de Turken, ook veel bagger over mij gekregen. En mijne kop eraf, dat er daar vanavond een heleboel terug van mee gaan aan tafel zitten die die Turken de hemel in geprezen hebben... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
25 Jul 2024, 11:20 |
|
![]() |
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3925 Leeftijd: 47 ![]() |
Niets nieuws. Wie niet ging kijken kreeg veel bagger en wie wel ging kijken misschien nog meer.
Ik wens diegenen die zich aangemeld hebben voor de nieuwe supportersraad veel succes. Ongeacht of zij vorig seizoen en daarvoor hun ploeg zijn blijven aanmoedigen of niet. Men heeft al vaak opgeroepen om vanaf nu de neuzen in dezelfde richting te krijgen. Als het forum een weerspiegeling is, zijn we alvast te betreuren. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
25 Jul 2024, 11:54 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1285 Locatie: Aalst ![]() |
Volledig akkoord met witzwert, ook al begrijp ik perfect wat ElCo bedoelt (en heeft hij zeker een punt en hoop ik dat bv. Michel, hoe goed hij het wellicht ook bedoelt, toch zo slim is om voor lange(re) tijd op het achterplan te blijven).
Iedereen heeft zijn zegje nu wel kunnen doen en de ene heeft de andere al meer met de vinger gewezen dan de andere, maar er komt een moment dat dit moet ophouden en dat we de rangen moeten sluiten en allemaal (toch diegenen die iets zien in Eendracht Aalst Lede, en hopelijk in de toekomst de rest ook) aan hetzelfde zeel moeten trekken. We hebben allemaal al veel meegemaakt en cynisme is daardoor haast onze tweede natuur geworden (ook soms bij mij), maar als we vooruit willen, dan moeten we durven hiermee te breken. Ik ben er klaar voor. Hopelijk velen onder jullie ook. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
25 Jul 2024, 12:15 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 767 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde ![]() |
anathema76 schreef: Volledig akkoord met witzwert, ook al begrijp ik perfect wat ElCo bedoelt (en heeft hij zeker een punt en hoop ik dat bv. Michel, hoe goed hij het wellicht ook bedoelt, toch zo slim is om voor lange(re) tijd op het achterplan te blijven). Iedereen heeft zijn zegje nu wel kunnen doen en de ene heeft de andere al meer met de vinger gewezen dan de andere, maar er komt een moment dat dit moet ophouden en dat we de rangen moeten sluiten en allemaal (toch diegenen die iets zien in Eendracht Aalst Lede, en hopelijk in de toekomst de rest ook) aan hetzelfde zeel moeten trekken. We hebben allemaal al veel meegemaakt en cynisme is daardoor haast onze tweede natuur geworden (ook soms bij mij), maar als we vooruit willen, dan moeten we durven hiermee te breken. Ik ben er klaar voor. Hopelijk velen onder jullie ook. Juist, ![]() ![]() ![]() Ik geef het project een eerlijke kans, zal misschien eens gaan kijken afhankelijk van de resultaten. Hopelijk linker kolom of top 5. Eventueel wat versterking tegen nieuwjaar en volgend seizoen graag terugkeer van een paar Eendrachters zoals Falco, Jilke, ... |
25 Jul 2024, 13:10 |
|
![]() |
|
Junior
Grappig. GDS schrijft hier een boek met waarheden en op 1 schamel puntje wordt hij aangevallen en komen jullie met hooivorken en tomaten smijten. Veel plezier met jullie fusieclub!
|
25 Jul 2024, 13:13 |
|
![]() |
|
forumlegende
GDS schreef: mamananeto schreef: GDS schreef: Je leest blijkbaar niet wat ik schrijf. Ik stel enkel dat, los van het feit of hij andere ploegen of organisaties sponsort, het poseren voor een dergelijke foto (of dat nu commercieel interessant is of niet) wellicht niet de beste zet is als je affiniteit met de aanhang van Eendracht Aalst wil creëren. Waar je leest dat ik eis dat Eendracht Aalst Lede een monopolie moet krijgen op sponsoring van Valckenier is mij een compleet raadsel. Beste GDS : Eerst en vooral BRAVO want je zorgde zonet voor een unicum : Ik ben het voor één keer volledig eens met Filip ! ![]() En dat gewoon omdat jouw redenering inderdaad kant nog wal raakt.. ( ondanks de schaapachtige pogingen om na publicatie nadien nog het een en ander te legitimeren.. ![]() Je stelt dat - ik citeer je : "Als je midden in een broodnodig en knap lastig charme offensief zit naar de Aalstenaar toe, is dit gewoon dom. Geen enkele voeling met wat je bezig bent." Ah ok... Wat had jij dan verwacht van Valkenier ? Dat die zich plots anders gaat gedragen op Dender ( met wie hij al maanden een sponsordeal heeft ) omdat hij EA/JL opstart ? Dat hij dus m.a.w. hetzelfde soort huichelachtig gedrag zou beginnen vertonen als de Turkse bende ? iets in de trend van : " ik mag hier nu niet op de foto met Dender want die van EA/JL ? " ![]() ![]() Ik vrees dat jij degene bent die totaal geen voeling heeft met wat je bezig bent eerlijk gezegd... ![]() Oke, akkoord. De stelling mijn eerste post was wat kort door de bocht. Maar mijn nuancering nadien is toch niet zo van de pot gerukt, of wel? Bon, meningen verschillen en daar dient een forum uiteindelijk voor. De toon van de reacties hier onderling is anders wel terug een mooie herinnering waarom ik hier al even niet meer te zien was ![]() Ik kan U wel volgen GDS. Dender en Aalst blijven (op voetbalvak) toch rivalen; Als je dan bij de ene ploeg nog de achterban achter U moet krijgen -die goodwill kweken waar je van spreekt - is poseren met een truitje van de (aards)rivaal niet ideaal. Temeer daar hij ooit voorstander was van een fusie tussen den iendracht en Dender. 't Is maar te hopen, nu hij bij beide ploegen nauw betrokken is, hij nooit de daad bij het woord voert en zijn uitspraak destijds slechts een 'accident de parcours' was. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
25 Jul 2024, 13:29 |
|
![]() |
|
forumlegende
DT schreef: Davy schreef: DT schreef: En toch… zolang die stekker er niet definitief uit is, zal het oude EA spook over het nieuwe project blijven hangen… Zoals ElCo zegt: rationeel is er veel te zeggen voor het nieuwe project… Maar voetbal is emotie en dat zit bij mij in het nieuwe project niet goed… Ook de rol van de stad zint me niet… Hadden ze dit ook gedaan in een niet-verkiezingsjaar? Waarom nu plots wel en al die andere jaren niet? Voor mij is het dus vooral: nu is het aan hen ipv weer aan de modale supporter… Van t stad, idd allemaal waar. Nu zijn ze daar… vijgen heel erg na Pasen, en toevallig voor de Verkiezingen: allemaal waar. Maar wat hadden we met zijn allen anders dan gewild, rekening houdend met de concrete situatie? Wat had het dan wel moeten zijn? Awel Davy, ik weet het niet. Het feit dat dit hele project op pakweg een maand is rondgeraakt, is zeer on-Aalsters en kwam voor velen toch uit het niets. Dan kan ik enkel hopen dat alle mogelijkheden goed werden gescreend en dat er geen PLJ tactieken werden gehanteerd (en dan heb ik het niet alleen over zijn “verkoop” exact een jaar geleden). Of een jaar zonder voetbal ons slechter af zou doen zijn dan dit project, durf ik niet te beweren en het voelt mede daardoor ook een opgedrongen keuze. En we gaan toch ook het discours van de stad niet volgen over de jeugd en de dames om alles nu te gaan slikken toch? Toen PLJ de club te koop aanbood, was ook alles goed genoeg om ervan af te zijn en in all fairness, waren de jeugd en de dames ook niet de prioriteit… dat is overigens het hele seizoen duidelijk gebleken… Laat me dus toe om even de kat uit de boom te kijken hoe dit verhaal zich ontspint… Ik mis de nuance naar Lede toe die wij als supporter al die jaren aan de kaak hebben gesteld. Ik zou als Aalsterse burgemeester ook voluit het Aalsterse jeugdvoetbal naar voor pushen maar ik kan me ook wel inbeelden dat ze bij Lede ook met vragen zitten. Dat het in een stroomversnelling kwam door een uitgestoken hand van het bestuur van Jong Lede zelf, doet voor mij niet ter zake. Garre wou ons ook bij Gent onderbrengen, remember? Dus simpele kanttekening: onder de Turken was alles gerechtvaardigd voor het gross van de supporters zolang er maar kampioen gespeeld zou worden; ik hoop dat we ons nu niet gaan verbranden aan eenzelfde denkwijze waarbij de heropstart van de dames en de toekomst van de Aalsterse voetbaljeugd de drogredenen gaan zijn waarmee alles onder de mat gaat worden geveegd. That’s all. En de richting waar de communicatie nu veelal naar uitgaat en de argumenten in het eigenlijk “doodgezwegen” debat doen helaas niet het beste vermoeden. Het opportunistische kantje weegt iets te zwaar door naar mijn gevoel en laat dat nu net ook een van de kenmerken zijn geweest van onze Turkse vrienden… Dat jaar zonder voetbal had inderdaad misschien wel de beste keuze geweest. Een jaar de tijd nemen om alle opties uitgebreid te bestuderen met hierbij zoveel mogleijk geïntezresseerden te betrekken en uitvoerig te communiceren. Zo krijg je de meeste mensen gewonnen voor het project dat uiteindelijk uit de bus komt. Maar goed, het is nu anders. Aan het nieuwe project om de afhakers/twijfelaars te overtuigen de weg naar het PC-stadion terug te vinden. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
25 Jul 2024, 13:42 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1285 Locatie: Aalst ![]() |
Smeirff schreef: Veel plezier met jullie fusieclub! Ja Smeirff, we weten het nu wel al, hoor. Wij, die Eendracht Aalst Lede een kans willen geven, zijn allemaal windhanen en gloryhunters en dus geen echte iendrachters zoals jij... ![]() Vergeef me dat ik het zeg, maar ik vind dat behoorlijk arrogant van jou. Ik wens jou, met het verstrijken van de jaren, veel extra levenswijsheid toe en ik hoop dat je in de toekomst wat milder in het leven zal staan. Want ten slotte, of jij dat nu wil of niet, zijn wij ALLEMAAL Iendrachters. Zowel zij die in deze omstandigheden beslissen om Eendracht Aalst Lede te steunen, als zij die dit niet kunnen verkroppen en afhaken. Zoals in mijn post hierboven al aangehaald: together we're strong, maar te veel mensen hebben er plezier in om verdeeldheid te blijven creëren, zie ook de fake profielen op Facebook, enkel en alleen om te stoken tegen het nieuwe project (waarmee ik niet wil zeggen dat jij daar achter zit hé, laat dat duidelijk zijn ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
25 Jul 2024, 13:45 |
|
Pagina 5 van 19 |
[ 276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 19 Volgende |