|
Pagina 451 van 501 |
[ 7514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 449 450 451 452 453 … 501 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
Miniem
Bericht Re: Artikels
In de afgelopen drukke "licentieweek" kreeg enkel Eendracht Aalst nog geen definitieve bevestiging van de licentie voor de 1e Nationale Amateurs, maar die lijkt voor 99 procent in orde, zodat we de samenstelling van die reeks eigenlijk als volledig mogen beschouwen.
- 1e Afdeling VV: RFC Knokke, Dessel Sport, KSK Heist, Thes Sport, KVK Tienen, Hoogstraten VV, Jong AA Gent, OH Leuven U23, YR Antwerp, RFC Cappellen, Belisia Bilzen, Lyra-Lierse, Sporting Hasselt, Jong Cercle, KFC Merelbeke en Eendracht Aalst. KFC Merelbeke (2e afdeling VV) kreeg op vrijdag in beroep de licentie voor 1e nationale, en zo komt de ploeg volgend seizoen uit in die reeks, samen met de drie andere winnaars van de eerste speeldag in de eindronde : Jong Cercle, Sporting Hasselt en Lyra-Lierse. De verliezersronde, die dit weekend gepland was, wordt niet gespeeld. Jong Essevee Waregem (dat in 2e VV blijft) zou het daar opnemen tegen KVK Ninove. Die ploeg moet afwachten of Eendracht Aalst zijn licentie voor 1e nationale krijgt, maar die beslissing zal waarschijnlijk pas volgende week bekend zijn. De nog ontbrekende documenten zouden volgens onze informatie echter correct ingeleverd zijn. |
18 Mei 2024, 23:28 |
|
![]() |
|
Freak
Geen wedstrijd meer voor KVK Ninove, dat ook volgend seizoen in tweede afdeling speelt: “We hebben toch het gevoel dat licentie van Aalst in achterkamertjes bedisseld wordt”
Ninove - Dan toch geen wedstrijd zaterdagavond voor KVK Ninove. Nu Merelbeke zijn licentie voor eerste nationale definitief binnen heeft, werd de wedstrijd op Jong Essevee overbodig. En dus spelen de troepen van Jean-Pierre Vandevelde ook volgend seizoen in tweede afdeling. Tenzij Aalst nog naast zijn licentie zou grijpen. Wim Redant Ninove zat donderdag nog in volle voorbereiding op de wedstrijd van zaterdag op Jong Essevee, maar vrijdagmiddag raakte bekend dat die partij uiteindelijk toch niet meer doorgaat. “Als het sowieso een overbodige wedstrijd wordt, moeten we de beslissing van de voetbalbond toejuichen”, zegt Vandevelde. “Dat voert ons wel terug naar de discussie over de toekenning van de Aalsterse licentie. De Aalsterse spelers verdienden uiteraard de titel en ook de Aalsterse fans treft uiteraard geen schuld, maar dat ligt toch anders met het bestuur, dat de licentie indiende. Zowel meerdere trainers als spelers zijn nog niet betaald. Dan wordt een licentie toch in achterkamertjes bedisseld. Dat doet me denken aan de licentie die ten onrechte werd toegekend aan Moeskroen dat enkele maanden later toch failliet werd verklaard, maar intussen wel Dender mee de dieperik had ingesleurd.” Ook Gunther Van der Perren voelt zich verongelijkt. “Als kleine club zorgden we ervoor dat we aan alle licentievoorwaarden voldeden”, zegt de Ninoofse voorzitter. “Maar blijkbaar wordt met twee maten en twee gewichten gewerkt en worden er achterdeuren geopend voor de grotere clubs. Als het BAS een rechtvaardig vonnis velt, wordt Aalst de licentie geweigerd en dan worden wij opgevist voor eerste nationale.” |
19 Mei 2024, 10:18 |
|
![]() |
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 212 Leeftijd: 70 Locatie: Kreta ![]() |
JP pakt aa nen Trippel en goo vissen
|
19 Mei 2024, 10:21 |
|
![]() |
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3925 Leeftijd: 47 ![]() |
waly 2 schreef: Geen wedstrijd meer voor KVK Ninove, dat ook volgend seizoen in tweede afdeling speelt: “We hebben toch het gevoel dat licentie van Aalst in achterkamertjes bedisseld wordt” Ninove - Dan toch geen wedstrijd zaterdagavond voor KVK Ninove. Nu Merelbeke zijn licentie voor eerste nationale definitief binnen heeft, werd de wedstrijd op Jong Essevee overbodig. En dus spelen de troepen van Jean-Pierre Vandevelde ook volgend seizoen in tweede afdeling. Tenzij Aalst nog naast zijn licentie zou grijpen. Wim Redant Ninove zat donderdag nog in volle voorbereiding op de wedstrijd van zaterdag op Jong Essevee, maar vrijdagmiddag raakte bekend dat die partij uiteindelijk toch niet meer doorgaat. “Als het sowieso een overbodige wedstrijd wordt, moeten we de beslissing van de voetbalbond toejuichen”, zegt Vandevelde. “Dat voert ons wel terug naar de discussie over de toekenning van de Aalsterse licentie. De Aalsterse spelers verdienden uiteraard de titel en ook de Aalsterse fans treft uiteraard geen schuld, maar dat ligt toch anders met het bestuur, dat de licentie indiende. Zowel meerdere trainers als spelers zijn nog niet betaald. Dan wordt een licentie toch in achterkamertjes bedisseld. Dat doet me denken aan de licentie die ten onrechte werd toegekend aan Moeskroen dat enkele maanden later toch failliet werd verklaard, maar intussen wel Dender mee de dieperik had ingesleurd.” Ook Gunther Van der Perren voelt zich verongelijkt. “Als kleine club zorgden we ervoor dat we aan alle licentievoorwaarden voldeden”, zegt de Ninoofse voorzitter. “Maar blijkbaar wordt met twee maten en twee gewichten gewerkt en worden er achterdeuren geopend voor de grotere clubs. Als het BAS een rechtvaardig vonnis velt, wordt Aalst de licentie geweigerd en dan worden wij opgevist voor eerste nationale.” Dat is toch zever? E. Aalst werd in 2015 via het BAS al eens de licentie geweigerd, wat dan ook het einde van De Roose inluidde en het tijdperk Le Juste begon. Of ben ik verkeerd? Waarom zou Aalst plots een voorkeursbehandeling genieten bij het BAS, het is alleen maar bergaf gegaan sindsdien? Meerdere trainers als spelers werden niet betaald? Kan kloppen als hij Carl en de Dekuypers als voorbeeld neemt. Maar geen haar op mijn hoofd dat gelooft dat wanneer spelers niet betaald werden er weldegelijk een licentie komt. Ik vraag mij eigenlijk af hoe mensen van buiten altijd meer zicht hebben op een situatie dan het Belgisch Arbitragehof voor Sport. Zelzate, Gent, Wetteren hebben allemaal klacht ingediend tegen illegale spelers, Zelzate zelfs 2 keer. Allemaal van tafel geveegd door de KBVB. Ik denk niet dat eendracht aalst in een hoge schuif ligt. En bij mijn weten is er nog geen uitspraak. Ondertussen ligt ze vast natuurlijk. Maar wie heeft de info dat het in orde is of niet - 99% is geen 100%? Zeker Ninove niet. Slechte verliezers. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
19 Mei 2024, 14:00 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg
Beseft Meneer Bottom’s up daar eigenlijk wel dat hij omkoping suggereert ? En dat voor een club die al gans het seizoen (terecht of onterecht, I’ll leave of in the middle) langs alle kanten tegen gewerkt wordt (en dan houd ik het op dit lopende seizoen om het kort te houden) en nu naar het BAS is moeten trekken (again, terecht of onterecht) ? Zou beter zijnen mond houden, amai men gedacht ! Had dat ook beter gedaan vooraleer te verlengen, op te zeggen en dan weer te willen blijven ginder. Als de drank is in de man, de wijsheid is in de kan, zei mijn meme zaliger.
_________________ may the FORCE be with you. |
19 Mei 2024, 15:55 |
|
![]() |
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst ![]() |
Ze zouden beter inderdaad zwijgen met hun enveloppkes op maandag na een gewonnen wedstrijd, of het nu nog zo is geen zicht op, maar zolang De Doncker leefde zeker wel. Mochten elke maandag naar daar gaan. Dat zal waarschijnlijk ook wit geld geweest zijn zeker en ja dat is wel uit goede bron dat ik dat weet.
|
19 Mei 2024, 16:16 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
witzwet schreef: Ik denk niet dat eendracht aalst in een hoge schuif ligt. Ik denk het ook niet, om het nogal zachtjes uit te drukken. Het zijn bleiters bij Ninove. |
19 Mei 2024, 21:09 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
tigers schreef: Ze zouden beter inderdaad zwijgen met hun enveloppkes op maandag na een gewonnen wedstrijd, of het nu nog zo is geen zicht op, maar zolang De Doncker leefde zeker wel. Mochten elke maandag naar daar gaan. Dat zal waarschijnlijk ook wit geld geweest zijn zeker en ja dat is wel uit goede bron dat ik dat weet. Dat ze anders eens klappen hoe ze de laatste 3 jaar Romero hebben betaald Wou vorig seizoen niet naar ons komen omdat ze hem niet in het zwart het meeste deel wouden betalen Ze e zouden terug willen over gaan zoals 2 jaar geleden te oen ze 2 e eindigde. Er was geen geld toen hun voorzitter overleden was en nu is alles opeens terug in orde Slechte verliezers |
19 Mei 2024, 22:19 |
|
![]() |
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 ![]() |
Morgen zullen we het wel weten zeker...
|
20 Mei 2024, 12:16 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
zwawi schreef: Morgen zullen we het wel weten zeker... Wat is er met de website van eendracht Aalst . |
21 Mei 2024, 8:09 |
|
![]() |
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 ![]() |
Als je 'eendracht aalst" in google intikt, kan je zien dat ze de website on hold hebben gezet en 2 versies hebben gemaakt in afwachting van een positief of een negatief advies.
|
21 Mei 2024, 9:26 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Kalisj schreef: Als je 'eendracht aalst" in google intikt, kan je zien dat ze de website on hold hebben gezet en 2 versies hebben gemaakt in afwachting van een positief of een negatief advies. Bedankt voor de info. |
21 Mei 2024, 9:51 |
|
![]() |
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 37 ![]() |
Kalisj schreef: Als je 'eendracht aalst" in google intikt, kan je zien dat ze de website on hold hebben gezet en 2 versies hebben gemaakt in afwachting van een positief of een negatief advies. Hoe zie je dat? |
21 Mei 2024, 10:04 |
|
![]() |
|
Junior
Sorry voor de fantasie te breken, maar zou het niet gewoon kunnen dat ze de host van de website niet betaald hebben en dat die dus de site offline gehaald hebben? Allez ja, de Turken die iets niet betalen lijkt mij inderdaad te gek voor woorden, ik herneem:
MATTHIAS DE RIDDER HEEFT VIA EEN HACKERSFORUM BERUCHTE HACKER ‘CHR1ST0PHDOZZ69’ LEREN KENNEN EN ZOU HEM 100 000 EURO BETAALD HEBBEN OM ONZE ARME ARME CLUB WEERAL TE PESTEN!!!!! BEL DE KRANTEN!!!!! |
21 Mei 2024, 10:10 |
|
![]() |
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3925 Leeftijd: 47 ![]() |
Aaahhhh, het forum en zijn speculaties. Er zijn nog zekerheden.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
21 Mei 2024, 10:18 |
|
Pagina 451 van 501 |
[ 7514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 449 450 451 452 453 … 501 Volgende |