|
Pagina 500 van 501 |
[ 7512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 497 498 499 500 501 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13182 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be ![]() |
Bericht Re: Artikels
gohja, zo een quote is rap gemaakt hé, ik heb altijd een dubbel gevoel gehad bij Luc, maar op zich was dat zeker wel een supporter van de club, misschien té zelfs.
en op zich, met kwade wil interpreteer je die quote verkeerd, met goede wil begrijp je wat hij wilt zeggen. persoonlijk ben ik er van overtuigd dat om Eendracht Aalst - Lede te doen slagen je elementen van EA90 gaat moeten recupereren, maar je gaat er ook een nieuwe saus van moeten maken, louter afkooksel en het zal nooit gesmaakt worden. Ik weet dat dat gevoelig ligt bij velen die enkel een Eendracht Aalst in wit-zwart willen, zelf ben ik eerder van de lijn; "heb respect voor de doden" _________________ If you never try, you'll never know |
07 Aug 2024, 21:04 |
|
![]() |
|
Freak
aalst sportstad?
![]() eendracht aalst=fake okapi aalst=fake lindemans aalst=fake me onze scheipen va sport meigde boite kommen. ![]() |
08 Aug 2024, 7:41 |
|
![]() |
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2658 Leeftijd: 68 Locatie: Oilsjt ![]() |
Bram schreef: gohja, zo een quote is rap gemaakt hé, ik heb altijd een dubbel gevoel gehad bij Luc, maar op zich was dat zeker wel een supporter van de club, misschien té zelfs. en op zich, met kwade wil interpreteer je die quote verkeerd, met goede wil begrijp je wat hij wilt zeggen. persoonlijk ben ik er van overtuigd dat om Eendracht Aalst - Lede te doen slagen je elementen van EA90 gaat moeten recupereren, maar je gaat er ook een nieuwe saus van moeten maken, louter afkooksel en het zal nooit gesmaakt worden. Ik weet dat dat gevoelig ligt bij velen die enkel een Eendracht Aalst in wit-zwart willen, zelf ben ik eerder van de lijn; "heb respect voor de doden" Bram met alle respect voor uw antwoord maar eerlijk gezegd laat die oude kwallen waar ze zijn! Als je een nieuw project start haal bekwame mensen aan boord die op zakelijk niveau reeds iets bewezen hebben en daarbij een ervaren sportieve cel en wie weet zijn we misschien vertrokken voor iets moois. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
08 Aug 2024, 7:58 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1285 Locatie: Aalst ![]() |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bram met alle respect voor uw antwoord maar eerlijk gezegd laat die oude kwallen waar ze zijn! Als je een nieuw project start haal bekwame mensen aan boord die op zakelijk niveau reeds iets bewezen hebben en daarbij een ervaren sportieve cel en wie weet zijn we misschien vertrokken voor iets moois. Ik denk niet dat Bram oud-bestuurders bedoelt, wanneer hij zegt dat we enkele zaken van EA90 moeten zien te recupereren, hoor ![]() ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
08 Aug 2024, 8:10 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
anathema76 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Bram met alle respect voor uw antwoord maar eerlijk gezegd laat die oude kwallen waar ze zijn! Als je een nieuw project start haal bekwame mensen aan boord die op zakelijk niveau reeds iets bewezen hebben en daarbij een ervaren sportieve cel en wie weet zijn we misschien vertrokken voor iets moois. Ik denk niet dat Bram oud-bestuurders bedoelt, wanneer hij zegt dat we enkele zaken van EA90 moeten zien te recupereren, hoor ![]() ![]() Ik denk idd dat je zoveel mogelijk Eendracht Aalst dna moet recupereren, behalve oud-bestuursleden. |
08 Aug 2024, 8:45 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2325 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst ![]() |
Het nieuwe project kan misschien de kans zijn om eens wat nieuwe jongere supporters aan te trekken. De meesten van ons zitten nog met hun hoofd in de jaren 90.
Maar hou er wel rekening mee dat indien we enkele goeie seizoenen draaien en promoveren, het stadionspook weer zal oplaaien. |
08 Aug 2024, 8:58 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09 Berichten: 556 Leeftijd: 34 ![]() |
Zienaa schreef: Het nieuwe project kan misschien de kans zijn om eens wat nieuwe jongere supporters aan te trekken. De meesten van ons zitten nog met hun hoofd in de jaren 90. Maar hou er wel rekening mee dat indien we enkele goeie seizoenen draaien en promoveren, het stadionspook weer zal oplaaien. Kan me nu moeilijk voorstellen als ze een echte toekomstvisie hebben dat ze dit probleem vanaf volgend seizoen niet gaan beginnen aanpakken. |
08 Aug 2024, 9:38 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1913 Locatie: Oilsjt tiens. ![]() |
Josken11 schreef: Zienaa schreef: Het nieuwe project kan misschien de kans zijn om eens wat nieuwe jongere supporters aan te trekken. De meesten van ons zitten nog met hun hoofd in de jaren 90. Maar hou er wel rekening mee dat indien we enkele goeie seizoenen draaien en promoveren, het stadionspook weer zal oplaaien. Kan me nu moeilijk voorstellen als ze een echte toekomstvisie hebben dat ze dit probleem vanaf volgend seizoen niet gaan beginnen aanpakken. Dat zal ook wel de reden zijn waarom de man van Alheembouw is toegetreden. |
08 Aug 2024, 11:11 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
AlostanA schreef: Josken11 schreef: Zienaa schreef: Het nieuwe project kan misschien de kans zijn om eens wat nieuwe jongere supporters aan te trekken. De meesten van ons zitten nog met hun hoofd in de jaren 90. Maar hou er wel rekening mee dat indien we enkele goeie seizoenen draaien en promoveren, het stadionspook weer zal oplaaien. Kan me nu moeilijk voorstellen als ze een echte toekomstvisie hebben dat ze dit probleem vanaf volgend seizoen niet gaan beginnen aanpakken. Dat zal ook wel de reden zijn waarom de man van Alheembouw is toegetreden. Zou best kunnen. Peter Temmerman was vroeger een van de grote bazen van de Nul en alheembouw is hem daar komen weghalen Is nu aandeelhouder bij Alheembouw |
08 Aug 2024, 11:29 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1285 Locatie: Aalst ![]() |
Allesweter schreef: Zou best kunnen. Peter Temmerman was vroeger een van de grote bazen van de Nul en alheembouw is hem daar komen weghalen Is nu aandeelhouder bij Alheembouw Niet enkel aandeelhouder, hij is daar de grote baas. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
08 Aug 2024, 12:22 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2325 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst ![]() |
De Alheem Arena.
|
08 Aug 2024, 12:39 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
anathema76 schreef: Allesweter schreef: Zou best kunnen. Peter Temmerman was vroeger een van de grote bazen van de Nul en alheembouw is hem daar komen weghalen Is nu aandeelhouder bij Alheembouw Niet enkel aandeelhouder, hij is daar de grote baas. Piëken Temmerman is ne goeie gast. Hij gaat dat goed doen, samen met Guy V en de rest. Het zijn deze keer geen onnozelaars die er zich achter zetten. Dat konden zij nooit doen met EA90 en die gigantische schuldenberg. |
08 Aug 2024, 13:06 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
AlostanA schreef: Allesweter schreef: Josken11 schreef: Zo weinig die het nieuwe project steunen? Zullen er wel wat meer zijn, van ons compagnie van 12 haakt er gene enkele zf Vind dat je dit toch een kans moet geven. Want hier zit toch meer oilst in dan wat we de laatste tijd hebben mee gemaakt. Eindelijk ne keer mensen met toch wat verstand en mogelijkheden zonder grootspraak en uit de streek Inderdaad, de juiste mensen lijkt me. In seizoen 24-25 zal de naam effectief Eendracht Aalst worden, de kleuren wit-zwart, en het plein blijft in Aalst. Op termijn is de terugkoop van het stamnummer mss zelfs mogelijk. Ik begrijp de emotie maar de club lag eigenlijk al jaren in coma en dit is het logische gevolg. Eendracht Aalst Lede bedoel je? Wanneer volgt de beslissing over de effectieve naam eigenlijk? |
08 Aug 2024, 14:11 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20240818_96546 ... =nopaywall
Toevallig zit die Murat Aydogan er daar ook tussen... |
19 Aug 2024, 23:44 |
|
![]() |