|
Pagina 1 van 4 |
[ 55 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 759 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde |
Bericht Winter transfers?
Gaan er spelers bijkomen tijdens de winter stop?
Iemand meer info? |
30 Dec 2024, 15:25 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Winter transfers?
wevege schreef: Gaan er spelers bijkomen tijdens de winter stop? Iemand meer info? Simon Lanckman komt over van Merelbeke. Een middenvelder van 1m91 voor positie 6 of 8. |
30 Dec 2024, 15:36 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Schelfhout heeft zijn contract verbroken bij Charleroi. Maar ik vrees dat die niet zo ver zal willen afzakken..
|
30 Dec 2024, 17:41 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Eendracht Aalst polste de transfervrije Laurent Depoitre voor een terugkeer naar het Pierre Cornelisstadion. De kans lijkt evenwel klein dat de gewezen spits van KV Oostende en AA Gent nu al een forse stap terugzet naar zijn oude Aalsterse liefde in derde afdeling. De komst van een trefzekere spits blijft wel prioriteit voor sportief manager Georges Arts. Met de 25-jarige centrale middenvelder Simon Lanckman van KFC Merelbeke werd wel een overeenkomst gesloten. Lanckman was voorheen aan de slag bij Zelzate en startte het seizoen bij Merelbeke, maar raakte er op een zijspoor.(rwd)
|
30 Dec 2024, 19:20 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Falco Geenens is terug. Toch wel een hele goeie voor deze reeks!
|
30 Dec 2024, 19:34 |
|
Nationale Ploeg
Ik hoop dat ze het niet gaan proberen hè ! https://www.sudinfo.be/art/634615/artic ... our-a-bert
_________________ may the FORCE be with you. |
30 Dec 2024, 22:26 |
|
Reserve
Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 292 Locatie: Lebbeke |
Xander schreef: Schelfhout heeft zijn contract verbroken bij Charleroi. Maar ik vrees dat die niet zo ver zal willen afzakken.. Vermoed ik ook niet…had een prof statuut. |
31 Dec 2024, 0:59 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Nu nog wat scorend en voetballend vermogen, een offensieve flankspeler en een spits mogen er nog bij.
Spelers zoals De Crick die individueel iets kunnen forceren zitten er te weinig in de huidige kern. Iemand als Preben De Man zouden we ook wel kunnen gebruiken, kan zowel links als rechts spelen. Bij Dikkelvenne zal toch iedereen vertrekken en spelen al enkele seizoenen sterk een reeks hoger. |
31 Dec 2024, 12:35 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Van den Eynde en Wantens zeggen zelf terug te willen komen maar hadden nog niets van het bestuur gehoord.
|
02 Jan 2025, 9:39 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Josken11 schreef: Van den Eynde en Wantens zeggen zelf terug te willen komen maar hadden nog niets van het bestuur gehoord. Dit seizoen enkel nog een spits die er bij komt wat zou moeten volstaan om eindronde te spelen denk ik. Voor volgend seizoen zullen die mannen wel gecontacteerd worden. |
02 Jan 2025, 11:54 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Josken11 schreef: Van den Eynde en Wantens zeggen zelf terug te willen komen maar hadden nog niets van het bestuur gehoord. Van Den Eynde was aanwezig op de laatste thuismatch samen met Stef De Backer. Zijn beiden al enkele maanden geblesseerd dus die zullen nu (nog) niet terugkomen denk ik. Naar volgend seizoen toe hopelijk wel samen met Wantens. Als je ziet hoe Oostende zich aan het versterken is voor volgend seizoen hoop ik vooral dat die nu dit seizoen al promoveren. Voor de positie van spits is een Robin Nelis mss een optie, dikwijls op de bank bij Racing Mechelen en ex speler van zowel EA als Lede. Al is dat hetzelfde type als Van Poelvoorde/Zwart. Moet wel zijn dat ze naar zo een type op zoek zijn als het gerucht van Depoitre klopt. |
02 Jan 2025, 12:39 |
|
Nationale Ploeg
iendrachter schreef: Voor de positie van spits is een Robin Nelis mss een optie, dikwijls op de bank bij Racing Mechelen en ex speler van zowel EA als Lede. Hij heeft de Racing-fans nog niet kunnen overtuigen dit seizoen, terwijl er niet veel scorend vermogen zit in onze kern. Zoals hij momenteel presteert, weet ik niet of hij bij jullie een meerwaarde zou zijn. Was hij in zijn EA-periode basisspeler? _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
02 Jan 2025, 22:27 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Gruunwit schreef: iendrachter schreef: Voor de positie van spits is een Robin Nelis mss een optie, dikwijls op de bank bij Racing Mechelen en ex speler van zowel EA als Lede. Hij heeft de Racing-fans nog niet kunnen overtuigen dit seizoen, terwijl er niet veel scorend vermogen zit in onze kern. Zoals hij momenteel presteert, weet ik niet of hij bij jullie een meerwaarde zou zijn. Was hij in zijn EA-periode basisspeler? Was hier jeugdspeler maar heeft in de 1ste ploeg enkel in de voorbereiding is meegedaan dacht ik. Seizoenen nadien wel redelijk wat goals gemaakt op lager niveau bij Lede en Brakel maar nadien bij Hoek, Londerzeel en nu Mechelen idd weinig tot geen goals. Is natuurlijk een reeks lager en ik vind het verschil tussen 2de en 3de toch wel groot en jullie spelen vooraan mee in 2de. |
02 Jan 2025, 23:05 |
|
Nationale Ploeg
Nelis kreeg bij Racing ook al een rode kaart.
Hij viel voor rust in voor een geblesseerde speler en 10 min. later kreeg hij rechtstreeks rood wegens een akkefietje met zijn tegenstander op het moment dat wij een corner mochten gaan nemen. Hij kreeg daarvoor een voorstel van 4 wedstrijden, maar we hebben dit kunnen weerleggen zodat er slechts 1 wedstrijd schorsing volgde. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
03 Jan 2025, 13:07 |
|
nieuw in de eerste ploeg
iendrachter schreef: Josken11 schreef: Van den Eynde en Wantens zeggen zelf terug te willen komen maar hadden nog niets van het bestuur gehoord. Van Den Eynde was aanwezig op de laatste thuismatch samen met Stef De Backer. Zijn beiden al enkele maanden geblesseerd dus die zullen nu (nog) niet terugkomen denk ik. Naar volgend seizoen toe hopelijk wel samen met Wantens. Als je ziet hoe Oostende zich aan het versterken is voor volgend seizoen hoop ik vooral dat die nu dit seizoen al promoveren. Voor de positie van spits is een Robin Nelis mss een optie, dikwijls op de bank bij Racing Mechelen en ex speler van zowel EA als Lede. Al is dat hetzelfde type als Van Poelvoorde/Zwart. Moet wel zijn dat ze naar zo een type op zoek zijn als het gerucht van Depoitre klopt. Naar wat ik gehoord heb zou hun oog op Dennis van Vaerenbergh gevallen zijn ,op een zijspoor bij Ninove na dispuut Was vorig seizoen topscorer in 2 e amateur |
03 Jan 2025, 16:51 |
|
Pagina 1 van 4 |
[ 55 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende |