|
Pagina 453 van 501 |
[ 7514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 451 452 453 454 455 … 501 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 212 Leeftijd: 70 Locatie: Kreta ![]() |
Bericht Re: Artikels
Timoilsjt schreef: Kalamaki2014 schreef: Opdoeken die handel, EA maakt zich internationaal belachelijk, niks Provinciaal, dan nog liever naar den Badminton ![]() Ieder zijn keuze, veel plezier met het badminton, maar ik volg onze club mits een goed bestuur (vertrek Turken en plj) dat zijn voetjes op de grond houdt ipv grootheidswaanzin uit te kramen. In Provincial is t peil plezant ![]() ... En 't Bier goeiekoejp... |
28 Mei 2024, 14:58 |
|
![]() |
|
Ancien
Moses Chunga schreef: Op dit forum wordt zodanig veel waarheid en fantasie/leugen door elkaar gepost, dat het niet meer mogelijk is om uit te maken wat je serieus kan nemen. Als Ridderken nu beweert dat hij over "cruciale informatie" beschikte, had hij daar andere dingen moeten mee doen dan het achteraf in de gazet te zeggen. Mijn "zjiëkers" uitspraak was een frustratie naar dit forum waar je eigenlijk geen informatie meer kan uithalen. Begrijpelijk na al die toestanden die we als supporter al moesten ondergaan we hadden gewoon geen keuze, de grootste fouten zijn bestuurlijk gebeurt maar 't stad heeft ook zijn steentje bijgedragen aan onze ondergang. Als je bedenkt dat het meer dan 100 jaar geleden is dat we nog in 1ste prov. gespeeld hebben ja jonges, hopelijk hebben we het geluk dat er overnemers geïnteresseerd zijn, een sterk bestuur met een toekomstplan dat is het enige wat we nodig hebben, als de supporters daarover duidelijkheid hebben zullen de meeste van hen wel achter de ploeg blijven staan. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
28 Mei 2024, 16:00 |
|
![]() |
|
Ancien
Kalamaki2014 schreef: Opdoeken die handel, EA maakt zich internationaal belachelijk, niks Provinciaal, dan nog liever naar den Badminton ![]() Waarom als er een deftig bestuur komt met een toekomstplan blijf ik gewoon gaan, ik ben heel mijn leven al Iendrachter en ik blijf mijn lievelingsploeg volgen zelfs in prov. maar ik wil dan wel gene pipo meer aan het roer. Iendracht Till I Die! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
28 Mei 2024, 16:08 |
|
![]() |
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3925 Leeftijd: 47 ![]() |
Hugo schreef: Kalamaki2014 schreef: Opdoeken die handel, EA maakt zich internationaal belachelijk, niks Provinciaal, dan nog liever naar den Badminton ![]() Waarom als er een deftig bestuur komt met een toekomstplan blijf ik gewoon gaan, ik ben heel mijn leven al Iendrachter en ik blijf mijn lievelingsploeg volgen zelfs in prov. maar ik wil dan wel gene pipo meer aan het roer. Iendracht Till I Die! ![]() maar ja, dat hebben wij niet in de hand hé. We dachten van PLJ ook dat het gene pipo was, maar hij is onze doodgraver geworden. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
28 Mei 2024, 16:19 |
|
![]() |
|
forumlegende
Smetje schreef: Timoilsjt schreef: Kalamaki2014 schreef: Opdoeken die handel, EA maakt zich internationaal belachelijk, niks Provinciaal, dan nog liever naar den Badminton ![]() Ieder zijn keuze, veel plezier met het badminton, maar ik volg onze club mits een goed bestuur (vertrek Turken en plj) dat zijn voetjes op de grond houdt ipv grootheidswaanzin uit te kramen. In Provincial is t peil plezant ![]() Grootheidswaanzin niet, maar een club/stad als Aalst moet altijd ambitie hebben. Je kan geen jaren in provinciale blijven. Daar heb je gelijk in maar we zullen door de zure provinciale appel moeten bijten willen we hopelijk ooit nog een gezonde toekomst hebben hoger niveau. Dat is het resultaat van 30(?) jaar wanbeleid en boven onze stand leven. Nu zal het tering naar de nering zetten zijn en van nul af aan terug rustig opbouwen worden. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
28 Mei 2024, 20:01 |
|
![]() |
|
forumlegende
De dames hebben een advocaat ingeschakeld (Ann Van de Steen) en de club officieel in gebreke gesteld omdat ze van heel het seizoen nog niet betaald geweest zijn.
Dit maakt het voor de cel van Voetbal-Vlaanderne nog gemakkelijker om de licentie voor amateurklasse voro de 1ste ploeg te weigeren ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
28 Mei 2024, 20:11 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1789 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek ![]() |
Als Eendracht Aalst naar eerste provinciale degradeert, verliest clubbestuur het Pierre Cornelisstadion: “Dan is het over en out en komt de stad aan zet”
Indien het werkelijk tot een degradatie naar eerste provinciale komt, dan verliest de club het gebruik van het Pierre Cornelisstadion en jeugdcomplex Zandberg. Beide zijn eigendom van de stad. Schepen van Sport Matthias De Ridder was duidelijk: “Als de club degradeert naar provinciale dan wordt de overeenkomst met de club ontbonden en komt de stad aan zet”, zei hij op de gemeenteraad. Rutger Lievens 29-05-24, 09:20 De geplande vergadering met de supporters woensdagavond gaat niet door, liet de club dinsdagavond weten op haar Facebookpagina. De licentie voor tweede en derde afdeling is geweigerd, maar de club kan wel nog in beroep gaan. “Wij willen jullie informeren dat comissie bij Voetbal Vlaanderen maandag zal plaatsvinden voor de tweede amateur. Aangezien er nog geen definitieve beslissing is genomen over de licentie voor de tweede amateur, zullen wij onze open vergadering verplaatsen naar volgende week”, zo communiceerde het clubbestuur van Eendracht Aalst. Lees ook Damesploeg Eendracht Aalst neemt advocaat onder de arm: “Nog altijd geen euro gezien van het clubbestuur”PREMIUM Damesploeg Eendracht Aalst neemt advocaat onder de arm: “Nog altijd geen euro gezien van het clubbestuur” Het lot beslist de volgorde waarin de kandidaat-prinsen carnaval zullen optreden: “Ons volksfeest verdient ‘nen Prinsj oit de duzjend’”PREMIUM Het lot beslist de volgorde waarin de kandidaat-prinsen carnaval zullen optreden: “Ons volksfeest verdient ‘nen Prinsj oit de duzjend’” Schepen van Sport Matthias De Ridder in de gemeenteraad van Aalst. Schepen van Sport Matthias De Ridder in de gemeenteraad van Aalst. © Swirko Over en out Indien het niet lukt om een licentie te verkrijgen, dan zakt Eendracht Aalst naar eerste provinciale. In de gemeenteraad van Aalst werd de kwestie dinsdagavond besproken. “Wij zijn op de hoogte gesteld dat het BAS het beroep ongegrond heeft verklaard. Daarom kan de promotie niet doorgaan. We hebben daarop de club gecontacteerd, maar hebben nog geen reactie gekregen. Nu probeert de club een licentie te krijgen voor tweede en derde afdeling, maar die is nu al geweigerd. Als het misloopt bij het BAS, dan is het over en out en zakt de club naar eerste provinciale”, zegt schepen De Ridder (N-VA). “Het is voor mij duidelijk dat de stad weinig te verwijten valt. Clubs als Virton en La Louvière geen licentie kregen, maar bij het BAS wel hun licentie binnenhaalden.” Beheersovereenkomst “De dames namen een advocaat onder de arm. De club vroeg geen licentie aan zodat de dames van Eendracht Aalst niet kan promoveren. Het ziet er daar niet goed uit. We horen dat zeer veel jeugdspelers van Aalst de club verlaten. Ik heb er het bestuur op aangesproken, maar het antwoord is dat we ons geen zorgen over moeten maken. In de beheersovereenkomst staat dat Aalsterse jeugd op de Zandberg moet spelen. Het geeft weinig vertrouwen en de schade is enorm”, aldus de schepen. Blijf op de hoogte Krijg een melding bij belangrijke berichten over Regio Aalst. “Het was geen verrassing dat de licentie niet werd behaald. Als de club degradeert naar provinciale dan wordt de beheersovereenkomst van rechtswege ontbonden. Dan speelt de club niet meer nationaal voetbal en dan komen wij wel aan zet”, zegt sportschepen De Ridder (N-VA). *** Lees: appartementen _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
29 Mei 2024, 9:42 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13182 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be ![]() |
*
_________________ If you never try, you'll never know Laatst gewijzigd door Bram op 29 Mei 2024, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd. |
29 Mei 2024, 12:23 |
|
![]() |
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 212 Leeftijd: 70 Locatie: Kreta ![]() |
elfahem schreef: Als Eendracht Aalst naar eerste provinciale degradeert, verliest clubbestuur het Pierre Cornelisstadion: “Dan is het over en out en komt de stad aan zet” Indien het werkelijk tot een degradatie naar eerste provinciale komt, dan verliest de club het gebruik van het Pierre Cornelisstadion en jeugdcomplex Zandberg. Beide zijn eigendom van de stad. Schepen van Sport Matthias De Ridder was duidelijk: “Als de club degradeert naar provinciale dan wordt de overeenkomst met de club ontbonden en komt de stad aan zet”, zei hij op de gemeenteraad. Rutger Lievens 29-05-24, 09:20 De geplande vergadering met de supporters woensdagavond gaat niet door, liet de club dinsdagavond weten op haar Facebookpagina. De licentie voor tweede en derde afdeling is geweigerd, maar de club kan wel nog in beroep gaan. “Wij willen jullie informeren dat comissie bij Voetbal Vlaanderen maandag zal plaatsvinden voor de tweede amateur. Aangezien er nog geen definitieve beslissing is genomen over de licentie voor de tweede amateur, zullen wij onze open vergadering verplaatsen naar volgende week”, zo communiceerde het clubbestuur van Eendracht Aalst. Lees ook Damesploeg Eendracht Aalst neemt advocaat onder de arm: “Nog altijd geen euro gezien van het clubbestuur”PREMIUM Damesploeg Eendracht Aalst neemt advocaat onder de arm: “Nog altijd geen euro gezien van het clubbestuur” Het lot beslist de volgorde waarin de kandidaat-prinsen carnaval zullen optreden: “Ons volksfeest verdient ‘nen Prinsj oit de duzjend’”PREMIUM Het lot beslist de volgorde waarin de kandidaat-prinsen carnaval zullen optreden: “Ons volksfeest verdient ‘nen Prinsj oit de duzjend’” Schepen van Sport Matthias De Ridder in de gemeenteraad van Aalst. Schepen van Sport Matthias De Ridder in de gemeenteraad van Aalst. © Swirko Over en out Indien het niet lukt om een licentie te verkrijgen, dan zakt Eendracht Aalst naar eerste provinciale. In de gemeenteraad van Aalst werd de kwestie dinsdagavond besproken. “Wij zijn op de hoogte gesteld dat het BAS het beroep ongegrond heeft verklaard. Daarom kan de promotie niet doorgaan. We hebben daarop de club gecontacteerd, maar hebben nog geen reactie gekregen. Nu probeert de club een licentie te krijgen voor tweede en derde afdeling, maar die is nu al geweigerd. Als het misloopt bij het BAS, dan is het over en out en zakt de club naar eerste provinciale”, zegt schepen De Ridder (N-VA). “Het is voor mij duidelijk dat de stad weinig te verwijten valt. Clubs als Virton en La Louvière geen licentie kregen, maar bij het BAS wel hun licentie binnenhaalden.” Beheersovereenkomst “De dames namen een advocaat onder de arm. De club vroeg geen licentie aan zodat de dames van Eendracht Aalst niet kan promoveren. Het ziet er daar niet goed uit. We horen dat zeer veel jeugdspelers van Aalst de club verlaten. Ik heb er het bestuur op aangesproken, maar het antwoord is dat we ons geen zorgen over moeten maken. In de beheersovereenkomst staat dat Aalsterse jeugd op de Zandberg moet spelen. Het geeft weinig vertrouwen en de schade is enorm”, aldus de schepen. Blijf op de hoogte Krijg een melding bij belangrijke berichten over Regio Aalst. “Het was geen verrassing dat de licentie niet werd behaald. Als de club degradeert naar provinciale dan wordt de beheersovereenkomst van rechtswege ontbonden. Dan speelt de club niet meer nationaal voetbal en dan komen wij wel aan zet”, zegt sportschepen De Ridder (N-VA). *** Lees: appartementen reeds jaren terug heb ik hier op het forum vermeld dat Dozje Sociale Appartementen wou laten zetten aan de Binnenstraat Ik werd hier toen vierkantig uitgelachen en weggehoond. Voor het Stad is EA folklore en zijn Sociale Appartementen hun hoger doel, je moet de Politiek zeker niet onderschatten, op het einde bereiken ze altijd hun doel. Zal zeker 1ste Prov worden maar dan is het voor het Stad eindelijk over en out ![]() |
29 Mei 2024, 12:31 |
|
![]() |
|
forumlegende
Appartementen, allemaal goed en wel. Maar wat dan met de club zelf?
|
29 Mei 2024, 12:43 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
tympanum2 schreef: Appartementen, allemaal goed en wel. Maar wat dan met de club zelf? Nu word ook duidelijk waarom ze dat stuk grond en garages hebben gekocht achterkant stadion Arm Aalst |
29 Mei 2024, 13:10 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Wat een gezever weer allemaal over die appartementen ( recreatiegrond!):
Hier de uitleg wat betreft aankoop garages en grond : https://web-aalst.streamovations.be/nl/ ... tober-2022 Vanaf 21.52 uitleg Schepen de ridder en vragen over de voorzitter en een plan van gebakken lucht (onder beleid lejuste) https://web-aalst.streamovations.be/nl/ ... y-20220923 Vanaf 20:37 agendapunt op de commissie sport GARAGEBOXEN EN GROND MET UITLEG Hier de gemeenteraad van gisteren PUNT1 Op de agenda met de exacte woorden van Schepen de Ridder : https://web-aalst.streamovations.be/nl/ ... y-20220923 Kan iemand mij uitleggen waar hier het woord appartementen/sociale woningen in voorkomt? Ik ben al blij dat we de supporters op 1 lijn krijgen momenteel dat is de belangrijkste stap die al gezet is. |
29 Mei 2024, 13:30 |
|
![]() |
|
Ancien
Neutralboy schreef: Wat een gezever weer allemaal over die appartementen ( recreatiegrond!): Hier de uitleg wat betreft aankoop garages en grond : https://web-aalst.streamovations.be/nl/ ... tober-2022 Vanaf 21.52 uitleg Schepen de ridder en vragen over de voorzitter en een plan van gebakken lucht (onder beleid lejuste) https://web-aalst.streamovations.be/nl/ ... y-20220923 Vanaf 20:37 agendapunt op de commissie sport GARAGEBOXEN EN GROND MET UITLEG Hier de gemeenteraad van gisteren PUNT1 Op de agenda met de exacte woorden van Schepen de Ridder : https://web-aalst.streamovations.be/nl/ ... y-20220923 Kan iemand mij uitleggen waar hier het woord appartementen/sociale woningen in voorkomt? Ik ben al blij dat we de supporters op 1 lijn krijgen momenteel dat is de belangrijkste stap die al gezet is. Hun droom komt uit van die bende klootzakken we zijn de zandberg (uitbreiding golfterreinen) en het PC-stadion (bouwprojecten) kwijt . Dus de slogan van liever in prov. te beginnen betekent tegelijkertijd het definitieve einde van den Iendracht! Allez de oudste sportclub van Aalst moet verdwijnen shame on you stad van men kl.... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
29 Mei 2024, 14:23 |
|
![]() |
|
forumlegende
De stad is niet de verantwoordelijke voor al de stront die we de voorbije jaren over ons heen kregen. Daarvoor moet je vooral onze vorige voorzitter en het huidige bestuur bedanken. Dat den Dosje niet voetbalgezind is, is eufemistisch gezegd. Maar dat alles een samenzwering is om de club op te doeken...Het zijn de Turken die het laatste beetje hoop en de laatste kans op wat dan ook in de hogere reeksen aan diggelen hebben geslagen.
|
29 Mei 2024, 14:34 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1285 Locatie: Aalst ![]() |
Hugo schreef: Hun droom komt uit van die bende klootzakken we zijn de zandberg (uitbreiding golfterreinen) en het PC-stadion (bouwprojecten) kwijt . Dus de slogan van liever in prov. te beginnen betekent tegelijkertijd het definitieve einde van den Iendracht! Allez de oudste sportclub van Aalst moet verdwijnen shame on you stad van men kl.... ![]() Hugo, Ben je bewust selectief blind of kan je niet lezen? Serieus... Zie de post van Neutralboy hierboven. Of ga eens kijken op Facebook bij de reacties op het artikel in HLN > zoek naar de uitgebreide commentaar van Matthias. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
29 Mei 2024, 14:37 |
|
Pagina 453 van 501 |
[ 7514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 451 452 453 454 455 … 501 Volgende |