Eendracht Aalst-Rfc Cappellen - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 17
 Eendracht Aalst-Rfc Cappellen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Gruunwit schreef:
Ik hoop eigenlijk stiekem, dat Cappellen deze keer echt degradeert (in de veronderstelling dat KRCM ook promoveert), ze zijn er de afgelopen jaren al enkele keren dichtbij geweest, maar steeds wisten die zich te redden. Ik vond dat altijd een moeilijke tegenstander. Waarschijnlijk was dat jaarlijks één van hun wedstrijden, waarvoor ze de spelers niet moesten motiveren. En dan die kleuren nog ... :stom:


Moest er hier nen "ik vind dit leuk" knop stoan a was al lang ingedagen :-)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


04 Mar 2011, 0:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Gruunwit schreef:
Ik hoop eigenlijk stiekem, dat Cappellen deze keer echt degradeert (in de veronderstelling dat KRCM ook promoveert), ze zijn er de afgelopen jaren al enkele keren dichtbij geweest, maar steeds wisten die zich te redden. Ik vond dat altijd een moeilijke tegenstander. Waarschijnlijk was dat jaarlijks één van hun wedstrijden, waarvoor ze de spelers niet moesten motiveren. En dan die kleuren nog ... :stom:


Kakkerskleuren (n)

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Mar 2011, 1:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
ik herinner mij nog die match tegen Cappellen waardoor we tegen Peruwelz moesten spelen.

Ik meen mij toch nog plaatsvervangende schaamte van Cisse Severeyns te herinneren. Die excuseerde zich bijna nog op het plein bij hun eerste doelpunt. Altijd een grote speler en meneer gevonden de Cisse!

Wat nie wegneemt da ik vanavond een goei koterink ferm zou vinden ... :D


04 Mar 2011, 8:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Mar 2011, 8:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
panoleon schreef:
voorbijganger schreef:
jammen schreef:

Ik ben er deze morgen gepasseerd, al wist ik toen nog niet dat het Flipo was.
Is gebeurd aan hoofdingang van het Stadspark, richting Zeebergbrug.


Naart schijnt zijn de recyclagepremies bij bepaalde merken goed ;)

jongens jongens toch, de Flippo staat hier bij mij zich een breuk te lachen (figuurlijk voor men denkt dat hij gekwetst is ;) ). 't Was ne maat van hem, trouwens de flippo rijdt met een jaguar of mercedes. :D


Dus de Flippo staat dor bij a mor ge kunt nie bevestigen of hij met nen Mercedes of nen Jaguar rijdt. Of weet hij het zelf uk zo goe nimmer? :D

_________________
Afbeelding


04 Mar 2011, 9:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Voetbal 3de klasse Aalst - CAPPELLEN Aalstenaar Predrag Filipovic tuk op carnavalzege

AALST - Predrag Filipovic zag op 12 januari 1975 het levenslicht in het Montenegrijnse Podgorica. Na zijn huwelijk met een Aalsterse integreerde de linkerpoot perfect in de Ajuinenstad waar hij straks dan ook de zotskap aantrekt. Eerst moet Cappellen over de knie.
Aalst is gek van carnaval en voetbal. Vrijdag gaan beiden hand in hand?

Predrag Filipovic: 'Ik ben een Aalstenaar in hart en nieren en weet wat carnaval betekent. Nooit eerder in mijn carrière speelde ik thuis in Aalst een carnavalmatch. Ik verwacht een massa volk op de tribunes en een zinderende sfeer. Eendracht geeft het startschot van carnaval. Deze match verliezen is dan ook geen optie. De Aalstenaar staat voor vijf zware dagen met Eendracht op vrijdag, Okapi op zaterdag en drie knotsgekke carnavaldagen met een uitlopertje tot dinsdag. De weerman voorspelt een zonnig weekend en dat mag Eendracht niet vergallen door puntenverlies.'

Cappellen draaide Eendracht ooit een loer, want een late treffer van Cisse Severeyns mondde uit in een degradatie?

'Dit keer vertoeft Cappellen in de onderste regionen, maar dat mag ons niet aanzetten tot onderschatting. Eerst moeten we winnen en pas dan kunnen we vieren. Eendracht gaat voor drie thuiszeges op rij tegen Cappellen, Hamme en Olsa Brakel. Uiteraard starten we vrijdag als favoriet. Cappellen staat wel wat onder zijn waarde, maar met alle respect voor de tegenstrever mogen we alleen tevreden zijn, met de volle buit. Ik verwacht wel tien man achter de bal waardoor snel scoren een zegen zou betekenen.'

Met Pape Gueye kreeg Aalst er nog een joker bij?

'Pape Gueye is razendsnel, kopbalsterk en getuigt van een goede mentaliteit. Ik denk dat het bestuur een goede keuze maakte. De voorbije weken trok Wouter Moreels ons vaak over de streep, maar hij kan het ook niet altijd in zijn eentje. Als Wouter twee bewakers op de huid krijgt, moeten de andere jongens daar van profiteren. Met Pape Gueye kan je ook de lange bal hanteren waardoor je meer gevarieerd kan spelen om de tegenstrever te ontwrichten.'
Het Nieuwsblad


04 Mar 2011, 9:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Fanatix schreef:
Dus de Flippo staat dor bij a mor ge kunt nie bevestigen of hij met nen Mercedes of nen Jaguar rijdt. Of weet hij het zelf uk zo goe nimmer? :D


Ik veronderstel dat panoleon bedoelt dat hij zowel een Mercedes als een Jaguar heeft ;) .


04 Mar 2011, 10:24
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Bartos schreef:
Fanatix schreef:
Dus de Flippo staat dor bij a mor ge kunt nie bevestigen of hij met nen Mercedes of nen Jaguar rijdt. Of weet hij het zelf uk zo goe nimmer? :D


Ik veronderstel dat panoleon bedoelt dat hij zowel een Mercedes als een Jaguar heeft ;) .


Die Jaguar is die niet van zijn schoonmoeder zaliger?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


04 Mar 2011, 10:44
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Schitterende gast toch he?!! Ik zat toevallig naast hem met eetfestijn Iendracht, wel op die moment zat hij niet zo dikwijls in de kern, maar die hoorde je niet zagen of klagen, nee hij prees nog diegene die op die moment hem uit de ploeg hield. Schitterende gast en mentaliteit, en altijd zeer vriendelijk. (y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


04 Mar 2011, 10:51
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2983
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
DavidSeal schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Schitterende gast toch he?!! Ik zat toevallig naast hem met eetfestijn Iendracht, wel op die moment zat hij niet zo dikwijls in de kern, maar die hoorde je niet zagen of klagen, nee hij prees nog diegene die op die moment hem uit de ploeg hield. Schitterende gast en mentaliteit, en altijd zeer vriendelijk. (y)


Da 's just. Ne gralek sympatieke pee (y)
Nog een paar uurkes werken en we kunnen de zotskap opzetten en nor den iendracht vertrekken :banana: :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Mar 2011, 10:59
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4931
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Voorbeschouwing VC Eendracht Aalst 2002 - Cappellen FC


Vanavond al trapt Cappellen FC de 27ste speeldag op gang op het terrein van de toekomstige kampioen Eendracht Aalst. Omwille van het Aalsterse carnavalweekend wordt deze partij al op vrijdagavond afgewerkt. Een gehandicapt Cappellen heeft in Aalst niets te verliezen en kan misschien wel voor een verrassing zorgen.

De kans dat de Ajuinen Cappellen zullen onderschatten aan de vooravond van het carnaval-weekend lijkt klein te zijn. De Aalstenaars hebben immers een pak ervaring tussen de lijnen lopen en lijken op kruissnelheid richting tweede nationale te stomen. Hamza Rizki blikt vooruit: "Iedereen beseft dat ons een zware avond wacht, maar juist daardoor kunnen we boven onszelf uitgroeien. Ik reken erop dat het geluk eindelijk onze kant kiest. Dat heeft ons al enkele keren in de steek gelaten, met vorige zondag nog als triest hoogtepunt twee ballen op het kader en twee betwistbare uitsluitingen."

Stany Gzil kan niet rekenen op de geschorsten Verboven en Grozdanic. Van Gorp liep een blessure op aan de mediale band van de knie. Omdat ook Michel opnieuw out is komen Van De Brul en de Vlaming bij de kern.

De Kern: Brughmans, Van De Brul, de Vlaming, Rizki, Van Hoydonck, Allachi, Bouyfoulkitne, Nana Diela, Geuens, De Corte, Van Den Bogaert, Telecki, Van Landeghem, Uzoma, Aborah, Oduro.
Geblesseerd: Vanderheyden (dij), Michel (reactie knie), Asante (hart) en Van Gorp (knie)
Geschorst: Verboven (2/2) en Grozdanic (1/1)
Bron: officiële website van FC Capellen

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


04 Mar 2011, 12:20
Duivelke

Lid geworden op: 08 Mar 2009, 10:50
Berichten: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Kestens is een speler :worship: waarmee je naar de oorlog - ook wel 2de klasse genoemd :boks: - kan trekken...geef die man maar snel een goed contract !!
:EA:


04 Mar 2011, 14:58
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4931
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Ik zal nog een uurtje vroeger komen want men vraa is al op van de zenuwen, naar 't schijnt door mij. :D
Al mijn attributen liggen al klaar, hoe ouder hoe zotter zeggen ze in de volksmond. :banana: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


04 Mar 2011, 17:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Hugo schreef:
Ik zal nog een uurtje vroeger komen want men vraa is al op van de zenuwen, naar 't schijnt door mij. :D
Al mijn attributen liggen al klaar, hoe ouder hoe zotter zeggen ze in de volksmond. :banana: :EA:


Ik voel dat ook, nu ik weer een jaartje ouder geworden ben.
Wij komen eraan ... :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Mar 2011, 17:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Hugo schreef:
Ik zal nog een uurtje vroeger komen want men vraa is al op van de zenuwen, naar 't schijnt door mij. :D
Al mijn attributen liggen al klaar, hoe ouder hoe zotter zeggen ze in de volksmond. :banana: :EA:

Ik hoop dat den Yves er schoon foto's van maakt


04 Mar 2011, 17:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst