Artikels - Pagina 498 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7514 berichten ]  Ga naar pagina 1 496 497 498 499 500 501
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 72
Bericht Re: Artikels
Vermoedelijk geblokkeerd.
Ik heb nog toegang.
Hun laatste bericht gaat erover dat eendracht aalst lede geprobeerd zou hebben om stamnr 90 te kopen maar dat dat van hun is en dat ze nog niet failliet zijn.

01 Aug 2024, 20:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 36
luque schreef:
the_red_ant69 schreef:
Is het Eendracht Aalst facebook account weg of heeft dir mij geblokkeerd wegens commentaren?

Bij mij hetzelfde. Geen Eendracht Facebook pagina meer te zien. Iets te scherp geweest met mijn pen denk ik.

Hier van tzelfde :wave:

01 Aug 2024, 23:21
Vaste Waarde

Uitleg over naam- en logorechten (octrooi):
De oprichters van de projectclub "JONG LEDE & STAD AALST" hadden op 26 juni een poging gedaan en een aanvraag ingediend bij een octrooibureau om de naam Eendracht Aalst over te nemen, omdat ze dachten dat de club failliet zou gaan en de naam vrij zou komen. Helaas is hun poging niet geslaagd. SC Eendracht Aalst met stamnummer 90 heeft het octrooi van de naam Eendracht Aalst en het officiële logo overgenomen. Dit betekent dat niemand de naam Eendracht Aalst kan gebruiken!
Een andere bekende belachelijke spel van de stad is om de clubs in dezelfde reeks één voor één te benaderen en hen over te halen niet tegen de ECHTE SC Eendracht Aalst te spelen.

02 Aug 2024, 7:04
nieuw in de eerste ploeg

hansken schreef:
luque schreef:
the_red_ant69 schreef:
Is het Eendracht Aalst facebook account weg of heeft dir mij geblokkeerd wegens commentaren?

Bij mij hetzelfde. Geen Eendracht Facebook pagina meer te zien. Iets te scherp geweest met mijn pen denk ik.

Erdogan praktijken, niets meer en niets minder. Het staat hen niet aan wat je schrijft en je wordt gecensureerd.

02 Aug 2024, 10:18
Nationale Ploeg

luque schreef:
hansken schreef:
luque schreef:

Erdogan praktijken, niets meer en niets minder. Het staat hen niet aan wat je schrijft en je wordt gecensureerd.

Ik denk dat het effectief offline is.

02 Aug 2024, 10:19
Vaste Waarde

om 10:35 uur heb ik nog toegang.
Bericht hierboven van mij heb ik gecopiëerd van de fb pagina

02 Aug 2024, 10:35
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
AlostanA schreef:
luque schreef:
hansken schreef:

Ik denk dat het effectief offline is.

Is nog steeds online maar wees gerust, jullie hebben nog geen transfer alert gemist. :lol:

02 Aug 2024, 11:43
nieuw in de eerste ploeg

Nooit gedacht dat ik dit ooit ging neerpennen, maar de dag dat de vzw met stamnummer 90 geschrapt wordt of failliet wordt verklaard ontkurk ik een fles bubbels. De uitdrukking op de tronie van Patrick Le Juste denk ik er met de glimlach op de mond en met mijn oogjes dicht bij. Santé Patje! :drank:

02 Aug 2024, 11:46
Ancien

Leeftijd: 45
En misschien ook kleine oproep hier om niet te meer te reageren op die posts van het zogezegde EA-bestuur op sociale media. Elke reactie geeft hen een opstoot adrenaline om hun afbraakpolitiek verder te zetten. Als er geen reacties meer komen, dooft het allemaal vanzelf uit...

05 Aug 2024, 13:41
Nationale Ploeg

DT schreef:
En misschien ook kleine oproep hier om niet te meer te reageren op die posts van het zogezegde EA-bestuur op sociale media. Elke reactie geeft hen een opstoot adrenaline om hun afbraakpolitiek verder te zetten. Als er geen reacties meer komen, dooft het allemaal vanzelf uit...

Ze zijn nu ook officieel geweigerd in Merelbeke, dus het zal inderdaad vanzelf wel doven.

05 Aug 2024, 15:40
nieuw in de eerste ploeg

Tarik hangt in de touwen nu :lol:

05 Aug 2024, 16:39
Duivelke

Je zou denken dat het verhaal nu definitief over en uit is, maar "de Turken" (nouja, 1 persoon eigenlijk nog) houden er van om nog stokken in de wielen te steken waar ze kunnen.

Deze absurde omstandigheden die maar blijven opstapelen is toch ook grotendeels aan (de afwachtende houding van) voetbal vlaanderen gelegen. Vrij amateuristisch voor zo een organisatie, gewoon weigeren in te grijpen, onbegrijpelijk.

Dat Eendracht Aalst (stamnummer 90) geen bal zal raken, dat is toch wel voor iedereen duidelijk intussen. Maar er zijn nog flink wat andere ploegen geïmpacteerd. Mijn hoofd kan er niet bij dat ze dit aanschouwen en gewoon laten gebeuren.

05 Aug 2024, 17:08
Vaste Waarde

Sponsje teire schreef:
Je zou denken dat het verhaal nu definitief over en uit is, maar "de Turken" (nouja, 1 persoon eigenlijk nog) houden er van om nog stokken in de wielen te steken waar ze kunnen.

Deze absurde omstandigheden die maar blijven opstapelen is toch ook grotendeels aan (de afwachtende houding van) voetbal vlaanderen gelegen. Vrij amateuristisch voor zo een organisatie, gewoon weigeren in te grijpen, onbegrijpelijk.

Dat Eendracht Aalst (stamnummer 90) geen bal zal raken, dat is toch wel voor iedereen duidelijk intussen. Maar er zijn nog flink wat andere ploegen geïmpacteerd. Mijn hoofd kan er niet bij dat ze dit aanschouwen en gewoon laten gebeuren.

Awel ik dus ook niet he..
Het is inderdaad gewoon hallucinant en dégoutant te noemen dat VV gewoon niet/nooit reageerde... (n) (n)
Waarom bestaan die dan eigenlijk ?

05 Aug 2024, 22:43
Junior

mamananeto schreef:
Sponsje teire schreef:

Awel ik dus ook niet he..
Het is inderdaad gewoon hallucinant en dégoutant te noemen dat VV gewoon niet/nooit reageerde... (n) (n)
Waarom bestaan die dan eigenlijk ?

https://www.kskvlaamseardennen.be/

06 Aug 2024, 12:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Wel neig dat onze naam besmeurd wordt...

06 Aug 2024, 13:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7514 berichten ]  Ga naar pagina 1 496 497 498 499 500 501