|
Pagina 2 van 3 |
[ 33 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
Freak
Bericht Re: RIP SC Eendracht Aalst
Xander schreef: waly 2 schreef: wij zijn belissima een club fantastica .black and white(met een streepje groen)are we jong lei ole. ![]() Alle begrip dat je niet mee gaat in het nieuwe verhaal. Maar is het nu echt nodig om hier zo kinderachtig op te reageren? Toon toch eens wat respect. respect voor wat?jong lei? ![]() |
09 Aug 2024, 9:42 |
|
![]() |
|
Freak
Bakkie schreef: waly 2 schreef: wij zijn belissima een club fantastica .black and white(met een streepje groen)are we jong lei ole. ![]() Mensen met diverse acute of langdurige psychiatrische aandoeningen kunnen steeds terecht in Lede het Psychiatrisch Centrum Ariadne kan je helpen bij het verwerken van uw trauma. Er zouden ook tweepersoonskamers beschikbaar zijn,jMs zal je dankbaar zijn als je de kosten zou kunnen delen. ge kentj anne weg dor precies... |
09 Aug 2024, 9:43 |
|
![]() |
|
Freak
allemol goed en wel, dna en ziel van de club,mor tes wel lei dadier speltj ein..
|
09 Aug 2024, 9:46 |
|
![]() |
|
forumlegende
De voorbije tien jaar heb ik thuis elk seizoen wel eens gezegd : 'Ik ga nog eens kijken naar den Iendracht, want het zou misschien de laatste keer kunnen zijn'. Onze financiële doodsstrijd heeft veel te lang geduurd en door de Turken ging alles plots snel de dieperik, waar de zaken in de seizoenen ervoor nog met spuug en paktouw aan elkaar bleven hangen. En al doet het verliezen van het stamnummer veel pijn, toch geloof ik ook in het nieuwe project met de nodige twijfel.
Men kan blijven hangen in het verleden, maar meestal wordt dat op den duur toch maar zielig. Ik snap dat mensen dan zeggen over het project 'dat is EA niet meer', maar EA was al jaren EA niet meer, met de overname van de Turken als overtreffende trap. Ik denk dat sommigen zich nog altijd niet bewust zijn van wat er zich allemaal afgespeeld heeft het voorbije seizoen. |
09 Aug 2024, 10:01 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico ![]() Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8723 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs ![]() |
waly 2 schreef: Bakkie schreef: waly 2 schreef: wij zijn belissima een club fantastica .black and white(met een streepje groen)are we jong lei ole. ![]() Mensen met diverse acute of langdurige psychiatrische aandoeningen kunnen steeds terecht in Lede het Psychiatrisch Centrum Ariadne kan je helpen bij het verwerken van uw trauma. Er zouden ook tweepersoonskamers beschikbaar zijn,jMs zal je dankbaar zijn als je de kosten zou kunnen delen. ge kentj anne weg dor precies... Inderdaad ,4 jaar bij elke wedstrijd langs geweest,om een therapie te volgen waarom de andere domme mettes niet wouden inzien dat het einde van hun geliefde club kapot aan het gaan was. De therapie heeft geholpen ben er volledig vanaf ik kan terug met een goed gemoed naar den Iendracht gaan. Nog vragen? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
09 Aug 2024, 10:41 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: Xander schreef: waly 2 schreef: wij zijn belissima een club fantastica .black and white(met een streepje groen)are we jong lei ole. ![]() Alle begrip dat je niet mee gaat in het nieuwe verhaal. Maar is het nu echt nodig om hier zo kinderachtig op te reageren? Toon toch eens wat respect. respect voor wat?jong lei? ![]() Ge begintj en bitjen in eroling te vallen hein Waly.... ![]() Of liever en vanaf na : Zotte Waly, de man die kan zingen roimen en dichten zonder zen loi gat op te lichten ! ![]() ( en bekast vergeten : vlaggeken zetten hein Waly !! Vlaggeken !!! ![]() |
09 Aug 2024, 10:43 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: wij zijn belissima een club fantastica .black and white(met een streepje groen)are we jong lei ole. ![]() Kleine aanpassing aan de tekst Waly , tis Black and White's army. Misschien zal je het op een dag nog wel eens horen als je dicht tegen het stadion woont. Goed luisteren dan e dat je de tekst kent tegen dat je toch terug komt als het goed zou gaan. |
09 Aug 2024, 10:55 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico ![]() Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8723 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs ![]() |
Neutralboy schreef: waly 2 schreef: wij zijn belissima een club fantastica .black and white(met een streepje groen)are we jong lei ole. ![]() Kleine aanpassing aan de tekst Waly , tis Black and White's army. Misschien zal je het op een dag nog wel eens horen als je dicht tegen het stadion woont. Goed luisteren dan e dat je de tekst kent tegen dat je toch terug komt als het goed zou gaan. Onze waly den Oilsjtersen Tarik,iedereen lacht met zijn smoel en de sukkelaar beseft het niet eens. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
09 Aug 2024, 11:08 |
|
![]() |
|
Junior ![]() Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 232 ![]() |
Allesweter schreef: jMs schreef: Neutralboy schreef: Heeft nummer 90 die sfeer ambiance en herinneringen gemaakt of de mensen van alle generaties samen? En hebben ze dat gedaan voor een bestuur? Of voor een club’ stad , clubkleuren en elkaar? Tot voor 1926 bestond een stamnummer zelfs niet en in buitenland al helemaal niet. Zonder Lede stonden er nu 160 jeugdspelers die de toekomst zijn op straat allemaal jonge iendrachters, keer je die ook de rug toe voor een nummer? Wat is uw zinnig antwoord daar op? Onze jeugd, onze toekomst toch ? Of was dat ook een fabel? Er zijn genoeg jeugdploegen in groot Aalst om hun te kunnen opvangen ? Ik ken genoeg spelertjes die nu naar een ander ploegje zijn gegaan.. zelf mijn eigen zoon speelt bij een ander ploegje en ik ben ook van Aalst ? Ik heb die herinneringen gemaakt voor een Club (den iendracht) , Clubkleuren (wit en zwet) die het stamnummer 90 heeft… niet voor stamnummer 2389 want dat is een andere club.. Als ze mij vroegen wat is mijn favoriete voetbalclub antwoorde ik altijd Eendracht Aalst.. , toen zeide ze maja in eerste klasse he.. Awel ik heb dat niet.. Eendracht Aalst 90 zal voor mij altijd mijn favoriete ploeg zijn en blijven maar daar hoort lede niet bij sorry.. Jij steunt of zit in het lede projectje.. ik begrijp dat je je project verdedigd maar voor mij is het spijtig genoeg gedaan en moet je mijn keuze ook respecteren als ik wil vechten voor stamnummer 90. Jullie zitten allemaal te lachen met Dhose over zijn ontvoerde/dode kind maar hij heeft wel gelijk.. ge maakt ook geen 2de kind en ge geeft het dezelfde naam alst 1ste. 3 jaar geleden hebben ze mijn straat waar ik woon een andere naam gegeven en heeft iedereen een ander huisnummer gekregen . Ik ben daarvoor niet verhuist want de ziel is het huis en mijn familie die er woont Iendracht is het stadion en de supporters en de sfeer die er heerst dat is de ziel volgens mij van de club maar ieder zijn mening Ge spreekt uw zelve tegen ? Wat als u ook een ander familie kreeg want dat is wat eendracht is in uw voorbeeld.. met die familie heb je toch herinneringen gemaakt ? Wat als je die familie veranderd.. voelt u dan hetzelfde ? Nee toch ? Het enigste wat sommige hier doen is komen lachen als het niet goed gaat of in dit geval over en uit is en dat is sinds de periode FDR , na die periode was nooit niks goed voor hun tot aan de zotte lee projectje |
09 Aug 2024, 11:20 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Dat klopt sinds FDR is het nooit meer goed geweest met de uitslag van deze week als eindresultaat, hadden we dan ongelijk?
Hadden we ongelijk over Orlans, De jonghe, Garré ??? Sfeer maken is allemaal goed en en wel en dat is EA, maar als er mensen zijn die op basis van feiten en cijfers waarschuwen dat het beetje kritischer mag, luister daar dan ook naar. Nooit in mijn geschiedenis bij EA heb ik geweten dat er zonder 1 protestje lijdzaaam werd toegekeken ( zelfs gevierd) hoe de club ten onder ging. Begrijp jij mij nu een beetje dat ik dat niet kon aanzien en wegbleef om al afscheid te pakken ipv ondergang te vieren ? En ja ik begrijp perfect dat mensen hun ploeg bleven steunen en hun maten op zondag , maar dat het gebeurd is zonder 1 vorm van protest dat valt mij nog steeds zwaar. Nu is er geen andere optie meer over dan Lede te bedanken ( met Georges Arts als voortrekker ) dat we nog voetbal kunnen zien in Aalst; Staat u dat niet aan is dat inderdaad u volste recht maar er hier blijven over melken alle dagen gaat niets meer veranderen aan de realiteit en dat is dat EA Lede of hoe het ook zal heten er op 01 september aan begint en dat EA 90 weg is letterlijk en figuurlijk. |
09 Aug 2024, 11:28 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13182 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be ![]() |
proficiat om zelfs deze topic te verneuken,
een reminder dat eendracht aalst ook een zeer zwart kantje had waar we absoluut niet voor te benijden waren _________________ If you never try, you'll never know |
09 Aug 2024, 22:04 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53 Berichten: 7547 Leeftijd: 36 ![]() |
Bram schreef: proficiat om zelfs deze topic te verneuken, een reminder dat eendracht aalst ook een zeer zwart kantje had waar we absoluut niet voor te benijden waren Tis triest. Elke keer opnieuw dezelfde discutie, elke keer dezelfden die hun gelijk moeten halen. ![]() Bedankt EA, je hebt men hele leven bepaald. Rust in vrede. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
10 Aug 2024, 7:20 |
|
![]() |
|
hansken schreef: Bram schreef: proficiat om zelfs deze topic te verneuken, een reminder dat eendracht aalst ook een zeer zwart kantje had waar we absoluut niet voor te benijden waren Tis triest. Elke keer opnieuw dezelfde discutie, elke keer dezelfden die hun gelijk moeten halen. ![]() Bedankt EA, je hebt men hele leven bepaald. Rust in vrede. Inderdaad heel triest dat het zo moeten lopen is en dat is voor iedereen zwaar en moeilijk. Maar dat er nu nog mensen durven hier op het forum komen discuseren die verwittigd waren daar zakt mijn broek echt vanaf. Nu moeten we de rug samen rechten en van het nieuwe project iets moois maken en die dat het niet kunnen opbrengen,waar ik alle respect voor heb die blijven hier beter weg want deze zijn geen supporters van de nieuwe club of gaan we het nieuwe project ook naar de kloten helpen met hun gezeik en gemem. Bedankt EA om meer dan 45 jaar deel te maken van mijn leven. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
10 Aug 2024, 8:14 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13 Berichten: 546 Locatie: Aalst ![]() |
hansken schreef: Bram schreef: proficiat om zelfs deze topic te verneuken, een reminder dat eendracht aalst ook een zeer zwart kantje had waar we absoluut niet voor te benijden waren Tis triest. Elke keer opnieuw dezelfde discutie, elke keer dezelfden die hun gelijk moeten halen. ![]() Bedankt EA, je hebt men hele leven bepaald. Rust in vrede. Amen. Als ik nog terugkeer naar de Bredestraat zal het als liefhebber zijn, zonder kiekenbisj en alle emoties die gepaard gaan met een match van den Iéndracht, en niet meer als supporter van. Want hoe je het draait of keert, we zijn dood (en begraven) deze keer. Ik hoop wel dat het nieuwe project mag slagen. Tijd zal uitwijzen of het levensvatbaar is. |
10 Aug 2024, 8:15 |
|
![]() |
|
Scholier
luque schreef: hansken schreef: Bram schreef: proficiat om zelfs deze topic te verneuken, een reminder dat eendracht aalst ook een zeer zwart kantje had waar we absoluut niet voor te benijden waren Tis triest. Elke keer opnieuw dezelfde discutie, elke keer dezelfden die hun gelijk moeten halen. ![]() Bedankt EA, je hebt men hele leven bepaald. Rust in vrede. Amen. Als ik nog terugkeer naar de Bredestraat zal het als liefhebber zijn, zonder kiekenbisj en alle emoties die gepaard gaan met een match van den Iéndracht, en niet meer als supporter van. Want hoe je het draait of keert, we zijn dood (en begraven) deze keer. Ik hoop wel dat het nieuwe project mag slagen. Tijd zal uitwijzen of het levensvatbaar is. De eendracht is hier op dat forum ver zoek. Een paar die hier constant elkaar ![]() ![]() |
10 Aug 2024, 10:44 |
|
Pagina 2 van 3 |
[ 33 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende |