|
Pagina 452 van 501 |
[ 7514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 450 451 452 453 454 … 501 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 573 Locatie: Aalst ![]() |
Bericht Re: Artikels
witzwet schreef: Aaahhhh, het forum en zijn speculaties. Er zijn nog zekerheden. Volgens mij zijn het de Russen! |
21 Mei 2024, 10:21 |
|
![]() |
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 ![]() |
Gilles schreef: Kalisj schreef: Als je 'eendracht aalst" in google intikt, kan je zien dat ze de website on hold hebben gezet en 2 versies hebben gemaakt in afwachting van een positief of een negatief advies. Hoe zie je dat? Officiële website - SC Eendracht Aalst SC Eendracht Aalst https://eendracht-aalst.be SC Eendracht Aalst of kortweg Eendracht Aalst, is een Belgische voetbalclub uit de Oost-Vlaamse stad Aalst. Positief advies voor licentie ... Positief advies voor licentie Eerste Amateurliga! ... licentiemanager ... Geen licentie voor SC ... Het Belgisch Arbitragehof voor de Sport heeft geen licentie tweede ... Klassement GS, W, V, G, DS, P. 1, E. Aalst, 34, 19, 8, 7, 60/35, 64. 2, Ninove ... Nieuws Lees hier al het laatste nieuws over Eendracht Aalst. Het ... Wedstrijden Datum, uur, score. 1. Eendracht Aalst – KSV Oudenaarde · 2023 ... Na de 2 vette regels staan er 2 klokjes in afwachting van publicatie. |
21 Mei 2024, 10:27 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg
reeds gebeurd; blijkbaar:
https://www.hln.be/aalst/aalsterse-spor ... ~a67a08d7/ _________________ may the FORCE be with you. |
21 Mei 2024, 10:37 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1789 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek ![]() |
Gelukkig is de Zandberg tiptop in orde en moet daar al niet meer in geïnvesteerd worden.
_________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
21 Mei 2024, 10:57 |
|
![]() |
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 212 Leeftijd: 70 Locatie: Kreta ![]() |
elfahem schreef: Gelukkig is de Zandberg tiptop in orde en moet daar al niet meer in geïnvesteerd worden. en de Ladies hebben geen geld meer nodig, weeral dubbel besparing, Licentie kan alleen maar volgen |
22 Mei 2024, 13:36 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2325 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst ![]() |
Citeer: Ook njet op licentie Eendracht Aalst voor tweede of derde afdeling: “De club weet perfect wat er schort om de licentie te behalen” AALST - Donkere wolken troepen samen boven het Pierre Cornelisstadion, waar het Turkse bestuur steeds meer in het nauw wordt gedreven en alle geloofwaardigheid verliest. Ook voor tweede en derde afdeling werd Eendracht Aalst geen licentie verleend. Maandag volgt een bezoek aan de Controlecommissie. Nadien is nog beroep mogelijk bij het BAS. Vorige week verklaarde het BAS (Belgisch Arbitragehof voor de Sport) de aanvraag van Eendracht Aalst voor een licentie van Vlaamse topamateurclub ongegrond. Het BAS motiveerde de beslissing uitvoerig en stelde dat ze vervolgens de aanvraag voor tweede en derde afdeling zou behandelen. Ook daar volgde nu zoals verwacht kon worden een negatief verdict. De club maakte zich via een statement op de website sterk dat ze de licentie voor tweede afdeling wel zou halen, maar kwam ook nu van een kale reis thuis. Na een “de plano” behandeling wordt Eendracht Aalst doorverwezen naar de Controlecommissie, subkamer Voetbal Vlaanderen, waar de zaak ten gronde wordt gepleit. Tot dan krijgt het Aalsterse bestuur dus de kans om de licentievoorwaarden te vervullen. Bij een negatieve uitspraak kan de club dan opnieuw in beroep gaan bij het BAS. Indien Eendracht Aalst ook daar bakzeil haalt, volgt de degradatie naar eerste provinciale, waar dan gestart wordt met een puntenaftrek van drie punten. “Ik had al geen goed gevoel bij de overname en de incidenten in het jeugdcomplex op de Zandberg gaven mijn vertrouwen een ferme knauw. De situatie op de Zandberg is rampzalig. Ook de vrouwenploeg ging al naar de verdoemenis” Bij Eendracht Aalst bleek sportief manager Kevin Mirallas opnieuw niet voor commentaar bereikbaar. Het lot van de mannenploeg behoort nochtans tot zijn bevoegdheid. De gewezen Rode Duivel schermt naar de buitenwereld toe met een handvol versterkingen, maar het ziet er vooralsnog naar uit dat hij zijn plannen mag opbergen. In bondskringen werd ons bevestigd dat de club op de hoogte werd gesteld van de geweigerde licentie voor tweede en derde afdeling. Het is dan ook bijzonder vreemd om van krommenaas te gebaren. Woensdagavond worden de supporters door de bestuurders uitgenodigd voor een uiteenzetting van de inspanningen die ze leverden om de licentie te behalen. “Voorspelbare weigering” Sportschepen Matthias De Ridder (N-VA) is alvast niet de enige die dat een vreemde gang van zaken vindt. “Je zou toch veeleer verwachten dat de club de focus legt op de niet-vervulde licentievoorwaarden. Ik had al geen goed gevoel bij de overname en de incidenten in het jeugdcomplex op de Zandberg gaven mijn vertrouwen een ferme knauw. De situatie op de Zandberg is rampzalig. Ook de vrouwenploeg ging al naar de verdoemenis. De club weet perfect wat er schort om de licentie te behalen. De voorwaarden voor eerste nationale verschillen op financieel vlak niet zo sterk van die van tweede afdeling, zodat de nieuwe licentieweigering voorspelbaar was. In 2026 moet een nieuwe beheersovereenkomst afgesloten worden met de club. Tot dan kunnen we als stadsbestuur in principe niet ingrijpen indien het huidige bestuur aan het roer blijft … tenzij er nieuwe wendingen komen.” Het is nu de vraag in hoeverre het bestuur de achterban kan blijven paaien en de schuld van zich kan blijven afschuiven voor de nefaste gang van zaken. “Ik kreeg vaak kritiek van supporters, maar had toegang tot cruciale info waardoor het me onmogelijk was om vertrouwen te blijven schenken aan dit bestuur. Ik denk dat ook bij de supporters het besef nu doordringt dat de club niet goed gerund wordt”, besluit De Ridder. |
28 Mei 2024, 7:36 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Citeer: [b].....maar had toegang tot cruciale info waardoor het me onmogelijk was om vertrouwen te blijven schenken aan dit bestuur. Ik denk dat ook bij de supporters het besef nu doordringt dat de club niet goed gerund wordt”, besluit De Ridder....... Sorry, maar tees ester oever. |
28 Mei 2024, 10:59 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Die info is hier elke keer neer gepost met bronnen bij.
Ik dacht dat ji degene was die "kist aal men kltn" zjiekers terugstuurde naar diegenen die hier verwittigden? Vooral dat was er zwaar over en het zou u sieren dat te kunnen toegeven... |
28 Mei 2024, 11:13 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Op dit forum wordt zodanig veel waarheid en fantasie/leugen door elkaar gepost, dat het niet meer mogelijk is om uit te maken wat je serieus kan nemen.
Als Ridderken nu beweert dat hij over "cruciale informatie" beschikte, had hij daar andere dingen moeten mee doen dan het achteraf in de gazet te zeggen. Mijn "zjiëkers" uitspraak was een frustratie naar dit forum waar je eigenlijk geen informatie meer kan uithalen. |
28 Mei 2024, 11:56 |
|
![]() |
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 212 Leeftijd: 70 Locatie: Kreta ![]() |
Opdoeken die handel, EA maakt zich internationaal belachelijk, niks Provinciaal, dan nog liever naar den Badminton
![]() |
28 Mei 2024, 12:32 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1285 Locatie: Aalst ![]() |
Kalamaki2014 schreef: Opdoeken die handel, EA maakt zich internationaal belachelijk, niks Provinciaal, dan nog liever naar den Badminton ![]() Spreek vooral voor jezelf, dankjewel. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
28 Mei 2024, 12:47 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico ![]() Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8723 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs ![]() |
Neutralboy schreef: Die info is hier elke keer neer gepost met bronnen bij. Ik dacht dat ji degene was die "kist aal men kltn" zjiekers terugstuurde naar diegenen die hier verwittigden? Vooral dat was er zwaar over en het zou u sieren dat te kunnen toegeven... Fouten toegeven is voor sommigen moeilijk. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
28 Mei 2024, 12:55 |
|
![]() |
|
Junior
anathema76 schreef: Kalamaki2014 schreef: Opdoeken die handel, EA maakt zich internationaal belachelijk, niks Provinciaal, dan nog liever naar den Badminton ![]() Spreek vooral voor jezelf, dankjewel. Dit is een forum voor alle leden. En ja. Ik spreek voor mijzelf, EA fervent supporter sedert 58 jaar, wat er nu allemaal ons voorgeschoteld wordt is 1919 onwaardig |
28 Mei 2024, 13:48 |
|
![]() |
|
forumlegende
Kalamaki2014 schreef: Opdoeken die handel, EA maakt zich internationaal belachelijk, niks Provinciaal, dan nog liever naar den Badminton ![]() Ieder zijn keuze, veel plezier met het badminton, maar ik volg onze club mits een goed bestuur (vertrek Turken en plj) dat zijn voetjes op de grond houdt ipv grootheidswaanzin uit te kramen. In Provincial is t peil plezant ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
28 Mei 2024, 14:30 |
|
![]() |
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5599 Leeftijd: 48 Locatie: Lebbeke ![]() |
Timoilsjt schreef: Kalamaki2014 schreef: Opdoeken die handel, EA maakt zich internationaal belachelijk, niks Provinciaal, dan nog liever naar den Badminton ![]() Ieder zijn keuze, veel plezier met het badminton, maar ik volg onze club mits een goed bestuur (vertrek Turken en plj) dat zijn voetjes op de grond houdt ipv grootheidswaanzin uit te kramen. In Provincial is t peil plezant ![]() Grootheidswaanzin niet, maar een club/stad als Aalst moet altijd ambitie hebben. Je kan geen jaren in provinciale blijven. |
28 Mei 2024, 14:48 |
|
Pagina 452 van 501 |
[ 7514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 450 451 452 453 454 … 501 Volgende |