Cofidis Cup - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 21
 Cofidis Cup 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Cofidis Cup
Weet je wat het probleem is bij het Belgische voetbal? Dat je niet meer mag zeggen dat het slecht gaat. Wij zijn gewoon niet kritisch genoeg voor onszelf. De spelers en 't bestuur van anderlecht doen wel of zo het allemaal erg vinden, maar uiteindelijk steken ze gewoon allemaal de schuld op iemand anders. Dat is bij Club Brugge zo, dat is bj alle ploegen die Europees falen net 't zelfde. Kijk naar Standard. Waarom moeten zij tevreden zijn met hun galamatch tegen Liverpool. 't Is verdomme een kwalificatiematch voor de CL, speel dan om te winnen he. Gelijk tegen wie het is.

Maar dat past allemaal in ons typische denken van " 't is toch zo slecht nog niet". En dat is her net 't zelfde. 't Is verdomme wél slecht. Het was de tweede helft van het vorige seizoen ook barslecht. We hebben toen de titel verloren door tegen de laatste drie van de competitie te verliezen. Ok, we zaten met een paar gekwetsten, maar 't was verdorie tegen janneke en mieke ook. En toch was aan het einde van het seizoen geen man overboord. We hebben eindronde gespeeld en daar verloren van Visé. "Gelukkig" was er een pak opschudding in verband met de rellen ginder in Luik, en zijn we allemaal het sportieve een beetje vergeten. Dat sportieve is nochtans heel duidelijk. We wilden kampioen spelen, we waren goed op weg om dat te doen, maar we hebben het uit handen gegeven tegen de rode lantaarns van de competitie. Is dat erg? Dat is verschrikkelijk. En toch is er nooit echt veel tumult over geweest.

En ik vrees dat het nu net zo'n vaart aan het lopen is. We hebben vertrouwen in het bestuur, we hebben vertrouwen in de trainer, we hebben vertrouwen in de spelers ... ja ja, allemaal goed en wel. Maar het is intussen van in Sint-Truiden geleden dat we nog eens een prestatie gezien hebben (op die ene eindrondematch in woluwe na dan misschien). Mogen we dan niet kritisch zijn? Mogen we dan niet bang zijn? Ik heb al veel mensen gehoord die net hetzelfde als ik denken. Dit jaar is het van moetens he. Als we willen groeien, moeten we dit seizoen over gaan. Anders is het over en uit en blijven we net zoals bijvoorbeeld Mechelen voor jaren in derde. Dan moet nú met de vuist op tafel geklopt worden en dan moet nu gezorgd worden voor een reactie.

Over kritiek aan het adres van de spelers ... dit gebeurt allemaal op een forum en valt dus eigenlijk allemaal nog wel mee. In de tribune is het toch allemaal veel braver geworden dan vroeger he. Ik weet niet wie het zich nog herinnert, maar spelers zoals een De Wolf vroeger, die werd bij momenten al tijdens de opwarming uitgefloten op de staantribune.


12 Aug 2008, 11:45
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Cofidis Cup
Dat is waar!

Ik vind het ook nie motiverend als er daar een paar roepen "PAKT ER AELBRECHT AF!!!"


12 Aug 2008, 11:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13167
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cofidis Cup
eintracht frankfurt schreef:

En tenslotte : ik ken Koen niet persoonlijk, maar als hij al 19 jaar als vrijwilliger voor EA werkt, vind ik het echt laag-bij-de-gronds en schandalig dat men hem een bazenp**per noemt. Misschien zou men deze mensen best van het forum verbannen. (en dat ze zelf eens als vrijwilliger bij EA gaan werken, dan kunnen ze daar direkt hun kritiek aan de juiste personen overmaken ook).
Zolang het onder de noemer: "kritiek mag hier toch gegeven worden" valt denkt iedereen hier alles te mogen.

Ben blij dat er nog iemand eerder een gebrek aan respect in ziet.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Aug 2008, 12:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Cofidis Cup
"Vol zorgen naar de competitiestart" was maandag de titel boven het artikel van anderlecht. Het zou net zo goed de kop kunnen geweest zijn boven ons artikel. Het was gewoon slecht en dat mag toch gezegd worden vind ik. Aan Koen wil ik zeggen dat hij zich niet steeds zo moet aangevallen voelen, Ik had en heb veel respect voor zijn inzet voor de club en ook in ons bestuur heb ik nog steeds een grenzeloos vertrouwen die mensen hebben hier inderdaad al bergen werk verzet en daarvoor dus nogmaals eens chapeau.
MAAR het is niet omdat de spelers hier het forum volgen dat ik hen na zo een prestatie de hemel ga inprijzen. Het is toch wel duidelijk dat onze vorige nummer 10 zorgde voor diepgang, snelheid, en creéren van doelkansen. Niets daarvan bij Kevin Franck, het enige wat hij momenteel doet is het spel vertragen met laterale passes en veel draaien en keren met de bal alvorens hem in te spelen. Voor hem gelden zeker nog excuses want dat inspelen is natuurlijk niet simpel als sommigen erbij lopen als zoutpilaren. Van Dender roept een gebrek aan automatismen in voor de mindere gang van zaken :wow: Toen we in vierde zijn gestart met een volledige nieuwe ploeg kon je dat inroepen maar nu klinkt het wel wat belachelijk me dunkt. Vooral centraal achteraan rommelt het serieus moet ik zeggen en ik denk toch dat Seminck en Dessaer al een aantal wedstrijden(goede) samen achter de rug hebben. En wat is dat toch met Tim Aelbrecht? Ooit liet hij hier al zijn groot talent zien en dan nog tegen tegenstanders van een ander kaliber als de huidige derde klassers en eerste provencialers. Tegenwoordig mag je nog een schoenendoos voor hem zetten hij zal er pardoes oplopen. Talent verlies je niet en op de leeftijd kan hij het toch ook nog niet steken dus ligt het volgens mij aan zijn mentaliteit en de manier waarop hij leeft of beter gezegd niet leeft voor zijn sport. Herpak je dus Tim want op dit moment bewijs je dat ons bestuur ,één van zijn weinige, verkeerde beslissingen nam met jou te houden en een steeds gretige Davy Claessens te laten vertrekken. Weinig positiefs dus maar het is nu eenmaal de realiteit. Jullie hebben nog drie weken gasten herpak jullie dus want het ligt niet aan een gebrek aan talent of automatismen maar aan jullie mentaliteit.


12 Aug 2008, 12:44
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: Cofidis Cup
Het bestuur staat dichter bij de supporters dan vroeger (wat ik toejuich) en daardoor heb je blijkbaar meer personen die hun visie harder gaan verdedigen.
Dat is soms mooi, soms aandoenlijk, soms... blind.

Limpens is niet de man voor den Iendracht. Dat kan ne goeie kerel zijn, très sympa voor sommigen maar een trainer kan ik er niet van maken.

Het spelconcept van De Wilde heeft ons vorig jaar nog de eerste perdiodetitel opgeleverd en ook het bekersucces. That's it.

Limpens heeft nog geen match doen kantelen. Geen tactisch schuiven. Noppes.

Iedere ploeg die ons 1 keer gescout heeft, weet direct hoe men tegen ons moet spelen.
Tis potverdekke altijd hetzelfde. Miauwkes!

Zijn coaching... Dat is een stijl of een gebrek aan stijl. Daar kan je over discuteren.
Zijn rustige houding heeft wel degelijk zijn effect op onze spelers. Ze waren afgelopen nog rustiger dan hem (n)

Sorry bestuur en sorry bestuursvrienden maar de oogkleppen mogen af.

Nie zievere mor speile!


12 Aug 2008, 13:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
Deef schreef:
Dat is waar!

Ik vind het ook nie motiverend als er daar een paar roepen "PAKT ER AELBRECHT AF!!!"


Tzou idd gemakkelijker zijn alstem gewoon niet meer start .Tzijn voetballers zelle geen verwende kinderen ,ze moeten tegen kritiek kunnen en qua motivatie is aelbrecht de slechtste nog niet .


12 Aug 2008, 13:51
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7468
Leeftijd: 35
Bericht Re: Cofidis Cup
Iendrachter90 schreef:
Deef schreef:
Dat is waar!

Ik vind het ook nie motiverend als er daar een paar roepen "PAKT ER AELBRECHT AF!!!"


Tzou idd gemakkelijker zijn alstem gewoon niet meer start .


Vrieje supporter zijt gij (y)


12 Aug 2008, 13:56
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Cofidis Cup
Iendrachter90 schreef:
Deef schreef:
Dat is waar!

Ik vind het ook nie motiverend als er daar een paar roepen "PAKT ER AELBRECHT AF!!!"


Tzou idd gemakkelijker zijn alstem gewoon niet meer start .Tzijn voetballers zelle geen verwende kinderen ,ze moeten tegen kritiek kunnen en qua motivatie is aelbrecht de slechtste nog niet .

Ja das elk zijn mening natuurlijk.
Ik baseer mij enkel op het feit dat Ajuin zegt dat ook de spelers gedemotiveerd raken als ze dit forum lezen. Als ze gefluit en boegeroep horen langs de kant, lijkt da erger dan een post op dit forum.


12 Aug 2008, 13:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:
Deef schreef:
Dat is waar!

Ik vind het ook nie motiverend als er daar een paar roepen "PAKT ER AELBRECHT AF!!!"


Tzou idd gemakkelijker zijn alstem gewoon niet meer start .


Vrieje supporter zijt gij (y)


Kgaan al 12jaar naar neendracht en kzen niet derek iemand dat commentaar geeft maar in aelbrecht zijn geval isda wel op zijn plaats ze jeroentje en ik houd mijne commentaar op ene speler dat da verdient ,tzen spelers dat hier onterecht afgebroken .


12 Aug 2008, 14:00
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Cofidis Cup
blacky schreef:
Het bestuur staat dichter bij de supporters dan vroeger (wat ik toejuich) en daardoor heb je blijkbaar meer personen die hun visie harder gaan verdedigen.
Dat is soms mooi, soms aandoenlijk, soms... blind.

Limpens is niet de man voor den Iendracht. Dat kan ne goeie kerel zijn, très sympa voor sommigen maar een trainer kan ik er niet van maken.

Het spelconcept van De Wilde heeft ons vorig jaar nog de eerste perdiodetitel opgeleverd en ook het bekersucces. That's it.

Limpens heeft nog geen match doen kantelen. Geen tactisch schuiven. Noppes.

Iedere ploeg die ons 1 keer gescout heeft, weet direct hoe men tegen ons moet spelen.
Tis potverdekke altijd hetzelfde. Miauwkes!

Zijn coaching... Dat is een stijl of een gebrek aan stijl. Daar kan je over discuteren.
Zijn rustige houding heeft wel degelijk zijn effect op onze spelers. Ze waren afgelopen nog rustiger dan hem (n)

Sorry bestuur en sorry bestuursvrienden maar de oogkleppen mogen af.

Nie zievere mor speile!




100% mee eens
nu zie je niks meer, geen strucuur, geen ideeën bij inworpen en corners, niks!!!


12 Aug 2008, 14:06
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7468
Leeftijd: 35
Bericht Re: Cofidis Cup
Iendrachter90 schreef:
Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:
Deef schreef:
Dat is waar!

Ik vind het ook nie motiverend als er daar een paar roepen "PAKT ER AELBRECHT AF!!!"


Tzou idd gemakkelijker zijn alstem gewoon niet meer start .


Vrieje supporter zijt gij (y)


Kgaan al 12jaar naar neendracht en kzen niet derek iemand dat commentaar geeft maar in aelbrecht zijn geval isda wel op zijn plaats ze jeroentje en ik houd mijne commentaar op ene speler dat da verdient ,tzen spelers dat hier onterecht afgebroken .


Ge moogt gerust Jeroen zeggen hoor. Slecht spelen of niet, Hem "Klungelbrecht" noemen, zeggen dat iemand beter niet meer start... Een beetje respect zou op zijn plaats zijn. Ik vind Aelbrecht ook slecht spelen, maar als ge de moeite zou doen om een beetje u verstand te gebruiken dan zegt ge dat op een andere manier. "Iendrachter" noemt zich dat dan (y)


12 Aug 2008, 14:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
Jean schreef:
blacky schreef:
Het bestuur staat dichter bij de supporters dan vroeger (wat ik toejuich) en daardoor heb je blijkbaar meer personen die hun visie harder gaan verdedigen.
Dat is soms mooi, soms aandoenlijk, soms... blind.

Limpens is niet de man voor den Iendracht. Dat kan ne goeie kerel zijn, très sympa voor sommigen maar een trainer kan ik er niet van maken.

Het spelconcept van De Wilde heeft ons vorig jaar nog de eerste perdiodetitel opgeleverd en ook het bekersucces. That's it.

Limpens heeft nog geen match doen kantelen. Geen tactisch schuiven. Noppes.Iedere ploeg die ons 1 keer gescout heeft, weet direct hoe men tegen ons moet spelen.
Tis potverdekke altijd hetzelfde. Miauwkes!

Zijn coaching... Dat is een stijl of een gebrek aan stijl. Daar kan je over discuteren.
Zijn rustige houding heeft wel degelijk zijn effect op onze spelers. Ze waren afgelopen nog rustiger dan hem (n)

Sorry bestuur en sorry bestuursvrienden maar de oogkleppen mogen af.

Nie zievere mor speile!




100% mee eens
nu zie je niks meer, geen strucuur, geen ideeën bij inworpen en corners, niks!!!


Aalst waregem vorig jaar 1-1 70ste minuut ,limpens wisselt coulibaly door vandenbrande iedereen fluit limpens uit en uiteindelijk winnen we nog met 4-1 o.a. door een doelpunt van vandenbrande nog .Das wel denigste match dak kan bedenke maar tis toch één match e.


12 Aug 2008, 14:21
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25
Berichten: 62
Bericht Re: Cofidis Cup
Iendrachter90 schreef:
Jean schreef:
blacky schreef:
Het bestuur staat dichter bij de supporters dan vroeger (wat ik toejuich) en daardoor heb je blijkbaar meer personen die hun visie harder gaan verdedigen.
Dat is soms mooi, soms aandoenlijk, soms... blind.

Limpens is niet de man voor den Iendracht. Dat kan ne goeie kerel zijn, très sympa voor sommigen maar een trainer kan ik er niet van maken.

Het spelconcept van De Wilde heeft ons vorig jaar nog de eerste perdiodetitel opgeleverd en ook het bekersucces. That's it.

Limpens heeft nog geen match doen kantelen. Geen tactisch schuiven. Noppes.Iedere ploeg die ons 1 keer gescout heeft, weet direct hoe men tegen ons moet spelen.
Tis potverdekke altijd hetzelfde. Miauwkes!

Zijn coaching... Dat is een stijl of een gebrek aan stijl. Daar kan je over discuteren.
Zijn rustige houding heeft wel degelijk zijn effect op onze spelers. Ze waren afgelopen nog rustiger dan hem (n)

Sorry bestuur en sorry bestuursvrienden maar de oogkleppen mogen af.

Nie zievere mor speile!




100% mee eens
nu zie je niks meer, geen strucuur, geen ideeën bij inworpen en corners, niks!!!


Aalst waregem vorig jaar 1-1 70ste minuut ,limpens wisselt coulibaly door vandenbrande iedereen fluit limpens uit en uiteindelijk winnen we nog met 4-1 o.a. door een doelpunt van vandenbrande nog .Das wel denigste match dak kan bedenke maar tis toch één match e.


met 1 match wint ge geen beker , geen periodetitel , laat staan promoveren...


12 Aug 2008, 15:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
waarom mag men geen kritiek geven op dit forum , waarvoor dient een forum , we zijn allemaal supporters van den eendracht , we willen allemaal het beste voor den eendracht , MAAR moet men dan altijd allemaal over hetzelfde mee eens zijn, ik denk het niet . De spelers en het bestuur moet tegen kritiek kunnen , indien ik mijn werk niet goed doe krijg ik ook kritiek ... jongens toch men word toch betaald. igv Limpens schiet me nu ni af dat is mijn mening, maar diene mens is gene trainer voor den eendracht , ik zal nooit geen vertrouwen hebben in diene kerel , nooit of te nooit alsook voor bepaalde spelers ( inc De Veirman) . Koen , ik heb respect voor je soms overdreven optimisme en al datgene je voor den eendracht gedaan hebt maar aub laat ieders zijn mening verkondigen op dit forum... Mogen wij niet panikeren , mogen wij niet ongerust zijn , mogen wij niet zagen en kreften over datgene we gezien hebben de zondag...Het seizoen begint pas over 3 weken word er gezegd, sorry de zondag is het seizoen begonnen , en we hebben het verprutst , een bekercampagne is voor de supporters zeer belangrijk , zoals op stvv we worden nog eens in beeld gebracht op tv... Bestuur grijp nu in aub en wacht niet tot met nieuwjaar, geen woorden maar daden!!


12 Aug 2008, 15:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13167
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cofidis Cup
tsjoep schreef:
waarom mag men geen kritiek geven op dit forum , waarvoor dient een forum , we zijn allemaal supporters van den eendracht , we willen allemaal het beste voor den eendracht , MAAR moet men dan altijd allemaal over hetzelfde mee eens zijn, ik denk het niet . De spelers en het bestuur moet tegen kritiek kunnen , indien ik mijn werk niet goed doe krijg ik ook kritiek ... jongens toch men word toch betaald. igv Limpens schiet me nu ni af dat is mijn mening, maar diene mens is gene trainer voor den eendracht , ik zal nooit geen vertrouwen hebben in diene kerel , nooit of te nooit alsook voor bepaalde spelers ( inc De Veirman) . Koen , ik heb respect voor je soms overdreven optimisme en al datgene je voor den eendracht gedaan hebt maar aub laat ieders zijn mening verkondigen op dit forum... Mogen wij niet panikeren , mogen wij niet ongerust zijn , mogen wij niet zagen en kreften over datgene we gezien hebben de zondag...Het seizoen begint pas over 3 weken word er gezegd, sorry de zondag is het seizoen begonnen , en we hebben het verprutst , een bekercampagne is voor de supporters zeer belangrijk , zoals op stvv we worden nog eens in beeld gebracht op tv... Bestuur grijp nu in aub en wacht niet tot met nieuwjaar, geen woorden maar daden!!

Ge doet het hier nu al 10 blz aan een stuk ? :wadde:
Waar haalt ge het dan dat ge het niet zou mogen ?

Wilt nog altijd niet zeggen dat je iemand persoonlijk moet gaan aanvallen.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Aug 2008, 15:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst