Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 29
 Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55
Berichten: 156
Leeftijd: 34
Locatie: Aaigem
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
blue schreef:
Onderkroiper schreef:
Ik heb eens omgekeerd gewerkt en eerst het filmpje op Youtube geplaatst :D

http://www.youtube.com/watch?v=NPUtlDFbGIU

De foto's worden straks en eventueel morgen verder gepost :rolandjen:

Het awoert-geroep tijdens het filmpje was gericht tegen de scheidsrechter die op dat ogenblik de kleedkamers opzocht. Sorry voor het even wegvallen van het geluid.
Het zal Flippo enorm deugd gedaan hebben tijdens YNWA (y)


Sfeer noemen ze da?
Sterk
Gast, ga naar uw eigen forum, blijkbaar een beetje gefrustreerd na uw verlies op Wetteren :)

ot: Ferme match eigenlijk. Slim gespeeld van ons team om het zo met 10 man af te maken, echt chapeau voor de hele ploeg, zeker als je dan ziet wie er allemaal niet kon meedoen vandaag.

Toen ik na de match naar de auto stapte, ben ik 2x gefeliciteerd geweest door Boomsupporters, ze vonden beide de sfeer van ons super en wensten ons veel succes voor de eindronde, dus zo slecht zal die sfeer nog niet geweest zijn hé, blue'ke ;)


26 Apr 2010, 0:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3415
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
prachtige match van heel de ploeg: in mijn lijstje van de mvdm ben ik ook beetje podevijn zijn prestatie vergeten, want dieje heeft een hele goeie prestatie afgeleverd!!! wat een inzet ook! prachtig om te zien!


26 Apr 2010, 0:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Plumeau schreef:
blue schreef:
Onderkroiper schreef:
Ik heb eens omgekeerd gewerkt en eerst het filmpje op Youtube geplaatst :D

http://www.youtube.com/watch?v=NPUtlDFbGIU

De foto's worden straks en eventueel morgen verder gepost :rolandjen:

Het awoert-geroep tijdens het filmpje was gericht tegen de scheidsrechter die op dat ogenblik de kleedkamers opzocht. Sorry voor het even wegvallen van het geluid.
Het zal Flippo enorm deugd gedaan hebben tijdens YNWA (y)


Sfeer noemen ze da?
Sterk
Gast, ga naar uw eigen forum, blijkbaar een beetje gefrustreerd na uw verlies op Wetteren :)

ot: Ferme match eigenlijk. Slim gespeeld van ons team om het zo met 10 man af te maken, echt chapeau voor de hele ploeg, zeker als je dan ziet wie er allemaal niet kon meedoen vandaag.

Toen ik na de match naar de auto stapte, ben ik 2x gefeliciteerd geweest door Boomsupporters, ze vonden beide de sfeer van ons super en wensten ons veel succes voor de eindronde, dus zo slecht zal die sfeer nog niet geweest zijn hé, blue'ke ;)

gohjah niets kan dan ook tippen aan de hel van het florent beeckmanstadion he...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


26 Apr 2010, 0:20
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 11 Dec 2008, 16:23
Berichten: 25
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Jaja, de zwerte peirel van de denderstreek dawast just ja, kwas effeskes mis ja.


26 Apr 2010, 0:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
blue schreef:
Jaja, de zwerte peirel van de denderstreek dawast just ja, kwas effeskes mis ja.


man man man..wa ne zjieker!! afbollen vriend... :fy:


26 Apr 2010, 0:31
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 11 Dec 2008, 16:23
Berichten: 25
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Doeiiiiiiii :kont:


26 Apr 2010, 0:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 45
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
blue schreef:
Jaja, de zwerte peirel van de denderstreek dawast just ja, kwas effeskes mis ja.


Binnenkort in ieder geval de enige nog bestaande parel in de Denderstreek ... :lol: :plat: :haha:
't Was plezierig in Wetteren vandaag zeker, voor de volle 67 toeschouwers? :D


26 Apr 2010, 0:37
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 11 Dec 2008, 16:23
Berichten: 25
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Raadpleeg even je oilsjters telraam dan weet je beter.


26 Apr 2010, 0:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
blue schreef:
Raadpleeg even je oilsjters telraam dan weet je beter.


68? :lol:


26 Apr 2010, 0:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 48
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
DT schreef:
El Corredor schreef:

Sterke prestatie van een jeugdige ploeg, voetbal was tweede helft minder, maar daar maal ik niet om, ze hebben gevochten als échte leeuwen!!


Ik vond het enkel na de 1-3 minder omdat Boom met Verroken er nog bij gewoon lange ballen begon te pompen en wij op dat moment gewoon aan het overleven waren zonder enig aanspeelpunt vooraan... Enorm intelligent gespeeld in de tweede helft met nog enkele doelkansen buiten die twee doelpunten van een weergaloze Moreels en een overduidelijke duwfout op Coppens in de zestien onder andere... Coppens heel rustig aan de bal, De Vidts debuteert met een assist op Wouter en Podevijn heeft precies een nieuwe positie ontdekt... Wat me nog het meeste deugd deed - de werklust en het coachen onderling naar mekaar toe! De Schutter met zijn Urban-rush was nog bijna het orgelpunt...

En Boom -> als je zo een wedstrijd begint...da helpt natuurlijk niet echt hé...

Ik hoop alleen dat Galucci's blessure niet te ernstig is...

En het open doekje voor onze kapitein was terecht en inderdaad enorm ontroerend... Knap ook dat de spelers bij de doelpunten meteen naar Flippo liepen... Dat wil zeggen dat de sfeer goed zit...

Dit was het Eendracht gevoel - als we dit in de eindronde kunnen brengen met de supporters (die dan nog in grotere getale zullen opdraven) erbij - doen we het: allemaal samen!



En nog meer was ik gecharmeerd door de manier waarop hij daarna opnieuw zijn plaatske in de verdediging opnam: trok onmiddellijk opnieuw een spurtje over de gehele lengte van het plein (y)


26 Apr 2010, 7:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Rupel Boom lang geen kampioen

BOOM/AALST - Rupel Boom is nog lang geen kampioen. Het mocht gisteren bijna zeventig minuten tegen tien Aalstenaars voetballen, maar verloor wel met 1-3.
De match kon niet slechter beginnen voor de thuisploeg. Na amper twee minuten sloeg doelman Vervoort een voorzet van Moreels domweg in eigen doel. Leuk voor op You Tube, maar als keeper een flater om onder de grond te kruipen. Glouftsis had na veertig seconden al een mooie kans gemist en kwam een minuut later alleen voor doel, maar trapte slordig naast.

'Achteraf bekeken cruciale fasen', vond trainer Spaenhoven. 'Het had na drie minuten 2-1 kunnen staan en dan krijg je een heel andere wedstrijd. Of wij een keepersprobleem hebben? Ik val mijn spelers nooit af, maar ik zie ook wat ik zie. Het is al weken niet goed en de manier waarop de 0-1 valt is wel zeer triest. Maar dat wil niet zeggen dat je daarom een match moet verliezen.'

De thuisploeg speelde ook na rust zonder inspiratie en Moreels mocht wel heel makkelijk wegglippen om er 0-2 van te maken. Magerman bracht even de hoop terug met een lage schuiver, maar vijf minuten later veranderden enkele Boomse verdedigers alweer in een zoutpilaar en scoorde Moreels opnieuw. 'Uiteraard is dit een mentale tik,' zei Spaenhoven. 'Maar ik sta volledig achter mijn ploeg. Geloof me, de jongens zijn hier kapot van. Wie denkt dat wij de boel aan het flikken zijn, heeft het compleet mis. Naar dergelijke onzin luister ik niet eens.'
Bron HNB


26 Apr 2010, 8:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
eendrachter'80 schreef:
Rupel Boom lang geen kampioen

BOOM/AALST - Rupel Boom is nog lang geen kampioen. Het mocht gisteren bijna zeventig minuten tegen tien Aalstenaars voetballen, maar verloor wel met 1-3.
De match kon niet slechter beginnen voor de thuisploeg. Na amper twee minuten sloeg doelman Vervoort een voorzet van Moreels domweg in eigen doel. Leuk voor op You Tube, maar als keeper een flater om onder de grond te kruipen. Glouftsis had na veertig seconden al een mooie kans gemist en kwam een minuut later alleen voor doel, maar trapte slordig naast.

'Achteraf bekeken cruciale fasen', vond trainer Spaenhoven. 'Het had na drie minuten 2-1 kunnen staan en dan krijg je een heel andere wedstrijd. Of wij een keepersprobleem hebben? Ik val mijn spelers nooit af, maar ik zie ook wat ik zie. Het is al weken niet goed en de manier waarop de 0-1 valt is wel zeer triest. Maar dat wil niet zeggen dat je daarom een match moet verliezen.'

De thuisploeg speelde ook na rust zonder inspiratie en Moreels mocht wel heel makkelijk wegglippen om er 0-2 van te maken. Magerman bracht even de hoop terug met een lage schuiver, maar vijf minuten later veranderden enkele Boomse verdedigers alweer in een zoutpilaar en scoorde Moreels opnieuw. 'Uiteraard is dit een mentale tik,' zei Spaenhoven. 'Maar ik sta volledig achter mijn ploeg. Geloof me, de jongens zijn hier kapot van. Wie denkt dat wij de boel aan het flikken zijn, heeft het compleet mis. Naar dergelijke onzin luister ik niet eens.'
Bron HNB


Tja, ik heb zo meer en meer de indruk dat Heist en Boom er zo veel mogelijk aan doen om zeker géén kampioen te moeten spelen omdat ze bang zijn van tweede klasse. Dan is het zo ontzettend jammer dat we twee maanden vergooid hebben. Had Iendracht toen op niveau gespeeld, waren we met de vingers in de neus kampioen.


26 Apr 2010, 8:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Fillou schreef:
eendrachter'80 schreef:
Rupel Boom lang geen kampioen

BOOM/AALST - Rupel Boom is nog lang geen kampioen. Het mocht gisteren bijna zeventig minuten tegen tien Aalstenaars voetballen, maar verloor wel met 1-3.
De match kon niet slechter beginnen voor de thuisploeg. Na amper twee minuten sloeg doelman Vervoort een voorzet van Moreels domweg in eigen doel. Leuk voor op You Tube, maar als keeper een flater om onder de grond te kruipen. Glouftsis had na veertig seconden al een mooie kans gemist en kwam een minuut later alleen voor doel, maar trapte slordig naast.

'Achteraf bekeken cruciale fasen', vond trainer Spaenhoven. 'Het had na drie minuten 2-1 kunnen staan en dan krijg je een heel andere wedstrijd. Of wij een keepersprobleem hebben? Ik val mijn spelers nooit af, maar ik zie ook wat ik zie. Het is al weken niet goed en de manier waarop de 0-1 valt is wel zeer triest. Maar dat wil niet zeggen dat je daarom een match moet verliezen.'

De thuisploeg speelde ook na rust zonder inspiratie en Moreels mocht wel heel makkelijk wegglippen om er 0-2 van te maken. Magerman bracht even de hoop terug met een lage schuiver, maar vijf minuten later veranderden enkele Boomse verdedigers alweer in een zoutpilaar en scoorde Moreels opnieuw. 'Uiteraard is dit een mentale tik,' zei Spaenhoven. 'Maar ik sta volledig achter mijn ploeg. Geloof me, de jongens zijn hier kapot van. Wie denkt dat wij de boel aan het flikken zijn, heeft het compleet mis. Naar dergelijke onzin luister ik niet eens.'
Bron HNB


Tja, ik heb zo meer en meer de indruk dat Heist en Boom er zo veel mogelijk aan doen om zeker géén kampioen te moeten spelen omdat ze bang zijn van tweede klasse. Dan is het zo ontzettend jammer dat we twee maanden vergooid hebben. Had Iendracht toen op niveau gespeeld, waren we met de vingers in de neus kampioen.


Zou me nu wel verwonderen moest Heist niet willen overgaan. Zaterdag vertelde mij iemand die op de bond werkt dat Heist als derde belanghebbende partij in het dossier Willebroek is gestapt.

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


26 Apr 2010, 9:54
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Tis in ieder geval een ploeg die niks aan tweede klasse toevoegt. Hopelijk Boom kampioen en wij de eindronde winnen. Twee ploegen die een echte meerwaarde zijn.


26 Apr 2010, 9:55
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3415
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Tis in ieder geval een ploeg die niks aan tweede klasse toevoegt. Hopelijk Boom kampioen en wij de eindronde winnen. Twee ploegen die een echte meerwaarde zijn.



wat heist betreft... die gaan toch echt wel serieus wat infrastructuurwerken moeten uitvoeren om te voldoen voor tweede? ah ge ziet er amper iets van de voetbal...


26 Apr 2010, 10:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst