Iendracht fan-merchandise - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14
 Iendracht fan-merchandise 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Ajuin schreef:
Fillou schreef:
Ajuin schreef:
Fillou schreef:
Ik vermoed dat dat door de mensen van Fast Trade is. Mailtje sturen naar hen met de vraag om samen te werken.


Deze info klopt niet !! Voor dergelijke zaken betreffende de fanshop moet je wel degelijk contact opnemen met het clubbestuur en niet met de mensen van FastTrade.

Wat die percent betreft ... Hoe ga je dat regelen ? Op wie zijn naam gaat dat gezet worden ? Wie gaat dat allemaal regelen ?

Zou het niet beter zijn om met de club af te spreken dat er in geval van de verkoop van X € van "jullie" goederen, door de club zelf als return het nodige gedaan wordt om zo'n vlag te maken bvb. ?

Dit om mogelijke problemen achteraf te vermijden.

Koen


euhm ... ik had het ook alleen maar over een "vermoeden". Met mijn heel oprechte excuses voor deze onvergeeflijke fout. Dat ik zelf via mail al een ander verhaal hoorde, zal ik even door de vingers zien. Sjongejonge ...

Je kan het ook "positief" proberen benaderen in plaats van een initiatief van een paar jonge gasten af te schieten.


??? Ik schiet niks af hoor. Ik geef je gewoon aan dat je best met Geert De Ridder contact opneemt om zaken betreffende de fanshop te bespreken.

Ik vind het een "positief" initiatief. Maar let gewoon goed op met wat je doet. Dat je achteraf niet met een financiële kater blijft zitten.

Koen


Daarmee dat ik het idee van Koen wel goed vind, we verkopen er tot als er genoeg geld is voor die vlag (via de club dus)

Heb het uitgebreid voorgesteld aan Geert De Ridder, en hoop dus op een positief antwoord


26 Okt 2006, 11:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
over dienen geert de ridder kan ik enkel maar veel goeds zeggen. Reageert ALTIJD op mails en zal jullie idee wel genegen zijn denk ik...


26 Okt 2006, 11:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Ajuin schreef:
??? Ik schiet niks af hoor. Ik geef je gewoon aan dat je best met Geert De Ridder contact opneemt om zaken betreffende de fanshop te bespreken.

Ik vind het een "positief" initiatief. Maar let gewoon goed op met wat je doet. Dat je achteraf niet met een financiële kater blijft zitten.

Koen



Beetje verkeerd begrepen. In elk geval, ik heb van de club zélf gehoord dat de shop niet in handen van eendracht zélf is.

De Jeroen zal wel antwoord krijgen he.


26 Okt 2006, 11:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
ik wil wel symbolische 50 euro dokken vo tshirtje van black army ma vrees da dienen duits ni goe zal gekeurd worde
:snif:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


26 Okt 2006, 22:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Fillou schreef:
Ajuin schreef:
??? Ik schiet niks af hoor. Ik geef je gewoon aan dat je best met Geert De Ridder contact opneemt om zaken betreffende de fanshop te bespreken.

Ik vind het een "positief" initiatief. Maar let gewoon goed op met wat je doet. Dat je achteraf niet met een financiële kater blijft zitten.

Koen



Beetje verkeerd begrepen. In elk geval, ik heb van de club zélf gehoord dat de shop niet in handen van eendracht zélf is.

De Jeroen zal wel antwoord krijgen he.


??? En heeft Geert U dat persoonlijk gezegd ???


26 Okt 2006, 23:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Ajuin schreef:
Fillou schreef:
Ajuin schreef:
??? Ik schiet niks af hoor. Ik geef je gewoon aan dat je best met Geert De Ridder contact opneemt om zaken betreffende de fanshop te bespreken.

Ik vind het een "positief" initiatief. Maar let gewoon goed op met wat je doet. Dat je achteraf niet met een financiële kater blijft zitten.

Koen



Beetje verkeerd begrepen. In elk geval, ik heb van de club zélf gehoord dat de shop niet in handen van eendracht zélf is.

De Jeroen zal wel antwoord krijgen he.


??? En heeft Geert U dat persoonlijk gezegd ???


zie pm


27 Okt 2006, 7:58
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Vorige week mail gestuurd naar Geert, nog steeds geen antwoord ..


31 Okt 2006, 12:33
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Tom, als ge dit leest contacteer mij is, dan kunnen we aan een website beginnen, die moet er zowiezo toch komen


03 Nov 2006, 11:15
Miniem

Lid geworden op: 03 Okt 2005, 15:17
Berichten: 59
Bericht langs de lijn
Even nog een reactie over Vandenbulcke. Deze laatste was zeer goed aan het spelen op de rechtsback. Er werd steeds gewonnen met VandenBulcke op deze plaats. Waarom plots die Landuyt komt opdagen begrijp ik niet. En wie zei het ooit weer?: " Never change a winningteam".
Dat er sprake is over waarom Vanbelle wel en Vanbulcke niet begrijp ik niet. Hier moet ik als ex-trainer en ex-speler in Nationale afdelingen wel bekennen dat er weinig mensen iets van voetbal afweten.Ik had het voorrecht om van de tegenpartij een scoutingsverslag te lezen waarin het volgende werd vermeld van Vanbell:
Kan het spelletje enorm goed lezen. Is snel,technisch zeer sterk, perfecte opstelling, brieft goed naar de de medespelers en is kopbalsterk.
We zijn toch akkoord dat er weinig dergelijke spelers te vinden zijn, ja zelfs niet in 1ste klasse.Tenslotte is hij amper 20 jaar en loopt gek van het Aalsters voetbal en zijn publiek.
Daartegen is VandenBuclke traag, zwak kopspel en spreekt zelfs geen woordje Vlaams. Dit alles kun je wat verbergen op de backplaats maar niet in de centrale as van de verdediging.


05 Nov 2006, 12:20
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: langs de lijn
saegres schreef:

Daartegen is VandenBuclke traag, zwak kopspel en spreekt zelfs geen woordje Vlaams


hier moet ik u toch tegensrpreken ze: vdb kan wel vlaams spreken
glorieux heeft het er moeilijker mee


05 Nov 2006, 12:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 23 Feb 2006, 20:46
Berichten: 727
Leeftijd: 37
Vandenbulcke is verdedigend sterker dan Landuyt. Landuyt is dan weer aanvallend sterker, heeft een goede voorzet. En zoals we nu spelen, lijkt Landuyt dan ook een logische keuze.


05 Nov 2006, 12:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
denk dat we hier er verder over bezig waren.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Nov 2006, 12:27
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bomber schreef:
zeg wa is da hier allemol e?
'k lees overal hetzelfde :shock:


ziede nu alles al dubbel? en de match moe nog beginnen :mrgreen:


05 Nov 2006, 12:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bomber schreef:
lot schreef:
Bomber schreef:
zeg wa is da hier allemol e?
'k lees overal hetzelfde :shock:


ziede nu alles al dubbel? en de match moe nog beginnen :mrgreen:



ja lach mor, der stonden hier dorjust 2 topics met hetzelfde in :no:
ofwel is da van die gassen van gisteren die vlag te spuiten :fluit:
heb een topic verplaatst beste Bomber ;)

_________________
If you never try, you'll never know


05 Nov 2006, 12:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bomber schreef:
kwil ni kreften maar staat da hier dan ni mis?

over VDB in de merchandise topiC?
of gingen der just sjaals van em uitkomen? :grijns:
ahja, inderdaad... 't moest bij "Artikels" komen... maar doet hier ma voesj ;) zal dat volgende week ofzo eens verzetten ;)

_________________
If you never try, you'll never know


05 Nov 2006, 12:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst