Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27
 Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Dirk schreef:
Jommer ja jonges ge moetj da anders bezien, as ge supporter zetj van een ploeg gellek Anderlecht tein wetje al iet miér oever de voetbal as een ander hein. Ze zien ién match en ze weten al oe of wa.
Kém zelfs hoeiren zeggen da ge iérst moetj sloagen vér een voetbalexoamen veer da ge doar een abbonement kenjt koeipen !
Dormee da ze doar derect beginnen te floiten bé een vervangink enzoe, dienen trainer eet er toch gién verstand van.
Liéren mé leven jong, da moeten we doen. :zot:


Gelieve niet elke Anderlecht-supporter over dezelfde kam te scheren, dank u wel :D . Allé ja, ik heb toch dat examen niet moeten afleggen :grijns:

Ik zie dat Arnold heel belangrijk is voor dit Aalst. Niet alleen als afwerker, maar ook als pivot. Hij kan de bal bijhouden om zo volk te laten bijsluiten en dat is heel belangrijk in het systeem dat Aalst speelt met een echte diepe spits met iemand er kort achter.

Ik denk dat Aalst pas gaat afzien als Arnold er eens niet gaat bij zijn want ik denk niet dat ze met veel alternatieven zitten vooraan.

_________________
Afbeelding


02 Apr 2007, 19:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Oever kammen en scheiren kannek nie meeklappen zelle :grijns:


02 Apr 2007, 19:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
beseffen er echt zo weinig da arnold ENIGE spits is... ik wilt nekeer iemand anders zien doen.

_________________
Afbeelding


02 Apr 2007, 23:05
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
El Falco schreef:
beseffen er echt zo weinig da arnold ENIGE spits is... ik wilt nekeer iemand anders zien doen.


Ik had ook het idee wel dat hem daar helemaal alleen stond, dat is idd een reactie met inhoud, daar reageer ik dan ook op.
Ik heb hem nog nooit met een maat naast hem zien spelen maar dat kan niet anders dan beter draaien hé,ik begrijp niet waarom aalst niet met twee spitsen speelt eigenlijk,zeker thuis ?

Ik zal ook de eerste zijn om dit onderwerp weer naar boven haal als ik mis was, ik begrijp de reacties totaal niet want ik geef maar één slecht punt aan,voetballend vermogen. Ik dacht dat iedereen recht heeft op een mening. Ik heb er niks op tegen als die in vraag gesteld wordt maar graag met inhoud dan.zoals deze. Ik heb ook nog in geen enkele post scheldwoorden gebruikt of ook niet zonder inhoud geformuleerd,bovendien is het niet mijn bedoeling om onrust te stoken ofzo,gewoon om mijn mening kwijt te geraken. Alvast mijn excuzes dat mijn mening zo ligt, en ik had zelf al meerdere keren aangehaald dat het maar over één wedstrijd ging, maar mag je op één wedstrijd geen mening hebben over iemand mss ?

Ik ben zeker geen persoon die wil overkomen als iemand die alles beter weet, de toekomst zal bewijzen of ik al dan niet juist ben. Trouwens is vergissen nog altijd menselijk,niemand weet alles natuurlijk.

Ik hoop dat alles in de toekomst van mijn posts niet zo gereageerd wordt want dat zou ik jammer vinden,ik heb niks tegen E.aalst en/of zijn supporters, ik begrijp dan ook de reden niet waarom er zo gereageerd zou worden.


03 Apr 2007, 18:59
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
We spelen altijd met drie spitsen, al een heel seizoen. Het is een systeem met één diepe sterke spits (Arnold) en dan een Troch die daar als middenvelder zo dicht mogelijk bij aansluit. Van op de flanken komen dan de andere spitsen (Glorieux, Aelbrecht, ...) die wel iets minder hoog spelen.

Dit is een systeem waarvoor gekozen geweest is, en in functie van dat systeem zijn ook de transfers gedaan. Ook bij de meeste jeugdploegen wordt er trouwens met een dergelijk systeem gespeeld op EA denk ik.

Met dat systeem gaat het al een gans jaar heel goed, dus veranderen moeten we zelfs niet overwegen.


03 Apr 2007, 19:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Meganck schreef:
ik begrijp de reacties totaal niet want ik geef maar één slecht punt aan,voetballend vermogen.


Ge zei nochtans dat zijn afwerking een zwak punt is bij Arnold (ondanks 19 doelpunten). Meteen trok ge ook de kans van slagen van Arnold in derde klasse in twijfel. Ik gaf u meerdere argumenten om dit alles te weerleggen, maar er zal misschien niet genoeg inhoud ingezeten hebben ;-) .


04 Apr 2007, 8:01
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bartos schreef:
Meganck schreef:
ik begrijp de reacties totaal niet want ik geef maar één slecht punt aan,voetballend vermogen.


Ge zei nochtans dat zijn afwerking een zwak punt is bij Arnold (ondanks 19 doelpunten). Meteen trok ge ook de kans van slagen van Arnold in derde klasse in twijfel. Ik gaf u meerdere argumenten om dit alles te weerleggen, maar er zal misschien niet genoeg inhoud ingezeten hebben ;-) .



Kheb van in begin na de wedstrijd al gezegd dat arnold een type jestrovic is , iemand die belangrijk is voor zijn goal maar meer niet.hij scoort veel maar niet genoeg voor een hele ploeg te bevoorraden,bijna geen enkele spits kan dat alleen voorin.maar dan mankeert er nog een extra spits om de zovele gemiste kansen beter af te werken. En mss zou in een ander ssyeem Arnold nog beter in zijn recht komen hé.

@rivelinhio

dit systeem zegt dat het drie spitsen zijn maar als je eerlijk bent is dat een systeem met één volwaardige spits hé, in balverlies keren de andere twee direkt terug en dan staat arnold zoiezo altijd alleen.Kben altijd al voorstander geweest met twee goede spitsen en twee goede aanvallende flanken om dan centraal op het middenveld wat verdedigerende personen te zetten die ook nog kunnen aanvallen.
kdenk dat zo een systeem over het algemeen beter gaat. Iedereen heeft daar natuurlijk een andere mening over.
Als je dan zegt dat daar dan in functie van de spelers zijn gekocht heeft dan heeft arnold het idd nog goed gedaan in deze formatie. Ik ben dan ook eens benieuwd om in een ander systeem te zien spelen,mss dat ik dan een andere mening krijg over zijn kwaliteiten.
Net het zelfde met Sonck die bij ajax in een 4-4-3 totaal niet heeft gebracht wat het in genk deed in een 4-4-2.


04 Apr 2007, 8:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Meganck schreef:
Bartos schreef:
Meganck schreef:
ik begrijp de reacties totaal niet want ik geef maar één slecht punt aan,voetballend vermogen.


Ge zei nochtans dat zijn afwerking een zwak punt is bij Arnold (ondanks 19 doelpunten). Meteen trok ge ook de kans van slagen van Arnold in derde klasse in twijfel. Ik gaf u meerdere argumenten om dit alles te weerleggen, maar er zal misschien niet genoeg inhoud ingezeten hebben ;-) .



Kheb van in begin na de wedstrijd al gezegd dat arnold een type jestrovic is , iemand die belangrijk is voor zijn goal maar meer niet.hij scoort veel maar niet genoeg voor een hele ploeg te bevoorraden,bijna geen enkele spits kan dat alleen voorin.maar dan mankeert er nog een extra spits om de zovele gemiste kansen beter af te werken. En mss zou in een ander ssyeem Arnold nog beter in zijn recht komen hé.

@rivelinhio

dit systeem zegt dat het drie spitsen zijn maar als je eerlijk bent is dat een systeem met één volwaardige spits hé, in balverlies keren de andere twee direkt terug en dan staat arnold zoiezo altijd alleen.Kben altijd al voorstander geweest met twee goede spitsen en twee goede aanvallende flanken om dan centraal op het middenveld wat verdedigerende personen te zetten die ook nog kunnen aanvallen.
kdenk dat zo een systeem over het algemeen beter gaat. Iedereen heeft daar natuurlijk een andere mening over.
Als je dan zegt dat daar dan in functie van de spelers zijn gekocht heeft dan heeft arnold het idd nog goed gedaan in deze formatie. Ik ben dan ook eens benieuwd om in een ander systeem te zien spelen,mss dat ik dan een andere mening krijg over zijn kwaliteiten.
Net het zelfde met Sonck die bij ajax in een 4-4-3 totaal niet heeft gebracht wat het in genk deed in een 4-4-2.


ja zeg pfff, ten zemmen oitgeklapt hein! :huh: :huh: :shock:


04 Apr 2007, 8:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
als je wedstrijden ziet, dan zou je ook weten dat Arnold heel veel werkt in functie van de ploeg. Iets wat je een Jestrovic bijvoorbeeld moeilijk kon verwijten. Als daar een andere spits bij staat, die kort bij hem speelt (4-4-2) kan daar heel veel gebruik van gemaakt worden. Soms lijkt het op dom balverlies, maar hij legt zo vaak de bal panklaar achter hem. Helaas is daar dan niemand om die af te werken.

Maar goed, ik heb geen verstand van voetbal. Ik zie alleen dat Arnold echt wel hard werkt en volgens mij meegroeit met de ploeg waar hij in speelt. Als we volgend jaar naar derde gaan met een paar (nog) betere spelers rond hem, zal hij zeker niet uit de toon vallen.


04 Apr 2007, 8:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Meganck schreef:
maar dan mankeert er nog een extra spits om de zovele gemiste kansen beter af te werken.


Misschien Thomas Troch die er dit seizoen al 18 maakte :eh: ?

Bovendien zeg je dat dit systeem niet ideaal zou zijn voor Arnold, terwijl het toch gewoon OVERduidelijk is dat Arnold de perfecte spits is voor dit systeem. Als je met heel veel infiltraties uit het middenveld speelt (twee heel hoog spelende flankspelers en Troch tussen middenveld en aanval en dan ook nog eens Verheyden die inschuift), heb je een sterke spits nodig die een bal kan bijhouden, duels wint en nog eens heel gevaarlijk is voor de goal ook. Arnold voldoet aan al deze kwaliteiten. Hij is als het ware gemaakt voor dit systeem. Ik denk dat je zelfs in tweede en derde klasse nauwelijks een spits zult vinden die beter in het tactische plaatje past dan Arnold. Dat is althans wat ik vind na hem dit seizoen reeds in 24 competitiewedstrijden (en een handvol oefenmatchen) aan het werk gezien te hebben :coolen: . Pak het niet persoonlijk op, maar als ik uw mening over Arnold lees, is het precies dat ge het over ne gans andere speler hebt. Ge weet toch dat da diene zwarte was hé ;-) ?


04 Apr 2007, 8:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Fillou schreef:
als je wedstrijden ziet, dan zou je ook weten dat Arnold heel veel werkt in functie van de ploeg. Iets wat je een Jestrovic bijvoorbeeld moeilijk kon verwijten. Als daar een andere spits bij staat, die kort bij hem speelt (4-4-2) kan daar heel veel gebruik van gemaakt worden. Soms lijkt het op dom balverlies, maar hij legt zo vaak de bal panklaar achter hem. Helaas is daar dan niemand om die af te werken.

Maar goed, ik heb geen verstand van voetbal. Ik zie alleen dat Arnold echt wel hard werkt en volgens mij meegroeit met de ploeg waar hij in speelt. Als we volgend jaar naar derde gaan met een paar (nog) betere spelers rond hem, zal hij zeker niet uit de toon vallen.


we verston makander :zat: :zat:


04 Apr 2007, 8:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bartos schreef:
Meganck schreef:
maar dan mankeert er nog een extra spits om de zovele gemiste kansen beter af te werken.


Misschien Thomas Troch die er dit seizoen al 18 maakte :eh: ?

Bovendien zeg je dat dit systeem niet ideaal zou zijn voor Arnold, terwijl het toch gewoon OVERduidelijk is dat Arnold de perfecte spits is voor dit systeem. Als je met heel veel infiltraties uit het middenveld speelt (twee heel hoog spelende flankspelers en Troch tussen middenveld en aanval en dan ook nog eens Verheyden die inschuift), heb je een sterke spits nodig die een bal kan bijhouden, duels wint en nog eens heel gevaarlijk is voor de goal ook. Arnold voldoet aan al deze kwaliteiten. Hij is als het ware gemaakt voor dit systeem. Ik denk dat je zelfs in tweede en derde klasse nauwelijks een spits zult vinden die beter in het tactische plaatje past dan Arnold. Dat is althans wat ik vind na hem dit seizoen reeds in 24 competitiewedstrijden (en een handvol oefenmatchen) aan het werk gezien te hebben :coolen: . Pak het niet persoonlijk op, maar als ik uw mening over Arnold lees, is het precies dat ge het over ne gans andere speler hebt. Ge weet toch dat da diene zwarte was hé ;-) ?


ja bartos, ik peis dat deine meganck teveel on de bollen oit the kings eit gezeten zé.

asek diene zeine commentaar lees, peisek dattem over akanakimana bezig is :shock:


04 Apr 2007, 8:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
El Corredor schreef:
Bartos schreef:
Meganck schreef:
maar dan mankeert er nog een extra spits om de zovele gemiste kansen beter af te werken.


Misschien Thomas Troch die er dit seizoen al 18 maakte :eh: ?

Bovendien zeg je dat dit systeem niet ideaal zou zijn voor Arnold, terwijl het toch gewoon OVERduidelijk is dat Arnold de perfecte spits is voor dit systeem. Als je met heel veel infiltraties uit het middenveld speelt (twee heel hoog spelende flankspelers en Troch tussen middenveld en aanval en dan ook nog eens Verheyden die inschuift), heb je een sterke spits nodig die een bal kan bijhouden, duels wint en nog eens heel gevaarlijk is voor de goal ook. Arnold voldoet aan al deze kwaliteiten. Hij is als het ware gemaakt voor dit systeem. Ik denk dat je zelfs in tweede en derde klasse nauwelijks een spits zult vinden die beter in het tactische plaatje past dan Arnold. Dat is althans wat ik vind na hem dit seizoen reeds in 24 competitiewedstrijden (en een handvol oefenmatchen) aan het werk gezien te hebben :coolen: . Pak het niet persoonlijk op, maar als ik uw mening over Arnold lees, is het precies dat ge het over ne gans andere speler hebt. Ge weet toch dat da diene zwarte was hé ;-) ?


ja bartos, ik peis dat deine meganck teveel on de bollen oit the kings eit gezeten zé.

asek diene zeine commentaar lees, peisek dattem over akanakimana bezig is :shock:


akanakimana, dat es diejnen fin zeiker?


04 Apr 2007, 8:42
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
El Corredor schreef:
Fillou schreef:
als je wedstrijden ziet, dan zou je ook weten dat Arnold heel veel werkt in functie van de ploeg. Iets wat je een Jestrovic bijvoorbeeld moeilijk kon verwijten. Als daar een andere spits bij staat, die kort bij hem speelt (4-4-2) kan daar heel veel gebruik van gemaakt worden. Soms lijkt het op dom balverlies, maar hij legt zo vaak de bal panklaar achter hem. Helaas is daar dan niemand om die af te werken.

Maar goed, ik heb geen verstand van voetbal. Ik zie alleen dat Arnold echt wel hard werkt en volgens mij meegroeit met de ploeg waar hij in speelt. Als we volgend jaar naar derde gaan met een paar (nog) betere spelers rond hem, zal hij zeker niet uit de toon vallen.


we verston makander :zat: :zat:



euhm hij zegt juist het zelfde als ik ze :lachen:


04 Apr 2007, 8:43
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bartos schreef:
Meganck schreef:
maar dan mankeert er nog een extra spits om de zovele gemiste kansen beter af te werken.


Misschien Thomas Troch die er dit seizoen al 18 maakte :eh: ?

Bovendien zeg je dat dit systeem niet ideaal zou zijn voor Arnold, terwijl het toch gewoon OVERduidelijk is dat Arnold de perfecte spits is voor dit systeem. Als je met heel veel infiltraties uit het middenveld speelt (twee heel hoog spelende flankspelers en Troch tussen middenveld en aanval en dan ook nog eens Verheyden die inschuift), heb je een sterke spits nodig die een bal kan bijhouden, duels wint en nog eens heel gevaarlijk is voor de goal ook. Arnold voldoet aan al deze kwaliteiten. Hij is als het ware gemaakt voor dit systeem. Ik denk dat je zelfs in tweede en derde klasse nauwelijks een spits zult vinden die beter in het tactische plaatje past dan Arnold. Dat is althans wat ik vind na hem dit seizoen reeds in 24 competitiewedstrijden (en een handvol oefenmatchen) aan het werk gezien te hebben :coolen: . Pak het niet persoonlijk op, maar als ik uw mening over Arnold lees, is het precies dat ge het over ne gans andere speler hebt. Ge weet toch dat da diene zwarte was hé ;-) ?



ik begrijp u mening dat je hebt dat hem goed speelt in dit systeem en ik zal je zeggen dat hem nog beter zal renderen in een zuivere 4-4-2, de toekomst zal het uitwijzen en kga het hierbij houden ook omdat het wss anders nog lang gaat duren hier. We zullen er binnen een jaartje eens samen een evaluatie van maken. oké ?


04 Apr 2007, 8:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst