|
Pagina 15 van 17 |
[ 249 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5594 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke ![]() |
Bericht Re: Eendracht Aalst Lede
Wat een domme beslissing om met deze trainer verder te gaan.
Doelstelling dit seizoen behaald? Nog niet zo zeker dat we nog lang in die linker kolom gaan staan. Met de punten oogst van de laatste weken en ons programma kan het snel naar beneden gaan. |
07 Mar 2025, 11:41 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: Wat een domme beslissing om met deze trainer verder te gaan. Doelstelling dit seizoen behaald? Nog niet zo zeker dat we nog lang in die linker kolom gaan staan. Met de punten oogst van de laatste weken en ons programma kan het snel naar beneden gaan. Onbegrijpelijk, had al serieus mijn twijfels bij enkele contractverlengingen van spelers en nu dit. De sportieve cel is blind voor de periode na nieuwjaar waar er met 3 versterkingen nog amper punten gehaald werden tegen de lager geklasseerde ploegen in de reeks. Los daarvan sta je nu voor een periode waarbij de kans op een 0/9 groot is en je met wat tegenval nog in de problemen kan komen. Enige logische beslissing was geweest dat je met een nieuwe trainer aan een nieuw project begint. Voor mij persoonlijk had die zelf na de carnavalsmatch moeten buiten liggen. Aan de sportieve cel gaat serieus wat verstand van voetbal moeten toegevoegd worden om hun ambities te realiseren. Als ze de trainer echt wouden evalueren moesten ze wachten tot het einde van het seizoen, maar nee na 8/24 met 3 versterkingen en 6 matchen tegen lager geklasseerde ploegen doen ze het nu ![]() Logische beslissingen in Oilsjt, volgens mij zit er ne vloek op. |
07 Mar 2025, 12:33 |
|
![]() |
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2657 Leeftijd: 68 Locatie: Oilsjt ![]() |
DT schreef: waly 2 schreef: gewoon jong lede die van naam veranderd is... ![]() ![]() Altijd welkom op de vergadering van het nieuwe supporterscollectief op 13 maart... DT is het mogelijk om een klein verslag te posten van deze vergadering? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
07 Mar 2025, 17:39 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
iendrachter schreef: Smetje schreef: Wat een domme beslissing om met deze trainer verder te gaan. Doelstelling dit seizoen behaald? Nog niet zo zeker dat we nog lang in die linker kolom gaan staan. Met de punten oogst van de laatste weken en ons programma kan het snel naar beneden gaan. Onbegrijpelijk, had al serieus mijn twijfels bij enkele contractverlengingen van spelers en nu dit. De sportieve cel is blind voor de periode na nieuwjaar waar er met 3 versterkingen nog amper punten gehaald werden tegen de lager geklasseerde ploegen in de reeks. Los daarvan sta je nu voor een periode waarbij de kans op een 0/9 groot is en je met wat tegenval nog in de problemen kan komen. Enige logische beslissing was geweest dat je met een nieuwe trainer aan een nieuw project begint. Voor mij persoonlijk had die zelf na de carnavalsmatch moeten buiten liggen. Aan de sportieve cel gaat serieus wat verstand van voetbal moeten toegevoegd worden om hun ambities te realiseren. Als ze de trainer echt wouden evalueren moesten ze wachten tot het einde van het seizoen, maar nee na 8/24 met 3 versterkingen en 6 matchen tegen lager geklasseerde ploegen doen ze het nu ![]() Logische beslissingen in Oilsjt, volgens mij zit er ne vloek op. Het bestuur lijkt ervan uit te gaan dat Casieris de juiste man is op de juiste plaats. We zullen zien. Ze zijn er blijkbaar ook van overtuigd dat ze dit seizoen niet meer in de problemen komen, dan gaan ze toch best nog vlug wat punten sprokkelen, mijn gedacht. Bovendien gaan ze er ook vanuit dat de Iendracht-supporters wel zullen terugkeren naar het PC. Ben ik toch nog niet helemaal van overtuigd hoor. Met Casieris aan het nieuwe seizoen beginnen... ik kom er alvast niet voor uit mijn zetel. Ik heb het al eens aangehaald : er ligt nog behoorlijk wat werk op de plank, héél veel zelfs, time to wake up. _________________ WOEF |
08 Mar 2025, 10:13 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Promotie is een must volgend seizoen maar dan mis je toch nog enkele cruciale posities.
Centraal achterin,linksback,spelverdeler en alternatief voor Triest. Met Burssens is er nooit geen contact geweest volgens hem, Wantens ligt nog een jaar onder contract bij Hoek dus die zullen het al niet zijn. Jelle Geenens zie ik wel terugkeren. Voor de positie van spelverdeler hoop ik dat het gerucht van Odjidja vooral bij een gerucht blijft. Maar dat ze eerst nog wat punten sprokkelen of het nieuwe project kan direct de schop op in 1ste provinciale. Er zijn toch 4 zakkers als ik niet mis ben? |
08 Mar 2025, 16:23 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
met 5-1 de boot in op Hamme. Proficiat met de contract-verlenging, Sandy
![]() _________________ WOEF |
09 Mar 2025, 18:06 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 765 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde ![]() |
Als de ambitie is om kampioen te spelen dan ligt hij tegen Allerheiligen buiten
|
09 Mar 2025, 19:02 |
|
![]() |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4856 Leeftijd: 45 Locatie: Hofstade ![]() |
iendracht mèn 2de vraa schreef: DT schreef: waly 2 schreef: gewoon jong lede die van naam veranderd is... ![]() ![]() Altijd welkom op de vergadering van het nieuwe supporterscollectief op 13 maart... DT is het mogelijk om een klein verslag te posten van deze vergadering? We doen ons best, maar doel is vooral input krijgen van de achterban dus wie kan, zak zeker af... Met de superform van de Lede-boys momenteel is er immers veel stof tot discussie... |
10 Mar 2025, 12:00 |
|
![]() |
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5594 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke ![]() |
Citeer: Eendracht Aalst Lede en coach Sandy Casieris zwaar onderuit op VW Hamme (5-1): “Ik besef dat ik de ambities moet waarmaken” De veer is bij Eendracht Aalst Lede blijkbaar gebroken. Na het pijnlijke verlies in de carnavalsmatch tegen FC Wetteren gingen de Ajuinen op VW Hamme zwaar onderuit met 5-1-verliescijfers. Hoewel de resultaten de jongste weken tegenvallen, werd het contract van coach Sandy Casieris wel verlengd. Technisch directeur Eric Ceulemans: “De doelstelling in de eerste kolom meedraaien werd tot dusver behaald.” “Er is niet over één nacht ijs gegaan bij deze beslissing”, zei Ceulemans. “Onze coach weet zeker dat de lat het komende seizoen veel hoger wordt gelegd. We verwachten resultaten en attractief voetbal. Je moet daar uiteraard voldoende kwaliteit voor hebben en dat zal volgend seizoen voorhanden zijn. Er mogen bovenop de reeds gerealiseerde transfers nog twee extra versterkingen worden verwacht. Als die twee spelers hun akkoord geven, dan zal iedereen bij Eendracht Aalst Lede tevreden zijn.” We vernamen dat er nog extra budget vrijgekomen is om twee aanwinsten aan te trekken omdat de gebroeders Joren en Jelle De Crick ondanks een contractvoorstel er voor opteren naar een andere club uit te kijken. Voorde-Appelterre toont interesse en Leeuwkens Teralfene onderhandelde reeds met de tweelingbroers. Stoppen met voetbal Aalst Lede-coach Sandy Casieris heeft wat geduld moeten uitoefenen om zeker te zijn van een verlengd verblijf, maar de kogel is nu toch door de kerk. “Ik had er vertrouwen in dat sportief manager Georges Arts zich aan zijn woord zou houden”, zei Casieris. “Samen met de technische staf en onze sportief manager werd rond Nieuwjaar een evaluatie van de spelersgroep gemaakt. Er werd toen beslist op welke plaatsen versterking moest aangetrokken worden en dat is intussen gebeurd. Ik ben tevreden met het transferbeleid. Ik besef dat ik het komende seizoen de ambities zal moeten waarmaken, maar met alle respect voor de huidige spelersgroep zal er meer kwaliteit aanwezig zijn. Van de huidige groep zijn er drie spelers die denken aan stoppen met voetbal en trekken er vier naar tweede provinciale. Toch wel logisch dat een kwaliteitsinjectie zich opdrong.” “Ik vind dat we het lange tijd goed gedaan hebben. We zitten nu jammer genoeg in een mindere periode. Op Hamme ondergingen we de wet van de sterkste. De titelkandidaat heeft veel meer maturiteit in de ploeg en pakte zijn momenten. Ondanks het tegendoelpunt op slag van rust van Geenens konden we bij een 2-1-achterstand geen vuist meer maken. We hebben nu volgende week een vrije speeldag en krijgen de tijd om te herbronnen.” Bron: HLN Volgens dit artikel nog 2 transfers dus. Linksback en CV of wat? En hopelijk Koffi dan nog verlengen. Maar dan geen backup spits? En voor creativiteit op het middenveld hopen op de herstelde Hornick? Wie zijn de 2 andere, naast onze keeper, die aan stoppen zouden denken? En wie gaat naar P2? |
10 Mar 2025, 13:24 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Als ik elders lees dat G. Arts gisteren niet opgezet was met enige kritiek vanwege bezorgde supporters dan zakt mijn broek af.
Ze hebben vorig seizoen hun hachje ternauwernood kunnen redden in Derde Amateur. Opletten maar dat men het 'kunststukje' niet opnieuw moet opvoeren of het barrage-spook doemt op in en rond het PC. Beniewd van wie ze de punten cadeau zouden krijgen : Beerschot-U23, HO Kalken, Mandel, Elene-Grotenberge, Stekene. Wat wordt het Georges, wordt Elene-Grotenberge dan maar de redder in nood ? Of zetten we eerder in op HO Kalken ? _________________ WOEF |
10 Mar 2025, 16:50 |
|
![]() |
|
rataplan schreef: Als ik elders lees dat G. Arts gisteren niet opgezet was met enige kritiek vanwege bezorgde supporters dan zakt mijn broek af. Ze hebben vorig seizoen hun hachje ternauwernood kunnen redden in Derde Amateur. Opletten maar dat men het 'kunststukje' niet opnieuw moet opvoeren of het barrage-spook doemt op in en rond het PC. Beniewd van wie ze de punten cadeau zouden krijgen : Beerschot-U23, HO Kalken, Mandel, Elene-Grotenberge, Stekene. Wat wordt het Georges, wordt Elene-Grotenberge dan maar de redder in nood ? Of zetten we eerder in op HO Kalken ? Dat artikel met Arts ergens te lezen? Iemand die het kan posten als het + artikel van het Nieuwsblad is? |
10 Mar 2025, 18:53 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: rataplan schreef: Als ik elders lees dat G. Arts gisteren niet opgezet was met enige kritiek vanwege bezorgde supporters dan zakt mijn broek af. Ze hebben vorig seizoen hun hachje ternauwernood kunnen redden in Derde Amateur. Opletten maar dat men het 'kunststukje' niet opnieuw moet opvoeren of het barrage-spook doemt op in en rond het PC. Beniewd van wie ze de punten cadeau zouden krijgen : Beerschot-U23, HO Kalken, Mandel, Elene-Grotenberge, Stekene. Wat wordt het Georges, wordt Elene-Grotenberge dan maar de redder in nood ? Of zetten we eerder in op HO Kalken ? Dat artikel met Arts ergens te lezen? Iemand die het kan posten als het + artikel van het Nieuwsblad is? heb het van de facebook-pagina, van mensen die afgezakt waren naar Hamme en hun mening geventileerd hebben aan het adres van G. Arts. _________________ WOEF |
10 Mar 2025, 19:15 |
|
![]() |
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2543 Leeftijd: 60 Locatie: in a kreezie world ![]() |
DT schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: DT schreef: Altijd welkom op de vergadering van het nieuwe supporterscollectief op 13 maart... DT is het mogelijk om een klein verslag te posten van deze vergadering? We doen ons best, maar doel is vooral input krijgen van de achterban dus wie kan, zak zeker af... Met de superform van de Lede-boys momenteel is er immers veel stof tot discussie... DT, waar vindt deze vergadering plaats ? PC ? Om 18u30 ? Het is o.k. hoor, heb het gevonden : PC start 19u30, tot dan . _________________ Iendracht 4ever. |
10 Mar 2025, 19:44 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Zolang er geen ondersteuners in dat bestuur gaan stappen zie ik geen toekomst voor een nieuw project.
Als ze een FC De Kampioenen structuur willen blijven behouden waar de stiefzoon van de technisch directeur en de schoonzoon van de sportief manager moeten spelen met daarbij een trainer die veel te braaf is laat ze maar doen, ik geef het nog enkele weken tot de laatste (niet naïeve) EA supporter afgehaakt heeft. Dat is ook wat het Lede bestuur wil, geen commentaar en anders blijft thuis. |
10 Mar 2025, 22:08 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
iendrachter schreef: Zolang er geen ondersteuners in dat bestuur gaan stappen zie ik geen toekomst voor een nieuw project. Als ze een FC De Kampioenen structuur willen blijven behouden waar de stiefzoon van de technisch directeur en de schoonzoon van de sportief manager moeten spelen met daarbij een trainer die veel te braaf is laat ze maar doen, ik geef het nog enkele weken tot de laatste (niet naïeve) EA supporter afgehaakt heeft. Dat is ook wat het Lede bestuur wil, geen commentaar en anders blijft thuis. Over welke spelers heb je het dan als stiefzoon en schoonzoon? |
10 Mar 2025, 23:52 |
|
Pagina 15 van 17 |
[ 249 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 Volgende |