RIP SC Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 RIP SC Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht RIP SC Eendracht Aalst
Bloemen noch kransen...

08 Aug 2024, 8:39
toevallige voorbijganger

Bericht Re: RIP SC Eendracht Aalst
Afscheid Haiku

Ondanks de titel
Een jaar lang palliatief
Iendracht Aalst is dood

Laatst gewijzigd door Bartvde op 08 Aug 2024, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Aug 2024, 12:15
Freak

nooit meer....

08 Aug 2024, 12:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Er kwamen wat Turken naar 't veld,
namen Aalst over met geld.
Maar in één seizoen snel,
ging alles in een spel,
en de club was failliet, dat vertelt.

08 Aug 2024, 12:38
Scholier

Onderstaande compilatie van BSB laat 't besef hier toch nog eens ferm doordringen. Ondanks de onenigheid tussen velen hier, ooit heeft ieder van ons zijn weg naar dit forum gevonden dankzij de schitterende club die EA90 was. Een gevoel dat prachtig wordt weergegeven in de video.

Merci voor de compilatie.

https://www.facebook.com/share/v/H2aNtA5tDoL5xfbB/

08 Aug 2024, 18:29
Junior

Mooi filmpje , zeer mooi voorbeeldje hoeveel het stamnummer voor ons uiteindelijk allemaal betekend.. al die geschiedenis, emoties , spanningen.. prachtig ! en nu gaan we de bladzijde omdraaien en naar lede gaan kijken ? Dacht van niet

:EA: :EA: goodbye iendracht tot nooit meer

08 Aug 2024, 20:23
Vaste Waarde

Heeft nummer 90 die sfeer ambiance en herinneringen gemaakt of de mensen van alle generaties samen?
En hebben ze dat gedaan voor een bestuur? Of voor een club’ stad , clubkleuren en elkaar?

Tot voor 1926 bestond een stamnummer zelfs niet en in buitenland al helemaal niet.

Zonder Lede stonden er nu 160 jeugdspelers die de toekomst zijn op straat allemaal jonge iendrachters, keer je die ook de rug toe voor een nummer? Wat is uw zinnig antwoord daar op?

Onze jeugd, onze toekomst toch ? Of was dat ook een fabel?

08 Aug 2024, 21:42
Junior

Neutralboy schreef:
Heeft nummer 90 die sfeer ambiance en herinneringen gemaakt of de mensen van alle generaties samen?
En hebben ze dat gedaan voor een bestuur? Of voor een club’ stad , clubkleuren en elkaar?

Tot voor 1926 bestond een stamnummer zelfs niet en in buitenland al helemaal niet.

Zonder Lede stonden er nu 160 jeugdspelers die de toekomst zijn op straat allemaal jonge iendrachters, keer je die ook de rug toe voor een nummer? Wat is uw zinnig antwoord daar op?

Er zijn genoeg jeugdploegen in groot Aalst om hun te kunnen opvangen ? Ik ken genoeg spelertjes die nu naar een ander ploegje zijn gegaan.. zelf mijn eigen zoon speelt bij een ander ploegje en ik ben ook van Aalst ?

Ik heb die herinneringen gemaakt voor een Club (den iendracht) , Clubkleuren (wit en zwet) die het stamnummer 90 heeft… niet voor stamnummer 2389 want dat is een andere club..
Als ze mij vroegen wat is mijn favoriete voetbalclub antwoorde ik altijd Eendracht Aalst.. , toen zeide ze maja in eerste klasse he.. Awel ik heb dat niet.. Eendracht Aalst 90 zal voor mij altijd mijn favoriete ploeg zijn en blijven maar daar hoort lede niet bij sorry..

Jij steunt of zit in het lede projectje.. ik begrijp dat je je project verdedigd maar voor mij is het spijtig genoeg gedaan en moet je mijn keuze ook respecteren als ik wil vechten voor stamnummer 90.

Jullie zitten allemaal te lachen met Dhose over zijn ontvoerde/dode kind maar hij heeft wel gelijk.. ge maakt ook geen 2de kind en ge geeft het dezelfde naam alst 1ste.

08 Aug 2024, 22:44
Vaste Waarde

Gebt gelijk jongen.
Enkel de jeugd zijt ge mis de rest is u gegund.
Vecht maar voor stamnummer 90 , je had het beter 2 jaar geleden al tegen lejuste en later de turken gedaan dan was uw stamnummer er nog vandaag.

Voor wat gaat ge nu nog vechten dan een stamnummer is ten allen tijde van den bond dus veel succes de komende 10 jaar.

Ale tot nooit meer wast zeker e?
En zeker hier niet dan want dit wordt binnenkort het forum van EA Lede :wave:

Nodig mij anders eens uit om naar Palermo te gaan kijken kunnen we tussen pot en pint ook eens over iets anders praten.

08 Aug 2024, 23:17
Freak

wij zijn belissima
een club fantastica
.black and white(met een streepje groen)are we
jong lei ole. :haha:

08 Aug 2024, 23:59
Junior

Neutralboy schreef:
Gebt gelijk jongen.
Enkel de jeugd zijt ge mis de rest is u gegund.
Vecht maar voor stamnummer 90 , je had het beter 2 jaar geleden al tegen lejuste en later de turken gedaan dan was uw stamnummer er nog vandaag.

Voor wat gaat ge nu nog vechten dan een stamnummer is ten allen tijde van den bond dus veel succes de komende 10 jaar.

Ale tot nooit meer wast zeker e?
En zeker hier niet dan want dit wordt binnenkort het forum van EA Lede :wave:

Nodig mij anders eens uit om naar Palermo te gaan kijken kunnen we tussen pot en pint ook eens over iets anders praten.

Ik heb niks meer om te vechten want het is gedaan he ? En ik heb daar vrede meegenomen ook al deed het enorm pijn en heb ik een traantje weggepinkt.. ik heb met de boycot mee gedaan tegen Lejust, ik heb voor Garre gestaan op torhout…Alleen was ik veel te naief met de turken en dat geef ik eerlijk toe.. maar het is nu eenmaal zo terugkeren kan ik niet zoals vele onder ons..

Maar allez kom we vallen allemaal in herhaling.. jij steunt lee projectje , ik niet simpel.

09 Aug 2024, 5:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
waly 2 schreef:
wij zijn belissima
een club fantastica

Mensen met diverse acute of langdurige psychiatrische aandoeningen kunnen steeds terecht in Lede het Psychiatrisch Centrum Ariadne kan je helpen bij het verwerken van uw trauma.
Er zouden ook tweepersoonskamers beschikbaar zijn,jMs zal je dankbaar zijn als je de kosten zou kunnen delen.

09 Aug 2024, 6:50
nieuw in de eerste ploeg

jMs schreef:
Neutralboy schreef:

Er zijn genoeg jeugdploegen in groot Aalst om hun te kunnen opvangen ? Ik ken genoeg spelertjes die nu naar een ander ploegje zijn gegaan.. zelf mijn eigen zoon speelt bij een ander ploegje en ik ben ook van Aalst ?

Ik heb die herinneringen gemaakt voor een Club (den iendracht) , Clubkleuren (wit en zwet) die het stamnummer 90 heeft… niet voor stamnummer 2389 want dat is een andere club..
Als ze mij vroegen wat is mijn favoriete voetbalclub antwoorde ik altijd Eendracht Aalst.. , toen zeide ze maja in eerste klasse he.. Awel ik heb dat niet.. Eendracht Aalst 90 zal voor mij altijd mijn favoriete ploeg zijn en blijven maar daar hoort lede niet bij sorry..

Jij steunt of zit in het lede projectje.. ik begrijp dat je je project verdedigd maar voor mij is het spijtig genoeg gedaan en moet je mijn keuze ook respecteren als ik wil vechten voor stamnummer 90.

Jullie zitten allemaal te lachen met Dhose over zijn ontvoerde/dode kind maar hij heeft wel gelijk.. ge maakt ook geen 2de kind en ge geeft het dezelfde naam alst 1ste.

3 jaar geleden hebben ze mijn straat waar ik woon een andere naam gegeven en heeft iedereen een ander huisnummer gekregen .
Ik ben daarvoor niet verhuist want de ziel is het huis en mijn familie die er woont
Iendracht is het stadion en de supporters en de sfeer die er heerst dat is de ziel volgens mij van de club maar ieder zijn mening

09 Aug 2024, 8:30
nieuw in de eerste ploeg

waly 2 schreef:
wij zijn belissima
een club fantastica

Alle begrip dat je niet mee gaat in het nieuwe verhaal. Maar is het nu echt nodig om hier zo kinderachtig op te reageren? Toon toch eens wat respect.

09 Aug 2024, 8:42
forumlegende

De ziel van de club is er voor mij definitief uitgegaan bij het verdwijnen van de K.

09 Aug 2024, 8:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3