Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Pai schreef:
witteken schreef:
ik heb dit altijd het sterkste elftal gevonden ,de schutter is de beste verdedigende middenvelder dat in onze kern rondloopt en ik denk dat er veel 3 de klassers jaloers zijn met zo een speler.waarom hij nog altijd op dienen backlinks zijn tijd staat te verdoen , versta ik gewoon niet. dat niemand dat niet ziet? raar . maar ik zou zo spelen , in een simpele 4-4-2. misschien in de eindronde :lol:


Maar Moreels toch niet centraal op het middenveld? Amghar op de bank, Verheyden in zijn plaats en ruilen van positie met Wouter.


en waarom niet? ik herinner me toen hij hier tekende dat iedereen zei dat zijn beste plaatsen op de flanken en als spelmaker was . is sneller dan ewen en in balverlies sterker in duel zodat de schutter niet alleen zou te komen staan , eje ze el corredor ;) :) . tis maar een gedacht hé


08 Apr 2010, 20:13
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Jeroen schreef:
Bakkie schreef:
Nu is het mijnen toer om eens de ploeg op ts stellen eh :lol:


-----------------------VDN--------------------------
De Castro--Moreels--Flipo--Ringoot
-------------Van Damme ------------------------
-------------------------------De Schutter---------
Galucci-------------------------------------Coppens
-----------------Wouter--------------------------
---------------------------Depoitre-----------------


Kan ik ook met leven (y)

Ik ook,als BVR ooit vertrekt...bakkie voelt u niet geroepen?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Apr 2010, 20:14
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
Nu is het mijnen toer om eens de ploeg op ts stellen eh :lol:


-----------------------VDN--------------------------
De Castro--Moreels--Flipo--Ringoot
-------------Van Damme ------------------------
-------------------------------De Schutter---------
Galucci-------------------------------------Coppens
-----------------Wouter--------------------------
---------------------------Depoitre-----------------


in deze opstelling (als iedereen fit) is kan ik mij vinden. indien Wouter niet fit is, zou ik Lord zetten.


Idd,goeie opstelling. (y)
Als van renterghem het nu ook eens zou toepassen dat zou pas goed zijn,maar kvrees ervoor.


08 Apr 2010, 20:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Bakkie schreef:
Nu is het mijnen toer om eens de ploeg op ts stellen eh :lol:


-----------------------VDN--------------------------
De Castro--Moreels--Flipo--Ringoot
-------------Van Damme ------------------------
-------------------------------De Schutter---------
Galucci-------------------------------------Coppens
-----------------Wouter--------------------------
---------------------------Depoitre-----------------



Ook niet mis en misschien nog iets beter op voorwaarde dat Wouter al speelklaar is.Vergeet ook niet dat we 3 matchen spelen op 8 dagen.


08 Apr 2010, 20:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8620
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
DavidSeal schreef:
Jeroen schreef:
Bakkie schreef:
Nu is het mijnen toer om eens de ploeg op ts stellen eh :lol:


-----------------------VDN--------------------------
De Castro--Moreels--Flipo--Ringoot
-------------Van Damme ------------------------
-------------------------------De Schutter---------
Galucci-------------------------------------Coppens
-----------------Wouter--------------------------
---------------------------Depoitre-----------------


Kan ik ook met leven (y)

Ik ook,als BVR ooit vertrekt...bakkie voelt u niet geroepen?


Volgens het bestuur is El Coredor de 1e keuze :p

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Apr 2010, 20:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Bakkie schreef:
DavidSeal schreef:
Jeroen schreef:

Kan ik ook met leven (y)

Ik ook,als BVR ooit vertrekt...bakkie voelt u niet geroepen?


Volgens het bestuur is El Coredor de 1e keuze :p


ik kan bevestigen, gesprekken zijn aan de gang, maar de kloof tussen vraag en aanbod is momenteel nog té groot... :cool:


08 Apr 2010, 20:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2576
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Van Den Noortgaete
De Castro, B. Moreels, Filipovic, De Schutter
Gallucci, Van Damme, Verheyden, Podevijn
Depoitre, Lord

Bank: Schockaert of Verhoeven, W. Moreels, Kestens, Seminck


08 Apr 2010, 21:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1685
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
El Corredor schreef:
ik kan bevestigen, gesprekken zijn aan de gang, maar de kloof tussen vraag en aanbod is momenteel nog té groot... :cool:


zij vragen dat je positief gaat denken en spreken maar jouw aanbod daaromtrent is te klein bedoel je? :lol:


08 Apr 2010, 22:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
the_red_ant69 schreef:
El Corredor schreef:
ik kan bevestigen, gesprekken zijn aan de gang, maar de kloof tussen vraag en aanbod is momenteel nog té groot... :cool:


zij vragen dat je positief gaat denken en spreken maar jouw aanbod daaromtrent is te klein bedoel je? :lol:


mirakels bestaan niet hé... :cool:


08 Apr 2010, 22:57
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
DavidSeal schreef:
Ik ook,als BVR ooit vertrekt...bakkie voelt u niet geroepen?


Volgens het bestuur is El Coredor de 1e keuze :p


ik kan bevestigen, gesprekken zijn aan de gang, maar de kloof tussen vraag en aanbod is momenteel nog té groot... :cool:

Bieden ze zo veel meer dan dat gij nodig hebt toch?


08 Apr 2010, 23:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2576
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Ik vertrek morgenmiddag met gans de familie op weekend naar Beauraing tot maandag. Zondag rij ik met mijn schoonbroer over en weer om onzen iendracht te komen steunen.
Als er spelers zijn die dit hier lezen: zorg dat het de moeite waard was en bespaar ons een triestige terugrit!
Tot zondag :EA:


09 Apr 2010, 0:02
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Eindelijk opnieuw op het veld'
VOETBAL 3DE KLASSE EENDRACHT AALST - FCN SINT-NIKLAAS Wouter Moreels vierde geslaagde rentree met goal


Wouter Moreels: 'We moeten in de eindronde tonen dat we het niveau van tweede klasse aankunnen.

AALST/ZOTTEGEM - Wouter Moreels stond deze week in de oefenpartij tegen de nationale ploeg U18 een halfuur tussen de lijnen. Het waren zijn eerste pijnvrije minuten sedert de match op Oudenaarde op 13 februari en de Zottegemse spits vond meteen de weg naar de netten.
Je groeide dit seizoen uit tot een sterkhouder, maar intussen sta je bijna twee maanden aan de kant?

Wouter Moreels: 'Ik kneusde de knie toen ik in Oudenaarde op de reclameborden terecht kwam. Ik probeerde nadien door te gaan en speelde met een tape, maar forceerde de knie. Dinsdag scoorde ik een simpele goal, maar die deed wel ferm deugd. Eindelijk kan ik opnieuw samen trainen met de groep en moet ik niet langer als een eenzaat rondjes malen of me klaar stomen in de fitnesszaal.'

'Afgelopen weekend groeiden we door de nederlagen van Deinze en Temse uit tot de winnaar van de speeldag, zonder zelf te spelen. De komende weken moeten we nu gewoon focussen op de eigen resultaten. Als we blijven winnen, halen we sowieso de eindronde. Als de we eindronde nu nog mislopen, hebben we gefaald. We mogen niet speculeren op misstapjes van de concurrenten, we moeten gewoon zelf die eindronde afdwingen.'

De eindronde blijft wel een loterij waarin één offday fataal kan zijn?

'Ik heb geen ervaring terzake, maar de toevalsfactor zal wel een rol spelen. We moeten in de eindronde tonen dat we het niveau van tweede klasse aankunnen. Mijn persoonlijke ambitie was een basisplaats afdwingen bij Eendracht en op het einde van de rit promoveren. Ik probeer elke kans met beide handen te grijpen. Aalst miste compleet zijn start terwijl Zottegem aanvankelijk bovenin meedraaide, maar ik twijfelde nooit dat de kansen zouden keren. Als je de kwaliteit van de spelers vergelijkt, is het maar logisch dat de rollen nu omgekeerd zijn.'

Zondag moet de derby gewonnen worden?

'Ik voel het duel met Sint-Niklaas niet echt aan als een derby, maar ik weet wel dat zich een moeilijk te bekampen ploeg aandient met veel snelheid en gestalte. We moeten ons spiegelen aan de heenmatch toen we schitterend combinatievoetbal brachten. Zelf zit ik fris, maar conditioneel ben ik nog geen 100%. Eindelijk sta ik opnieuw op het veld en tegen de eindronde wil ik graag helemaal top zijn.'
Bron Het Nieuwsblad


09 Apr 2010, 8:36
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4817
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
Nu is het mijnen toer om eens de ploeg op ts stellen eh :lol:


-----------------------VDN--------------------------
De Castro--Moreels--Flipo--Ringoot
-------------Van Damme ------------------------
-------------------------------De Schutter---------
Galucci-------------------------------------Coppens
-----------------Wouter--------------------------
---------------------------Depoitre-----------------


in deze opstelling (als iedereen fit) is kan ik mij vinden. indien Wouter niet fit is, zou ik Lord zetten.


Idd,goeie opstelling. (y)
Als van renterghem het nu ook eens zou toepassen dat zou pas goed zijn,maar kvrees ervoor.


BVR heeft zelfs nog niet geëxperimenteerd met De Schutter centraal op het middenveld - zelfs niet in de vriendschappelijke matchen - dus zou het me verbazen dat hij het nu plots eens in de competitie zal doen. En ik weet niet wat Coppens verkeerd doet in zijn ogen, maar die gaat volgens mij zelfs de bank weer niet halen zondag, afgaande op de match dinsdag. Zoals Panoleon al zei, het wordt de ploeg van tegen Westerlo tot Wouter topfit is... Dan zal Wouter starten ipv Lio, die dan eventueel met Podevijn zal moeten concurreren voor de linksmidden...

Bank zal ook niet veel meer wijzigen als je minstens al Seminck en Kestens erop moet laten plaatsnemen... Amghar, Coppens, Ringoot, etc. zullen moeten rekenen op blessures en schorsingen...


09 Apr 2010, 9:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1779
Leeftijd: 48
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
BVR heeft bij Eendracht voor de perfecte binnenkomer gezorgd door het 4-5-1-systeem van onze ex-trainer KVDH om te zetten in een 4-4-2. Na een tijdlang het perfect parcours te hebben afgelegd is hij (hoogstwaarschijnlijk door de blessures) in paniek geslagen en is hij het spoor bijster geraakt. En een trainer die panikeert, dat is niet schoon om zien, dat hebben we de laatste weken aan de veldbezetting gemerkt. Hopelijk ziet hij nu door de terugkomst van enkele belangrijke spelers uit blessure weer het licht. Als hij het nu nog niet snapt, stuur ik de Jehova's op hem af, hij zal dan wel het licht zien.


09 Apr 2010, 9:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4817
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
elfahem schreef:
BVR heeft bij Eendracht voor de perfecte binnenkomer gezorgd door het 4-5-1-systeem van onze ex-trainer KVDH om te zetten in een 4-4-2. Na een tijdlang het perfect parcours te hebben afgelegd is hij (hoogstwaarschijnlijk door de blessures) in paniek geslagen en is hij het spoor bijster geraakt. En een trainer die panikeert, dat is niet schoon om zien, dat hebben we de laatste weken aan de veldbezetting gemerkt. Hopelijk ziet hij nu door de terugkomst van enkele belangrijke spelers uit blessure weer het licht. Als hij het nu nog niet snapt, stuur ik de Jehova's op hem af, hij zal dan wel het licht zien.


Afgaande op de veldbezetting afgelopen dinsdag zowel voor en na de rust, heeft hij het licht dus gezien ;)
Het is alleen te hopen dat het tegen zondag niet weer uit is...


09 Apr 2010, 11:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst